Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn.![]()
Maar goed, we geven je je oefen ruimte. Hier *schuift yats naar voren*.
Bel maar weer aan als je goed bent.
Ik kan heel hard rennen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij weet ik niet of yats echt oefenmateriaal is
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
Zij mogen ook wel eens moeite doen![]()
En nee, met je haren spelen en plagerig kijken is niet wat ik versta onder moeite doen
Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hintquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef yats het volgende:
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
Je bent gezegend met een paar ballen, gebruik ze.
Ik gebruik liever dat ding net boven de ballenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt
Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshitGeloof me, je wil echt niet ruilen met ze.
Maak het ze makkelijker, neem volgende keer het initiatief.![]()
Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt
Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshitGeloof me, je wil echt niet ruilen met ze.
Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint
[..]
Slowwwwwwchattttttquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.
[..]
Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Ben je weer dronken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Slowwwwwwchatttttt
Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
Slaapdronken hoogstens. Lig al in bed (alleen ja)quote:
ik stap ook gewoon op mannen af hoor met de mededeling dat ze me leuk lijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt mijn vraag niet beantwoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik was een beetje gefrustreerd
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
Je bent gezegend met een paar ballen, gebruik ze.![]()
Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken.Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
Ze vond het geloof ik ook leuk om mij te observeren. Ik was ook de hele wedstrijd aan het schelden/mopperen op de scheidsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennenflink zitten schelden op die scheids
(ja ik ben voor Kroatië ja
)
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennenflink zitten schelden op die scheids
(ja ik ben voor Kroatië ja
)
Maar een succesvolle date dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef MissGump het volgende:
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand
Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen
Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |