Ik heb een kantoor gehad ten over iemand die ademde met 108db, daar word je ook niet goed vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er praat hier iemand met een hazenlip.. en hij moet teringveel bellen.
Pls make it stop
Jij en kantoorwerk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor gehad ten over iemand die ademde met 108db, daar word je ook niet goed van.
Sowieso vind ik de koffie die in de horeca geschonken wordt meestal echt niet te narsen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Mijn grootste ergernis is decafé koffie verkeerd. Echt, I can't. Bestel dan gewoon warme melk.![]()
#horecastruggles
Dat lijkt me best smakeloosquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Mijn grootste ergernis is decafé koffie verkeerd. Echt, I can't. Bestel dan gewoon warme melk.![]()
#horecastruggles
Wat zijn dit voor flikkerpraatjes?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent je op de hoogte van de momenteel heersende stereotypen over homosexuelen?
Nee, hij heeft een kantoor gehad.quote:
of mensen die smakken en piepen tijdens het eten...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor gehad ten over iemand die ademde met 108db, daar word je ook niet goed van.
For real?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de koffie die in de horeca geschonken wordt meestal echt niet te narsen.
Ja. Ik heb dit jaar een afstudeerstage gedaan bestaande uit een redelijk omvangrijke veldproef en moest de hele statistische verwerking en analyse zelf doenquote:
Met je mond open kauwen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
of mensen die smakken en piepen tijdens het eten...![]()
Prop er een kurk in als je niet oppast hoor.
Gewoon met de laptop op schoot in het aardappelenveld toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dit jaar een afstudeerstage gedaan bestaande uit een redelijk omvangrijke veldproef en moest de hele statistische verwerking en analyse zelf doen. Ook rapport over geschreven uiteraard, dat doe je ook binnen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real?Ik zou wel zo'n apparaat thuis willen hebben.
Of praten met volle mond.quote:
Zonde.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding vind ik de beste koffie zetten.
Als ik echt enkel aan het schrijven ben doe ik dat wel eens jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon met de laptop op schoot in het aardappelenveld toch?
Fluiten als je beschuitje eet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of praten met volle mond.Al die stukjes vliegen er met 30 km / h uit.
Nee, dat zijn nichten meestalquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent echt heel fijn in de omgang, wist je dat?
Gewoon zo'n dongel halen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik echt enkel aan het schrijven ben doe ik dat wel eens ja. Niet per se aardappelveld maar gewoon buiten ergens, zelfs een tijdje in de auto gewerkt die ik gewoon ergens parkeerde
. Maar nu moest ik ook een massive literatuurstudie doen, dan is internet wel handig.
Bij dit soort machines bekruipt mij eenzelfde gevoel als bij vrouwen, veel knopjes en uiteindelijk steek je 'em toch wel verkeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zonde.
[ afbeelding ]
Deze units.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij dit soort machines bekruipt mij eenzelfde gevoel als bij vrouwen, veel knopjes en uiteindelijk steek je 'em toch wel verkeerd.
In iemands gezicht boeren.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij dit soort machines bekruipt mij eenzelfde gevoel als bij vrouwen, veel knopjes en uiteindelijk steek je 'em toch wel verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |