abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141036234

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Mei 2014 - Khaleesi ©

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Tails tell tales
pi_141036279
Duurde ff, dus.... Quote is van Sam. :)
Tails tell tales
pi_141036299
Sam zuigt.
pi_141036323
Ik wil Sam ruilen voor Grenn.
pi_141036338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:D

Sorry Forbs, ben al getrouwd ;)
Al ongeveer 13 jaar bij dezelfde vent hier ;)
Tails tell tales
pi_141036360
Nouja, Sam is wel cool.

Een van de weinig goede mensen in Westeros en krijgt dan zo'n haat. :')
pi_141036526
Kon het niet laten...

Honorable Ned Stark! _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:56:40 #8
27648 Weakling
available in strong mint
pi_141036573
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef Drankster het volgende:
Sam zuigt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141036632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Weakling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dranky zou natuurlijk in zijn eentje dat Wight leger aangaan. :')

Sam is baas, bouwt zijn zelfvertrouwen op etc. En wordt steeds beter.
pi_141036684
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Skillstorm het volgende:
Nouja, Sam is wel cool.

Een van de weinig goede mensen in Westeros en krijgt dan zo'n haat. :')
Ik vind Sam ook wel leuk en ik snap het ook niet echt.

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
Tails tell tales
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:59:39 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_141036687
Zal me wel benieuwen wat Sam nog verder voor verhaal gaat krijgen. gaat ie van dikke faalhaas naar stoere krijger? Hetzelfde met Sansa, die krijgt nu het geniepige in haar (dan wel niet in de vorm van littlefinger), daar zie je wel al een voorbode voor wat komen gaat. Die kleine draak Arya begint een beetje te lijken op een the hound light. Bran.. Tja Bran mag nog steeds ergens verzuipen in een ijsmeer of uit elkaar gehodord worden door hodor. Die blonde éénarm krijgt een geweten, kijken wat daarmee gaat gebeuren, die Cersei was een bitch is een bitch en blijft een bitch volgens mij, dwergmans ging van onverantwoordelijke lanterfanteraar naar iemand die wel een shit geeft. Rickon zal ook wel een keer ergens hartstikke dood gaan of zo, gezien het feit dat hij geen karakterontwikkeling doormaakt en volgens mij is het gebrek aan karakterontwikkeling een teken dat die persoon onbelangrijk is.

[/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_141036745
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je weet de juiste plaatjes wel te vinden ;)
Tails tell tales
pi_141036770
Ik vind Sam ook tof.
Ja doei.
pi_141036791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
Als mensen hem op zijn dikheid veroordelen dan is dat ook wel achterlijk ja.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:02:59 #15
27648 Weakling
available in strong mint
pi_141036798
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:

Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen. :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141036866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen. :P
Klopt ook wel een beetje ja, Jaime ontwikkelt ook trouwens.
pi_141036935
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

He's not nothing anymore ;) en dit is volgens mij nog maar het begin. Dát of hij is juist één op de deathlist van GGRM. Dat is mijn gevoel (ja, echt alleen gevoel!!! :') ) bij Sam... óf hij gaat (snel) dood of hij gaat nog een hele grote/belangrijke rol krijgen... niet iets er tussenin. :)
Tails tell tales
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:14:04 #18
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_141037150
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef Khaleesi het volgende:
Kon het niet laten...

[ afbeelding ]

Honorable Ned Stark! _O_
Want Ned is de afkorting van Nederland! *O*
pi_141037418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Gwywen het volgende:

[..]

:D *O*

*en nou toch maar even naar dat hutje op de hei ;) :W *
Tails tell tales
pi_141037438
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Sterk Ned!
pi_141038038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:22 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sterk Ned!
Eindelijk een goede Daenerys UI _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141038117
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nee, duurt veel te lang voor je Dany's gezicht weer ziet, 8/10 van de tijd is de UI zwart.
pi_141038194
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, duurt veel te lang voor je Dany's gezicht weer ziet, 8/10 van de tijd is de UI zwart.
Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
pi_141038323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.

Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141038336
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Epilepsie heb ik niet, doe maar. :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:14:44 #26
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141039092
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Je moet nu een minuut kijken voordat je daenerys ziet B-)
pi_141039236
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:52 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.

Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
Het grote manco aan House of Cards is dat ze de serie niet nu afkappen. Hij heeft zijn doel bereikt, het kan alleen maar bergaf gaan vanaf nu. Spacey doet het wel heel goed ja. Maar in GB hadden ze deze serie echt niet voortgezet, is een Amerikaans dingetje. Goed is goed.

Op Emilia haat kan ik niet in gaan, te veel tijd aan verspild. Haters komen toch wel haten.
pi_141039363
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:20 schreef Khaleesi het volgende:
Het grote manco aan House of Cards is dat ze de serie niet nu afkappen. Hij heeft zijn doel bereikt, het kan alleen maar bergaf gaan vanaf nu. Spacey doet het wel heel goed ja. Maar in GB hadden ze deze serie echt niet voortgezet, is een Amerikaans dingetje. Goed is goed.
??? :D

House of Cards (TV Mini-Series 1990) - IMDb
To Play the King (TV Mini-Series 1993) - IMDb
The Final Cut (TV Mini-Series 1995) - IMDb
pi_141040325
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

1. Seizoen 1 is goedgekeurd en wordt uitgezonden.
2. Serie is jungle massive populair en seizoen 2 moet uitgepoept worden
3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Conscience do cost.
pi_141040761
quote:
Ja ik bedoel dus dat ze in GB een serie altijd onverbiddelijk stoppen als het juiste moment daar is. (Er zijn vast wel weer uitzonderingen, zoals Downton Abbey). Ipv de Amerikaanse stijl waar er maar uitgemolken wordt.... (voorbeelden te over)

Wat dat betreft treffen we het met GoT, dat is op een keer gewoon klaar.
pi_141040929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Info/spoilers mbt House of Cards die niet iedereen hier mss wil lezen:

SPOILER
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:56 #32
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_141041043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Info/spoilers mbt House of Cards die niet iedereen hier mss wil lezen:

SPOILER
"Is this a PS Vita?"
Helemaal super.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:18:56 #33
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141041191
* Waarschuwing: We zitten in een game of thrones topic, geen house of cards.
pi_141041210
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
* IsaacCuenca We zitten in een game of thrones topic, geen house of cards.
* Wolla dikke shizzle
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:19:33 #35
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_141041217
Tournament plug voor als het :o seizoen :o is :o afgelopen :o

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Zo te zien bestaat dit topic uit:
33% zuurpruimen (Rot een eind op met je tournament)
31% fanboys & -girls (Tofste personage)
23% grapjurken (Hodor)
9% psychopaten (Beste dood)
4% detailfestisjisten (Beste Episode)
0% boeklezers (Leukste verhaallijn)

:Y)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:20:23 #36
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141041250
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Tournament plug voor als het :o seizoen :o is :o afgelopen :o

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Zo te zien bestaat dit topic uit:
33% zuurpruimen (Rot een eind op met je tournament)
31% fanboys & -girls (Tofste personage)
23% grapjurken (Hodor)
9% psychopaten (Beste dood)
4% detailfestisjisten (Beste Episode)
0% boeklezers (Leukste verhaallijn)

:Y)
Wie stemt er nou op 'rot een eind op met je tournament' :')
Zeg het hardop dan als je durvt
pi_141041664
quote:

Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk wel gelijkmatig. Ik vond dat vooral het midden van seizoen 1 minder was. Begin (met David Fincher als regie, dat maakte het geweldig) en het eind van seizoen 1 waren super. En seizoen 2 vond ik ook echt geweldig.
-Don Draper
pi_141041725
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:04 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja ik bedoel dus dat ze in GB een serie altijd onverbiddelijk stoppen als het juiste moment daar is. (Er zijn vast wel weer uitzonderingen, zoals Downton Abbey). Ipv de Amerikaanse stijl waar er maar uitgemolken wordt.... (voorbeelden te over)

Wat dat betreft treffen we het met GoT, dat is op een keer gewoon klaar.
Over uitmelken gesproken...Een beter voorbeeld ga je niet vinden...

-Don Draper
pi_141042093
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over uitmelken gesproken...Een beter voorbeeld ga je niet vinden...
Helemaal mee eens, HoC rent rondjes om Dexter en comfortabel ook.
(Mensen die Dany van een slecht geacteerde tough girl pose willen beschuldigen moeten eens naar Deb kijken.... :') :D )

Tot dusver mijn deel in deze HoC discussie. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Khaleesi op 13-06-2014 19:45:40 ]
pi_141042716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

(Mensen die Dany van een slecht geacteerde tough girl pose willen beschuldigen moeten eens naar Deb kijken.... :') :D )

Deb is inderdaad niet veel soeps. Michael C Hall echter wel. Maar Kevin Spacey is gewoon een wereldacteur.
-Don Draper
pi_141043223
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen :P

Heeftie wel flink wat makeup nodig tho.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 juni 2014 @ 20:22:09 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_141043831
Laten we het ontopic houden, luitjes :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:22:31 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef ems. het volgende:
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen :P

Heeftie wel flink wat makeup nodig tho.
Hou gewoon je bakkes joh, dit soort dingen vind ik dus zo onnodig
Laffe huichelaar
pi_141043977
House of Cards topic? Ja?
pi_141044146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ik persoonlijk Kevin Spacey wel vind passen bij een acteur die we nog te zien krijgen waarvan bekend is dat momenteel voor gecast wordt? The horror!

Niet dat het ooit gaat gebeuren trouwens.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:38:07 #46
28033 Pek
je moet wat
pi_141044428
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ahwww ;( }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:39:13 #47
28033 Pek
je moet wat
pi_141044468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

#teamsam :Y
pi_141044584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tim :') Ga je tampon verwisselen.
pi_141044803
Ik wil btw nu alvast wel eens weten wat straks na de finale de (nieuwe?) policy is rond het bespreken van castings voor komend seizoen. Aangezien er tegenwoordig nog meer zand in de gezamenlijke vagina zit dan vorig offseason.

Wat mag dan wel en wat niet besproken worden? Anders wordt het wel een errug lang driekwart jaar!! :'(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:48:30 #50
28033 Pek
je moet wat
pi_141044855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil btw nu alvast wel eens weten wat straks na de finale de (nieuwe?) policy is rond het bespreken van castings voor komend seizoen. Aangezien er tegenwoordig nog meer zand in de gezamenlijke vagina zit dan vorig offseason.

Wat mag dan wel en wat niet besproken worden? Anders wordt het wel een errug lang driekwart jaar!! :'(
Nog een die d'r tampon moet wisselen :D :P
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:49:14 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141044886
quote:

Tip van de dag: vraag dat even in FTR FB
Laffe huichelaar
pi_141044896
quote:

Hoe deden jullie dat tussen seizoen 3 & 4 dan?
pi_141044972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe deden jullie dat tussen seizoen 3 & 4 dan?
Naar mijn weten was het altijd: Peter Dinklage wordt gecast in de rol van Tyrion, waarbij verder niet gezegd wordt wie Tyrion is. In welke verhaallijn Tyrion voorkomt werd nog wel getolereerd.

Zo ver gingen we toen denk ik.
pi_141045050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Naar mijn weten was het altijd: Peter Dinklage wordt gecast in de rol van Tyrion, waarbij verder niet gezegd wordt wie Tyrion is. In welke verhaallijn Tyrion voorkomt werd nog wel getolereerd.

Zo ver gingen we toen denk ik.
Dan is er toch niets aan de hand? :)

Dan staat het de users vrij om zelfs even te googlen naar de nieuwe personages lijkt mij.
pi_141045153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan is er toch niets aan de hand? :)

Dan staat het de users vrij om zelfs even te googlen naar de nieuwe personages lijkt mij.
Nouja, je begrijpt als iemand tegenwoordig zegt: OMG PETER DINKLAGE ALS TYRION DIT WORDT ZO GAAF, dan komt er al gelijk zo'n huilie die er gelijk tegenin gaat van DOE DIT GEWOON NIET IK WIL NIET WETEN DAT DIT GAAF WORDT!!!! :( :( :(

Lach er mee maar dit is wel het niveau van dit topic geworden... :') En dan wordt het lastig discussieren.
pi_141045206
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:55 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nouja, je begrijpt als iemand tegenwoordig zegt: OMG PETER DINKLAGE ALS TYRION DIT WORDT ZO GAAF, dan komt er al gelijk zo'n huilie die er gelijk tegenin gaat van DOE DIT GEWOON NIET IK WIL NIET WETEN DAT DIT GAAF WORDT!!!! :( :( :(

Lach er mee maar dit is wel het niveau van dit topic geworden... :') En dan wordt het lastig discussieren.
Tim's reactie was wel érg overtrokken :') Ems. gaf gewoon echt niks weg.
pi_141045244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Tim's reactie was wel érg overtrokken :') Ems. gaf gewoon echt niks weg.
Ik doelde niet specifiek op Timmmmm, het is een algemene tendens binnen deze reeks.
pi_141045314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik doelde niet specifiek op Timmmmm, het is een algemene tendens binnen deze reeks.
Dit helpt ook nauwelijks he ...
pi_141045343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Oh ja dat zal ook wel :')

Laat ze maar huilen. Zulke mensen moeten zichzelf afsluiten van het internet, je ontkomt toch niet aan ''spoilers'' of andere zaken die je misschien niet wilt weten.
Dit topic is in het algemeen spoiler vrij, je kunt niet verwachten dat iedereen zich maar aan JOU aanpast. Dan ga je maar in een hutje op de hei wonen :')
pi_141048395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef Forbry het volgende:
Duurde ff, dus.... Quote is van Sam. :)
nice!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141048824
quote:

zon serieuze post en dan die laatste zin _O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141048998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mhysa, gooi die beesten in de OP dan. :P
pi_141049024
quote:

niks noppes nada over casting, want dat is spoiler spoiler spoiler, ik heb mezelf paar dagen terug gespoilerd omdat ik op een pagina terecht kwam uit zomer 2013 waarin de casting voor seizoen 4 werd besproken en je zag idd alle bekende nieuwe gezichten die langs zijn geweest
SPOILER
dus gewoon houden aan de regel

quote:
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
-Rabia Al-Basri
pi_141049358
GOAL ROBBEN!!! PARTAAAYYYYYY!!

pi_141049643
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:12 schreef Khaleesi het volgende:
GOAL ROBBEN!!! PARTAAAYYYYYY!!

[ afbeelding ]
Ga weg.
:( Kut voetbal.
pi_141049883
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:08 schreef Slayage het volgende:
niks noppes nada over casting, want dat is spoiler spoiler spoiler, ik heb mezelf paar dagen terug gespoilerd omdat ik op een pagina terecht kwam uit zomer 2013 waarin de casting voor seizoen 4 werd besproken en je zag idd alle bekende nieuwe gezichten die langs zijn geweest
SPOILER
dus gewoon houden aan de regel
Castings bespreken is in voorgaande jaren altijd vrijelijk toegestaan en was altijd erg leuk. Ik kan het weten want ik maakte toen die overzichtjes met character foto's. Heb er nooit enig commentaar op gekregen. Die krampachtigheid hier rond is echt iets van dit seizoen.

Okee, dus je zag bijv. dat er een Tyrell bijkwam dit seizoen. Hij heette Mace en hij kon zomaar de zoon van Olenna zijn. Dat is alles wat je wist. Big deal. Ben je dan gespoild? Blijkbaar, maar dat is dus kennelijk de belachelijke standaard die hier nu heerst.

Casting nieuws/artikelen an sich spoileren al vrij weinig of niks (vooral als ze bijvoorbeeld van een nette bron als WiC.net komen). Als je zulks wil verbieden kan je beter de reeks op slot gooien tot april volgend jaar.
pi_141050243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Castings bespreken is in voorgaande jaren altijd vrijelijk toegestaan en was altijd erg leuk. Ik kan het weten want ik maakte toen die overzichtjes met character foto's. Heb er nooit enig commentaar op gekregen. Die krampachtigheid hier rond is echt iets van dit seizoen.

Okee, dus je zag bijv. dat er een Tyrell bijkwam dit seizoen. Hij heette Mace en hij kon zomaar de zoon van Olenna zijn. Dat is alles wat je wist. Big deal. Ben je dan gespoild? Blijkbaar, maar dat is dus kennelijk de belachelijke standaard die hier nu heerst.

Casting nieuws/artikelen an sich spoileren al vrij weinig of niks (vooral als ze bijvoorbeeld van een nette bron als WiC.net komen). Als je zulks wil verbieden kan je beter de reeks op slot gooien tot april volgend jaar.
Juist! Spreek waarheid.

Mhysa.Mhysa.
pi_141050366
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:24 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Juist! Spreek waarheid.

Mhysa.Mhysa.
We kunnen natuurlijk ook gewoon afspreken dat die kleine minderheid die echt niks wil weten gewoon uit deze reeks blijft tot april, veel makkelijker en iedereen blij. :D _O_
pi_141050433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk ook gewoon afspreken dat die kleine minderheid die echt niks wil weten gewoon uit deze reeks blijft tot april, veel makkelijker en iedereen blij. :D _O_
;(
-Rabia Al-Basri
pi_141050446
quote:

[..]

Jep.

Gewoon wegblijven.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:27:12 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141050473
quote:

[..]

Kan je je onderzoek waarop je deze uitspraken baseert even met ons delen? Of zuig je liever dingen uit je duim om als feiten te presenteren, mag ook van mij. Met je kleine minderheid. Dat waag ik te betwijfelen

In ieder geval, vraag het gewoon aan de mods. die maken de regels
Laffe huichelaar
pi_141050474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ga weg.
:( Kut voetbal.
Het is al 1-3! :7 w/
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:28:26 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141050573
Anders maken we gewoon een nieuw topic. Waar mensen die wel voorkennis (willen) hebben kunnen posten, zodat mensen die geheel spoilervrij willen kunnen posten, dat hier kunnen doen.

O wacht, iemand had al zo'n slim idee, dat bestaat al.
Laffe huichelaar
pi_141050762
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan je je onderzoek waarop je deze uitspraken baseert even met ons delen? Of zuig je liever dingen uit je duim om als feiten te presenteren, mag ook van mij. Met je kleine minderheid. Dat waag ik te betwijfelen

In ieder geval, vraag het gewoon aan de mods. die maken de regels
Ik baseer mijn ervaringen op de vorige 2 a 3 offseasons GoT die ik meegemaakt heb in deze reeks hier. En dat is niet uit de duim gezogen, je kan het allemaal teruglezen.

Als castings nu ineens niet meer besproken mogen, en toen wel, dan vraag ik me toch af wat die verandering te weeg heeft gebracht.
pi_141050985
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Anders maken we gewoon een nieuw topic. Waar mensen die wel voorkennis (willen) hebben kunnen posten, zodat mensen die geheel spoilervrij willen kunnen posten, dat hier kunnen doen.

O wacht, iemand had al zo'n slim idee, dat bestaat al.
Nee kut, er is een groot verschil tussen het boekentopic en het serietopic :')

Mensen, stel je even aan zeg. Wat valt er te spoilen aan een casting?!

Khaleesi heeft gelijk, er is hier een minderheid aan users die alles buiten de serie aanziet voor ''spoilers''. Laat hén maar een nieuw topic maken.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:34:08 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141051096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:30 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik baseer mijn ervaringen op de vorige 2 a 3 offseasons GoT die ik meegemaakt heb in deze reeks hier. En dat is niet uit de duim gezogen, je kan het allemaal teruglezen.

Als castings nu ineens niet meer besproken mogen, en toen wel, dan vraag ik me toch af wat die verandering te weeg heeft gebracht.
Jouw ervaringen, of de afgelopen offseasons, zeggen niks over hoeveel mensen er zijn die niks willen weten. Kan jij ook totaal geen uitspraken over doen, want dat weet je gewoon niet.

Je grijpt een slecht argument uit de lucht gebaseerd op niets en presenteert het of het feiten zijn.

Met je kleine minderheid

Vraag nou maar gewoon aan de FTRmods wat ze willen ipv zelf voor het hele topic (en de 'kleine minderheid') beslissen. Die hebben veel beter kijk op de daadwerkelijke verhoudingen, daar zijn ze voor
Laffe huichelaar
pi_141051134
Wat ik maar wil zeggen is, dat deze reeks buiten het seizoen om amper bestaansrecht heeft, er valt weinig te beleven. Castings waren leuke gelegenheden om het topic weer te bezoeken.

Maar dat er nu geopperd wordt om 2 of 3 versch. GoT threads te maken, dat slaat ook weer nergens op, dan heb je 3 van die slecht lopende reeksen...
pi_141051159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jouw ervaringen, of de afgelopen offseasons, zeggen niks over hoeveel mensen er zijn die niks willen weten. Kan jij ook totaal geen uitspraken over doen, want dat weet je gewoon niet.

Je grijpt een slecht argument uit de lucht gebaseerd op niets en presenteert het of het feiten zijn.

Met je kleine minderheid

Vraag nou maar gewoon aan de FTRmods wat ze willen ipv zelf voor het hele topic (en de 'kleine minderheid') beslissen. Die hebben veel beter kijk op de daadwerkelijke verhoudingen, daar zijn ze voor
Posten de FTRmods hier?
pi_141051273
Ik zou zeggen, laat de users lekker bepalen wat er wel of niet gepost mag worden.
De trailers staan ook niet in het blauwe balkje, maar daarover is onderling ook besloten dat daar niet over mag worden gepraat zonder spoilertags.
pi_141051390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zou zeggen, laat de users lekker bepalen wat er wel of niet gepost mag worden.
De trailers staan ook niet in het blauwe balkje, maar daarover is onderling ook besloten dat daar niet over mag worden gepraat zonder spoilertags.
Wat ik ook dom vind. Zo kan je blijven doorgaan, ik vind het maar mierenneuken.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:38:05 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141051426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
Wat ik maar wil zeggen is, dat deze reeks buiten het seizoen om amper bestaansrecht heeft, er valt weinig te beleven. Castings waren leuke gelegenheden om het topic weer te bezoeken.

Maar dat er nu geopperd wordt om 2 of 3 versch. GoT threads te maken, dat slaat ook weer nergens op, dan heb je 3 van die slecht lopende reeksen...
Ik zeg toch ook niet dat je dat niet moet doen. Mij zal het gestolen worden, je weet dat ik alle boeken heb gelezen dus men mij niet zo snel meer spoilert. Ik zeg alleen dat je niet weet hoeveel mensen er wel of niet op zitten te wachten. In mijn ervaring vinden heel veel mensen al die info buiten de serie, vooral over dingen die nog komen, bloedirritant. Dus ik zou het even overleggen. Je stelt de vraag hier, ik stuur je alleen maar door naar waar je hem beter weg kan leggen
Laffe huichelaar
pi_141051568
ok tot volgend jaar :W
pi_141051606
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wat ik ook dom vind. Zo kan je blijven doorgaan, ik vind het maar mierenneuken.
Democratie heet dat.. Zo kan iedereen hier blijven meeposten.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:39:54 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141051620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef muhahaha het volgende:
ok tot volgend jaar :W
Gaan we naar het andere topic dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141051634
quote:

[..]

Met je kleine minderheid

Stel je niet zo aan. Alsof de unsullied binnen deze reeks hun mond niet open durven te doen, alsof ze monddood gemaakt zijn door de boze kwaaie Khaleesi ______! :') Het tegendeel wordt elke dag bevestigd. Als men over de schreef gaat dan is daar gelijk 10 man bij om hen te corrigeren.

Maar afijn laat de mods maar beslissen dan. Ik vind het best. En doe aub niet alsof de mods dit lang geleden zo besloten hebben. Het kan zo zijn, maar dan handhaven ze hun eigen regels niet, al jaren niet.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:40:11 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141051642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
en waarom is dat besloten? Omdat dat algemene TVregels zijn. Dat is in elk topic zo. Je praat gewoon niet over previews, want dat moet nog komen en sommige users willen dat niet zien Waarom is dat zo, dat sommige users niet willen en andere wel en dat we dus met users A meegaan? Dat is zo ooit door de mods afgesproken, die gulden regel.
Laffe huichelaar
pi_141051647
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gaan we naar het andere topic dan?
Welk topic is dat? :)
pi_141051741
Ik zie het zo:

- Spoilers uit het boek: Ten strengste verboden, logisch
- De rest is prima, trailers zouden hier gewoon besproken mogen worden OMDAT HET DEEL UITMAAKT VAN DE TV SHOW
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:41:29 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141051742
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141051760
quote:
Neen want ik lees geen boeken. ;)
pi_141051841
quote:
En in dit topic wordt seizoen 5 ook uitgebreid besproken. Incl de castings en verhaallijnen.

Wegblijven dus. :N
pi_141051903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zie het zo:

- Spoilers uit het boek: Ten strengste verboden, logisch
- De rest is prima, trailers zouden hier gewoon besproken mogen worden OMDAT HET DEEL UITMAAKT VAN DE TV SHOW
Maar dan wel onder spoilertags, aangezien het toch zaken zijn die nog niet in de serie zijn voorgekomen. Zie ook het blauwe balkje met info :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:45:07 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052016
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Alsof de unsullied binnen deze reeks hun mond niet open durven te doen, alsof ze monddood gemaakt zijn door de boze kwaaie Khaleesi ______! :')
Dat opper ik echt geen moment. Ik zeg het niet, ik impliceer het niet, ik bedoel het niet. Ik weet niet waarom je je daarop aangevallen voelt, maar dat gebeurt alleen in je hoofd

Punt wat ik wil maken en wat ik dus ook zeg is dat jij gewoonweg niet weet wat alle users willen. Er zijn er nu al zat die wegblijven door de vele spoilers of de boeklezers die hier komen 'speculeren', of door andere dingen waardoor ze meer info krijgen dan waar de serie is.

Met dat soort dingen moet je dus voorzichtig zijn, want er zijn OOK veel users die niet op die extra informatie zitten te wachten. Door dat een kleine minderheid te noemen onderschat je de hoeveelheid schromelijk
Laffe huichelaar
pi_141052074
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar dan wel onder spoilertags, aangezien het toch zaken zijn die nog niet in de serie zijn voorgekomen. Zie ook het blauwe balkje met info :)
Ook best.

Mijn vorige reactie leek misschien erg onintelligent. (dikgedrukte woorden en caps), maar dat komt omdat sommige mensen gewoon te ver gaan naar mijn mening, dat je zelfs geen trailers mag posten?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:46:57 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lieve poesopstokje,

Je verwijst hier zelf naar het blauwe balkje met info. Castinginformatie. Dus personages die nog niet in de serie zijn voorgekomen maar volgend seizoen pas voorkomen. Dat is toch zo hard een verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie zijn voorgekomen. WAar je nota bene zelf naar verwijst. Argumenteer je nou voor of tegen je eigen standpunt?

Ik vind het heel verwarrend dit
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:52 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ook best.

Mijn vorige reactie leek misschien erg onintelligent. (dikgedrukte woorden en caps), maar dat komt omdat sommige mensen gewoon te ver gaan naar mijn mening, dat je zelfs geen trailers mag posten?
Dat is in elk serietopic zo. Kijkers willen gewoon verrast worden. De serie met de nieuwste aflevering voor het eerst zien in plaats van stukjes in de herhaling. Al weten waar het verhaal die aflevering heengaat. Dan kan je niet meer verrast worden, en wordt het vermaak voor eerde genoemd type kijker beduidend minder. Daarom is die regel ooit ingevoerd.

En ik kijk allang niet meer van dikgedrukte woorden op :D Zo snel vind ik een user niet onintelligent
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:50:01 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_141052326
quote:

[..]

Met je kleine minderheid

Er is in het verleden nog nooit gezeik gemaakt om castingnews. Dus waarom daar mee beginnen.
吴 曼 迪
pi_141052376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lieve poesopstokje,

Je verwijst hier zelf naar het blauwe balkje met info. Castinginformatie. Dus personages die nog niet in de serie zijn voorgekomen maar volgend seizoen pas voorkomen. Dat is toch zo hard een verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie zijn voorgekomen. WAar je nota bene zelf naar verwijst. Argumenteer je nou voor of tegen je eigen standpunt?

Ik vind het heel verwarrend dit
Wat begrijp je niet aan mijn verdedigende woorden jegens Ems.? Noemde hij namen?
Ben ik vergeten te melden dat er spoilertags om heen moeten?
Tampon vergeten te wisselen?
pi_141052418
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Er is in het verleden nog nooit gezeik gemaakt om castingnews. Dus waarom daar mee beginnen.
Dat zeg ik. Het maakt mij ook niet uit hoor, of het wel of niet mag, desnoods ga ik zelf weg.
Maar waarom nu ineens een ander beleid. Het is tamelijk frappant.

Excuses als ik aangebrander klink dan ik ben hoor, zit echt niet op mijn stoel te stuiteren. Daarvoor is de voetbal momenteel veel te leuk.

Het klinkt misschien alsof Khaleesi stampvoetend protesteert dat haar speeltje afgepakt wordt, maar denk dat het bovenalles goed is dat alles omtrent castings nu al duidelijk vastgelegd wordt.
pi_141052474
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

zon serieuze post en dan die laatste zin _O- _O- _O-
Ook daar was ik bloedserieus :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: