Watquote:
:squote:
quote:
Is bijna niks meer van over, mijn ooit zo glorieuze appeltietjes zijn veranderd in een strijkplank.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je donkere manen borstelen bij het zilveren maanlicht terwijl jij harp speelt en frambozen pelt voor mij
Geeft niet, innerlijk gaat het om en je stijlvolle snitquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is bijna niks meer van over, mijn ooit zo glorieuze appeltietjes zijn veranderd in een strijkplank.
....quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
:s
[..]kan wel als je heel voorzichtig doet hoor. Ik hou niet van die pitjes.
Extraheren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
....
....
....
[ afbeelding ]
Dat is alsnog niet pellen, dweilkut.
Kijk chloro, zo verover je harten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geeft niet, innerlijk gaat het om en je stijlvolle snit
Het hart dat ik wilde veroveren heb ik al in mijn bezit, my work is done.quote:
Godtyfus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh zijn er al wel genoeg hier hoor hahahaha.
=$quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het hart dat ik wilde veroveren heb ik al in mijn bezit, my work is done.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
hahahaha snap em ;D zeg maar als twee separate woordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh zijn er al wel genoeg hier hoor hahahaha.
quote:
Wanneer is de wedding.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stel, hij wil nu kinderen... jouw reactie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, hij wil nu kinderen... jouw reactie?
"Laten we maar flink gaan proberen danquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, hij wil nu kinderen... jouw reactie?
Jij bent veel te blank voor mij.quote:
Ik heb een jojo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Laten we maar flink gaan proberen dan![]()
![]()
"
Heb spiraaltje. Haha. Snap je.
Haha ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
"
Walking the dogquote:
quote:
Mooi om te zien dat je het woordenboek wat ik je voor je verjaardag gaf goed gebruikt.quote:
Haat Mocro's.quote:
Ok ok, ik ben geen mocro.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mocro agrariër, never haveth my eyes lay down upon such rarity.
De enige Italiaanse techniek die ik ken zijn Ferarri plantmachines en die zijn wel okéquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat vindt je van " Italiaanse " kleding en scooters?
Inderdaad. Topapparaten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige Italiaanse techniek die ik ken zijn Ferarri plantmachines en die zijn wel oké
Maschio is ook Italiaans bedenk ik me nu, dat is ook mooi spulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
"
Hahaquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mooi om te zien dat je het woordenboek wat ik je voor je verjaardag gaf goed gebruikt.
Lamborghini's (same group), landini, fiat, laverda, etc.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maschio is ook Italiaans bedenk ik me nu, dat is ook mooi spul.
Lekker cruisen op je dorser beetje tarwe harvesten en hosselen met je melkboerenhondenhaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige Italiaanse techniek die ik ken zijn Ferarri plantmachines en die zijn wel oké
Ooit eens een dag op een Fiatagri 180-90 dt doorgebracht, puur genietenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:18 schreef awiebo het volgende:
[..]
Lamborghini's (same group), landini, fiat, laverda, etc.
Het is Ferrari inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker cruisen op je dorser beetje tarwe harvesten en hosselen met je melkboerenhondenhaar
Tevens: Ferarri
Dat ouwe spul brult zo lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ooit eens een dag op een Fiatagri 180-90 dt doorgebracht, puur genieten.
quote:
Qua werken kan je beter een niet-turbo hebben omdat die veel dieper gaan in rpm vind ik. Maar dat ouwe spul is inderdaad mooi, op zo'n rijdende gameboy vario kan je niet eens tussengas gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:21 schreef awiebo het volgende:
D
[..]
Dat ouwe spul brult zo lekker
Eigen ervaring alleen met deutz, fendt en valtra.![]()
case is mooi spul
Altijd zo, alleen omdat ik uit grunna komquote:
Ik voel niet echt de behoefte om hier op te klikken.quote:
Waarom kun jij fluitende turbo's niet waarderen, heb je geen hart of zo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik voel niet echt de behoefte om hier op te klikken.
Neequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom kun jij fluitende turbo's niet waarderen, heb je geen hart of zo?
Van mij hoeft het ook niet zo eigenlijk. Fluitende turbo's hoor ik liever op subaru's enzo ;squote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom kun jij fluitende turbo's niet waarderen, heb je geen hart of zo?
Dat is ook tof jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet zo eigenlijk. Fluitende turbo's hoor ik liever op subaru's enzo ;s
Mja, je leert ermee leven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, vind ik echt heel naar voor je.
Nicequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicemaar ik ben nu niet verplicht om door te gaan hier op toch?
Alleen als je dat zelf wilt, als jij er klaar voor bentquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicemaar ik ben nu niet verplicht om door te gaan hier op toch?
Hallo spambot.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen als je dat zelf wilt, als jij er klaar voor bent.
Bennik nog ni ;squote:Op woensdag 11 juni 2014 15:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen als je dat zelf wilt, als jij er klaar voor bent.
hoi chaiquote:
Alstu:quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet zo eigenlijk. Fluitende turbo's hoor ik liever op subaru's enzo ;s
Hartelijk dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:38 schreef awiebo het volgende:
[..]
Alstu:
http://s1287.photobucket.(...)1201-WA0002.mp4.html
dimalyphequote:
De ene vind van wel de andere niet. Maak je niet dik.quote:
doeiquote:
kleine monstertjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik zet ze op bodybuilddieet. Worden beesten
Niets klein. Desnoods wat groeihormonen erin. In combinatie met mijn facial aesthetics en intellect worden dat halfgodenquote:
Nu nog een beschikbare baarmoeder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets klein. Desnoods wat groeihormonen erin. In combinatie met mijn facial aesthetics en intellect worden dat halfgoden
hormonenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets klein. Desnoods wat groeihormonen erin. In combinatie met mijn facial aesthetics en intellect worden dat halfgoden
Ntm wilquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu nog een beschikbare baarmoeder.
Alsof iedereen vlees eetquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ntm wil
Alsof jullie geen groeihormonen binnen krijg door het eten van vlees
Je bent dus vegetariër?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
werkt alleen op mn penisquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ntm wil
Ook dan durf ik er wel geld op te zetten dat je een hele kleine hoeveelheid groeihormonen binnen krijgt via de bemesting van de plantjes.quote:
Zit net te denken hè, sommige mensen zijn relatief lang vergeleken met hun beide ouders, zal dat dan puur door zuivel en eiwitten/proteïnen komen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar had in puberteit meer biefstuk moeten eten.
Whey poeder en magere kwark, voornamelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit net te denken hè, sommige mensen zijn relatief lang vergeleken met hun beide ouders, zal dat dan puur door zuivel en eiwitten/proteïnen komen?
genen in de familie, beweging, voedingstoffen, gifstoffen, dat soort dingen jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit net te denken hè, sommige mensen zijn relatief lang vergeleken met hun beide ouders, zal dat dan puur door zuivel en eiwitten/proteïnen komen?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
genen in de familie, beweging, voedingstoffen, gifstoffen, dat soort dingen ja
Is er momenteel niet schatje. Dus of zonder kortingscode doen of ff afwachten of er nog wat komt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bestelt toch wel eens bij ASOS. Heb kortingscode nodig
Hoe vaak komen er nieuwe? Er is zo'n 20% code maar werkt ie weer niet in NLquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is er momenteel niet schatje. Dus of zonder kortingscode doen of ff afwachten of er nog wat komt.
Dat verschilt, ik krijg wel regelmatig mails over korting, maar het gaat vaak ook om een selectie die zij maken waar dan korting op is. Dus geen code, maar gewoon een selectie kleding die dan bijv 25% korting hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe vaak komen er nieuwe? Er is zo'n 20% code maar werkt ie weer niet in NL![]()
![]()
Maar ik wil 20% over allesquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat verschilt, ik krijg wel regelmatig mails over korting, maar het gaat vaak ook om een selectie die zij maken waar dan korting op is. Dus geen code, maar gewoon een selectie kleding die dan bijv 25% korting hebben.
Maar bestel gewoon je shit, en als er binnen nu en 1 week bijv een kortingscode vrij komt, mail je ASOS gewoon of je die korting dan alsnog kan krijgen.
Edit: Je hebt nu bijv 25% korting op alle kleding met ASOS label.
Ben je net 1 dag te laat, tot gisteren kreeg je 40 euro terug bij een bedrag van 200 euro, 30 euro bij een bedrag van 175 euro en 20 euro bij een bedrag van 130 euro.quote:
Ja die zag ik netquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je net 1 dag te laat, tot gisteren kreeg je 40 euro terug bij een bedrag van 200 euro, 30 euro bij een bedrag van 175 euro en 20 euro bij een bedrag van 130 euro.
Maja is kut, ik had het zelf paar weken terug op Nelly.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al 2,5 week niet geweestquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Basic fit voorburg, vanavond. 20:00. Benen en buik.
Klagen over producten van je vorige order. Liefst van huismerk. Dat je ze niet terug wil sturen maar dat ze uit elkaar vallen ofzo. Dan mailen ze je sorry blabla hier heb je 10% kortingscode voor je eerste aankoop binnen een maandquote:
Huh? Mods hebben toch geen baan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al 2,5 week niet geweesten weinig gegeten. Allemaal door werk
Aanstelleritisquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
Vanmiddag boodschappen gedaan, stond te wachten bij de kassa en zag milka oreo liggen.
Shiiii man... Kreeg bijna traantjes. Maar heb het laten liggen en niet meegenomen. *win*
Making Krio and Modus proud.
Ach koetsji koetji, gewoon gaan, je bent daarna trots!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo wordt het nooit wat he.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:19 schreef Modus het volgende:
Loop ik net in de stad, zie ik aan de andere kant van de straat Veer lopen. Ik zo roepen 'Hee Veer kom ff naar de overkant!' Roept ze terug 'ik ben toch al aan de overkant??!!11'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dawwquote:Maar wel weer een kilo aangekomen door m'n gezuip en gevreet van afgelopen weekend op Open Air
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
WOW wtf ik besef me ineens dat ik vannacht over jou gedroomd heb dude, helemaal fucked up gewoonquote:
quote:
quote:[..]
DawwMaar wel weer een kilo aangekomen door m'n gezuip en gevreet van afgelopen weekend op Open Air
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WOW wtf ik besef me ineens dat ik vannacht over jou gedroomd heb dude, helemaal fucked up gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WOW wtf ik besef me ineens dat ik vannacht over jou gedroomd heb dude, helemaal fucked up gewoon
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].Was mooier geweest als die 1e 2 de normale waren en de 3e dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nut muchquote:
supquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mi gado m'n pasta bolognese is zo kk heet, teveel Madame Jeanette. Snotneus alles.
#pasta #Veer.
Zehma hautain, kowed hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Haha godverdomme, ik vind mijn wijk echt fantastisch. Er worden gewoon oranje vlaggetjes tussen de twee flats gehangen. Godkanker, arbeidersleven hier.Even bier pakken en op m'n plastic tuinstoel zitten. Man man man.
Geen idee wat je allemaal zegt, maar ik voel me zo pauper nu.quote:
Dan worden het manlets, nog ergerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik zet ze op bodybuilddieet. Worden beesten
Moet je niet werken ofzo werkloze.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Haha godverdomme, ik vind mijn wijk echt fantastisch. Er worden gewoon oranje vlaggetjes tussen de twee flats gehangen. Godkanker, arbeidersleven hier.Even bier pakken en op m'n plastic tuinstoel zitten. Man man man.
Werken?! Ik zorg gewoon dat ik morgen ontslagen word. Uitkering aanvragen en hele dagen bier tikken.quote:
Vrijdag, penis, remember?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, lol. Hoe ging het? Aangenomen zeker, met je praatjes nu?
Nee ik was juist verbaasd dat ze het een uur vóór wat ik dacht dat de begintijd van NL-Spanje was, wilden houden. Maar ze spelen dus pas om 21u.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je gister zei 'morgen 17u'.
Godmiljaar, snap nu dan ook pas die 'niks random' postquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee ik was juist verbaasd dat ze het een uur vóór wat ik dacht dat de begintijd van NL-Spanje was, wilden houden. Maar ze spelen dus pas om 21u.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godmiljaar, snap nu dan ook pas die 'niks random' post.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Saudi-Arabische Amerikaanse![]()
. 9,87/10 [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd
.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nee. Denk dat er te weinig ruimte is voor een bitje, moet eerst even met haar langs de tandarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke combi.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Saudi-Arabische Amerikaanse![]()
. 9,87/10 [ afbeelding ].
Vertrouw je hem niet ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
Ff serieus, als je relatie hebt met iemand buiten FOK! dan is het toch niet raar dat je niet vertelt dat je op dit forum zitMensen doen alsof dit raar is in KLB
![]()
Hmm ligt er een beetje aan vind ik. Mijn vriend weet het wel. Hoewel ik het ook wel kneuzig vond om te zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
Ff serieus, als je relatie hebt met iemand buiten FOK!, dan is het toch niet raar dat je niet vertelt dat je op dit forum zitMensen doen alsof dit raar is in KLB
![]()
Mwa, ligt er een beetje aan. Als je hier elke dag uren spendeert is het wel een beetje raar om daar niks over te vertellen, als je dat überhaupt al kan verbergen. Maar als je af en toe eens een trollpost plaatst of zo kan dat wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
Ff serieus, als je relatie hebt met iemand buiten FOK!, dan is het toch niet raar dat je niet vertelt dat je op dit forum zitMensen doen alsof dit raar is in KLB
![]()
Nee dat niet, maarja waarom zou ik het vertellen. Straks loopt hij elke keer te checken of ik iets ergens gepost heb ofzo, niet nodigquote:
Ik zou Veer gewoon vertellen dat ik Modus ben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
![]()
Niet specifiek dit forum nee, maar het concept internetforum uitleggen en dat je het leuk vindt om daar af en toe te posten kan wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
![]()
Hoi ik ben Mortie, ook wel bekend als Mortaxx op het FOK!forum.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat niet, maarja waarom zou ik het vertellen. Straks loopt hij elke keer te checken of ik iets ergens gepost heb ofzo, niet nodigVind het sowieso moeilijk om FOK! uit te leggen, klaagbaak dan. Of de SC, hoe leg je dat uit zonder autistisch en raar over te komen dan?
Vertel jij het wel aan je tinderchicks dan?
Daar heb ik geen relatie meequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat niet, maarja waarom zou ik het vertellen. Straks loopt hij elke keer te checken of ik iets ergens gepost heb ofzo, niet nodigVind het sowieso moeilijk om FOK! uit te leggen, klaagbaak dan. Of de SC, hoe leg je dat uit zonder autistisch en raar over te komen dan?
Vertel jij het wel aan je tinderchicks dan?
Haha ja dat heb ik soms ook he, maar dan zeg ik gewoon 'ja op zo'n site' of fb idkquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ligt er een beetje aan vind ik. Mijn vriend weet het wel. Hoewel ik het ook wel kneuzig vond om te zeggenAan de andere kant, ik zat wel veel vaker op fora. En ik vond het juist eerder dom om het niet te zeggen. Soms vertelde ik iets en als hij dan vroeg ''waar heb je dat gelezen?'' dan ga ik niet liegen omdat ik niet wil zeggen ''op FOK!''
Ik zou dat echt nooit vertellen. Waarschijnlijk zou ze ook kijken van wtf is FOK!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
![]()
Ja dat is nog wel normale manier inderdaad om uit te leggen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet specifiek dit forum nee, maar het concept internetforum uitleggen en dat je het leuk vindt om daar af en toe te posten kan wel.
Je klapt snel de laptop dicht als ze eraan komt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit vertellen. Waarschijnlijk zou ze ook kijken van wtf is FOK!
Is het een scharrel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar heb ik geen relatie meeMaar srs, zou het als het zo uitkomt gewoon vertellen. Dus als jij achter laptop zit en hij komt kijken wat je doet ga je toch niet snel alles wegklikken?
Ik ga toch niet fokken als mijn vriendin er is joh jostiquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je klapt snel de laptop dicht als ze eraan komt?
Haha echt hequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga toch niet fokken als mijn vriendin er is joh josti
Die komt toch niet buitenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Modus het volgende:
Hoe zou Braddie dat doen? Ik bedoel, ongeveer heel digitaal NL kent zijn voor- en achternaam en alle bijbehorende usernames..
Denken dat Braddie ooit een vriendin krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Modus het volgende:
Hoe zou Braddie dat doen? Ik bedoel, ongeveer heel digitaal NL kent zijn voor- en achternaam en alle bijbehorende usernames..
En dat ze met d'r blote kut in KPD staat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Straks kom je erachter dat zij ook FOK!t
Hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha echt he![]()
Net als je een kansloos topic van Dima aan het lezen bent, dat zelfs escortgirls hem niet willen ontmaagden ofzo. Leest zij zo achter je rug mee
Als zij GTST zit te kijken zit jij er netjes naast?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga toch niet fokken als mijn vriendin er is joh josti
Waarom zou iemand waarmee je een relatie hebt dat uitmakenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha echt he![]()
Net als je een kansloos topic van Dima aan het lezen bent, dat zelfs escortgirls hem niet willen ontmaagden ofzo. Leest zij zo achter je rug mee
Is het mapima of sanasoufiquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat ze met d'r blote kut in KPD staat.
GTSTquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Als zij GTST zit te kijken zit jij er netjes naast?
Daar gaat het toch niet om, denk ook niet dat iemand het zal uitmaken om zoiets.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als zij GTST zit te kijken zit jij er netjes naast?
[..]
Waarom zou iemand waarmee je een relatie hebt dat uitmaken
[..]
Is het mapima of sanasoufi
Hahaha sukkeltjequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik soms ook he, maar dan zeg ik gewoon 'ja op zo'n site' of fb idkMaar snap het wel dat je dan niet wil liegen ofzo.
Ik zal jou even 14/15x geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je 14/15 geven gezien je pohi
Ik bedoel niet relatie uitmaken, maar het erg vindenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, denk ook niet dat iemand het zal uitmaken om zoiets.
Als je een keer de horoscoop pagina leest van een tijdschrift snel dicht slaan zodra hij in de buurt komt!!! stel je voor dat hij ziet dat je iets doms leest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje
Ja dat kan ik niet maken vind ik. Bovendien zou ik het andersom ook echt weird van hem vinden als hij zoiets onnozels zou verzwijgen
Haha ja ik snap jequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje
Ja dat kan ik niet maken vind ik. Bovendien zou ik het andersom ook echt weird van hem vinden als hij zoiets onnozels zou verzwijgen
Door figuren zoals jij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:04 schreef Chai het volgende:
Waarom denken jullie gelijk dat iemand die FOK! niet kent het gelijk haat en denkt wtf?
Hoe strakker bij 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou echt mooi zijn als modus haar vriend isquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik snap jeMaarja jouw vriend checkt FOK! verder ook niet ofzo?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zou echt mooi zijn als modus haar vriend is
Nee niet zozeer, maar dat hij mijn posts in de gaten houdt bijvoorbeeld. Nu ook, als ik het zeg kan hij dit ook meelezen (als hij account maakt), niet dat ik nu hele rare dingen post maar tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef VeerEli het volgende:
Maar ntm, wat is het dan waarom je het niet wil zeggen?
Als je heel eerlijk naar jezelf kijkt?Is het een tikkeltje schaamte, omdat je zelf weet hoeveel mongols er op FOK! zitten en dat jij daar dan mee/tussen post?
Voor zover ik weet niet neequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik snap jeMaarja jouw vriend checkt FOK! verder ook niet ofzo?
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen het mag weten, waarom heb je dan een nickname en niet gewoon je eigen naam?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedoel niet relatie uitmaken, maar het erg vindenWaarom zou je je schamen voor iets wat je bijna dagelijks doet ten opzichte van je vriend? Fijne relatie heb je dan
Mja ik stel mezelf dan de vraag wat voor reacties ik zou posten hier als ik er niet comfortabel mee zou zijn als hij dat eventueel zou lezen. Ik bedoel, zo lang je niks verkeerds post hoeft dat niets uit te maken lijkt me danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee niet zozeer, maar dat hij mijn posts in de gaten houdt bijvoorbeeld. Nu ook, als ik het zeg kan hij dit ook meelezen (als hij account maakt), niet dat ik nu hele rare dingen post maar toch
Hoe kom je ineens bij iedereen? Hij heeft het over degene waarmee je een relatie hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Als iedereen het mag weten, waarom heb je dan een nickname en niet gewoon je eigen naam?
Haha klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als BlauweTijger mijn account was zou ik het trouwens ook niet aan mijn vriendin vertellen, nee.quote:
Nee klopt, ik heb zelf niet de behoefte om het te vertellen. Misschien ooitquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja ik stel mezelf dan de vraag wat voor reacties ik zou posten hier als ik er niet comfortabel mee zou zijn als hij dat eventueel zou lezen. Ik bedoel, zo lang je niks verkeerds post hoeft dat niets uit te maken lijkt me dan
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als BlauweTijger mijn account was zou ik het trouwens ook niet aan mijn vriendin vertellen, nee.
'Schat we moeten praten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb zelf niet de behoefte om het te vertellen. Misschien ooit
Zosk pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef Zosk het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)met-witte-haai-19041
Heb m'n beste topics uitgeprint en geplastificeerd alles.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef ntm het volgende:
Dwc zou het denk ik al gelijk bij de 1e date vertellen.
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb zelf niet de behoefte om het te vertellen. Misschien ooit
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb m'n beste topics uitgeprint en geplastificeerd alles.
Wow bedankt. :squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.
Hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.
"Hey babe, ik droomde vandaag over MMG van FOK!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hierquote:
80% maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hier
Zou het niet andersom zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hier
Hahahahaha shiiiii die zou wel even lastig zijn, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey babe, ik droomde vandaag over MMG van FOK!"
Veer pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zit ik ongetwijfeld bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?
Doesn't matter, dat weet ik zelf welquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?
Waarom wil je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doesn't matter, dat weet ik zelf wel
Leuk toch, heb wel zin in een rel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Niet om kinderachtig te doen maar die vraag ga ik écht niet eerlijk beantwoorden
Schop ik veel te veel mensen tegen hun schenen :$
Haha nee ik sta net op het punt om af te sluiten ook btwquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk toch, heb wel zin in een rel.
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha nee ik sta net op het punt om af te sluiten ook btw
Maar dan nog
Vergeet het maar meidquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.
Ook alleen maar omdat ik geen big black cock heb zeker.quote:
Ik denk niet dat hij je uitlacht omdat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Mn vriend weet dat ik fok en lacht me uit. Boeie.
Wow.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij je uitlacht omdat je op FOK! zit.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kk, wou die grote haan pic zoeken weet je wel, dus ik Google Image op big black cock.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kk, wou die grote haan pic zoeken weet je wel, dus ik Google Image op big black cock.
Verdommequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh wijze Chloro. Vertel waarom.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij je uitlacht omdat je op FOK! zit.
Nee.quote:
Kom eraanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb nieuw beddengoed. Vanochtend gewassen en net daarmee m'n bed opgemaakt. Oh man, straks zo lekker in bed liggen.
Nou nou, kalm maar hoor.quote:
Nee mag niet, wil als een zeester in bed liggen straks.quote:
Best feeling dit. Douchen en dan fris het bed in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb nieuw beddengoed. Vanochtend gewassen en net daarmee m'n bed opgemaakt. Oh man, straks zo lekker in bed liggen.
Blijkbaar had ze geen zin dus waarom dan alsnog die opgefokte reactiequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat Chloro dit prima kan hebben en ze, als ze zin heeft, een prima reactie terug zou geven.
Alsof we hier zijn om vriendjes te maken. Ik haat jullie allemaal evenveel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Blijkbaar had ze geen zin dus waarom dan alsnog die opgefokte reactie
daar maak je toch geen vriendjes mee
Hahahaha I can't.quote:
dat is wel mijn hoofddoel op fokquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof we hier zijn om vriendjes te maken. Ik haat jullie allemaal evenveel.
K.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel mijn hoofddoel op fok
zoveel mogelijk vriendjes maken
Slijmbal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Blijkbaar had ze geen zin dus waarom dan alsnog die opgefokte reactie
daar maak je toch geen vriendjes mee
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brb, douchen want dan ziet met m'n tranen niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brb, douchen want dan ziet met m'n tranen niet.
Ofzo.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Maar het werkt voor mannen. Da's misschien nog een tikje treuriger.
Hij probeert aan te kaarten dat er "iets" is waardoor ze aandacht wilt. Hij zegt niet dat het specifiek die dingen zijn maar dat het iets in die trant moet zijn.quote:
Oja wacht las niet goed, dacht dat het allemaal zo was. Haar tumblr lijkt net een pornosite.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij probeert aan te kaarten dat er "iets" is waardoor ze aandacht wilt. Hij zegt niet dat het specifiek die dingen zijn maar dat het iets in die trant moet zijn.
jezus allochtoon denk ns na
Is haram, snel wegklikken voor je gestenigd wordt.quote:
Heb ik gedaan, hoop dat god me vergeeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is haram, snel wegklikken voor je gestenigd wordt.
HET IS ALLAH JIJ HOERquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, hoop dat god me vergeeft.
Ik heb wel eens een foto van haar gezien waarop ze onverwacht door iemand op de foto was gezet terwijl ze stond te huilen met op de achtergrond echt zo'n treurige lamlendige kerstboom wat het geheel wel mooi completeerde.quote:
Zit je ineens naar een dude te kijken die in zn reet geneukt wordt terwijl een chick m zuigt.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto van haar gezien waarop ze onverwacht door iemand op de foto was gezet terwijl ze stond te huilen met op de achtergrond echt zo'n treurige lamlendige kerstboom wat het geheel wel mooi completeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |