![QLtG2.png]()
![67vhP.png]()
Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.
De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.
![Go_T_1.jpg]()
![Go_T_2.jpg]()
![Go_T_3.jpg]()
![Go_T_4.jpg]()
![Go_T_5.jpg]()
Mei 2014 - Khaleesi © ![LPdVZ.png]()
De serie zelf:
Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDbDavid Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek):
David Benioff - IMDbGeorge RR Martin zelf is ook betrokken:
George R.R. Martin - IMDbSPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Tails tell tales
Ik wil Sam ruilen voor Grenn.
Kon het niet laten...
![lawl.jpg]()
Honorable Ned Stark!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Weakling
available in strong mint
quote:
Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:Dranky zou natuurlijk in zijn eentje dat Wight leger aangaan.

Sam is baas, bouwt zijn zelfvertrouwen op etc. En wordt steeds beter.
Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Eindelijk een goede Daenerys UI
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:
![tumblr_n4b14dh0Rc1rn7bzro1_400.gif]()
quote:
Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen.
quote:
Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.
Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper