Picsquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ook zo'n ding, heeft m'n leven echt verbeterd, echt fantastisch.
Geilquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
Met open kruis hoop ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
Of voor 75 euroquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon voor 40 euro op Marktplaats verpatsen joh, heerlijk
Ze staan daar ook voor 100 euro per stuk tussenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of voor 75 euro
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=decreasing
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze staan daar ook voor 100 euro per stuk tussen
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Hij heeft al een bod, 15 euroquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
Het erge is dat er vast wel iemand ¤100 euro wil uitgeven
Alles. Waarom de neuk zou je een kind in een huispak naar school laten gaan? Vinden de andere kinderen vast enig, hebben ze een pispaal.quote:
Zou me niks verbazen als hij de coolste van de klas word met de jeugd van tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Alles. Waarom de neuk zou je een kind in een huispak naar school laten gaan? Vinden de andere kinderen vast enig, hebben ze een pispaal.
Is het niet van katoen gemaakt dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef RetepV het volgende:
Een wandelende fakkel. Beter om maar even niet gezellig de kaarsjes aan te steken.
zijn het geen kerels danquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt net of ze een snor heeft
Tja, zit wat in. Als je kijkt wat tegenwoordig als 'cool' wordt beschouwd... Om te janken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij de coolste van de klas word met de jeugd van tegenwoordig.
Ze staan er ook voor 10 euro...waarom denken mensen dan dat ze 100 euro kunnen vragen, werkelijk de gieren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijft aan je huid plakken als het smelt. Synthetische stoffen en vuur gaan niet samen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ik las ergens 65% polyester/35% katoen. Dus het zal wel meevallen.
Polyester smelt natuurlijk wel, bij een beetje hitte.
Lekker bij 30 graden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ik las ergens 65% polyester/35% katoen. Dus het zal wel meevallen.
Polyester smelt natuurlijk wel, bij een beetje hitte.
Terechte subklacht, verder niet miepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Ja. Topic #76387328732876 over juichpakken. Maar je kon ze eindelijk ophalen hoor!
Dus iedereen helemaal happy, sommigen kopen het voor hunzelf. Anderen voor hun kind
Je kind dit pak aantrekken![]()
En dan vind je het gek dat je kind later gepest wordt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Juichpakken
Klacht 2: Je kind zo'n pak aantrekken![]()
Subklacht: "Me Zoon"
Ligt er ook wel aan waar die school staat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij de coolste van de klas word met de jeugd van tegenwoordig.
Koop een sylvie meis setjequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:19 schreef ZarB het volgende:
Ik wilde ook gaan sparen maar toen was de actie al voortijdig gesloten omdat alle juichpakken al op waren
Genoeg andere huispakken die minder lelijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:19 schreef ZarB het volgende:
Ik wilde ook gaan sparen maar toen was de actie al voortijdig gesloten omdat alle juichpakken al op waren
Zoiets? Ja, die vent heeft een hele verzameling en draagt ze ook buiten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Genoeg andere huispakken die minder lelijk zijn
Het lijkt net zo'n volwassen baby fetishist.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets? Ja, die vent heeft een hele verzameling en draagt ze ook buiten.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat lees ik wel vaker als de blog van zijn vriendin besproken gaat worden in bepaalde fora.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
Het lijkt net zo'n volwassen baby fetishist.
Dat is een onesiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, daar heb je Hennie Westbroek, de mongoloïde broer van Henk Westbroek.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is allemaal even ergquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een onesie![]()
Sommige onesies zijn wel schattig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Je pens past er niet in kut![]()
[ afbeelding ]
Uit welk gat is zij gekomen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef John5 het volgende:
[..]
Hey, daar heb je Hennie Westbroek, de mongoloïde broer van Henk Westbroek.
Meer meer meer! Ik lach me doodquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Je pens past er niet in kut![]()
[ afbeelding ]
Uit welk gat is zij gekomen
Is idd niet iets wat je op straat moet gaan dragen. Lekker voor thuis als niemand je erin zietquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Is allemaal even erg, vooral als volwassen kerels ze op straat dragen.
Ze hebben ook vlogs op You Tube staan...en daar is hij in die dingen in vol ornaat te zien....buiten en binnen dus de hele wereld ziet hem.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Is idd niet iets wat je op straat moet gaan dragen. Lekker voor thuis als niemand je erin ziet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben ook vlogs op You Tube staan...en daar is hij in die dingen in vol ornaat te zien....buiten en binnen dus de hele wereld ziet hem.
Weg privacy...weg carrièrekansen.quote:
Naja, kan daar vast wel invloed op uitoefenen. Ik ben op sommige momenten ook wel vaag aan het doen maar daar merkt de buitenwereld niets van.quote:
Dat is nou het voordeel om geen vriendin te hebben met een professionele blog die heeft besloten dat vloggen meer geld in het laatje brengt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Naja, kan daar vast wel invloed op uitoefenen. Ik ben op sommige momenten ook wel vaag aan het doen maar daar merkt de buitenwereld niets van.
Owjaquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel om geen vriendin te hebben met een professionele blog die heeft besloten dat vloggen meer geld in het laatje brengt.
Hou het zo als je leven je lief is...of je moet camerageil zijn maar dat lijkt me sterk anders zat je niet op FOK!.quote:
Ik post wel eens foto's van mezelfquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou het zo als je leven je lief is...of je moet camerageil zijn maar dat lijkt me sterk anders zat je niet op FOK!.
Doe is lief!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef vinnieboy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
3634 resultatendrie weken geleden waren het er nog maar 600. Het verspreid zich nog sneller dan kanker
Ik niet, ik ben een echte FOK!ster.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik post wel eens foto's van mezelffilmpjes hoeft van mij echter niet. Al zou ik mezelf nooit in zo'n schaampak op de foto zetten, gewoon niet.
Naja, blijkbaar worden ze veelvuldig op marktplaats aangeboden. Sla je slagquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar! Vinnie wilde zijn zegels niet geven.
Nee klopt, in vermomming...ik was het gezeik over een foto zat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ff je fobo gecheckt. Inderdaad geen foto's van jezelf
Een paar dagen geleden gingen ze nog voor 40 weg, man man man wat zijn er toch een boel sufferds met geld teveelquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of voor 75 euro
Te koop op Marktplaats voor prijzen van 10 tot 100 euro...hoef je zelfs niet meer te sparen, kant en klaar pak.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar! Vinnie wilde zijn zegels niet geven.
Geen probleem natuurlijk. Jouw account, jouw keuzesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee klopt, in vermomming...ik was het gezeik over een foto zat.
Dat kan er toch gewoon onder!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
doe eens rap dit aan
[ afbeelding ]
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem natuurlijk. Jouw account, jouw keuzes
Veel te duurquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Te koop op Marktplaats voor prijzen van 10 tot 100 euro...hoef je zelfs niet meer te sparen, kant en klaar pak.
Ik zal even onder de urn kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat kan er toch gewoon onder!
Heeft je mama nog zegels?
Afdingen tot 9,95 danquote:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat kan er toch gewoon onder!
Heeft je mama nog zegels?
Ik zag al dat er ergens 450 was geboden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef Manke het volgende:
Niemand die ff 200 biedt en de communicatie hier gooit?
Fantastisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zag al dat er ergens 450 was geboden.
Ja, daar dacht ik ook meteen aan.quote:
Heh bah. Iemand was me dus al voor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zag al dat er ergens 450 was geboden.
Blijft kut.quote:
Ik ga 't proberen!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Afdingen tot 9,95 dan...was je zelf ook kwijt geweest.
Dank u!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Laat ons even weten of het lukt.quote:
Inclusief gratis trekvlekken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgende maand zijn ze vast goedkoper en ingewaggelt
Geen idee wat voor maat je hebt, stonden erg veel small en xxl tussen. Dit was één van de weinige L'etjes.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een onesie![]()
Sommige onesies zijn wel schattig.
[ afbeelding ]
quote:
Zijn echt van die knuffelpakjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eén en al autisme straalt dat hoofd uit..quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou helemaal niet van bondagequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, daar hou je wel van? Doe jij zo'n pak aan en leeg ik mijn zak erover
Ja, ontzettend. Helaas lopen de onderhandelingen nog niet heel soepel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, daar hou je wel van? Doe jij zo'n pak aan en leeg ik mijn zak erover
Het gaat mij juist om het wk effect. Niet omdat ik graag zo'n pak wil!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Alsof ik dan nog aan het wk denk als je met een sylvie meis setje rond loopt
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:02 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ja, ontzettend. Helaas lopen de onderhandelingen nog niet heel soepel.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:03 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft deze josti zich kunnen voortplanten
Waarom ga je in godsnaam om met mensen die die shit dragen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Ik word net ge apped door een vriendin van mij en die heeft een juichpak waarvan de broek niet klopt. 1 broekspijp is smaller dan de andere.
Goed genaaid!
Zeker een schele Poolse naaister geweest
Nou zegquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam om met mensen die die shit dragen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Ik word net ge apped door een vriendin van mij en die heeft een juichpak waarvan de broek niet klopt. 1 broekspijp is smaller dan de andere.
Goed genaaid!
Ben jij er ook zo een, ja?quote:
Man man man, wat een pauperzooi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:17 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt schat ziet er ganz geil aus![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Oranje koe
[ afbeelding ]
Hoop echt dat ze verdwalen in de wasstraat![]()
[ afbeelding ]
En daar is Rietje van Nol Brouwer
Dit!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef quirina het volgende:
Iedereen moet zelf weten wat ie aantrekt toch? En een beetje Oranjegekte is gezellig.
Zal ik op marktplaats bieden dan voor jequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Heb mis gegrepen, had er graag een willen zijn
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Heb mis gegrepen, had er graag een willen zijn
Hier, veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of voor 75 euro
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die kliko achter dat mens dat zegt wel genoeg
Wat aardig!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Zal ik op marktplaats bieden dan voor je
Jammer, nu zul je het hele WK lang buiten de boot vallen tussen je tokkievrienden.quote:
Neem dan ff de moeite om de zooi achter je op te ruimenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ik zit onder de plak
Ja, helaas. Therapie dan maar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer, nu zul je het hele WK lang buiten de boot vallen tussen je tokkievrienden.
Je zou bijna denken dat het een FOK!ker is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eén en al autisme straalt dat hoofd uit..
kijk dan ook naar blondquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
Wat een kkrlelijke kleur is oranje toch ook.
Beter trekken ze die jurken gewoon uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:32 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
kijk dan ook naar blond
[ afbeelding ]
en doen ze duitse pakjes aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter trekken ze die jurken gewoon uit.
plaatje Kaputquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en doen ze duitse pakjes aan
[ afbeelding ]
In ieder geval beter dan die oranje troep.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en doen ze duitse pakjes aan
[ afbeelding ]
Doet het nog steeds niet, al zie je het wel gewoon als je op de link klikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.alternatiefkos(...)lore/folklore_06.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Goed genaaid!
Tja, genoeg volk wat hier met smacht op zat te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck komt iedereen aan zon juichpak? Ze waren binnen een paar uur uitverkocht
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Ja. Topic #76387328732876 over juichpakken. Maar je kon ze eindelijk ophalen hoor!
Dus iedereen helemaal happy, sommigen kopen het voor hunzelf. Anderen voor hun kind
Je kind dit pak aantrekken![]()
En dan vind je het gek dat je kind later gepest wordt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Juichpakken
Klacht 2: Je kind zo'n pak aantrekken![]()
Subklacht: "Me Zoon"
Lekker gek die onderstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:16 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Team Jumbo
[ afbeelding ]
Die tanden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef trovey het volgende:
Godver, ik ben oranje...ik wil helemaal niet oranje zijn, ik wil zwart(gallig) zijn.
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef trovey het volgende:
Godver, ik ben oranje...ik wil helemaal niet oranje zijn, ik wil zwart(gallig) zijn.
Het zullen je ouders maar zijnquote:
Marktplaats al gecheckt? Staat vast genoeg op wat nog nieuw in de verpakking zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef Kimberly1987 het volgende:
Die Bavaria jurkjes zijn veel leuker, zijn die nog ergens te krijgen?
[ afbeelding ]
Vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef Kimberly1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
En, heb je al zo'n pak kunnen scoren?
Jill Jill Jill met juichpak ga je nooit van bilquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Needoe nu maar zo'n wegwerkersjas aan denk ik
Dat is ook niet de bedoeling tijdens voetbal!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Jill Jill Jill met juichpak ga je nooit van bil
Je zou eventueel ook een oranje pyjama kunnen kopen. Is ongeveer hetzelfde idee en de kans is groot dat het langer meegaat dan zo'n Donders geval.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Needoe nu maar zo'n wegwerkersjas aan denk ik
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:59 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling tijdens voetbal!
Je bent dan zelf waarschijnlijk ook lekkerder dan de gemiddelde trol die zich in een juichpak hijst..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef Kimberly1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef antfukker het volgende:
[..]
Je bent dan zelf waarschijnlijk ook lekkerder dan de gemiddelde trol die zich in een juichpak hijst..
Waarom staat iedereen erbij als een achterlijke gladioolquote:
Ik ga vanavond express boodschappen doen als Oranje speelt.quote:
Even kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.
Laat je stem horen.
6 weken sinds koninginnedag en dan nog kunnen ze het niet gewoon optioneel maken.![]()
Welke winkelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga vanavond express boodschappen doen als Oranje speelt.Wat zal het rustig zijn in de winkels.
[..]
Even kijken.
Eerste instantie supermarktquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga vanavond express boodschappen doen als Oranje speelt.Wat zal het rustig zijn in de winkels.
Dacht ik ook, alleen kans dat je personeel met een pesthumeur aantreft.quote:
Zelfscan doet wonderen, hoef je ook niet zo lang bij de kassa te staanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dacht ik ook, alleen kans dat je personeel met een pesthumeur aantreft.
Hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zelfscan doet wonderen, hoef je ook niet zo lang bij de kassa te staan
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:39 schreef Thezappa het volgende:
Ik heb ook een juichpak..veel bier voor gedronken..
Im gonna wear the shit out of it
Juich juich
erger nog in juichpakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dacht ik ook, alleen kans dat je personeel met een pesthumeur aantreft.
quote:
Iemand al 170 euro op geboden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga graag werken vanavond. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chagerijnig zijn omdat ze moeten werken als Nederland afgaat
Hadden ze maar vrij moeten vragen ook.
Als je zo'n pak aantrekt lijk je meteen 30 kilo zwaarderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #97
Huilie huilie..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je zo'n pak aantrekt lijk je meteen 30 kilo zwaarder
Oehquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:00 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Je kunt het goedmaken met een goede bondage
Past wel mooi bij het themaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:02 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Genoeg touw hier.. oranje touw lijkt me ook wel kikkuh!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Halsketting van de Toppers, kon ook niet anders hè ?quote:
Je zou zeggen dat ze een staatslot te pakken had waar 15 miljoen euro op valt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo iemand blij gezien om voor lul te lopen
Nee, niet BN'ers ook nog.quote:
Oh my... Dat je zo'n ding wilt dragen ok, maar ga er alsjeblieft niet het internet mee vervuilenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:16 schreef Kimberly1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor nog meer LBO'ers: http://ink361.com/app/tag/juichpak#/tag/juichpak
Past ook heel mooi bij haar rode haarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Kimberly1987 het volgende:
"Kijk mij bly zyn dan.. gisterren heb ik mijn diploma vmbo gehaalt en nu feest en drank in de stad."
[ afbeelding ]
Goedgekeurd!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Zij is echt een baas.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Past ook heel mooi bij haar rode haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
De verhoudingen zijn een beetje zoek. Hij heeft nogal een groot hoofd in vergelijking met de restquote:
Fijn. Nu heb ik the final countdown in mijn hoofd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee klopt, in vermomming...ik was het gezeik over een foto zat.
Whehehequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fijn. Nu heb ik the final countdown in mijn hoofd.![]()
quote:
Dat is een hele kudde kamelen.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef vinnieboy het volgende:
Genoeg juichpakken geweld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die met die grote zonnebrillen op zijn allemaal lelijk en dit is gewoon cheerleader effect.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:32 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
kijk dan ook naar blond
[ afbeelding ]
Naakt mag ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet.... Anders had ik wel ff een foto gemaakt
+1 voor teen op het laatstquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef quirina het volgende:
http://www.upcoming.nl/ra(...)roy-donders-juichpak
Er zitten een paar leuke tussen hihi.
Ik wist het, het is een typetje van Wendy van Dijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Kimberly1987 het volgende:
Ik kon het niet laten..
[ afbeelding ]
Ook een jongen van de handelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:22 schreef quirina het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Oooooooh die print je zo ff zelf thuis
Zolang je er maar geen 450 euro voor betaald hebt, want dat zou niet fantastisch zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
Maar medelijden met hun heb ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef plesner het volgende:
Het zijn wel typische mensen die je in de pakken ziet. Het is niet grappig om mensen met een geestelijke beperking uit te lachen.
Door dat pak is ze afgekeurdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wel een milfje als ze dat pak niet aan had gehad.
Hilarisch.quote:
Sorryquote:
Hehehequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
SorryKan ik het goed maken met een sexy pose?
[ afbeelding ]
Brummetje is ook van de partij, zie ik?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
SorryKan ik het goedmaken met een sexy pose?
[ afbeelding ]
Wáááárom?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan het kapsel te zien is dat ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:54 schreef vinnieboy het volgende:
[..]moet je wel bezopen zijn om daar op te duiken
Bij mij in bedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef trovey het volgende:
Loopt als een tiet dit topic.Als ik er om 9.00 uur niet ben wil dat niet zeggen dat ik voetbal zit te kijken, ik ben elders op een plek zonder voetbal....en zonder internet.
Horen die badslippers er standaard bij of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |