Ik denk meer dat ze bedoeld dat hoe ik hier ook post, er altijd wel commentaar op komt. En mezelf zijn is genoeg? Juist niet, dan duurt het te lang voordat ik de 'drempel' over ga en iets probeer uit een soort onzekerheid.quote:
Er is een verschil tussen je anders voor doen (omdat je het gevoel hebt dat het anders niet lukt) en jezelf ontwikkelen. Wat jij moet doen is jezelf ontwikkelen waardoor die drempel minder hoog is. Waarom is die drempel zo hoog Yats? Wat is er het ergste wat kan gebeuren? Niets doen levert sowieso niets op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoeld dat hoe ik hier ook post, er altijd wel commentaar op komt. En mezelf zijn is genoeg? Juist niet, dan duurt het te lang voordat ik de 'drempel' over ga en iets probeer uit een soort onzekerheid.
Dat vroeg ik laatst dus ook maar toen kwam het er op neer dat hij 1 of andere angststoornis had of iets met onzekerheid ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef -Splash- het volgende:
Er is een verschil tussen je anders voor doen (omdat je het gevoel hebt dat het anders niet lukt) en jezelf ontwikkelen. Wat jij moet doen is jezelf ontwikkelen waardoor die drempel minder hoog is. Waarom is die drempel zo hoog Yats? Wat is er het ergste wat kan gebeuren? Niets doen levert sowieso niets op.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik word zo cynisch van dit soort dingen he. Ik stort me overal head-first in met vol enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat is iets dat je op datingsites niet zoveel oplevert, behalve dan dat je er vrij snel weer vanaf bent als het zo gaatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit spelletje echt spelen. En als iemand dat spelletje echt speelt dan ben je er toch ook wel snel klaar mee. Toch?
Wees gewoon jezelf en als je hem op wilt bellen dan bel je hem op. Heb je een leuke tijd gehad en wil je hem dat laten weten... wat houdt je tegen?
Het valt best mee.
Ik heb nergens gezegd dat ik mij bewust zo gedroeg om te bereiken wat ik wilde. Gelijk conclusies trekken is juist zo'n afknapper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het meest kinderachtige dat je kunt doen, als je iemand tenminste leuk vindt. Zit nog heel veel tussen. Dat berekenende is juist zo'n afknapper.
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik word zo cynisch van dit soort dingen he. Ik stort me overal head-first in met vol enthousiasme, want ik zie de lol van berekend en koel zijn niet in. Maar doordat dat berekenende spelletje de standaard is, kom ik er uiteindelijk uit als een hondsdolle schaap, puur omdat ik het spelletje niet speel.
Klopt, dat bedoel ik. Maar ik snap niet waarom je je anders/beter voor wilt doen dan je bent. Dat hou je toch geen relatie lang vol en val je op een gegeven moment door de mand. Waarom niet iemand zoeken die je neemt zoals je bent, al duurt het dan wat langer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoeld dat hoe ik hier ook post, er altijd wel commentaar op komt. En mezelf zijn is genoeg? Juist niet, dan duurt het te lang voordat ik de 'drempel' over ga en iets probeer uit een soort onzekerheid.
Omdat 'ie zeurt over dat zo iemand vinden niet lukt. Dus moet 'ie veranderen. (Of niet zeuren.)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Klopt, dat bedoel ik. Maar ik snap niet waarom je je anders/beter voor wilt doen dan je bent. Dat hou je toch geen relatie lang vol en val je op een gegeven moment door de mand. Waarom niet iemand zoeken die je neemt zoals je bent, al duurt het dan wat langer?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik mij bewust zo gedroeg om te bereiken wat ik wilde. Gelijk conclusies trekken is juist zo'n afknapper.
Ik was zo door overlijden van dichtbij, was niet in een praatbui, niet in een "hé ik vind jou leuk laat ik het heel erg uiten"-bui. Misschien was 'leuk' ook niet het goede woord, ik vind haar sowieso niet leuk. Er was wel een klik voor een keertje maar that's it.
Dat is toch wat anders? Een beetje wat ik bedoelde met dat het loont om soms toch naar een date te gaan als je eigenlijk niet in de stemming bent. Je was gewoon jezelf, geen klootzak. Dat je haar niet leuk (genoeg) vond is ook niks mis mee.
[..]
Zie hierbovennormaal gesproken ben ik over-the-top enthousiast en ben ik júist niet zo. Behalve dan als ik weet dat zij interesse in mij heeft en zij weet dat ik dat ook in haar heb, dan wil ik nog wel eens voor de spanningsopbouw dingen "uitstellen". Maar dat is niet wat ik nu bedoelde.
Bedankt Joe, straks weer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie je? Ik moet gewoon vaker reageren hier.
Het is niet dat ik een hekel aan voetbal heb, vroeger keek ik echt álles en dreef menig ex tot waanzin, maar ja, ik krijg altijd erg veel zin met een mitrailleur los te gaan op dat mongolencircus eromheen.quote:
Oh maar als ik iemand wil bellen/appen/weet ik het doe ik het gewoon hoor. Ik heb die 'oh god straks vinden ze me een freak'-reactie pas achterafquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit spelletje echt spelen. En als iemand dat spelletje echt speelt dan ben je er toch ook wel snel klaar mee. Toch?
Wees gewoon jezelf en als je hem op wilt bellen dan bel je hem op. Heb je een leuke tijd gehad en wil je hem dat laten weten... wat houdt je tegen?
Het valt best mee.
Ik fistpumpte even stevig. Godverdomme. Had ik nu juist willen voorkomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik deed juichen. De opportuniteitssupporter in mij is wakker.
Ik deed een "whoehoe". Ik ben een voetbalslet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik fistpumpte even stevig. Godverdomme. Had ik nu juist willen voorkomen.
Jullie zitten voor de rest van het WK gewoon vast in dit topic nu, dat begrijp je wel hé?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik deed een "whoehoe". Ik ben een voetbalslet.
Ik ben mezelf met een stemming die ik wel eens heb en het gedrag daarvan lijkt op die van een klootzak. Dus indirect was ik een klootzak.quote:
Ah okee, je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik ben mezelf met een stemming die ik wel eens heb en het gedrag daarvan lijkt op die van een klootzak. Dus indirect was ik een klootzak.
Van voetbal naar een gangbang...quote:
Moet je eens goed om je heen kijken hoeveel mensen zichzelf wel heel erg tof lijken te vinden... een groot stuk theater, en het werkt toch prima voor ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Klopt, dat bedoel ik. Maar ik snap niet waarom je je anders/beter voor wilt doen dan je bent. Dat hou je toch geen relatie lang vol en val je op een gegeven moment door de mand. Waarom niet iemand zoeken die je neemt zoals je bent, al duurt het dan wat langer?
Fax wat een zuur geneuzelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens goed om je heen kijken hoeveel mensen zichzelf wel heel erg tof lijken te vinden... een groot stuk theater, en het werkt toch prima voor ze.
Hou het op een vreemdgaande verloofde en daardoor 0,0 zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je anders voor doen (omdat je het gevoel hebt dat het anders niet lukt) en jezelf ontwikkelen. Wat jij moet doen is jezelf ontwikkelen waardoor die drempel minder hoog is. Waarom is die drempel zo hoog Yats? Wat is er het ergste wat kan gebeuren? Niets doen levert sowieso niets op.
Werkt prima toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat is iets dat je op datingsites niet zoveel oplevert, behalve dan dat je er vrij snel weer vanaf bent als het zo gaatVeel teveel keuze, altijd groener gras. Soms zit er wel iemand tussen die niet zo in elkaar steekt, ja. Maar da's echt even langer zoeken en kritisch zijn. Je hoort hier wel succesverhalen dat het de eerste date die ze ooit hadden gelijk raak was maar dat is meer uitzondering dan regel. En terecht, denk ik. Het zou heel bijzonder zijn als een computer iets kon dat met hele andere dingen te maken heeft.
Haha, ach dat is gezond. Eerlijk en direct zijn goede eigenschappen, daar houd ik wel van. Ben het zelf namelijk ook graag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh maar als ik iemand wil bellen/appen/weet ik het doe ik het gewoon hoor. Ik heb die 'oh god straks vinden ze me een freak'-reactie pas achteraf. Maar het is wel stom, want ik loop helemaal niet te hard van stapel en denk niet bij iedere man die ik tegenkom meteen aan kindernamen, ben juist hartstikke terughoudend. Maar ik ben gewoon eerlijk. En dat is blijkbaar gek.
Oh, volgens mij hebben we gescoord.
Dat bedoel ik. Gewoon jezelf zijn, iets anders werkt gewoon niet. <-- puntquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dat is een heel naar en lullig moment geweest, daar kan ik mij volledig bij inleven. Maar tenzij het een half jaar terug is zal je ooit weer daarover heen moeten stappen. Anders blijft het niets en saboteer je je eigen relatie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Hou het op een vreemdgaande verloofde en daardoor 0,0 zelfvertrouwen.
Morgen mijn geboorteland tegen Griekenland... Hoop ook op een gunstige uitslagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Fax wat een zuur geneuzel
5 fucking 1![]()
![]()
![]()
![]()
Anders zou ik het niet typen.quote:
Als hij dat niet zei... wat zei hij dan precies wél?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oké niet mega ontopic maar wel tinder en ik moet ergens zeiken
Ondernemer () die tinder als netwerk oom wil gebruiken. In gebrekkig Engels. Dus ik een mega aardig berichtje gestuurd dat hij vast wel wil weten dat er wat foutjes staan, flipt ie helemaal
Niet gewoon 'betweterig kutwijf' want dat zou terecht zijn. Maar nee ik begrijp het niet![]()
Het is nu 1,5 jaar geleden. Het eerste jaar had ik geen zin in daten of uberhaupt in vrouwen. Daarna zes maanden een paar keer gedate alleen geen 'resultaat; behaald. De laatste tijd ben ik er gewoon te druk voor om me er druk over te maken, en getuige gisteravond is dat blijkbaar een goede instellingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is een heel naar en lullig moment geweest, daar kan ik mij volledig bij inleven. Maar tenzij het een half jaar terug is zal je ooit weer daarover heen moeten stappen. Anders blijft het niets en saboteer je je eigen relatie.
YAAAAAAATTSSSSquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:28 schreef yats het volgende:
[..]
Het is nu 1,5 jaar geleden. Het eerste jaar had ik geen zin in daten of uberhaupt in vrouwen. Daarna zes maanden een paar keer gedate alleen geen 'resultaat; behaald. De laatste tijd ben ik er gewoon te druk voor om me er druk over te maken, en getuige gisteravond is dat blijkbaar een goede instelling
Ik gun het je gewoon keihard yatsiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:43 schreef yats het volgende:
Tjezus, wat een nieuwsgierige aagjes zijn jullie eigenlijk. Hou het erop dat het erg gezellig was met twee Belgische meisjes die ik bij het voetbal kijken tegen kwam. Al is er niet gesekst.
Thxs! Seks is ook niet mijn hoofddoel, al zou het wel fijn zijn om het weer eens te hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik gun het je gewoon keihard yatsie. Seks boeit niet (persé), was het leukleuk? Ik ga ze/een van ze leuker zien-leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |