Oh ok, denk dat ik dan ook maar weinig zin heb om je deuren/kozijnen te schilderenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Je zit gvd toch niet in het gips.
:SSS was maar 1x, stop judging me :Squote:Op woensdag 11 juni 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Grid vangt vliegjes en eet ze op. Smerig beest.
Dat doe jij met liefde want je weet dat je rijkelijk beloond wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ok, denk dat ik dan ook maar weinig zin heb om je deuren/kozijnen te schilderen
wat was het 3 kamelen en een zak dadels?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doe jij met liefde want je weet dat je rijkelijk beloond wordt.
quote:you get high on your dole money
You get drunk on your state money
You never worked a single day
You don't care it's me who pays
Ik vind een ander leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stimorol vindt voederbietel leuk hehehehehe
Als je dat liever hebt, dan oké.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat was het 3 kamelen en een zak dadels?
Ga je nu al vreemd? :squote:
Het is reggae weer man.quote:
Haha gvd.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Bob Marley
Zou je zo lief willen zijn om mij van wat tips te voorzien?
Bedankt manquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje loom skanken in de schaduw.
Ja blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
Weird, die gast zweeft dus mid-air in de sixtijnse kapel?
In mijn jeugd dronken we nog gewoon koffiequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er werd net een latte machiato voor me gehaald.
Helemaal blij.
Een kinderhand is snel gevuld.
Zonder grappen: wat is dat nou eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er werd net een latte machiato voor me gehaald.
Helemaal blij.
Een kinderhand is snel gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |