kijk dan ook naar blondquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
Wat een kkrlelijke kleur is oranje toch ook.
Beter trekken ze die jurken gewoon uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:32 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
kijk dan ook naar blond
[ afbeelding ]
en doen ze duitse pakjes aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter trekken ze die jurken gewoon uit.
plaatje Kaputquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en doen ze duitse pakjes aan
[ afbeelding ]
In ieder geval beter dan die oranje troep.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en doen ze duitse pakjes aan
[ afbeelding ]
Doet het nog steeds niet, al zie je het wel gewoon als je op de link klikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.alternatiefkos(...)lore/folklore_06.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Ik word net ge apped door een vriendin van mij en die heeft een juichpak waarvan de broek niet klopt. 1 broekspijp is smaller dan de andere.
Goed genaaid!
Zeker een schele Poolse naaister geweest
Tja, genoeg volk wat hier met smacht op zat te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck komt iedereen aan zon juichpak? Ze waren binnen een paar uur uitverkocht
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Ja. Topic #76387328732876 over juichpakken. Maar je kon ze eindelijk ophalen hoor!
Dus iedereen helemaal happy, sommigen kopen het voor hunzelf. Anderen voor hun kind
Je kind dit pak aantrekken![]()
En dan vind je het gek dat je kind later gepest wordt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Juichpakken
Klacht 2: Je kind zo'n pak aantrekken![]()
Subklacht: "Me Zoon"
Lekker gek die onderstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:16 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Team Jumbo
[ afbeelding ]
Die tanden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef trovey het volgende:
Godver, ik ben oranje...ik wil helemaal niet oranje zijn, ik wil zwart(gallig) zijn.
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef trovey het volgende:
Godver, ik ben oranje...ik wil helemaal niet oranje zijn, ik wil zwart(gallig) zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |