abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:18:56 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141012485

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:23:41 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141012726
Cue: Point taken..
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:35:55 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141013635
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg je nu dat ik dom ben? :o
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.

quote:
11s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn. :{w
Maar goed, we geven je je oefen ruimte. Hier *schuift yats naar voren*.

Bel maar weer aan als je goed bent. O+
_O-

quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Cue_ het volgende:

Daarbij weet ik niet of yats echt oefenmateriaal is :')
Ik kan heel hard rennen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141013713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
Zij mogen ook wel eens moeite doen :{w

En nee, met je haren spelen en plagerig kijken is niet wat ik versta onder moeite doen :{w
Hoezo?

Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt _O_

Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshit :') Geloof me, je wil echt niet ruilen met ze.

Maak het ze makkelijker, neem volgende keer het initiatief. ^O^

Je bent gezegend met een paar ballen, gebruik ze. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 23:38:40 ]
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:32 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141013819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef yats het volgende:
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.
Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint :+
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
pi_141013976
quote:

[..]

Hoezo?

Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt _O_

Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshit :') Geloof me, je wil echt niet ruilen met ze.

Ik gebruik liever dat ding net boven de ballen :@
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:41:56 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141014021
quote:

[..]

Hoezo?

Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.

quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint :+

[..]

Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_141018090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.

[..]

Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Slowwwwwwchatttttt

Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141018166
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Slowwwwwwchatttttt

Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
Ben je weer dronken?
pi_141018253
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben je weer dronken?
Slaapdronken hoogstens. Lig al in bed (alleen ja) :)
pi_141020133
Ik vind dat echt zo'n onzin, dat vrouwen nooit alleen naar huis zouden hoeven te gaan
Ik ben echt niet zo lekker dat als ik naar een kerel wijs en in mijn vingers knip hij zijn huissleutel komt brengen of zo
En leuke vrouwen hebben standaarden dus die gaan dan niet met die ene hopeloze eenzame sukkel mee (als dat wel zo was zouden een aantal mannen hier veel meer neuken)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141020138
quote:

[..]

Hoezo?

ik stap ook gewoon op mannen af hoor met de mededeling dat ze me leuk lijken
Dat is toch leuk om te doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141020250
Owja en naar een ander kijken (in dit geval het andere geslacht) om een excuus te creëren om iets niet te hoeve doen is laf en hoort thuis in groep 3
Jij wil een vriendin/neuken/een date? Regel dat dan. Doe er wat voor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 08:55:50 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141020813
Zo.. nog meer mensen die hun frustraties willen delen? Hier is blijkbaar het medium om dat te doen. ;)
Nu is de vraag rhubarbje, heb jij standaarden omdat je zo leuk bent, of omdat je 'niet zo lekker bent dat als ik naar een kerel wijs en in mijn vingers knip hij zijn huissleutel komt brengen' (is een quote, er mag niet naar poster boos gekeken worden of gedreigd worden met een trap in de ballen aangezien hij alleen maar herhaalt wat er gezegd is)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_141020846
Ja ik was een beetje gefrustreerd :P
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:12:39 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141021020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik was een beetje gefrustreerd :P
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
Je hebt mijn vraag niet beantwoord. :P

Die hele discussie van mannen die op vrouwen af moeten stappen of visa versa is al te oud en komt vooral voort uit mannen die niet de eerste stap durven te zetten omdat het allemaal net te eng is met een 'hihi :@ ' erachter.

Ik verwelkom assertieve vrouwen, het geeft ze sowieso een pluspuntje. Maar goed, mijn allergie is ook afwachtend gedrag en geen eigen mening hebben over wat je precies wilt of er niet voor uit durven komen.
pi_141021240
quote:
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141021398
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken. 8-) Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
pi_141021548
Hahahaha :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:14 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141021660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
gedwongen om Brazilie te kijken
Zou niet nodig moeten zijn :N
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:28 #21
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141021669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken. 8-) Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennen :+ flink zitten schelden op die scheids :D (ja ik ben voor Kroatië ja :P)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141021735
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennen :+ flink zitten schelden op die scheids :D (ja ik ben voor Kroatië ja :P)
Ze vond het geloof ik ook leuk om mij te observeren. Ik was ook de hele wedstrijd aan het schelden/mopperen op de scheids _O-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:12 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141024371
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- Zo herkenbaar. Al is het een stuk erger tijdens de gewone voetbalcompetitie als mijn club er weer eens niets van bakt. Dat is ook altijd een leuke test, haar een keer meenemen naar het stadion.
pi_141024616
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand :+

Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen :')

Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:39:08 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141024949
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef MissGump het volgende:
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand :+

Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen :')

Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur :+
Maar een succesvolle date dus! :) Op naar een vervolg? ;)
pi_141025840
Voetbal kijken met je date is net zo erg als samen naar de Ikea gaan :') een soort van dieptepunt dus.
pi_141025968
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
Voetbal kijken met je date is net zo erg als samen naar de Ikea gaan :') een soort van dieptepunt dus.
Hahaha, af en toe heb je ook heerlijke humor ook O+.

Ooit eens een keer "intiem" gelunched bij de Mac met een date *) _O-
pi_141025969
quote:
Erger zijn de vrouwen die wel fanatiek zijn... Dat ziet er niet charmant uit :')

je vermoed het al als ze helemaal in het Oranje zijn op hun datingprofiel :P
pi_141025993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Erger zijn de vrouwen die wel fanatiek zijn... Dat ziet er niet charmant uit :')

Op het moment zijn we "allemaal' Oranje (hier op Fok! dan :@ O-) *O* )
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:13:30 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141026054
quote:

[..]

Verschrikkelijk ja, die vrouwen die dan gillen dat voetbal ze niet zoveel interesseert maar het eeeeenig vinden, zo'n WK. "Ja dan ben ik ook lekker fanatiek, de gezelligheid, haha! En lekker ding hoor, die van Persie :P"

Oh echt al m'n haren gaan recht overeind staan. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_141026246
quote:

[..]

:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_141026264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
Ja, voel je je aangesproken?
pi_141026453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, voel je je aangesproken?
Voorspelbaar. ;)

Heel veel mensen worden fanatiek tijdens het EK/WK, hoort ook een beetje bij de gezelligheid, dan ga je toch niet heel zelfbewust denken: oh gut, kom ik nu wel charmant over for tha boys? :@
pi_141026460
quote:
Haters gonna hate 8-)
pi_141026490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Voorspelbaar. ;)

Heel veel mensen worden fanatiek tijdens het EK/WK, hoort ook een beetje bij de gezelligheid, dan ga je toch niet heel zelfbewust denken: oh gut, kom ik nu wel charmant over for tha boys? :@
Jij hoeft daar toch niet over na te denken, je bent het al (voor beide geslachten :9 )...
pi_141026537
quote:

[..]

Voorspelbaar. ;)

Dit.
Kan mij werkelijk niks schelen hoe vrouwen zich dan gedragen, zeker gezien het feit dat ik dan vaak een volslagen debiel ben. :')
pi_141026548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:27 schreef Godshand het volgende:
Jij hoeft daar toch niet over na te denken, je bent het al (voor beide geslachten :9 )...
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2014 12:29:14 ]
pi_141026583
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

:*
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:31:04 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141026619
quote:
En ik wou je nog wel vragen om hier te komen kijken -O-
pi_141027085
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En ik wou je nog wel vragen om hier te komen kijken -O-
Ik dacht dat jij mij niet wou daten?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:46:45 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141027123
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Weissman het volgende:

Ik dacht dat jij mij niet wou daten?
Zoals je hierboven leest.. het is gevaarlijk om voetbal te kijken tijdens een date. Dus daten we dan ook niet :P
pi_141027288
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoals je hierboven leest.. het is gevaarlijk om voetbal te kijken tijdens een date. Dus daten we dan ook niet :P
En ik maar hopen dat ik vanavond nog zou scoren ;) :@

#silentchaosgrap #disasterdate #vemibra
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:51:27 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141027323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef Weissman het volgende:

En ik maar hopen dat ik vanavond nog zou scoren ;) :@

#silentchaosgrap #disasterdate #vemibra
Helaas. Not gonna happen :7
pi_141027412
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helaas. Not gonna happen :7
Your loss. Ik ben toch wel #goedbezig
pi_141028026
Date van vanavond afgezegd. Ik had er helemaal geen zin in en ben teringmoe aangezien ik blijkbaar heb besloten dat ik prima zonder slaap door het leven kan. Valt vies tegen, overigens :').
pi_141028107
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Date van vanavond afgezegd. Ik had er helemaal geen zin in en ben teringmoe aangezien ik blijkbaar heb besloten dat ik prima zonder slaap door het leven kan. Valt vies tegen, overigens :').
Slaap lekker alvast!
pi_141028348
Gisteren date gehad, was leuk. Niet meer naar een stel achter een bal aanrennende homo's gekeken verder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:21:31 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141028431
quote:

[..]

Voorspelbaar. ;)

Dit.

En dat herinnert me aan een date die een gigantische hekel had aan voetbal. Er was een belangrijke wedstrijd op tv die ik wel wilde zien maar ik had eigenlijk stiekem toch meer interesse in mijn date dus zei dat ik die wel later zou kijken. Vervolgens heb ik hem na een half uur schelden op voetbal gevraagd toch maar gevraagd de televisie aan te zetten omdat dat me een aantrekkelijker beeld leek dan zijn zure hoofd en toen ging brommend de tv aan. En ik kreeg een koel wit wijntje O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:22:29 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141028455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren date gehad, was leuk. Niet meer naar een stel achter een bal aanrennende homo's gekeken verder.
Mooi, was een date buitenshuis toch?
pi_141028471
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mooi, was een date buitenshuis toch?
Eh, nee :7
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:35:34 #51
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141028949
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit.

En dat herinnert me aan een date die een gigantische hekel had aan voetbal. Er was een belangrijke wedstrijd op tv die ik wel wilde zien maar ik had eigenlijk stiekem toch meer interesse in mijn date dus zei dat ik die wel later zou kijken. Vervolgens heb ik hem na een half uur schelden op voetbal gevraagd toch maar gevraagd de televisie aan te zetten omdat dat me een aantrekkelijker beeld leek dan zijn zure hoofd en toen ging brommend de tv aan. En ik kreeg een koel wit wijntje O+
Ha! Klinkt als een leuke date Eef. Vervolg zit er misschien wel in? Vanavond speelt Oranje namelijk. :P
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:36:09 #52
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141028969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, nee :7
De bangbus bleef in de garage?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:37:49 #53
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141029033
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik, ik, ik... drie keer in 1 zin. En die arme man nu compleet in de stress over wat hij nu fout gedaan had. Arme kerel. :{
pi_141032865
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik, ik, ik... drie keer in 1 zin. En die arme man nu compleet in de stress over wat hij nu fout gedaan had. Arme kerel. :{
Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.
pi_141033063
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.
precies. kan ie mooi oranje kijken. ~:)
pi_141033144
Oh ja, die voetbal ongein is weer begonnen. Heb mn tv aansluiting nog niet verhuisd. Lekker rustig vanavond :)

Geen dates die voetbal willen kijken hier dus
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:33:48 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141033166
quote:

[..]

Volgende keer in je woonplaats afspreken he. ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:38:52 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141033343
Een man die vanavond geen voetbal wilde kijken is geen echte man, dus daar mis je niks aan C_C.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:41:26 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141033440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ha! Klinkt als een leuke date Eef. Vervolg zit er misschien wel in? Vanavond speelt Oranje namelijk. :P
Is alweer een tijdje terug maar was leuk ja en had ook wel een vervolg :) Ik weet het maar dat wordt dan wel erg last minute hoor..
pi_141033492
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Silenus het volgende:
Een man die vanavond geen voetbal wilde kijken is geen echte man, dus daar mis je niks aan C_C.
Goed punt eigenlijk wel. Ik wil een vent die eist dat ik 'm bier breng terwijl hij naar de tv schreeuwt.
pi_141033566
Ik denk eigenlijk dat vanavond de slechtste date-avond (als in de avond met de minst geplande dates) van het jaar wordt. Of ze moeten heel ver komen natuurlijk :+

Iemand nog een date vanavond? ;)
pi_141033609
WK > Dates jwz
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:48:18 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141033689
quote:

[..]

Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:48:21 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141033694
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef MissGump het volgende:
Ik denk eigenlijk dat vanavond de slechtste date-avond (als in de avond met de minst geplande dates) van het jaar wordt. Of ze moeten heel ver komen natuurlijk :+

Iemand nog een date vanavond? ;)
Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.
pi_141033736
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef habitue het volgende:
WK > Dates jwz
Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:52:18 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141033891
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:

Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.
Nouja het is wel fijn dat je zin hebt tijdens een date. En dat je beetje vrolijk bent ipv de chagrijnig uit te hangen.
Ik snap het wel :)

Daarbij is de kans dat je hem harder beoordeelt dan je anders zou doen natuurlijk ook mogelijk. En andersom ook. Dat hij jou net die tweede kans niet geeft, omdat hij begint te twijfelend oro je bui.
pi_141033999
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het was een "Hij vraagt en ik heb geen harde redenen om het niet te doen dus vooruit"-date, dus ik had sowieso niet echt sterke gevoelens. Meer dat onze interesses en verwachtingen wel overeen kwamen dus het waarschijnlijk wel zou kunnen klikken. Maar ik ben moe, druk, en heb de afgelopen week 3 andere dates gehad dus ben er wel een beetje klaar mee.

En om iemand op een eerste date al kennis te laten maken met m'n inner grumpy old bitch is ook weer zo wat.
pi_141034019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.
Als ze en autist zijn en geen vrienden hebben is het waarschijnlijk sowieso een rustige date avond :+
pi_141034071
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.
O+ En dan hard op mn pletterpet blazen op het moment supreme!
pi_141034154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hoi ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:01:31 #71
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141034267
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vrouwen die nu al het 'onvermijdelijke verlies' benoemen. :{w
pi_141034302
Toch mooi dat complete wijken vol tokkies weer verbroederen zodra het foeballuh weer begint, al dan niet in een kek juichpak. Wat me eraan doet denken dat ik nog een WK pool had moeten invullen waar ik nu te laat mee ben. Zo'n hoer ben ik dan ook wel weer.
pi_141034427
Ik heb een wk-poule met mijn huidige date :+

Nu maar afwachten of we überhaupt nog daten als het WK afgelopen is :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:28 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141034500
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het was een "Hij vraagt en ik heb geen harde redenen om het niet te doen dus vooruit"-date, dus ik had sowieso niet echt sterke gevoelens. Meer dat onze interesses en verwachtingen wel overeen kwamen dus het waarschijnlijk wel zou kunnen klikken. Maar ik ben moe, druk, en heb de afgelopen week 3 andere dates gehad dus ben er wel een beetje klaar mee.

En om iemand op een eerste date al kennis te laten maken met m'n inner grumpy old bitch is ook weer zo wat.
Snap het :) Al had dat wel een leuk verslag opgeleverd voor hier ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:45 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141034516
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi dat complete wijken vol tokkies weer verbroederen zodra het foeballuh weer begint, al dan niet in een kek juichpak. Wat me eraan doet denken dat ik nog een WK pool had moeten invullen waar ik nu te laat mee ben. Zo'n hoer ben ik dan ook wel weer.
Die heb ik wel ingevuld (voor het eerst). En had de eerste score goed! :D
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:08:04 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141034528
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Goed punt eigenlijk wel. Ik wil een vent die eist dat ik 'm bier breng terwijl hij naar de tv schreeuwt.
Je bent welkom vanavond. Mijn koelkast staat om de hoek van de woonkamer en het bier ligt koud in de onderste la. Ow, en neem er zelf ook meteen een als je dan toch bij de koelkast staat.

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef habitue het volgende:
WK > Dates jwz
Dat worden weinig dates de komende maand voor jou.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:10:15 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141034620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef yats het volgende:
Ow, en neem er zelf ook meteen een
Dom! Straks is ze te dronken om jou je bier veilig te brengen :N
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:10:40 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141034646
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Silenus het volgende:
Precies, dit is de Goede tijden slechte tijden voor mannen. Acteerprestaties en mannen die op de grond liggen te janken als ze aangeraakt worden. Dit is echt wel de sport voor echte mannen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:12:26 #79
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141034736
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dom! Straks is ze te dronken om jou je bier veilig te brengen :N
Ik deel gewoon graag met anderen. Geen idee hoe snel C_C dronken is verder.
pi_141034813
quote:
Dat worden weinig dates de komende maand voor jou.
Net zoveel als jij?

Sorry yats ik moest hem gewoon maken. ;(
pi_141034919
c_c houdt het vanavond alcoholvrij, en gaat lekker vroeg naar bed yats, helaas. Zoals het een braaf meisje betaamt O+. Ik moet me eens leren gedragen, en niet elke impuls die in me op komt achterna zitten als een kleuter met ADHD.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:18:26 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141034985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Net zoveel als jij?

Sorry yats ik moest hem gewoon maken. ;(
Als jij ook al gaat beginnen met flauwe opmerkingen tegenover mij is het echt tijd om fok te verlaten. Maar ik vrees dat je gelijk hebt, al kan dat ook komen omdat ik er op dit moment niet echt mee bezig ben omdat ik gewoon echt te druk ben. Het wekkertje gaat morgen helaas weer om 5.00 uur...
pi_141035267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef yats het volgende:

[..]

Als jij ook al gaat beginnen met flauwe opmerkingen tegenover mij is het echt tijd om fok te verlaten. Maar ik vrees dat je gelijk hebt, al kan dat ook komen omdat ik er op dit moment niet echt mee bezig ben omdat ik gewoon echt te druk ben. Het wekkertje gaat morgen helaas weer om 5.00 uur...
Moeten de koeien gemolken worden ofzo?

Wat voor werk doe je in vredesnaam :?
pi_141035820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef yats het volgende:

[..]

Die dates komen wel weer, nieuwe stad straks toch?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:45:00 #85
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141036056
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Moeten de koeien gemolken worden ofzo?

Wat voor werk doe je in vredesnaam :?
_O- Ik ben jurist. Alleen is daar momenteel te weinig werk in en dus heb ik mijn oude bijbaan als verhuizer/ontruimer behouden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef habitue het volgende:

Die dates komen wel weer, nieuwe stad straks toch?
Daar ga ik wel vanuit. En inderdaad, ik hoop vrij snel naar Amsterdam te kunnen verhuizen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:52:06 #86
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141036362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:45 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Ik ben jurist. Alleen is daar momenteel te weinig werk in en dus heb ik mijn oude bijbaan als verhuizer/ontruimer behouden.

[..]

Daar ga ik wel vanuit. En inderdaad, ik hoop vrij snel naar Amsterdam te kunnen verhuizen.
Daar zit genoeg date-materiaal. Alleen jammer dat veel ook als eis hebben dat je in Amsterdam wilt blijven wonen. ;)
pi_141036371
Oh ja, de klootzak uithangen werkt dus echt he :')
pi_141036482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Aisomont het volgende:
Oh ja, de klootzak uithangen werkt dus echt he :')
vertel.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:56:20 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141036558
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Daar zit genoeg date-materiaal. Alleen jammer dat veel ook als eis hebben dat je in Amsterdam wilt blijven wonen. ;)
Je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik had eerlijk gezegd ook niet gedacht ooit richting de Randstad te willen verhuizen, maar waarschijnlijk is het carriere-technisch een goede stap.
pi_141036979
quote:
Je bent welkom vanavond. Mijn koelkast staat om de hoek van de woonkamer en het bier ligt koud in de onderste la. Ow, en neem er zelf ook meteen een als je dan toch bij de koelkast staat.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:20:48 #91
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141037381
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet gelijk afzeiken, hij slaat zijn vleugeltjes uit en probeert te vliegen. Dat is juist erg lief en moet bemoedigt worden, ook al flikkert hij nu keihard op de grond.

Yats, even iets minder non-chalant over willen komen, gaat goed! Wees gewoon lekker jezelf ipv.. deze houding. Tenzij dit je eigen houding is, dan moet je een andere houding zoeken.
pi_141039170
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

vertel.
Half doen alsof je de ander toch niet echt leuk vind, verre van altijd bevestiging geven als de ander daarom vraagt, soms wat afstandelijk doen, ...
pi_141039251
Yats kan ook niks goed doen he...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:34:52 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141039700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Half doen alsof je de ander toch niet echt leuk vind, verre van altijd bevestiging geven als de ander daarom vraagt, soms wat afstandelijk doen, ...
Dat vind ik juist het meest kinderachtige dat je kunt doen, als je iemand tenminste leuk vindt. Zit nog heel veel tussen. Dat berekenende is juist zo'n afknapper.
pi_141040733
quote:

[..]

Ik word zo cynisch van dit soort dingen he :{. Ik stort me overal head-first in met vol enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
pi_141040754
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik word zo cynisch van dit soort dingen he :{. Ik stort me overal head-first in met veel enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
pi_141040762
Ugh kutquoteknop.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:27 #98
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141041022
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik word zo cynisch van dit soort dingen he :{. Ik stort me overal head-first in met vol enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit spelletje echt spelen. En als iemand dat spelletje echt speelt dan ben je er toch ook wel snel klaar mee. Toch?

Wees gewoon jezelf en als je hem op wilt bellen dan bel je hem op. Heb je een leuke tijd gehad en wil je hem dat laten weten... wat houdt je tegen?

Het valt best mee. ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:37 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141041030
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:20 schreef Wolken het volgende:
Yats kan ook niks goed doen he...
Zolang hij zichzelf is wel. :Y
pi_141041182
quote:
Dit heeft toch niks met een klootzak zijn te maken? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')