kijk dan ook naar blondquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
Wat een kkrlelijke kleur is oranje toch ook.
Beter trekken ze die jurken gewoon uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:32 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
kijk dan ook naar blond
[ afbeelding ]
en doen ze duitse pakjes aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter trekken ze die jurken gewoon uit.
plaatje Kaputquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en doen ze duitse pakjes aan
[ afbeelding ]
In ieder geval beter dan die oranje troep.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en doen ze duitse pakjes aan
[ afbeelding ]
Doet het nog steeds niet, al zie je het wel gewoon als je op de link klikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.alternatiefkos(...)lore/folklore_06.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Ik word net ge apped door een vriendin van mij en die heeft een juichpak waarvan de broek niet klopt. 1 broekspijp is smaller dan de andere.
Goed genaaid!
Zeker een schele Poolse naaister geweest
Tja, genoeg volk wat hier met smacht op zat te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck komt iedereen aan zon juichpak? Ze waren binnen een paar uur uitverkocht
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Ja. Topic #76387328732876 over juichpakken. Maar je kon ze eindelijk ophalen hoor!
Dus iedereen helemaal happy, sommigen kopen het voor hunzelf. Anderen voor hun kind
Je kind dit pak aantrekken![]()
En dan vind je het gek dat je kind later gepest wordt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Juichpakken
Klacht 2: Je kind zo'n pak aantrekken![]()
Subklacht: "Me Zoon"
Lekker gek die onderstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:16 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Team Jumbo
[ afbeelding ]
Die tanden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef trovey het volgende:
Godver, ik ben oranje...ik wil helemaal niet oranje zijn, ik wil zwart(gallig) zijn.
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef trovey het volgende:
Godver, ik ben oranje...ik wil helemaal niet oranje zijn, ik wil zwart(gallig) zijn.
Het zullen je ouders maar zijnquote:
Marktplaats al gecheckt? Staat vast genoeg op wat nog nieuw in de verpakking zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef Kimberly1987 het volgende:
Die Bavaria jurkjes zijn veel leuker, zijn die nog ergens te krijgen?
[ afbeelding ]
Vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef Kimberly1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
En, heb je al zo'n pak kunnen scoren?
Jill Jill Jill met juichpak ga je nooit van bilquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Needoe nu maar zo'n wegwerkersjas aan denk ik
Dat is ook niet de bedoeling tijdens voetbal!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Jill Jill Jill met juichpak ga je nooit van bil
Je zou eventueel ook een oranje pyjama kunnen kopen. Is ongeveer hetzelfde idee en de kans is groot dat het langer meegaat dan zo'n Donders geval.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Needoe nu maar zo'n wegwerkersjas aan denk ik
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:59 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling tijdens voetbal!
Je bent dan zelf waarschijnlijk ook lekkerder dan de gemiddelde trol die zich in een juichpak hijst..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef Kimberly1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef antfukker het volgende:
[..]
Je bent dan zelf waarschijnlijk ook lekkerder dan de gemiddelde trol die zich in een juichpak hijst..
Waarom staat iedereen erbij als een achterlijke gladioolquote:
Ik ga vanavond express boodschappen doen als Oranje speelt.quote:
Even kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.
Laat je stem horen.
6 weken sinds koninginnedag en dan nog kunnen ze het niet gewoon optioneel maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |