Iedereen heeft oudersquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat er genoeg kinderen op de wereld zijn die geen ouders hebben.
Je weet niet hoe ik eruit zie. Maar, goede comeback. Dua 7,5/10. Well done.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet me denken aan braddie. Je lijkt ook wel op hem.
Nee, mag ook een klein Japannetjer zijn. Gewoon een die al grotendeels af is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud en moet een eventueel kind zwart zijn?
Misschien.quote:
Bijna afgestudeerd is te oud?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mag ook een klein Japannetjer zijn. Gewoon een die al grotendeels af is.
Dan vet stoer dat jij anderen die wel foto's posten vanuit je stille leugenhokje probeert belachelijk te maken en niet de ballen hebt (heb je vast wel tho) om zelf eens iets te posten. Vet stoerquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie. Maar, goede comeback. Dua 7,5/10. Well done.
quote:
Je biedt jezelf aan?quote:
Van elk ras 1, gotta catch em all.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
En moet het zwart zijn. Mi gado mi kanki. Wat een racist ben je toch
Eventueel, m'n moeder is gestopt met m'n bed opmaken, zoek vervanging.quote:
Is niet racistisch als je blanken minder vindquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
En moet het zwart zijn. Mi gado mi kanki. Wat een racist ben je toch
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan vet stoer dat jij anderen die wel foto's posten vanuit je stille leugenhokje probeert belachelijk te maken en niet de ballen hebt (heb je vast wel tho) om zelf eens iets te posten. Vet stoer
Echt hard.
En bedankt.
[..]![]()
Je zou een goeie stiefmoeder zijn
Neem een vriendin die dat voor je doet dan. Ik zou die shit sowieso niet voor ze doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eventueel, m'n moeder is gestopt met m'n bed opmaken, zoek vervanging.
Ok, wanneer beginnen we?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem een vriendin die dat voor je doet dan. Ik zou die shit sowieso niet voor ze doen.
quote:
Minder crimineel en minder uitkeringsafhankelijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet racistisch als je blanken minder vind.
Minder banen gestolen ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Minder crimineel en minder uitkeringsafhankelijk
Ik druk mezelf weer onvoorzichtig uit: ik doe die shit voor niemand.quote:
Als ik het vraag welquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik druk mezelf weer onvoorzichtig uit: ik doe die shit voor niemand.
Nee. Je zit gvd toch niet in het gips.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |