abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:18:56 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141012485

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:23:41 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141012726
Cue: Point taken..
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:35:55 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141013635
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg je nu dat ik dom ben? :o
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.

quote:
11s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn. :{w
Maar goed, we geven je je oefen ruimte. Hier *schuift yats naar voren*.

Bel maar weer aan als je goed bent. O+
_O-

quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Cue_ het volgende:

Daarbij weet ik niet of yats echt oefenmateriaal is :')
Ik kan heel hard rennen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141013713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
Zij mogen ook wel eens moeite doen :{w

En nee, met je haren spelen en plagerig kijken is niet wat ik versta onder moeite doen :{w
Hoezo?

Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt _O_

Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshit :') Geloof me, je wil echt niet ruilen met ze.

Maak het ze makkelijker, neem volgende keer het initiatief. ^O^

Je bent gezegend met een paar ballen, gebruik ze. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 23:38:40 ]
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:32 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141013819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef yats het volgende:
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.
Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint :+
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
pi_141013976
quote:

[..]

Hoezo?

Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt _O_

Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshit :') Geloof me, je wil echt niet ruilen met ze.

Ik gebruik liever dat ding net boven de ballen :@
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:41:56 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141014021
quote:

[..]

Hoezo?

Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.

quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint :+

[..]

Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_141018090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.

[..]

Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Slowwwwwwchatttttt

Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141018166
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Slowwwwwwchatttttt

Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
Ben je weer dronken?
pi_141018253
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben je weer dronken?
Slaapdronken hoogstens. Lig al in bed (alleen ja) :)
pi_141020133
Ik vind dat echt zo'n onzin, dat vrouwen nooit alleen naar huis zouden hoeven te gaan
Ik ben echt niet zo lekker dat als ik naar een kerel wijs en in mijn vingers knip hij zijn huissleutel komt brengen of zo
En leuke vrouwen hebben standaarden dus die gaan dan niet met die ene hopeloze eenzame sukkel mee (als dat wel zo was zouden een aantal mannen hier veel meer neuken)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141020138
quote:

[..]

Hoezo?

ik stap ook gewoon op mannen af hoor met de mededeling dat ze me leuk lijken
Dat is toch leuk om te doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141020250
Owja en naar een ander kijken (in dit geval het andere geslacht) om een excuus te creëren om iets niet te hoeve doen is laf en hoort thuis in groep 3
Jij wil een vriendin/neuken/een date? Regel dat dan. Doe er wat voor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 08:55:50 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141020813
Zo.. nog meer mensen die hun frustraties willen delen? Hier is blijkbaar het medium om dat te doen. ;)
Nu is de vraag rhubarbje, heb jij standaarden omdat je zo leuk bent, of omdat je 'niet zo lekker bent dat als ik naar een kerel wijs en in mijn vingers knip hij zijn huissleutel komt brengen' (is een quote, er mag niet naar poster boos gekeken worden of gedreigd worden met een trap in de ballen aangezien hij alleen maar herhaalt wat er gezegd is)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_141020846
Ja ik was een beetje gefrustreerd :P
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:12:39 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141021020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik was een beetje gefrustreerd :P
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
Je hebt mijn vraag niet beantwoord. :P

Die hele discussie van mannen die op vrouwen af moeten stappen of visa versa is al te oud en komt vooral voort uit mannen die niet de eerste stap durven te zetten omdat het allemaal net te eng is met een 'hihi :@ ' erachter.

Ik verwelkom assertieve vrouwen, het geeft ze sowieso een pluspuntje. Maar goed, mijn allergie is ook afwachtend gedrag en geen eigen mening hebben over wat je precies wilt of er niet voor uit durven komen.
pi_141021240
quote:
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141021398
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken. 8-) Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
pi_141021548
Hahahaha :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:14 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141021660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
gedwongen om Brazilie te kijken
Zou niet nodig moeten zijn :N
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:28 #21
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141021669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken. 8-) Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennen :+ flink zitten schelden op die scheids :D (ja ik ben voor Kroatië ja :P)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141021735
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennen :+ flink zitten schelden op die scheids :D (ja ik ben voor Kroatië ja :P)
Ze vond het geloof ik ook leuk om mij te observeren. Ik was ook de hele wedstrijd aan het schelden/mopperen op de scheids _O-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:12 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141024371
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- Zo herkenbaar. Al is het een stuk erger tijdens de gewone voetbalcompetitie als mijn club er weer eens niets van bakt. Dat is ook altijd een leuke test, haar een keer meenemen naar het stadion.
pi_141024616
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand :+

Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen :')

Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:39:08 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141024949
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef MissGump het volgende:
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand :+

Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen :')

Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur :+
Maar een succesvolle date dus! :) Op naar een vervolg? ;)
pi_141025840
Voetbal kijken met je date is net zo erg als samen naar de Ikea gaan :') een soort van dieptepunt dus.
pi_141025968
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
Voetbal kijken met je date is net zo erg als samen naar de Ikea gaan :') een soort van dieptepunt dus.
Hahaha, af en toe heb je ook heerlijke humor ook O+.

Ooit eens een keer "intiem" gelunched bij de Mac met een date *) _O-
pi_141025969
quote:
Erger zijn de vrouwen die wel fanatiek zijn... Dat ziet er niet charmant uit :')

je vermoed het al als ze helemaal in het Oranje zijn op hun datingprofiel :P
pi_141025993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Erger zijn de vrouwen die wel fanatiek zijn... Dat ziet er niet charmant uit :')

Op het moment zijn we "allemaal' Oranje (hier op Fok! dan :@ O-) *O* )
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:13:30 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141026054
quote:

[..]

Verschrikkelijk ja, die vrouwen die dan gillen dat voetbal ze niet zoveel interesseert maar het eeeeenig vinden, zo'n WK. "Ja dan ben ik ook lekker fanatiek, de gezelligheid, haha! En lekker ding hoor, die van Persie :P"

Oh echt al m'n haren gaan recht overeind staan. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_141026246
quote:

[..]

:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_141026264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
Ja, voel je je aangesproken?
pi_141026453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, voel je je aangesproken?
Voorspelbaar. ;)

Heel veel mensen worden fanatiek tijdens het EK/WK, hoort ook een beetje bij de gezelligheid, dan ga je toch niet heel zelfbewust denken: oh gut, kom ik nu wel charmant over for tha boys? :@
pi_141026460
quote:
Haters gonna hate 8-)
pi_141026490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Voorspelbaar. ;)

Heel veel mensen worden fanatiek tijdens het EK/WK, hoort ook een beetje bij de gezelligheid, dan ga je toch niet heel zelfbewust denken: oh gut, kom ik nu wel charmant over for tha boys? :@
Jij hoeft daar toch niet over na te denken, je bent het al (voor beide geslachten :9 )...
pi_141026537
quote:

[..]

Voorspelbaar. ;)

Dit.
Kan mij werkelijk niks schelen hoe vrouwen zich dan gedragen, zeker gezien het feit dat ik dan vaak een volslagen debiel ben. :')
pi_141026548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:27 schreef Godshand het volgende:
Jij hoeft daar toch niet over na te denken, je bent het al (voor beide geslachten :9 )...
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2014 12:29:14 ]
pi_141026583
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

:*
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:31:04 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141026619
quote:
En ik wou je nog wel vragen om hier te komen kijken -O-
pi_141027085
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En ik wou je nog wel vragen om hier te komen kijken -O-
Ik dacht dat jij mij niet wou daten?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:46:45 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141027123
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Weissman het volgende:

Ik dacht dat jij mij niet wou daten?
Zoals je hierboven leest.. het is gevaarlijk om voetbal te kijken tijdens een date. Dus daten we dan ook niet :P
pi_141027288
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoals je hierboven leest.. het is gevaarlijk om voetbal te kijken tijdens een date. Dus daten we dan ook niet :P
En ik maar hopen dat ik vanavond nog zou scoren ;) :@

#silentchaosgrap #disasterdate #vemibra
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:51:27 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141027323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef Weissman het volgende:

En ik maar hopen dat ik vanavond nog zou scoren ;) :@

#silentchaosgrap #disasterdate #vemibra
Helaas. Not gonna happen :7
pi_141027412
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helaas. Not gonna happen :7
Your loss. Ik ben toch wel #goedbezig
pi_141028026
Date van vanavond afgezegd. Ik had er helemaal geen zin in en ben teringmoe aangezien ik blijkbaar heb besloten dat ik prima zonder slaap door het leven kan. Valt vies tegen, overigens :').
pi_141028107
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Date van vanavond afgezegd. Ik had er helemaal geen zin in en ben teringmoe aangezien ik blijkbaar heb besloten dat ik prima zonder slaap door het leven kan. Valt vies tegen, overigens :').
Slaap lekker alvast!
pi_141028348
Gisteren date gehad, was leuk. Niet meer naar een stel achter een bal aanrennende homo's gekeken verder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:21:31 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141028431
quote:

[..]

Voorspelbaar. ;)

Dit.

En dat herinnert me aan een date die een gigantische hekel had aan voetbal. Er was een belangrijke wedstrijd op tv die ik wel wilde zien maar ik had eigenlijk stiekem toch meer interesse in mijn date dus zei dat ik die wel later zou kijken. Vervolgens heb ik hem na een half uur schelden op voetbal gevraagd toch maar gevraagd de televisie aan te zetten omdat dat me een aantrekkelijker beeld leek dan zijn zure hoofd en toen ging brommend de tv aan. En ik kreeg een koel wit wijntje O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:22:29 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141028455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren date gehad, was leuk. Niet meer naar een stel achter een bal aanrennende homo's gekeken verder.
Mooi, was een date buitenshuis toch?
pi_141028471
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mooi, was een date buitenshuis toch?
Eh, nee :7
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:35:34 #51
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141028949
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit.

En dat herinnert me aan een date die een gigantische hekel had aan voetbal. Er was een belangrijke wedstrijd op tv die ik wel wilde zien maar ik had eigenlijk stiekem toch meer interesse in mijn date dus zei dat ik die wel later zou kijken. Vervolgens heb ik hem na een half uur schelden op voetbal gevraagd toch maar gevraagd de televisie aan te zetten omdat dat me een aantrekkelijker beeld leek dan zijn zure hoofd en toen ging brommend de tv aan. En ik kreeg een koel wit wijntje O+
Ha! Klinkt als een leuke date Eef. Vervolg zit er misschien wel in? Vanavond speelt Oranje namelijk. :P
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:36:09 #52
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141028969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, nee :7
De bangbus bleef in de garage?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:37:49 #53
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141029033
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik, ik, ik... drie keer in 1 zin. En die arme man nu compleet in de stress over wat hij nu fout gedaan had. Arme kerel. :{
pi_141032865
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik, ik, ik... drie keer in 1 zin. En die arme man nu compleet in de stress over wat hij nu fout gedaan had. Arme kerel. :{
Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.
pi_141033063
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.
precies. kan ie mooi oranje kijken. ~:)
pi_141033144
Oh ja, die voetbal ongein is weer begonnen. Heb mn tv aansluiting nog niet verhuisd. Lekker rustig vanavond :)

Geen dates die voetbal willen kijken hier dus
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:33:48 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141033166
quote:

[..]

Volgende keer in je woonplaats afspreken he. ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:38:52 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141033343
Een man die vanavond geen voetbal wilde kijken is geen echte man, dus daar mis je niks aan C_C.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:41:26 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141033440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ha! Klinkt als een leuke date Eef. Vervolg zit er misschien wel in? Vanavond speelt Oranje namelijk. :P
Is alweer een tijdje terug maar was leuk ja en had ook wel een vervolg :) Ik weet het maar dat wordt dan wel erg last minute hoor..
pi_141033492
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Silenus het volgende:
Een man die vanavond geen voetbal wilde kijken is geen echte man, dus daar mis je niks aan C_C.
Goed punt eigenlijk wel. Ik wil een vent die eist dat ik 'm bier breng terwijl hij naar de tv schreeuwt.
pi_141033566
Ik denk eigenlijk dat vanavond de slechtste date-avond (als in de avond met de minst geplande dates) van het jaar wordt. Of ze moeten heel ver komen natuurlijk :+

Iemand nog een date vanavond? ;)
pi_141033609
WK > Dates jwz
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:48:18 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141033689
quote:

[..]

Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:48:21 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141033694
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef MissGump het volgende:
Ik denk eigenlijk dat vanavond de slechtste date-avond (als in de avond met de minst geplande dates) van het jaar wordt. Of ze moeten heel ver komen natuurlijk :+

Iemand nog een date vanavond? ;)
Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.
pi_141033736
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef habitue het volgende:
WK > Dates jwz
Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:52:18 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141033891
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:

Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.
Nouja het is wel fijn dat je zin hebt tijdens een date. En dat je beetje vrolijk bent ipv de chagrijnig uit te hangen.
Ik snap het wel :)

Daarbij is de kans dat je hem harder beoordeelt dan je anders zou doen natuurlijk ook mogelijk. En andersom ook. Dat hij jou net die tweede kans niet geeft, omdat hij begint te twijfelend oro je bui.
pi_141033999
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het was een "Hij vraagt en ik heb geen harde redenen om het niet te doen dus vooruit"-date, dus ik had sowieso niet echt sterke gevoelens. Meer dat onze interesses en verwachtingen wel overeen kwamen dus het waarschijnlijk wel zou kunnen klikken. Maar ik ben moe, druk, en heb de afgelopen week 3 andere dates gehad dus ben er wel een beetje klaar mee.

En om iemand op een eerste date al kennis te laten maken met m'n inner grumpy old bitch is ook weer zo wat.
pi_141034019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.
Als ze en autist zijn en geen vrienden hebben is het waarschijnlijk sowieso een rustige date avond :+
pi_141034071
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.
O+ En dan hard op mn pletterpet blazen op het moment supreme!
pi_141034154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hoi ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:01:31 #71
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141034267
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vrouwen die nu al het 'onvermijdelijke verlies' benoemen. :{w
pi_141034302
Toch mooi dat complete wijken vol tokkies weer verbroederen zodra het foeballuh weer begint, al dan niet in een kek juichpak. Wat me eraan doet denken dat ik nog een WK pool had moeten invullen waar ik nu te laat mee ben. Zo'n hoer ben ik dan ook wel weer.
pi_141034427
Ik heb een wk-poule met mijn huidige date :+

Nu maar afwachten of we überhaupt nog daten als het WK afgelopen is :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:28 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141034500
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het was een "Hij vraagt en ik heb geen harde redenen om het niet te doen dus vooruit"-date, dus ik had sowieso niet echt sterke gevoelens. Meer dat onze interesses en verwachtingen wel overeen kwamen dus het waarschijnlijk wel zou kunnen klikken. Maar ik ben moe, druk, en heb de afgelopen week 3 andere dates gehad dus ben er wel een beetje klaar mee.

En om iemand op een eerste date al kennis te laten maken met m'n inner grumpy old bitch is ook weer zo wat.
Snap het :) Al had dat wel een leuk verslag opgeleverd voor hier ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:45 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141034516
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi dat complete wijken vol tokkies weer verbroederen zodra het foeballuh weer begint, al dan niet in een kek juichpak. Wat me eraan doet denken dat ik nog een WK pool had moeten invullen waar ik nu te laat mee ben. Zo'n hoer ben ik dan ook wel weer.
Die heb ik wel ingevuld (voor het eerst). En had de eerste score goed! :D
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:08:04 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141034528
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Goed punt eigenlijk wel. Ik wil een vent die eist dat ik 'm bier breng terwijl hij naar de tv schreeuwt.
Je bent welkom vanavond. Mijn koelkast staat om de hoek van de woonkamer en het bier ligt koud in de onderste la. Ow, en neem er zelf ook meteen een als je dan toch bij de koelkast staat.

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef habitue het volgende:
WK > Dates jwz
Dat worden weinig dates de komende maand voor jou.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:10:15 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141034620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef yats het volgende:
Ow, en neem er zelf ook meteen een
Dom! Straks is ze te dronken om jou je bier veilig te brengen :N
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:10:40 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141034646
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Silenus het volgende:
Precies, dit is de Goede tijden slechte tijden voor mannen. Acteerprestaties en mannen die op de grond liggen te janken als ze aangeraakt worden. Dit is echt wel de sport voor echte mannen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:12:26 #79
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141034736
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dom! Straks is ze te dronken om jou je bier veilig te brengen :N
Ik deel gewoon graag met anderen. Geen idee hoe snel C_C dronken is verder.
pi_141034813
quote:
Dat worden weinig dates de komende maand voor jou.
Net zoveel als jij?

Sorry yats ik moest hem gewoon maken. ;(
pi_141034919
c_c houdt het vanavond alcoholvrij, en gaat lekker vroeg naar bed yats, helaas. Zoals het een braaf meisje betaamt O+. Ik moet me eens leren gedragen, en niet elke impuls die in me op komt achterna zitten als een kleuter met ADHD.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:18:26 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141034985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Net zoveel als jij?

Sorry yats ik moest hem gewoon maken. ;(
Als jij ook al gaat beginnen met flauwe opmerkingen tegenover mij is het echt tijd om fok te verlaten. Maar ik vrees dat je gelijk hebt, al kan dat ook komen omdat ik er op dit moment niet echt mee bezig ben omdat ik gewoon echt te druk ben. Het wekkertje gaat morgen helaas weer om 5.00 uur...
pi_141035267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef yats het volgende:

[..]

Als jij ook al gaat beginnen met flauwe opmerkingen tegenover mij is het echt tijd om fok te verlaten. Maar ik vrees dat je gelijk hebt, al kan dat ook komen omdat ik er op dit moment niet echt mee bezig ben omdat ik gewoon echt te druk ben. Het wekkertje gaat morgen helaas weer om 5.00 uur...
Moeten de koeien gemolken worden ofzo?

Wat voor werk doe je in vredesnaam :?
pi_141035820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef yats het volgende:

[..]

Die dates komen wel weer, nieuwe stad straks toch?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:45:00 #85
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141036056
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Moeten de koeien gemolken worden ofzo?

Wat voor werk doe je in vredesnaam :?
_O- Ik ben jurist. Alleen is daar momenteel te weinig werk in en dus heb ik mijn oude bijbaan als verhuizer/ontruimer behouden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef habitue het volgende:

Die dates komen wel weer, nieuwe stad straks toch?
Daar ga ik wel vanuit. En inderdaad, ik hoop vrij snel naar Amsterdam te kunnen verhuizen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:52:06 #86
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141036362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:45 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Ik ben jurist. Alleen is daar momenteel te weinig werk in en dus heb ik mijn oude bijbaan als verhuizer/ontruimer behouden.

[..]

Daar ga ik wel vanuit. En inderdaad, ik hoop vrij snel naar Amsterdam te kunnen verhuizen.
Daar zit genoeg date-materiaal. Alleen jammer dat veel ook als eis hebben dat je in Amsterdam wilt blijven wonen. ;)
pi_141036371
Oh ja, de klootzak uithangen werkt dus echt he :')
pi_141036482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Aisomont het volgende:
Oh ja, de klootzak uithangen werkt dus echt he :')
vertel.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:56:20 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141036558
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Daar zit genoeg date-materiaal. Alleen jammer dat veel ook als eis hebben dat je in Amsterdam wilt blijven wonen. ;)
Je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik had eerlijk gezegd ook niet gedacht ooit richting de Randstad te willen verhuizen, maar waarschijnlijk is het carriere-technisch een goede stap.
pi_141036979
quote:
Je bent welkom vanavond. Mijn koelkast staat om de hoek van de woonkamer en het bier ligt koud in de onderste la. Ow, en neem er zelf ook meteen een als je dan toch bij de koelkast staat.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:20:48 #91
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141037381
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet gelijk afzeiken, hij slaat zijn vleugeltjes uit en probeert te vliegen. Dat is juist erg lief en moet bemoedigt worden, ook al flikkert hij nu keihard op de grond.

Yats, even iets minder non-chalant over willen komen, gaat goed! Wees gewoon lekker jezelf ipv.. deze houding. Tenzij dit je eigen houding is, dan moet je een andere houding zoeken.
pi_141039170
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

vertel.
Half doen alsof je de ander toch niet echt leuk vind, verre van altijd bevestiging geven als de ander daarom vraagt, soms wat afstandelijk doen, ...
pi_141039251
Yats kan ook niks goed doen he...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:34:52 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141039700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Half doen alsof je de ander toch niet echt leuk vind, verre van altijd bevestiging geven als de ander daarom vraagt, soms wat afstandelijk doen, ...
Dat vind ik juist het meest kinderachtige dat je kunt doen, als je iemand tenminste leuk vindt. Zit nog heel veel tussen. Dat berekenende is juist zo'n afknapper.
pi_141040733
quote:

[..]

Ik word zo cynisch van dit soort dingen he :{. Ik stort me overal head-first in met vol enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
pi_141040754
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik word zo cynisch van dit soort dingen he :{. Ik stort me overal head-first in met veel enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
pi_141040762
Ugh kutquoteknop.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:27 #98
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141041022
quote:

[..]

Ik word zo cynisch van dit soort dingen he :{. Ik stort me overal head-first in met vol enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit spelletje echt spelen. En als iemand dat spelletje echt speelt dan ben je er toch ook wel snel klaar mee. Toch?

Wees gewoon jezelf en als je hem op wilt bellen dan bel je hem op. Heb je een leuke tijd gehad en wil je hem dat laten weten... wat houdt je tegen?

Het valt best mee. ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:37 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141041030
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:20 schreef Wolken het volgende:
Yats kan ook niks goed doen he...
Zolang hij zichzelf is wel. :Y
pi_141041182
quote:
Dit heeft toch niks met een klootzak zijn te maken? :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:25:12 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141041467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zolang hij zichzelf is wel. :Y
Ik denk meer dat ze bedoeld dat hoe ik hier ook post, er altijd wel commentaar op komt. En mezelf zijn is genoeg? Juist niet, dan duurt het te lang voordat ik de 'drempel' over ga en iets probeer uit een soort onzekerheid.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:41:27 #102
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141042151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk meer dat ze bedoeld dat hoe ik hier ook post, er altijd wel commentaar op komt. En mezelf zijn is genoeg? Juist niet, dan duurt het te lang voordat ik de 'drempel' over ga en iets probeer uit een soort onzekerheid.
Er is een verschil tussen je anders voor doen (omdat je het gevoel hebt dat het anders niet lukt) en jezelf ontwikkelen. Wat jij moet doen is jezelf ontwikkelen waardoor die drempel minder hoog is. Waarom is die drempel zo hoog Yats? Wat is er het ergste wat kan gebeuren? Niets doen levert sowieso niets op.
pi_141042269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef -Splash- het volgende:
Er is een verschil tussen je anders voor doen (omdat je het gevoel hebt dat het anders niet lukt) en jezelf ontwikkelen. Wat jij moet doen is jezelf ontwikkelen waardoor die drempel minder hoog is. Waarom is die drempel zo hoog Yats? Wat is er het ergste wat kan gebeuren? Niets doen levert sowieso niets op.
Dat vroeg ik laatst dus ook maar toen kwam het er op neer dat hij 1 of andere angststoornis had of iets met onzekerheid ofzo.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:46:50 #104
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141042363
quote:

[..]

Herkenbaar.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:50:10 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141042509
quote:

[..]

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit spelletje echt spelen. En als iemand dat spelletje echt speelt dan ben je er toch ook wel snel klaar mee. Toch?

Wees gewoon jezelf en als je hem op wilt bellen dan bel je hem op. Heb je een leuke tijd gehad en wil je hem dat laten weten... wat houdt je tegen?

Het valt best mee. ;)
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat is iets dat je op datingsites niet zoveel oplevert, behalve dan dat je er vrij snel weer vanaf bent als het zo gaat :) Veel teveel keuze, altijd groener gras. Soms zit er wel iemand tussen die niet zo in elkaar steekt, ja. Maar da's echt even langer zoeken en kritisch zijn. Je hoort hier wel succesverhalen dat het de eerste date die ze ooit hadden gelijk raak was maar dat is meer uitzondering dan regel. En terecht, denk ik. Het zou heel bijzonder zijn als een computer iets kon dat met hele andere dingen te maken heeft.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:34:34 #106
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141044290
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat vind ik juist het meest kinderachtige dat je kunt doen, als je iemand tenminste leuk vindt. Zit nog heel veel tussen. Dat berekenende is juist zo'n afknapper.
Ik heb nergens gezegd dat ik mij bewust zo gedroeg om te bereiken wat ik wilde. Gelijk conclusies trekken is juist zo'n afknapper.

Ik was zo door overlijden van dichtbij, was niet in een praatbui, niet in een "hé ik vind jou leuk laat ik het heel erg uiten"-bui. Misschien was 'leuk' ook niet het goede woord, ik vind haar sowieso niet leuk. Er was wel een klik voor een keertje maar that's it.

quote:

[..]

Zie hierboven ;) normaal gesproken ben ik over-the-top enthousiast en ben ik júist niet zo. Behalve dan als ik weet dat zij interesse in mij heeft en zij weet dat ik dat ook in haar heb, dan wil ik nog wel eens voor de spanningsopbouw dingen "uitstellen". Maar dat is niet wat ik nu bedoelde.
pi_141045347
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef yats het volgende:

[..]

Klopt, dat bedoel ik. Maar ik snap niet waarom je je anders/beter voor wilt doen dan je bent. Dat hou je toch geen relatie lang vol en val je op een gegeven moment door de mand. Waarom niet iemand zoeken die je neemt zoals je bent, al duurt het dan wat langer?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 21:05:15 #108
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141045616
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef Wolken het volgende:

[..]

Klopt, dat bedoel ik. Maar ik snap niet waarom je je anders/beter voor wilt doen dan je bent. Dat hou je toch geen relatie lang vol en val je op een gegeven moment door de mand. Waarom niet iemand zoeken die je neemt zoals je bent, al duurt het dan wat langer?
Omdat 'ie zeurt over dat zo iemand vinden niet lukt. Dus moet 'ie veranderen. (Of niet zeuren.)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 21:27:14 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141046684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik mij bewust zo gedroeg om te bereiken wat ik wilde. Gelijk conclusies trekken is juist zo'n afknapper.

Ik was zo door overlijden van dichtbij, was niet in een praatbui, niet in een "hé ik vind jou leuk laat ik het heel erg uiten"-bui. Misschien was 'leuk' ook niet het goede woord, ik vind haar sowieso niet leuk. Er was wel een klik voor een keertje maar that's it.

Dat is toch wat anders? Een beetje wat ik bedoelde met dat het loont om soms toch naar een date te gaan als je eigenlijk niet in de stemming bent. Je was gewoon jezelf, geen klootzak. Dat je haar niet leuk (genoeg) vond is ook niks mis mee.

[..]

Zie hierboven ;) normaal gesproken ben ik over-the-top enthousiast en ben ik júist niet zo. Behalve dan als ik weet dat zij interesse in mij heeft en zij weet dat ik dat ook in haar heb, dan wil ik nog wel eens voor de spanningsopbouw dingen "uitstellen". Maar dat is niet wat ik nu bedoelde.
pi_141047277
Zou de ENORME oranje opblaasfallus op het hoofd van Silenus al een beetje aan het leeglopen zijn?
pi_141047661
Zie je? Ik moet gewoon vaker reageren hier.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 21:51:56 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141048133
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie je? Ik moet gewoon vaker reageren hier.
Bedankt Joe, straks weer?
pi_141048582
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Bedankt Joe, straks weer?
Het is niet dat ik een hekel aan voetbal heb, vroeger keek ik echt álles en dreef menig ex tot waanzin, maar ja, ik krijg altijd erg veel zin met een mitrailleur los te gaan op dat mongolencircus eromheen.

*twijfelt hevig nu*
pi_141049148
quote:

[..]

Het valt best mee. ;)
Oh maar als ik iemand wil bellen/appen/weet ik het doe ik het gewoon hoor. Ik heb die 'oh god straks vinden ze me een freak'-reactie pas achteraf :P. Maar het is wel stom, want ik loop helemaal niet te hard van stapel en denk niet bij iedere man die ik tegenkom meteen aan kindernamen, ben juist hartstikke terughoudend. Maar ik ben gewoon eerlijk. En dat is blijkbaar gek.

Oh, volgens mij hebben we gescoord.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:11:48 #115
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141049293
Joe en clumsy_clown, hier blijven *O*
pi_141049588
Gaat het zelfs hier nu al over voetbal :(
pi_141050374
*pweeeep*
pi_141050483
Ik deed juichen. De opportuniteitssupporter in mij is wakker.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 juni 2014 @ 22:33:36 #119
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141051053
4-1. Not bad.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141051196
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik deed juichen. De opportuniteitssupporter in mij is wakker.
Ik fistpumpte even stevig. Godverdomme. Had ik nu juist willen voorkomen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:38:07 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141051429
Vijf fucking één!!! *O*
pi_141051502
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik fistpumpte even stevig. Godverdomme. Had ik nu juist willen voorkomen.
Ik deed een "whoehoe". Ik ben een voetbalslet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 juni 2014 @ 22:53:43 #123
Brabo Bastard
pi_141052569
5 fokking 1. Netjes hoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:05:03 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141053219
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik deed een "whoehoe". Ik ben een voetbalslet.
Jullie zitten voor de rest van het WK gewoon vast in dit topic nu, dat begrijp je wel hé?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:08:06 #125
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141053409
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ben mezelf met een stemming die ik wel eens heb en het gedrag daarvan lijkt op die van een klootzak. Dus indirect was ik een klootzak.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:08:59 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141053457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik ben mezelf met een stemming die ik wel eens heb en het gedrag daarvan lijkt op die van een klootzak. Dus indirect was ik een klootzak.
Ah okee, je hebt gelijk hoor :*
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:14:22 #127
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141053745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ah okee, je hebt gelijk hoor :*
Oeh, een kus :@
pi_141054047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:38 schreef eefje801 het volgende:
Vijf fucking één!!! *O*
Van voetbal naar een gangbang...

Dit weekend word niks meer
pi_141055820
quote:

[..]

Moet je eens goed om je heen kijken hoeveel mensen zichzelf wel heel erg tof lijken te vinden... een groot stuk theater, en het werkt toch prima voor ze.
pi_141056206
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je eens goed om je heen kijken hoeveel mensen zichzelf wel heel erg tof lijken te vinden... een groot stuk theater, en het werkt toch prima voor ze.
Fax wat een zuur geneuzel _O-

5 fucking 1 w/ w/ w/ w/ w/
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:24:30 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141057561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hou het op een vreemdgaande verloofde en daardoor 0,0 zelfvertrouwen.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:18:02 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141059856
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Maar dat is iets dat je op datingsites niet zoveel oplevert, behalve dan dat je er vrij snel weer vanaf bent als het zo gaat :) Veel teveel keuze, altijd groener gras. Soms zit er wel iemand tussen die niet zo in elkaar steekt, ja. Maar da's echt even langer zoeken en kritisch zijn. Je hoort hier wel succesverhalen dat het de eerste date die ze ooit hadden gelijk raak was maar dat is meer uitzondering dan regel. En terecht, denk ik. Het zou heel bijzonder zijn als een computer iets kon dat met hele andere dingen te maken heeft.
Werkt prima toch?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:19:09 #133
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141059912
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh maar als ik iemand wil bellen/appen/weet ik het doe ik het gewoon hoor. Ik heb die 'oh god straks vinden ze me een freak'-reactie pas achteraf :P. Maar het is wel stom, want ik loop helemaal niet te hard van stapel en denk niet bij iedere man die ik tegenkom meteen aan kindernamen, ben juist hartstikke terughoudend. Maar ik ben gewoon eerlijk. En dat is blijkbaar gek.

Oh, volgens mij hebben we gescoord.
Haha, ach dat is gezond. Eerlijk en direct zijn goede eigenschappen, daar houd ik wel van. Ben het zelf namelijk ook graag.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:20:08 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141059951
quote:

[..]

Dat bedoel ik. Gewoon jezelf zijn, iets anders werkt gewoon niet. <-- punt
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:22:14 #135
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141060051
Mooie avond, toch wel jammer dat je dan geen EK-date hebt. :D Dat had toch een mooie en epische (populair taalgebruik, I know) overwinningseks opgeleverd.... Ah ja... nu maar gewoon lekker diagonaal liggen in een lekker groot bed, dat is ook wel wat waard. :P

Ik denk dat Castillas die epische seks voorlopig niet meer krijgt. :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:23:52 #136
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141060117
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef yats het volgende:

[..]

Hou het op een vreemdgaande verloofde en daardoor 0,0 zelfvertrouwen.
Dat is een heel naar en lullig moment geweest, daar kan ik mij volledig bij inleven. Maar tenzij het een half jaar terug is zal je ooit weer daarover heen moeten stappen. Anders blijft het niets en saboteer je je eigen relatie.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:26:56 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141060225

[ Bericht 100% gewijzigd door Cue_ op 14-06-2014 01:29:19 ]
  zaterdag 14 juni 2014 @ 03:23:50 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141062717
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Werkt prima toch?
Geloof je het zelf?
pi_141063158
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Fax wat een zuur geneuzel _O-

5 fucking 1 w/ w/ w/ w/ w/
Morgen mijn geboorteland tegen Griekenland... Hoop ook op een gunstige uitslag *O* *O*
pi_141064328
Oké niet mega ontopic maar wel tinder en ik moet ergens zeiken

Ondernemer ( :') ) die tinder als netwerk oom wil gebruiken. In gebrekkig Engels. Dus ik een mega aardig berichtje gestuurd dat hij vast wel wil weten dat er wat foutjes staan, flipt ie helemaal

Niet gewoon 'betweterig kutwijf' want dat zou terecht zijn. Maar nee ik begrijp het niet :? ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 14 juni 2014 @ 10:23:52 #141
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141065099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 03:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Anders zou ik het niet typen. ;)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 10:24:41 #142
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141065111
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oké niet mega ontopic maar wel tinder en ik moet ergens zeiken

Ondernemer ( :') ) die tinder als netwerk oom wil gebruiken. In gebrekkig Engels. Dus ik een mega aardig berichtje gestuurd dat hij vast wel wil weten dat er wat foutjes staan, flipt ie helemaal

Niet gewoon 'betweterig kutwijf' want dat zou terecht zijn. Maar nee ik begrijp het niet :? ;(
Als hij dat niet zei... wat zei hij dan precies wél? :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 10:53:09 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141065607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 10:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Anders zou ik het niet typen. ;)
Ik moet gewoon niet reageren als ik te enthousiast gevierd heb :') :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:28:52 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141070160
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat is een heel naar en lullig moment geweest, daar kan ik mij volledig bij inleven. Maar tenzij het een half jaar terug is zal je ooit weer daarover heen moeten stappen. Anders blijft het niets en saboteer je je eigen relatie.
Het is nu 1,5 jaar geleden. Het eerste jaar had ik geen zin in daten of uberhaupt in vrouwen. Daarna zes maanden een paar keer gedate alleen geen 'resultaat; behaald. De laatste tijd ben ik er gewoon te druk voor om me er druk over te maken, en getuige gisteravond is dat blijkbaar een goede instelling :D
pi_141070256
HOEZO YATS WATSERGEBEURD VERTEL.
pi_141070446
NOU?!
pi_141070467
Ik quote em ff.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:28 schreef yats het volgende:

[..]

Het is nu 1,5 jaar geleden. Het eerste jaar had ik geen zin in daten of uberhaupt in vrouwen. Daarna zes maanden een paar keer gedate alleen geen 'resultaat; behaald. De laatste tijd ben ik er gewoon te druk voor om me er druk over te maken, en getuige gisteravond is dat blijkbaar een goede instelling :D
YAAAAAAATTSSSS
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:43:15 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141070530
Tjezus, wat een nieuwsgierige aagjes zijn jullie eigenlijk. Hou het erop dat het erg gezellig was met twee Belgische meisjes die ik bij het voetbal kijken tegen kwam. Al is er niet gesekst.
pi_141070812
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:43 schreef yats het volgende:
Tjezus, wat een nieuwsgierige aagjes zijn jullie eigenlijk. Hou het erop dat het erg gezellig was met twee Belgische meisjes die ik bij het voetbal kijken tegen kwam. Al is er niet gesekst.
Ik gun het je gewoon keihard yatsie O+. Seks boeit niet (persé), was het leukleuk? Ik ga ze/een van ze leuker zien-leuk? O+
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:02:27 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141070991
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik gun het je gewoon keihard yatsie O+. Seks boeit niet (persé), was het leukleuk? Ik ga ze/een van ze leuker zien-leuk? O+
Thxs! Seks is ook niet mijn hoofddoel, al zou het wel fijn zijn om het weer eens te hebben natuurlijk :D Maargoed, ik heb het inderdaad blijkbaar zelf in de hand (niet dubbelzinnig bedoeld). Geen idee of ik een van hen of beiden nog eens zie. Ik heb bij het afscheid in ieder geval hun naam, adres en telefoonnummer gekregen, dus de optie staat altijd open.
pi_141071065
Vlaams sprekende vrouwen O+ Adres? :D Doe je goed, ik heb geloof ik nog nooit een adres gekregen in de kroeg.

Ik heb zowaar weer een date vanavond btw.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:06:41 #152
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_141071116
lol, mensen worden hier al euforisch als er GEPRAAT wordt met zo'n ding vh andere geslacht
pi_141071176
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef BeamofLight het volgende:
lol, mensen worden hier al euforisch als er GEPRAAT wordt met zo'n ding vh andere geslacht
Omdat dat al een flinke opgaaf blijkt te zijn, voor sommigen :').

Dan wil ik best met pompons in the sideline staan hoor, om het zelfvertrouwen op te krikken *O*.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:10:50 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141071228
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:04 schreef habitue het volgende:
Vlaams sprekende vrouwen O+ Adres? :D Doe je goed, ik heb geloof ik nog nooit een adres gekregen in de kroeg.

Ik heb zowaar weer een date vanavond btw.
Ik hou ook wel van dat taaltje.

Weer met de 'lang wachten date'?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef BeamofLight het volgende:
Nou nou, je kunt ook overdrijven. Ik word daar niet euforisch van, maar dat het nu niet bij ouwehoeren gebleven is geeft me wel een duwtje in de rug wat ik goed kan gebruiken.

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Omdat dat al een flinke opgaaf blijkt te zijn, voor sommigen :').

Dan wil ik best met pompons in the sideline staan hoor, om het zelfvertrouwen op te krikken *O*.
Dat word ook zeer op prijs gesteld
pi_141071433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:10 schreef yats het volgende:
Yes! Al valt dat de laatste week wel erg mee dus :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:20:55 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141071514
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Yes! Al valt dat de laatste week wel erg mee dus :P
_O- Nogal een understatement. Maar als het leuk is, prima toch?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:21:13 #157
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_141071519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:10 schreef yats het volgende:

[..]

Ik hou ook wel van dat taaltje.

[..]

Nou nou, je kunt ook overdrijven. Ik word daar niet euforisch van, maar dat het nu niet bij ouwehoeren gebleven is geeft me wel een duwtje in de rug wat ik goed kan gebruiken.

[..]

Dat word ook zeer op prijs gesteld
nee, ik had het ook niet over jou. Ik wens jou serieus nog heel veel praten toe.
pi_141071529
Je hebt gebekt he yats. Je hebt gebekt. Met twee meiden nog wel?
pi_141071926
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Belangrijker heb je de nummers gescoord
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:36:58 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141071977
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee, ik had het ook niet over jou. Ik wens jou serieus nog heel veel praten toe.
Thxs!

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
:D
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:37:17 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141071989
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:02 schreef yats het volgende:
Ik heb bij het afscheid in ieder geval hun naam, adres en telefoonnummer gekregen
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:37:44 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141072004
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:36 schreef yats het volgende:

Maar met beide dus?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:40:08 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141072068
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het kwam er bijna geloofwaardig uit c_c.. :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:40:27 #164
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141072075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:36 schreef yats het volgende:

[..]

Thxs!

[..]

Jij player jij! Good busy!
pi_141072105
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is dit nu een vraag, een constatering of gewoon een kromme zin?
pi_141072119
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Is dit nu een vraag, een constatering of gewoon een kromme zin?
All of the above
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:51:32 #167
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141072391
Ik kan mij voorstellen dat je in pure shock niet meer weet wat je wilt typen. :P
pi_141072431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:51 schreef -Splash- het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat je in pure shock niet meer weet wat je wilt typen. :P
Ja ik bedoel ik voel mij nu net zo als die Spanjaarden gisteren :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:55:23 #169
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141072488
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar met beide dus?
:Y :D

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Jij player jij! Good busy!
Dat zal ik nooit worden. Ik geef de euforie en de drank na de wedstrijd van gisteren de 'schuld'.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:55:56 #170
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141072500
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja ik bedoel ik voel mij nu net zo als die Spanjaarden gisteren :+
Ja? Je voelt je zo vernederd door je gebrek aan punctuatie? Een beetje overdreven... ;)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:56:10 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141072509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef yats het volgende:

Slet :{w
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:56:28 #172
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141072521
quote:

[..]

[..]

Dat zal ik nooit worden. Ik geef de euforie en de drank na de wedstrijd van gisteren de 'schuld'.
Whatever works for you. Voortaan heel erg euforisch worden terwijl je veel drank naar binnen klokt.
pi_141072556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja? Je voelt je zo vernederd door je gebrek aan punctuatie? Een beetje overdreven... ;)
Ik volg het niet meer :P
14 SHADES OF GREY
pi_141072561
quote:

[..]

[..]

Mooi!! Egoboost!!
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:01:51 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141072645
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Slet :{w
Wie? Ik? Verre van

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Whatever works for you. Voortaan heel erg euforisch worden terwijl je veel drank naar binnen klokt.
Eerst maar eens zien of het me bij een andere vrouw ook lukt.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:02:40 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141072668
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef yats het volgende:
Wie? Ik? Verre van
Twee vrouwen op 1 avond! En alweer flink in gedachten naar de volgende.. :+
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:03:44 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141072698
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Twee vrouwen op 1 avond! En alweer flink in gedachten naar de volgende.. :+
En al 1,5 jaar 'droog'. Ja, dat klinkt als een echte player. :D
pi_141072730
quote:

[..]

Wie? Ik? Verre van

[..]

Eerst maar eens zien of het me bij een andere vrouw ook lukt.
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer? Laat dit de schop onder je ballen zijn om te geloven dat ook jij prima in de markt ligt, als je je calimero-eierdop ff afdoet.
pi_141072739
quote:

[..]

Wie? Ik? Verre van

Je neemt alles ook zo heerlijk serieus
pi_141072921
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer?
Dikke PUA, die yats ;)

Volgende verslag van hem is met condooms enzo, mark my words :Y

#habituethelegend #tijnbrein #juichpak #pussymagnet #supremeconfidence
pi_141073000
:r PUA :r.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 19:33:42 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141078747
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer? Laat dit de schop onder je ballen zijn om te geloven dat ook jij prima in de markt ligt, als je je calimero-eierdop ff afdoet.
Geen idee, ik heb geen vergelijkend onderzoek gedaan onder mijn vrienden. Maar het is op zijn minst een boost voor je ego.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Je neemt alles ook zo heerlijk serieus
Beroepsdeformatie denk ik. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dikke PUA, die yats ;)

Volgende verslag van hem is met condooms enzo, mark my words :Y

#habituethelegend #tijnbrein #juichpak #pussymagnet #supremeconfidence
_O-
pi_141083760
;(
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:43:40 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141083941
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
;(
Wat is er fax?
pi_141084055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is er fax?
Iedereen scoort ;(
pi_141084150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Iedereen scoort ;(
Sorry :* zoek je een makkelijk slachtoffer?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:48:32 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141084206
quote:

[..]

Iedereen scoort ;(
Valt ook wel mee hoor. Ik heb alleen gezoend, is dat al 'scoren'?
pi_141084225
quote:

[..]

Iedereen scoort ;(
Jij ook, zeefje oa, niet zeuren :*
pi_141084319
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tell me more, oude roddelaar
pi_141084410
quote:

[..]

Oa :')
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:58:16 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141084710
quote:
zeefje oa
:o Vertel!
pi_141084796
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o Vertel!
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseld ;)

Heel dat negatieve en zielige is gewoon een act.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:00:56 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141084847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseld ;)

Ik weet t van twee, maar die waren makkelijk naar z'n eigen zeggen. En dan geldt het niet ofzo :+
pi_141084905
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Betrouwbaar? :D :D _O-
pi_141084931
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik weet t van twee, maar die waren makkelijk naar z'n eigen zeggen. En dan geldt het niet ofzo :+
Waar blijft die DM met jouw nummer? :@
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:04:14 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141084998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:

Als je dat nou eens aan rhub zou vragen!
pi_141085008
quote:

[..]

Ga jij nu Cue hosselen :D
14 SHADES OF GREY
pi_141085016
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je dat nou eens aan rhub zou vragen!
Ik durf niet
pi_141085065
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ga jij nu Cue hosselen :D
tijn _O_

Heb je al gezoend (met tong) en haar been/borsten tegelijkertijd aangeraakt?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:06:35 #200
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_141085127
echt skkltjs hier man, gewoon beetje uitgaan knipoogje hier daar dit dat en dan drankje aanbieden jezus doe niet zo moeilyk man hommos
BEASTMODE
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:06:43 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141085136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik durf niet
Gewoon doen!
pi_141085151
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

tijn _O_

Heb je al gezoend (met tong) en haar been/borsten tegelijkertijd aangeraakt?
Ja
14 SHADES OF GREY
pi_141085393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
echt skkltjs hier man, gewoon beetje uitgaan knipoogje hier daar dit dat en dan drankje aanbieden jezus doe niet zo moeilyk man hommos
Owja dat was succesvol gebleken :')
pi_141085401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef yats het volgende:

[..]

Gewoon doen!
Nee
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:13:22 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141085464
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:

Nee
Wat weerhoud je? Ik kan me best inleven in je situatie, maar rhub is toch vrij duidelijk geweest dus waarom het niet proberen?
pi_141085492
The fuck is met die blauwe kleur? Zijn de FA's nu definitief hersendood?
pi_141085552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:

[..]

Wat weerhoud je? Ik kan me best inleven in je situatie, maar rhub is toch vrij duidelijk geweest dus waarom het niet proberen?
Omdat ik geen zin heb in een blind date
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:14:33 #208
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_141085579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Owja dat was succesvol gebleken :')
hey bby kom je hier vaker ;) ;)
BEASTMODE
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:15:05 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141085614
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan vraag je toch om fotos?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 juni 2014 @ 22:16:57 #210
Brabo Bastard
pi_141085721
quote:

[..]

Jij hebt nergens zin in, dat is onderhand wel duidelijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:17:09 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141085749
Daarbij vraag je het wel aan mij, maar je hebt ook geen idee hoe ik eruit zie :+
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:17:27 #212
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141085783
quote:

[..]

Dan vraag je om een foto? Rhub wil je die vast wel geven.
pi_141085886
:@ :@
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:19:52 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141085954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
:@ :@
Tekst Faxie.. letters enzo
pi_141086154
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tekst Faxie.. letters enzo
Bloos bloos
pi_141086169
Rhu is te leuk voor dat gespeelde emo-geëmmer.
pi_141086295
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Rhu is te leuk voor dat gespeelde emo-geëmmer.
Ben jij leuk?
pi_141086430
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:17 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vraag je het wel aan mij, maar je hebt ook geen idee hoe ik eruit zie :+
Volgens mij heb je ooit wel eens een foto in je fobo gehad. :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:29:49 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141086524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:28 schreef m1st1g het volgende:

Volgens mij heb je ooit wel eens een foto in je fobo gehad. :P
Als je nu nog weet hoe dat eruit zag dan klopt er ook iets niet :')
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:30:50 #220
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141086582
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gek genoeg ben ik nu nieuwsgierig naar hoe jij eruit ziet O-)
pi_141086592
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben jij leuk?
Clown zocht een klootzak? Die rol past jou niet
pi_141086607
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of je hebt een fotografisch geheugen.
pi_141086635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:30 schreef yats het volgende:

[..]

Gek genoeg ben ik nu nieuwsgierig naar hoe jij eruit ziet O-)
Ik kan eerlijk zeggen dat het niet verkeerd is om naar te kijken. :Y :9~
pi_141086679
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:31 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

:{w
pi_141086713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:32 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik kan eerlijk zeggen dat het niet verkeerd is om naar te kijken. :Y :9~
Serieus :?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:33:54 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141086751
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij maakt een grapje. Ik ben best lelijk :Y
pi_141086760
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

uit mijn eigen fobo:

quote:
Op 16-05-2012 15:53 schreef m1st1g
Even gelurkt en moet zeggen dat de foto leuker is dan de fantasie was
pi_141086781
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow ik dacht al :%
pi_141086799
quote:

[..]

Laat eens zien dan :D
14 SHADES OF GREY
pi_141086801
quote:

[..]

Nietus
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:35:01 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141086826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Laat eens zien dan :D
Jij weet allang hoe ik eruit zie :')
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:35:18 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141086839
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef m1st1g het volgende:

Nietus
In twee jaar kan veel veranderen :P
pi_141086842
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar ik niet ;(
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:35:45 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141086871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Faxie het volgende:

Maar ik niet ;(
Jij bent niet geintresseerd in een lelijk wijf :* Hops naar de volgende!
pi_141086880
quote:

[..]

Als ik diep graaf in mijn geheugen dan wel ja.
14 SHADES OF GREY
pi_141086901
quote:

[..]

In twee jaar kan veel veranderen :P
Alleen als jij onder de trein bent gekomen wil ik dat geloven.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:36:46 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141086926
quote:

[..]

Dat geloof ik niet
pi_141086967
quote:

[..]

Jij bent niet geintresseerd in een lelijk wijf :* Hops naar de volgende!
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:37:30 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141086973
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:36 schreef yats het volgende:
Dat geloof ik niet
Net als dat elke fokker een 30cm lang ding tussen hun benen heb hangen ben ik idd bijna een fotomodel :Y
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:38:48 #240
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141087079
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Net als dat elke fokker een 30cm lang ding tussen hun benen heb hangen ben ik idd bijna een fotomodel :Y
Ik ben de eerste om te erkennen dat ik de 30 cm niet ga redden.
pi_141087142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben de eerste om te erkennen dat ik de 30 cm niet ga redden.
pi_141087161
Is piemel lengte belangrijk?
pi_141087194
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Is piemel lengte belangrijk?
Een grasspriet kietelt meer dan een boomstam :Y
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:41:21 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141087248
Maargoed, dit is allemaal beetje veel offtopic. Laten we dat niet doen :)
pi_141087266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een grasspriet kietelt meer dan een boomstam :Y
Met een boomstam kan je harder stoten.
pi_141087267
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Daten?
pi_141087290
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe eens niet zo negatief over jezelf, ik zou je zonder probleem daten.
pi_141087328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Met een boomstam kan je harder stoten.
Daar krijg je splinters van
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:46:09 #249
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141087643
quote:
Tijd om het weer over daten te hebben. Je weet wel, dat wat wij eigenlijk vanavond zouden moeten doen.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:48:01 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141087778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef yats het volgende:

Tijd om het weer over daten te hebben. Je weet wel, dat wat wij eigenlijk vanavond zouden moeten doen.
Zoals ik wel vaker heb gezegd. Ik doe niet aan fokkers daten :)
pi_141087824
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik stop met Fok!....
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:50:15 #252
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141087942
quote:

[..]

Zonde, ik denk dat het best een leuke date zou worden.
pi_141087993
quote:

[..]

Verstandig
pi_141088010
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben jij leuk?
nee :'(.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:51:40 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141088041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef yats het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op? :? :')
pi_141088044
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

nee :'(.
Dan ga ik je niet daten hoor :{w
pi_141088064
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef yats het volgende:

[..]

Smooth yats, smooth.
pi_141088119
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan ga ik je niet daten hoor :{w
Godverdomme :'(.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:54:46 #259
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141088274
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op? :? :')
Op het feit dat mijn dates altijd erg gezellig zijn. Ik beloof plechtig dat ik niet meteen aan je borsten zal zitten. O-)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:55:22 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141088322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef yats het volgende:

Op het feit dat mijn dates altijd erg gezellig zijn. Ik beloof plechtig dat ik niet meteen aan je borsten zal zitten. O-)
Ow :') Toch niet zo smooth Weiss _O-
pi_141088327
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Godverdomme :'(.
Sorry, ik ben een klootzak ;(
pi_141088356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef yats het volgende:

[..]

Gelijk voor de fluit, gewaagd hoor ^O^
pi_141088399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sorry, ik ben een klootzak ;(
Oh wacht, is dit omdat ik een klootzak wilde? ;(
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:57:13 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141088455
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Joh, echt?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:58:11 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141088510
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:57 schreef yats het volgende:

[..]

Joh, echt?
"he Cue, lijkt me leuk om met je op date te gaan.., waarom? Omdat al mijn dates leuk zijn, ongeacht degene die ik date. " _O-
pi_141088538
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh wacht, is dit omdat ik een klootzak wilde? ;(
Nou vooruit, je mag me daten
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:59:02 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141088563
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"he Cue, lijkt me leuk om met je op date te gaan.., waarom? Omdat al mijn dates leuk zijn, ongeacht degene die ik date. " _O-
Laat me het tegendeel maar bewijzen zou ik zeggen. Dat lijkt me wel zo fair
pi_141088638
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij komt er wel.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:00:47 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141088698
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hij komt er wel.
Een goede leermeester doet wonderen
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:00:52 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141088701
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef yats het volgende:

Laat me het tegendeel maar bewijzen zou ik zeggen. Dat lijkt me wel zo fair
Och, ik kan best ergens geloven dat jouw dates gezellig zijn hoor. :)
pi_141088736
Weissman, zou je voor een paar mensen een permanente ban aan kunnen vragen voor me?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:01:46 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141088763
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och, ik kan best ergens geloven dat jouw dates gezellig zijn hoor. :)
Dank je! Ik voel een woord opkomen dat ik nooit leuk vind om te horen, en het is niet nee.
pi_141088825
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman, zou je voor een paar mensen een permanente ban aan kunnen vragen voor me?
DM me maar ;) zal m'n best voor je doen.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:03:45 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141088858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef yats het volgende:

Dank je! Ik voel een woord opkomen dat ik nooit leuk vind om te horen, en het is niet nee.
quote:

zaterdag 14 juni 2014 @ 23:05:18 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141088952
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een Joegoslaaf bestellen is ook meteen zo rigoureus.

quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

*O* Ik mis het woord dat ik verwachtte. Ow wacht, het resultaat is hetzelfde... -O-
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:06:19 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141088999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:

*O* Ik mis het woord dat ik verwachtte. Ow wacht, het resultaat is hetzelfde... -O-
"maar" ik probeer dat woord zo veel mogelijk te vermijden.
pi_141089030
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

DM me maar ;) zal m'n best voor je doen.
Toch mooi om als crew al dat dm-verkeer te kunnen lezen he? Met name binnen deze reeks. ;) :X
pi_141089122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Toch mooi om als crew al dat dm-verkeer te kunnen lezen he? Met name binnen deze reeks. ;) :X
Huh?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:08:49 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141089176
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"maar" ik probeer dat woord zo veel mogelijk te vermijden.
Nee he, daar is het toch. Je stelt me diep teleur nu, dat weet je hopelijk?

quote:

[..]

Eh, wat? Waarom kom ik daar nu pas achter? Dus weiss weet ook met wie ik gedate heb? Ik wilde er nog wel een leuk raadspelletje van maken als ik hem ooit eens tref in Rotterdam.
pi_141089217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
Huh?
Ja, hoe denk je dat ik anders achter al die verhalen ben gekomen?
pi_141089234
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

zaterdag 14 juni 2014 @ 23:10:44 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141089283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef yats het volgende:
Nee he, daar is het toch. Je stelt me diep teleur nu, dat weet je hopelijk?

Dat boeit me niet, dat weet je hopelijk wel?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:10:46 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141089285
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

_O-
pi_141089320
quote:

[..]

Yats en sommige andere lurkers zijn wel "goed bezig" ;) :Y
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:12:24 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141089379
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat boeit me niet, dat weet je hopelijk wel?
Wat ben je streng vanavond.

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weiss, maak me nou niet verlegen met complimenten
pi_141089499
Jongens. Zelfs de FA's kunnen DM's niet lezen. Waarom zijn jullie zo goedgelovig? ;(.

Maareh, waarom is die boi blauw?
pi_141089501
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Man, ik zie meer vlees voorbijkomen dan een slagerswinkel op zaterdagmorgen. ;( Maar met die gargantueske 30-centimeter fokpenissen valt het in de regel wel mee. Vooral veel blauwe hondenlulletjes.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:14:46 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141089518
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij mij is niemand blauw :)
pi_141089582
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij mij is niemand blauw :)
Weiss is blauw. of nou ja, oranje, maar modkleurtje. Niet dat dat wil zeggen dat hij de rechten ook heeft. MAAR WAAROM?!
pi_141089607
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
TisjeswekkeboiWeiss
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:17:58 #291
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141089677
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Man, ik zie meer vlees voorbijkomen dan een slagerswinkel op zaterdagmorgen. ;( Maar met die gargantueske 30-centimeter fokpenissen valt het in de regel wel mee. Vooral veel blauwe hondenlulletjes.
Gelukkig geen last van. Het is heerlijk om anoniem te zijn.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:18:50 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141089707
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Weiss is blauw. of nou ja, oranje, maar modkleurtje. Niet dat dat wil zeggen dat hij de rechten ook heeft. MAAR WAAROM?!
Aah ik zie. ach boeie :)
pi_141089731
Wat is dit ;(

En niet roddelen over mij!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141089935
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

TisjeswekkeboiWeiss
Er staan achter nog wel wat reltopics over toen ik wegging uit de crew, doe die eens copypasten? O+.
pi_141090373
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er staan achter nog wel wat reltopics over toen ik wegging uit de crew, doe die eens copypasten? O+.
Was dat dat fototopic met de kraag aan peperworstjes, de Duitse herder en drie liter goedkope whiskey? Dat is nu nog een knaller daar. Als jij weggaat doe je het ook goed.
pi_141090482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dit ;(

En niet roddelen over mij!!
Ze willen dat je me pics stuurt :@
pi_141090599
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Was dat dat fototopic met de kraag aan peperworstjes, de Duitse herder en drie liter goedkope whiskey? Dat is nu nog een knaller daar. Als jij weggaat doe je het ook goed.
Oh, zo te horen hebben ze de echte interessante foto's verwijderd. Mooi, hoef ik me daar niet druk om te maken.
pi_141090956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze willen dat je me pics stuurt :@
ja dat las ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 juni 2014 @ 23:47:57 #299
Brabo Bastard
pi_141090988
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 15 juni 2014 @ 01:31:35 #300
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141096120
quote:

[..]

Betrouwbaar? :D :D _O-
Sinds hij mod is... :P
  zondag 15 juni 2014 @ 09:32:54 #301
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141101874
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:31 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Nee, dat zoekt ze juist niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: