En al 1,5 jaar 'droog'. Ja, dat klinkt als een echte player.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee vrouwen op 1 avond! En alweer flink in gedachten naar de volgende..
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer? Laat dit de schop onder je ballen zijn om te geloven dat ook jij prima in de markt ligt, als je je calimero-eierdop ff afdoet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Wie? Ik? Verre van
[..]
Eerst maar eens zien of het me bij een andere vrouw ook lukt.
Dikke PUA, die yatsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer?
Geen idee, ik heb geen vergelijkend onderzoek gedaan onder mijn vrienden. Maar het is op zijn minst een boost voor je ego.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme nou yats. Dat is nou net niet de state of mind die je ervan moet krijgen. Hoeveel mannen bekken op 1 avond met 2 meiden én krijgen hun nummer? Laat dit de schop onder je ballen zijn om te geloven dat ook jij prima in de markt ligt, als je je calimero-eierdop ff afdoet.
Beroepsdeformatie denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je neemt alles ook zo heerlijk serieus
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dikke PUA, die yats
Volgende verslag van hem is met condooms enzo, mark my words
#habituethelegend #tijnbrein #juichpak #pussymagnet #supremeconfidence
Wat is er fax?quote:
Valt ook wel mee hoor. Ik heb alleen gezoend, is dat al 'scoren'?quote:
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseldquote:
Ik weet t van twee, maar die waren makkelijk naar z'n eigen zeggen. En dan geldt het niet ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseld![]()
Heel dat negatieve en zielige is gewoon een act.
Betrouwbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen maar ben er via betrouwbare bronnen achter gekomen dat Faxie meerdere dames van Fok! heeft gehosseld![]()
Heel dat negatieve en zielige is gewoon een act.
Waar blijft die DM met jouw nummer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet t van twee, maar die waren makkelijk naar z'n eigen zeggen. En dan geldt het niet ofzo
Ga jij nu Cue hosselenquote:
Ik durf nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat nou eens aan rhub zou vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |