Ik zou je moeder kunnen zijn, dus wat kom je fronten over ouderwetse koffie ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
In mijn jeugd dronken we nog gewoon koffie
Je bent er zo een die per sé hip en jong moet zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn, dus wat kom je fronten over ouderwetse koffie ?![]()
Koffie met melk erin en opgeklopte melk erop.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonder grappen: wat is dat nou eigenlijk?
Aldus de wikiquote:Het fundamentele verschil met de caffè latte is dat er bij de latte macchiato een shot espresso wordt toegevoegd aan de melk, daar waar bij de latte melk aan de koffie wordt toegevoegd; de nadruk ligt op de melk. De latte macchiato veronderstelt ook de aanwezigheid van melkschuim, eerder dan gewoon warme melk. Ook de gelaagdheid van de verschillende drankonderdelen is bij de bereiding cruciaal. Een gelijkaardige drank waar boven de espresso slechts een beperkte hoeveelheid melkschuim wordt toegevoegd is de caffè macchiato.
Weenie.. is jouw moeder jong en hip?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent er zo een die per sé hip en jong moet zijn?
Mijn koffiezetapparaat kan dat niet geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie met melk erin en opgeklopte melk erop.
Een latte macchiato is een koffiedrank die bestaat uit laagjes van melk en espresso.
[..]
Aldus de wiki
Ik heb het verkeerd geschreven zie ik.
Jawel. Ik haal het gemiddelde hier naar boven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn koffiezetapparaat kan dat niet geloof ik.
Maar jij bent toch niet zo heel oud zeker?
Wow ik zie in je profiel dat je 2014 jaar oud bent, wow.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel. Ik haal het gemiddelde hier naar boven.
Klopt. Ik ben antiek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow ik zie in je profiel dat je 2014 jaar oud bent, wow.
Zelfgemaakte kopi luwak zeker, maar dan met cavia keutels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staan hier twee koffieautomaten op het aanrecht.
Een senseo en een gewone met filtermaling.
Ik gebruik beiden niet.
Die kent qua hippe koffie alleen cappuccino volgens mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weenie.. is jouw moeder jong en hip?
Mijn ouders hebben een hip koffiezetapparaat, maar je moet de melk wel zelf schuimen, da's altijd zo'n gedoe:quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staan hier twee koffieautomaten op het aanrecht.
Een senseo en een gewone met filtermaling.
Ik gebruik beiden niet.
Cappuccino is uit, latte macchiato is in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die kent qua hippe koffie alleen cappuccino volgens mij
Ik spuugde bijna mn latte uit over het beeldscherm en toetsenbordquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfgemaakte kopi luwak zeker, maar dan met cavia keutels.
Pfff gemak dient de mens hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een hip koffiezetapparaat, maar je moet de melk wel zelf schuimen, da's altijd zo'n gedoe:
Gewoon hetzelfde met laagjes en nog een stuk duurder, ik houd het wel bij espresso.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cappuccino is uit, latte macchiato is in.
Echt een tyfuswerk om te maken ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde met laagjes en nog een stuk duurder, ik houd het wel bij espresso.
Gayquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde met laagjes en nog een stuk duurder, ik houd het wel bij espresso.
Waarom zou je in godsnaam decafé drinken, het enige dat erger is dan decafé koffie is malt bierquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt een tyfuswerk om te maken ook.
Mensen die decafé dubbele espresso drinken.![]()
Malt rosébier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:52 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam decafé drinken, het enige dat erger is dan decafé koffie is malt bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |