Omdat dat al een flinke opgaaf blijkt te zijn, voor sommigenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef BeamofLight het volgende:
lol, mensen worden hier al euforisch als er GEPRAAT wordt met zo'n ding vh andere geslacht
Ik hou ook wel van dat taaltje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:04 schreef habitue het volgende:
Vlaams sprekende vrouwenAdres?
Doe je goed, ik heb geloof ik nog nooit een adres gekregen in de kroeg.
Ik heb zowaar weer een date vanavond btw.
Nou nou, je kunt ook overdrijven. Ik word daar niet euforisch van, maar dat het nu niet bij ouwehoeren gebleven is geeft me wel een duwtje in de rug wat ik goed kan gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef BeamofLight het volgende:
lol, mensen worden hier al euforisch als er GEPRAAT wordt met zo'n ding vh andere geslacht
Dat word ook zeer op prijs gesteldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat dat al een flinke opgaaf blijkt te zijn, voor sommigen.
Dan wil ik best met pompons in the sideline staan hoor, om het zelfvertrouwen op te krikken.
Yes! Al valt dat de laatste week wel erg mee dusquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Yes! Al valt dat de laatste week wel erg mee dus
nee, ik had het ook niet over jou. Ik wens jou serieus nog heel veel praten toe.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van dat taaltje.
Weer met de 'lang wachten date'?
[..]
Nou nou, je kunt ook overdrijven. Ik word daar niet euforisch van, maar dat het nu niet bij ouwehoeren gebleven is geeft me wel een duwtje in de rug wat ik goed kan gebruiken.
[..]
Dat word ook zeer op prijs gesteld
Belangrijker heb je de nummers gescoordquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt gebekt he yats. Je hebt gebekt. Met twee meiden nog wel?
Thxs!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee, ik had het ook niet over jou. Ik wens jou serieus nog heel veel praten toe.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt gebekt he yats. Je hebt gebekt. Met twee meiden nog wel?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Belangrijker heb je de nummers gescoord
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:02 schreef yats het volgende:
Ik heb bij het afscheid in ieder geval hun naam, adres en telefoonnummer gekregen
Het kwam er bijna geloofwaardig uit c_c..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik gun het je gewoon keihard yatsie. Seks boeit niet (persé), was het leukleuk? Ik ga ze/een van ze leuker zien-leuk?
Jij player jij! Good busy!quote:
Is dit nu een vraag, een constatering of gewoon een kromme zin?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Belangrijker heb je de nummers gescoord
All of the abovequote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dit nu een vraag, een constatering of gewoon een kromme zin?
Ja ik bedoel ik voel mij nu net zo als die Spanjaarden gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:51 schreef -Splash- het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat je in pure shock niet meer weet wat je wilt typen.
quote:
Dat zal ik nooit worden. Ik geef de euforie en de drank na de wedstrijd van gisteren de 'schuld'.quote:
Ja? Je voelt je zo vernederd door je gebrek aan punctuatie? Een beetje overdreven...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ik voel mij nu net zo als die Spanjaarden gisteren
Whatever works for you. Voortaan heel erg euforisch worden terwijl je veel drank naar binnen klokt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef yats het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat zal ik nooit worden. Ik geef de euforie en de drank na de wedstrijd van gisteren de 'schuld'.
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja? Je voelt je zo vernederd door je gebrek aan punctuatie? Een beetje overdreven...
Mooi!! Egoboost!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef yats het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat zal ik nooit worden. Ik geef de euforie en de drank na de wedstrijd van gisteren de 'schuld'.
Wie? Ik? Verre vanquote:
Eerst maar eens zien of het me bij een andere vrouw ook lukt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Whatever works for you. Voortaan heel erg euforisch worden terwijl je veel drank naar binnen klokt.
En al 1,5 jaar 'droog'. Ja, dat klinkt als een echte player.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee vrouwen op 1 avond! En alweer flink in gedachten naar de volgende..
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer? Laat dit de schop onder je ballen zijn om te geloven dat ook jij prima in de markt ligt, als je je calimero-eierdop ff afdoet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Wie? Ik? Verre van
[..]
Eerst maar eens zien of het me bij een andere vrouw ook lukt.
Dikke PUA, die yatsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer?
Geen idee, ik heb geen vergelijkend onderzoek gedaan onder mijn vrienden. Maar het is op zijn minst een boost voor je ego.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer? Laat dit de schop onder je ballen zijn om te geloven dat ook jij prima in de markt ligt, als je je calimero-eierdop ff afdoet.
Beroepsdeformatie denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je neemt alles ook zo heerlijk serieus
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dikke PUA, die yats
Volgende verslag van hem is met condooms enzo, mark my words
#habituethelegend #tijnbrein #juichpak #pussymagnet #supremeconfidence
Wat is er fax?quote:
Valt ook wel mee hoor. Ik heb alleen gezoend, is dat al 'scoren'?quote:
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseldquote:
Ik weet t van twee, maar die waren makkelijk naar z'n eigen zeggen. En dan geldt het niet ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseld![]()
Heel dat negatieve en zielige is gewoon een act.
Betrouwbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseld![]()
Heel dat negatieve en zielige is gewoon een act.
Waar blijft die DM met jouw nummer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet t van twee, maar die waren makkelijk naar z'n eigen zeggen. En dan geldt het niet ofzo
Ga jij nu Cue hosselenquote:
Ik durf nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat nou eens aan rhub zou vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |