Komt vast wel goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:02 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ja, ontzettend. Helaas lopen de onderhandelingen nog niet heel soepel.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:03 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft deze josti zich kunnen voortplanten
Waarom ga je in godsnaam om met mensen die die shit dragen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Ik word net ge apped door een vriendin van mij en die heeft een juichpak waarvan de broek niet klopt. 1 broekspijp is smaller dan de andere.
Goed genaaid!
Zeker een schele Poolse naaister geweest
Nou zegquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam om met mensen die die shit dragen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef quirina het volgende:
Ik word net ge apped door een vriendin van mij en die heeft een juichpak waarvan de broek niet klopt. 1 broekspijp is smaller dan de andere.
Goed genaaid!
Zeker een schele Poolse naaister geweest
Ben jij er ook zo een, ja?quote:
Man man man, wat een pauperzooi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:17 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt schat ziet er ganz geil aus![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Oranje koe
[ afbeelding ]
Hoop echt dat ze verdwalen in de wasstraat![]()
[ afbeelding ]
En daar is Rietje van Nol Brouwer
Dit!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef quirina het volgende:
Iedereen moet zelf weten wat ie aantrekt toch? En een beetje Oranjegekte is gezellig.
Zal ik op marktplaats bieden dan voor jequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Heb mis gegrepen, had er graag een willen zijn
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Heb mis gegrepen, had er graag een willen zijn
Hier, veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of voor 75 euro
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=decreasing
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die kliko achter dat mens dat zegt wel genoeg
Wat aardig!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Zal ik op marktplaats bieden dan voor je
Jammer, nu zul je het hele WK lang buiten de boot vallen tussen je tokkievrienden.quote:
Neem dan ff de moeite om de zooi achter je op te ruimenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ik zit onder de plak
Ja, helaas. Therapie dan maar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer, nu zul je het hele WK lang buiten de boot vallen tussen je tokkievrienden.
Je zou bijna denken dat het een FOK!ker is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eén en al autisme straalt dat hoofd uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |