quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, prima. Dan is er toch geen vraag meer van "leeft die nog?".
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Inb4: "Wat is dit weer voor een kuttopic"
Heb jij er een beetje vertrouwen in eigenlijk, of ben je stiekem al druk op zoek naar een andere UI en tagline?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou casting eigenlijk wel liever in een spoiler zien. Als we Peter Dinklage bij de cast voor volgend seizoen staan, weten we in ieder geval dat hij maandag overleeft.
Ik hoop op z'n minst nog op een Night's Watch toekomst voor Tyrion. Of een van hem op de vlucht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb jij er een beetje vertrouwen in eigenlijk, of ben je stiekem al druk op zoek naar een andere UI en tagline?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:41 schreef Khaleesi het volgende:
Uit het Feedback topic:
[..]
[..]
Casting nieuws mag dus zonder spoiler tags.
[ afbeelding ]
TR ingediendquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoop op z'n minst nog op een Night's Watch toekomst voor Tyrion. Of een van hem op de vlucht.
Zou wel logisch zijn, de NW, aangezien hij daar al even is geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoop op z'n minst nog op een Night's Watch toekomst voor Tyrion. Of een van hem op de vlucht.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Lekker veilig inderdaad met een wildling leger aan de deur
Essos is ook wel een goede optie idd... vergeet dat continent nog wel eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, de NW, aangezien hij daar al even is geweest.
Maar hebben ze geen raaf gehad dat de Wildlings daar met een enorm leger voor de deur stonden?
Dan zie ik hem eerder naar Essos gaan, als hij weet te ontsnappen. Hij is vrij opvallend natuurlijk.
Dat van het leger weten ze wel in KL. Wordt genoemd in het rijtje van wat er mis is in Westeros door Tywin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:18 schreef Forbry het volgende:
[..]Dat weet hij niet (?) en iig veilig voor de beoogde executie bedoel ik dan
Tywin = Tyrion niet? Lijkt me ook niet dat hij in de gevangenis nog veel meekrijgt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat van het leger weten ze wel in KL. Wordt genoemd in het rijtje van wat er mis is in Westeros door Tywin.
Ik denk op zich wel dat Tyrion ontsnapt. Het patroon dat ik tot nu toe heb gezien in de serie, lijkt er vooral op te duiden dat mensen die handelen uit wraak zelf dood gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Essos is ook wel een goede optie idd... vergeet dat continent nog wel eens
En idd, voor dit soort dingen heeft hij zijn postuur al hélemaal niet mee![]()
Mensen stellen zich aan. Dat is wat je gemist hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef eQuaL het volgende:
Pfff heb weer wat gemist zie ik. Waar gaat dit serieus over. Casting nieuws is zo'n beetje het enige waar je het nog over kan hebben tussen de seizoenen in...
Ja, dat Jaime zegt dat als Tywin hem niet naar de Night's Watch laat gaan, hij Casterly Rock lekker aan Cersei of Lancel Lannister mag geven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
TR ingediend
Edit: ik ga vooralsnog -heel saai- uit van één Tyrionen dat hij weet te ontsnappen met behulp van Jaime
![]()
"Schuillocatie" geen idee, bij de NW lijkt me wel het meest logisch/veilig. Jij bedoelt met dat eerste dat hij alsnog bij de NW mág (van Tywin ofzo) ipv dat hij daar naartoe weet te vluchten?
Braavos is natuurlijk al aardig vaak genoemd, en eventjes in beeld geweest. Misschien is Tyrion een mooi middel om meer van Braavos te laten zien. Hij is slim genoeg om zich, met een klein startfortuintje, daar te redden denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, de NW, aangezien hij daar al even is geweest.
Maar hebben ze geen raaf gehad dat de Wildlings daar met een enorm leger voor de deur stonden?
Dan zie ik hem eerder naar Essos gaan, als hij weet te ontsnappen. Hij is vrij opvallend natuurlijk.
Ah, dat zou inderdaad een goede mogelijkheid zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Braavos is natuurlijk al aardig vaak genoemd, en eventjes in beeld geweest. Misschien is Tyrion een mooi middel om meer van Braavos te laten zien. Hij is slim genoeg om zich, met een klein startfortuintje, daar te redden denk ik.
Een Lannister in Braavos??? Dat is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Braavos is natuurlijk al aardig vaak genoemd, en eventjes in beeld geweest. Misschien is Tyrion een mooi middel om meer van Braavos te laten zien. Hij is slim genoeg om zich, met een klein startfortuintje, daar te redden denk ik.
Stel dat hij naar Essos gaat, dan komt hij daar vast Dany en haar clubje tegen (of juist Jorah?)... best raar om die opeens dan samen in een scène te zien denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk op zich wel dat Tyrion ontsnapt. Het patroon dat ik tot nu toe heb gezien in de serie, lijkt er vooral op te duiden dat mensen die handelen uit wraak zelf dood gaan.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:23 schreef Mike het volgende:
Ik had het inderdaad al gelezen.Het lijkt erop dat jullie er onderling al prima uitgekomen waren, dus laten we het zo doen!
Ja, Braavos... ook niet aan gedacht... zeker een goede/interessante gedachte!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Nu maar hopen dat hij ontsnapt natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Stel dat hij naar Essos gaat, dan komt hij daar vast Dany en haar clubje tegen (of juist Jorah?)... best raar om die opeens dan samen in een scène te zien denk ikWel heel leuk ook lijkt me, zo'n grote verandering in de onderlinge relaties.
Ben zeer benieuwd naar de stemming hier mocht de executie, tegen al mijn/ons gevoel in, tóch plaatsvindenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Nu maar hopen dat hij ontsnapt natuurlijk.![]()
Ik zou het mooi vinden als hij zich aansluit bij Stannis. Alle bazen bij elkaar.
Dit zie ik trouwens ook nog wel als een optiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dat Jaime zegt dat als Tywin hem niet naar de Night's Watch laat gaan, hij Casterly Rock lekker aan Cersei of Lancel Lannister mag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |