Iedereen heeft oudersquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat er genoeg kinderen op de wereld zijn die geen ouders hebben.
Je weet niet hoe ik eruit zie. Maar, goede comeback. Dua 7,5/10. Well done.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet me denken aan braddie. Je lijkt ook wel op hem.
Nee, mag ook een klein Japannetjer zijn. Gewoon een die al grotendeels af is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud en moet een eventueel kind zwart zijn?
Misschien.quote:
Bijna afgestudeerd is te oud?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mag ook een klein Japannetjer zijn. Gewoon een die al grotendeels af is.
Dan vet stoer dat jij anderen die wel foto's posten vanuit je stille leugenhokje probeert belachelijk te maken en niet de ballen hebt (heb je vast wel tho) om zelf eens iets te posten. Vet stoerquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie. Maar, goede comeback. Dua 7,5/10. Well done.
quote:
Je biedt jezelf aan?quote:
Van elk ras 1, gotta catch em all.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
En moet het zwart zijn. Mi gado mi kanki. Wat een racist ben je toch
Eventueel, m'n moeder is gestopt met m'n bed opmaken, zoek vervanging.quote:
Is niet racistisch als je blanken minder vindquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
En moet het zwart zijn. Mi gado mi kanki. Wat een racist ben je toch
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan vet stoer dat jij anderen die wel foto's posten vanuit je stille leugenhokje probeert belachelijk te maken en niet de ballen hebt (heb je vast wel tho) om zelf eens iets te posten. Vet stoer
Echt hard.
En bedankt.
[..]![]()
Je zou een goeie stiefmoeder zijn
Neem een vriendin die dat voor je doet dan. Ik zou die shit sowieso niet voor ze doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eventueel, m'n moeder is gestopt met m'n bed opmaken, zoek vervanging.
Ok, wanneer beginnen we?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem een vriendin die dat voor je doet dan. Ik zou die shit sowieso niet voor ze doen.
quote:
Minder crimineel en minder uitkeringsafhankelijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet racistisch als je blanken minder vind.
Minder banen gestolen ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Minder crimineel en minder uitkeringsafhankelijk
Ik druk mezelf weer onvoorzichtig uit: ik doe die shit voor niemand.quote:
Als ik het vraag welquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik druk mezelf weer onvoorzichtig uit: ik doe die shit voor niemand.
Nee. Je zit gvd toch niet in het gips.quote:
Oh ok, denk dat ik dan ook maar weinig zin heb om je deuren/kozijnen te schilderenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Je zit gvd toch niet in het gips.
:SSS was maar 1x, stop judging me :Squote:Op woensdag 11 juni 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Grid vangt vliegjes en eet ze op. Smerig beest.
Dat doe jij met liefde want je weet dat je rijkelijk beloond wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ok, denk dat ik dan ook maar weinig zin heb om je deuren/kozijnen te schilderen
wat was het 3 kamelen en een zak dadels?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doe jij met liefde want je weet dat je rijkelijk beloond wordt.
quote:you get high on your dole money
You get drunk on your state money
You never worked a single day
You don't care it's me who pays
Ik vind een ander leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stimorol vindt voederbietel leuk hehehehehe
Als je dat liever hebt, dan oké.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat was het 3 kamelen en een zak dadels?
Ga je nu al vreemd? :squote:
Het is reggae weer man.quote:
Haha gvd.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Bob Marley
Zou je zo lief willen zijn om mij van wat tips te voorzien?
Bedankt manquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje loom skanken in de schaduw.
Ja blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
Weird, die gast zweeft dus mid-air in de sixtijnse kapel?
In mijn jeugd dronken we nog gewoon koffiequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er werd net een latte machiato voor me gehaald.
Helemaal blij.
Een kinderhand is snel gevuld.
Zonder grappen: wat is dat nou eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er werd net een latte machiato voor me gehaald.
Helemaal blij.
Een kinderhand is snel gevuld.
Ik zou je moeder kunnen zijn, dus wat kom je fronten over ouderwetse koffie ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
In mijn jeugd dronken we nog gewoon koffie
Je bent er zo een die per sé hip en jong moet zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn, dus wat kom je fronten over ouderwetse koffie ?![]()
Koffie met melk erin en opgeklopte melk erop.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonder grappen: wat is dat nou eigenlijk?
Aldus de wikiquote:Het fundamentele verschil met de caffè latte is dat er bij de latte macchiato een shot espresso wordt toegevoegd aan de melk, daar waar bij de latte melk aan de koffie wordt toegevoegd; de nadruk ligt op de melk. De latte macchiato veronderstelt ook de aanwezigheid van melkschuim, eerder dan gewoon warme melk. Ook de gelaagdheid van de verschillende drankonderdelen is bij de bereiding cruciaal. Een gelijkaardige drank waar boven de espresso slechts een beperkte hoeveelheid melkschuim wordt toegevoegd is de caffè macchiato.
Weenie.. is jouw moeder jong en hip?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent er zo een die per sé hip en jong moet zijn?
Mijn koffiezetapparaat kan dat niet geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie met melk erin en opgeklopte melk erop.
Een latte macchiato is een koffiedrank die bestaat uit laagjes van melk en espresso.
[..]
Aldus de wiki
Ik heb het verkeerd geschreven zie ik.
Jawel. Ik haal het gemiddelde hier naar boven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn koffiezetapparaat kan dat niet geloof ik.
Maar jij bent toch niet zo heel oud zeker?
Wow ik zie in je profiel dat je 2014 jaar oud bent, wow.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel. Ik haal het gemiddelde hier naar boven.
Klopt. Ik ben antiek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow ik zie in je profiel dat je 2014 jaar oud bent, wow.
Zelfgemaakte kopi luwak zeker, maar dan met cavia keutels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staan hier twee koffieautomaten op het aanrecht.
Een senseo en een gewone met filtermaling.
Ik gebruik beiden niet.
Die kent qua hippe koffie alleen cappuccino volgens mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weenie.. is jouw moeder jong en hip?
Mijn ouders hebben een hip koffiezetapparaat, maar je moet de melk wel zelf schuimen, da's altijd zo'n gedoe:quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staan hier twee koffieautomaten op het aanrecht.
Een senseo en een gewone met filtermaling.
Ik gebruik beiden niet.
Cappuccino is uit, latte macchiato is in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die kent qua hippe koffie alleen cappuccino volgens mij
Ik spuugde bijna mn latte uit over het beeldscherm en toetsenbordquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfgemaakte kopi luwak zeker, maar dan met cavia keutels.
Pfff gemak dient de mens hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een hip koffiezetapparaat, maar je moet de melk wel zelf schuimen, da's altijd zo'n gedoe:
Gewoon hetzelfde met laagjes en nog een stuk duurder, ik houd het wel bij espresso.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cappuccino is uit, latte macchiato is in.
Echt een tyfuswerk om te maken ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde met laagjes en nog een stuk duurder, ik houd het wel bij espresso.
Gayquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde met laagjes en nog een stuk duurder, ik houd het wel bij espresso.
Waarom zou je in godsnaam decafé drinken, het enige dat erger is dan decafé koffie is malt bierquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt een tyfuswerk om te maken ook.
Mensen die decafé dubbele espresso drinken.![]()
Malt rosébier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:52 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam decafé drinken, het enige dat erger is dan decafé koffie is malt bier
Ik heb een kantoor gehad ten over iemand die ademde met 108db, daar word je ook niet goed vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er praat hier iemand met een hazenlip.. en hij moet teringveel bellen.
Pls make it stop
Jij en kantoorwerk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor gehad ten over iemand die ademde met 108db, daar word je ook niet goed van.
Sowieso vind ik de koffie die in de horeca geschonken wordt meestal echt niet te narsen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Mijn grootste ergernis is decafé koffie verkeerd. Echt, I can't. Bestel dan gewoon warme melk.![]()
#horecastruggles
Dat lijkt me best smakeloosquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Mijn grootste ergernis is decafé koffie verkeerd. Echt, I can't. Bestel dan gewoon warme melk.![]()
#horecastruggles
Wat zijn dit voor flikkerpraatjes?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent je op de hoogte van de momenteel heersende stereotypen over homosexuelen?
Nee, hij heeft een kantoor gehad.quote:
of mensen die smakken en piepen tijdens het eten...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor gehad ten over iemand die ademde met 108db, daar word je ook niet goed van.
For real?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de koffie die in de horeca geschonken wordt meestal echt niet te narsen.
Ja. Ik heb dit jaar een afstudeerstage gedaan bestaande uit een redelijk omvangrijke veldproef en moest de hele statistische verwerking en analyse zelf doenquote:
Met je mond open kauwen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
of mensen die smakken en piepen tijdens het eten...![]()
Prop er een kurk in als je niet oppast hoor.
Gewoon met de laptop op schoot in het aardappelenveld toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dit jaar een afstudeerstage gedaan bestaande uit een redelijk omvangrijke veldproef en moest de hele statistische verwerking en analyse zelf doen. Ook rapport over geschreven uiteraard, dat doe je ook binnen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real?Ik zou wel zo'n apparaat thuis willen hebben.
Of praten met volle mond.quote:
Zonde.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding vind ik de beste koffie zetten.
Als ik echt enkel aan het schrijven ben doe ik dat wel eens jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon met de laptop op schoot in het aardappelenveld toch?
Fluiten als je beschuitje eet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of praten met volle mond.Al die stukjes vliegen er met 30 km / h uit.
Nee, dat zijn nichten meestalquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent echt heel fijn in de omgang, wist je dat?
Gewoon zo'n dongel halen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik echt enkel aan het schrijven ben doe ik dat wel eens ja. Niet per se aardappelveld maar gewoon buiten ergens, zelfs een tijdje in de auto gewerkt die ik gewoon ergens parkeerde
. Maar nu moest ik ook een massive literatuurstudie doen, dan is internet wel handig.
Bij dit soort machines bekruipt mij eenzelfde gevoel als bij vrouwen, veel knopjes en uiteindelijk steek je 'em toch wel verkeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zonde.
[ afbeelding ]
Deze units.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij dit soort machines bekruipt mij eenzelfde gevoel als bij vrouwen, veel knopjes en uiteindelijk steek je 'em toch wel verkeerd.
In iemands gezicht boeren.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij dit soort machines bekruipt mij eenzelfde gevoel als bij vrouwen, veel knopjes en uiteindelijk steek je 'em toch wel verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |