Het lijkt net zo'n volwassen baby fetishist.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets? Ja, die vent heeft een hele verzameling en draagt ze ook buiten.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat lees ik wel vaker als de blog van zijn vriendin besproken gaat worden in bepaalde fora.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
Het lijkt net zo'n volwassen baby fetishist.
Dat is een onesiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, daar heb je Hennie Westbroek, de mongoloīde broer van Henk Westbroek.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is allemaal even ergquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een onesie![]()
Sommige onesies zijn wel schattig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Je pens past er niet in kut![]()
[ afbeelding ]
Uit welk gat is zij gekomen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef John5 het volgende:
[..]
Hey, daar heb je Hennie Westbroek, de mongoloīde broer van Henk Westbroek.
Meer meer meer! Ik lach me doodquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Je pens past er niet in kut![]()
[ afbeelding ]
Uit welk gat is zij gekomen
Is idd niet iets wat je op straat moet gaan dragen. Lekker voor thuis als niemand je erin zietquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Is allemaal even erg, vooral als volwassen kerels ze op straat dragen.
Ze hebben ook vlogs op You Tube staan...en daar is hij in die dingen in vol ornaat te zien....buiten en binnen dus de hele wereld ziet hem.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Is idd niet iets wat je op straat moet gaan dragen. Lekker voor thuis als niemand je erin ziet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben ook vlogs op You Tube staan...en daar is hij in die dingen in vol ornaat te zien....buiten en binnen dus de hele wereld ziet hem.
Weg privacy...weg carričrekansen.quote:
Naja, kan daar vast wel invloed op uitoefenen. Ik ben op sommige momenten ook wel vaag aan het doen maar daar merkt de buitenwereld niets van.quote:
Dat is nou het voordeel om geen vriendin te hebben met een professionele blog die heeft besloten dat vloggen meer geld in het laatje brengt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Naja, kan daar vast wel invloed op uitoefenen. Ik ben op sommige momenten ook wel vaag aan het doen maar daar merkt de buitenwereld niets van.
Owjaquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel om geen vriendin te hebben met een professionele blog die heeft besloten dat vloggen meer geld in het laatje brengt.
Hou het zo als je leven je lief is...of je moet camerageil zijn maar dat lijkt me sterk anders zat je niet op FOK!.quote:
Ik post wel eens foto's van mezelfquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou het zo als je leven je lief is...of je moet camerageil zijn maar dat lijkt me sterk anders zat je niet op FOK!.
Doe is lief!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef vinnieboy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
3634 resultatendrie weken geleden waren het er nog maar 600. Het verspreid zich nog sneller dan kanker
Ik niet, ik ben een echte FOK!ster.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik post wel eens foto's van mezelffilmpjes hoeft van mij echter niet. Al zou ik mezelf nooit in zo'n schaampak op de foto zetten, gewoon niet.
Naja, blijkbaar worden ze veelvuldig op marktplaats aangeboden. Sla je slagquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar! Vinnie wilde zijn zegels niet geven.
Nee klopt, in vermomming...ik was het gezeik over een foto zat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ff je fobo gecheckt. Inderdaad geen foto's van jezelf
Een paar dagen geleden gingen ze nog voor 40 weg, man man man wat zijn er toch een boel sufferds met geld teveelquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of voor 75 euro
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=decreasing
Te koop op Marktplaats voor prijzen van 10 tot 100 euro...hoef je zelfs niet meer te sparen, kant en klaar pak.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar! Vinnie wilde zijn zegels niet geven.
Geen probleem natuurlijk. Jouw account, jouw keuzesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee klopt, in vermomming...ik was het gezeik over een foto zat.
Dat kan er toch gewoon onder!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
doe eens rap dit aan
[ afbeelding ]
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem natuurlijk. Jouw account, jouw keuzes
Veel te duurquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Te koop op Marktplaats voor prijzen van 10 tot 100 euro...hoef je zelfs niet meer te sparen, kant en klaar pak.
Ik zal even onder de urn kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat kan er toch gewoon onder!
Heeft je mama nog zegels?
Afdingen tot 9,95 danquote:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat kan er toch gewoon onder!
Heeft je mama nog zegels?
Ik zag al dat er ergens 450 was geboden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef Manke het volgende:
Niemand die ff 200 biedt en de communicatie hier gooit?
Fantastisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zag al dat er ergens 450 was geboden.
Ja, daar dacht ik ook meteen aan.quote:
Heh bah. Iemand was me dus al voor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zag al dat er ergens 450 was geboden.
Blijft kut.quote:
Ik ga 't proberen!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Afdingen tot 9,95 dan...was je zelf ook kwijt geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |