En ik maar hopen dat ik vanavond nog zou scorenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je hierboven leest.. het is gevaarlijk om voetbal te kijken tijdens een date. Dus daten we dan ook niet
Helaas. Not gonna happenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef Weissman het volgende:
En ik maar hopen dat ik vanavond nog zou scoren![]()
#silentchaosgrap #disasterdate #vemibra
Slaap lekker alvast!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Date van vanavond afgezegd. Ik had er helemaal geen zin in en ben teringmoe aangezien ik blijkbaar heb besloten dat ik prima zonder slaap door het leven kan. Valt vies tegen, overigens.
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voorspelbaar.![]()
Heel veel mensen worden fanatiek tijdens het EK/WK, hoort ook een beetje bij de gezelligheid, dan ga je toch niet heel zelfbewust denken: oh gut, kom ik nu wel charmant over for tha boys?
Mooi, was een date buitenshuis toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren date gehad, was leuk. Niet meer naar een stel achter een bal aanrennende homo's gekeken verder.
Eh, neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mooi, was een date buitenshuis toch?
Ha! Klinkt als een leuke date Eef. Vervolg zit er misschien wel in? Vanavond speelt Oranje namelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit.
En dat herinnert me aan een date die een gigantische hekel had aan voetbal. Er was een belangrijke wedstrijd op tv die ik wel wilde zien maar ik had eigenlijk stiekem toch meer interesse in mijn date dus zei dat ik die wel later zou kijken. Vervolgens heb ik hem na een half uur schelden op voetbal gevraagd toch maar gevraagd de televisie aan te zetten omdat dat me een aantrekkelijker beeld leek dan zijn zure hoofd en toen ging brommend de tv aan. En ik kreeg een koel wit wijntje
De bangbus bleef in de garage?quote:
Ik, ik, ik... drie keer in 1 zin. En die arme man nu compleet in de stress over wat hij nu fout gedaan had. Arme kerel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Date van vanavond afgezegd. Ik had er helemaal geen zin in en ben teringmoe aangezien ik blijkbaar heb besloten dat ik prima zonder slaap door het leven kan. Valt vies tegen, overigens.
Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik, ik, ik... drie keer in 1 zin. En die arme man nu compleet in de stress over wat hij nu fout gedaan had. Arme kerel.
precies. kan ie mooi oranje kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.
Volgende keer in je woonplaats afspreken he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, heb het netjes uitgelegd aan 'm, dus dat zal wel meevallen. Ik zou nu ook gewoon niet gezellig zijn, dus ik doe 'me een plezier door af te zeggen.
Is alweer een tijdje terug maar was leuk ja en had ook wel een vervolgquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ha! Klinkt als een leuke date Eef. Vervolg zit er misschien wel in? Vanavond speelt Oranje namelijk.
Goed punt eigenlijk wel. Ik wil een vent die eist dat ik 'm bier breng terwijl hij naar de tv schreeuwt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Silenus het volgende:
Een man die vanavond geen voetbal wilde kijken is geen echte man, dus daar mis je niks aan C_C.
Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef MissGump het volgende:
Ik denk eigenlijk dat vanavond de slechtste date-avond (als in de avond met de minst geplande dates) van het jaar wordt. Of ze moeten heel ver komen natuurlijk
Iemand nog een date vanavond?
Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.quote:
Nouja het is wel fijn dat je zin hebt tijdens een date. En dat je beetje vrolijk bent ipv de chagrijnig uit te hangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.
Het was een "Hij vraagt en ik heb geen harde redenen om het niet te doen dus vooruit"-date, dus ik had sowieso niet echt sterke gevoelens. Meer dat onze interesses en verwachtingen wel overeen kwamen dus het waarschijnlijk wel zou kunnen klikken. Maar ik ben moe, druk, en heb de afgelopen week 3 andere dates gehad dus ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap je en ook weer niet. Waarom moet je altijd gezellig zijn een eerste date? Of was ie toch niet zo leuk als je dacht? Oprechte vraag hoor.
Als ze en autist zijn en geen vrienden hebben is het waarschijnlijk sowieso een rustige date avondquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.
Hoiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als we de finale halen wordt dat de rustigste avond natuurlijk. Al zullen er altijd natuurlijk wel een paar autisten zijn die én niet van voetbal houden én ook geen vrienden hebben om mee te kijken.
Vrouwen die nu al het 'onvermijdelijke verlies' benoemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of gewoon samen schreeuwen naar de tv en de avond afsluiten met epische seks, om het onvermijdelijke verlies te doen vergeten.
Snap hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een "Hij vraagt en ik heb geen harde redenen om het niet te doen dus vooruit"-date, dus ik had sowieso niet echt sterke gevoelens. Meer dat onze interesses en verwachtingen wel overeen kwamen dus het waarschijnlijk wel zou kunnen klikken. Maar ik ben moe, druk, en heb de afgelopen week 3 andere dates gehad dus ben er wel een beetje klaar mee.
En om iemand op een eerste date al kennis te laten maken met m'n inner grumpy old bitch is ook weer zo wat.
Die heb ik wel ingevuld (voor het eerst). En had de eerste score goed!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi dat complete wijken vol tokkies weer verbroederen zodra het foeballuh weer begint, al dan niet in een kek juichpak. Wat me eraan doet denken dat ik nog een WK pool had moeten invullen waar ik nu te laat mee ben. Zo'n hoer ben ik dan ook wel weer.
Je bent welkom vanavond. Mijn koelkast staat om de hoek van de woonkamer en het bier ligt koud in de onderste la. Ow, en neem er zelf ook meteen een als je dan toch bij de koelkast staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt eigenlijk wel. Ik wil een vent die eist dat ik 'm bier breng terwijl hij naar de tv schreeuwt.
Dat worden weinig dates de komende maand voor jou.quote:
Precies, dit is de Goede tijden slechte tijden voor mannen. Acteerprestaties en mannen die op de grond liggen te janken als ze aangeraakt worden. Dit is echt wel de sport voor echte mannen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Silenus het volgende:
Een man die vanavond geen voetbal wilde kijken is geen echte man, dus daar mis je niks aan C_C.
Ik deel gewoon graag met anderen. Geen idee hoe snel C_C dronken is verder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dom! Straks is ze te dronken om jou je bier veilig te brengen
Net zoveel als jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef yats het volgende:
Dat worden weinig dates de komende maand voor jou.
Als jij ook al gaat beginnen met flauwe opmerkingen tegenover mij is het echt tijd om fok te verlaten. Maar ik vrees dat je gelijk hebt, al kan dat ook komen omdat ik er op dit moment niet echt mee bezig ben omdat ik gewoon echt te druk ben. Het wekkertje gaat morgen helaas weer om 5.00 uur...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Net zoveel als jij?
Sorry yats ik moest hem gewoon maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |