Ik stop met Fok!....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik wel vaker heb gezegd. Ik doe niet aan fokkers daten
Zonde, ik denk dat het best een leuke date zou worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, ik denk dat het best een leuke date zou worden.
Smooth yats, smooth.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, ik denk dat het best een leuke date zou worden.
Op het feit dat mijn dates altijd erg gezellig zijn. Ik beloof plechtig dat ik niet meteen aan je borsten zal zitten.quote:
Owquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef yats het volgende:
Op het feit dat mijn dates altijd erg gezellig zijn. Ik beloof plechtig dat ik niet meteen aan je borsten zal zitten.
Gelijk voor de fluit, gewaagd hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Op het feit dat mijn dates altijd erg gezellig zijn. Ik beloof plechtig dat ik niet meteen aan je borsten zal zitten.
Joh, echt?quote:
"he Cue, lijkt me leuk om met je op date te gaan.., waarom? Omdat al mijn dates leuk zijn, ongeacht degene die ik date. "quote:
Nou vooruit, je mag me datenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh wacht, is dit omdat ik een klootzak wilde?
Laat me het tegendeel maar bewijzen zou ik zeggen. Dat lijkt me wel zo fairquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he Cue, lijkt me leuk om met je op date te gaan.., waarom? Omdat al mijn dates leuk zijn, ongeacht degene die ik date. "
Een goede leermeester doet wonderenquote:
Och, ik kan best ergens geloven dat jouw dates gezellig zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Laat me het tegendeel maar bewijzen zou ik zeggen. Dat lijkt me wel zo fair
Dank je! Ik voel een woord opkomen dat ik nooit leuk vind om te horen, en het is niet nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och, ik kan best ergens geloven dat jouw dates gezellig zijn hoor.
DM me maarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman, zou je voor een paar mensen een permanente ban aan kunnen vragen voor me?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef yats het volgende:
Dank je! Ik voel een woord opkomen dat ik nooit leuk vind om te horen, en het is niet nee.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Een Joegoslaaf bestellen is ook meteen zo rigoureus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman, zou je voor een paar mensen een permanente ban aan kunnen vragen voor me?
quote:
"maar" ik probeer dat woord zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:
Ik mis het woord dat ik verwachtte. Ow wacht, het resultaat is hetzelfde...
Toch mooi om als crew al dat dm-verkeer te kunnen lezen he? Met name binnen deze reeks.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
DM me maarzal m'n best voor je doen.
Huh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch mooi om als crew al dat dm-verkeer te kunnen lezen he? Met name binnen deze reeks.![]()
Nee he, daar is het toch. Je stelt me diep teleur nu, dat weet je hopelijk?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"maar" ik probeer dat woord zo veel mogelijk te vermijden.
Eh, wat? Waarom kom ik daar nu pas achter? Dus weiss weet ook met wie ik gedate heb? Ik wilde er nog wel een leuk raadspelletje van maken als ik hem ooit eens tref in Rotterdam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch mooi om als crew al dat dm-verkeer te kunnen lezen he? Met name binnen deze reeks.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je dat ik anders achter al die verhalen ben gekomen?
Dat boeit me niet, dat weet je hopelijk wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef yats het volgende:
Nee he, daar is het toch. Je stelt me diep teleur nu, dat weet je hopelijk?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je dat ik anders achter al die verhalen ben gekomen?
Yats en sommige andere lurkers zijn wel "goed bezig"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ben je streng vanavond.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, dat weet je hopelijk wel?
Weiss, maak me nou niet verlegen met complimentenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yats en sommige andere lurkers zijn wel "goed bezig"![]()
Man, ik zie meer vlees voorbijkomen dan een slagerswinkel op zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yats en sommige andere lurkers zijn wel "goed bezig"![]()
Weiss is blauw. of nou ja, oranje, maar modkleurtje. Niet dat dat wil zeggen dat hij de rechten ook heeft. MAAR WAAROM?!quote:
Gelukkig geen last van. Het is heerlijk om anoniem te zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, ik zie meer vlees voorbijkomen dan een slagerswinkel op zaterdagmorgen.Maar met die gargantueske 30-centimeter fokpenissen valt het in de regel wel mee. Vooral veel blauwe hondenlulletjes.
Aah ik zie. ach boeiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weiss is blauw. of nou ja, oranje, maar modkleurtje. Niet dat dat wil zeggen dat hij de rechten ook heeft. MAAR WAAROM?!
Er staan achter nog wel wat reltopics over toen ik wegging uit de crew, doe die eens copypasten?quote:
Was dat dat fototopic met de kraag aan peperworstjes, de Duitse herder en drie liter goedkope whiskey? Dat is nu nog een knaller daar. Als jij weggaat doe je het ook goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staan achter nog wel wat reltopics over toen ik wegging uit de crew, doe die eens copypasten?.
Ze willen dat je me pics stuurtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dit
En niet roddelen over mij!!
Oh, zo te horen hebben ze de echte interessante foto's verwijderd. Mooi, hoef ik me daar niet druk om te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat dat fototopic met de kraag aan peperworstjes, de Duitse herder en drie liter goedkope whiskey? Dat is nu nog een knaller daar. Als jij weggaat doe je het ook goed.
ja dat las ikquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, dit is allemaal beetje veel offtopic. Laten we dat niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |