Watquote:
:squote:
quote:
Is bijna niks meer van over, mijn ooit zo glorieuze appeltietjes zijn veranderd in een strijkplank.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je donkere manen borstelen bij het zilveren maanlicht terwijl jij harp speelt en frambozen pelt voor mij
Geeft niet, innerlijk gaat het om en je stijlvolle snitquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is bijna niks meer van over, mijn ooit zo glorieuze appeltietjes zijn veranderd in een strijkplank.
....quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
:s
[..]kan wel als je heel voorzichtig doet hoor. Ik hou niet van die pitjes.
Extraheren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
....
....
....
[ afbeelding ]
Dat is alsnog niet pellen, dweilkut.
Kijk chloro, zo verover je harten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geeft niet, innerlijk gaat het om en je stijlvolle snit
Het hart dat ik wilde veroveren heb ik al in mijn bezit, my work is done.quote:
Godtyfus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh zijn er al wel genoeg hier hoor hahahaha.
=$quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het hart dat ik wilde veroveren heb ik al in mijn bezit, my work is done.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
hahahaha snap em ;D zeg maar als twee separate woordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh zijn er al wel genoeg hier hoor hahahaha.
quote:
Wanneer is de wedding.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stel, hij wil nu kinderen... jouw reactie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, hij wil nu kinderen... jouw reactie?
"Laten we maar flink gaan proberen danquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, hij wil nu kinderen... jouw reactie?
Jij bent veel te blank voor mij.quote:
Ik heb een jojo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Laten we maar flink gaan proberen dan![]()
![]()
"
Heb spiraaltje. Haha. Snap je.
Haha ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
"
Walking the dogquote:
quote:
Mooi om te zien dat je het woordenboek wat ik je voor je verjaardag gaf goed gebruikt.quote:
Haat Mocro's.quote:
Ok ok, ik ben geen mocro.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mocro agrariėr, never haveth my eyes lay down upon such rarity.
De enige Italiaanse techniek die ik ken zijn Ferarri plantmachines en die zijn wel okéquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat vindt je van " Italiaanse " kleding en scooters?
Inderdaad. Topapparaten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige Italiaanse techniek die ik ken zijn Ferarri plantmachines en die zijn wel oké
Maschio is ook Italiaans bedenk ik me nu, dat is ook mooi spulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
"
Hahaquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mooi om te zien dat je het woordenboek wat ik je voor je verjaardag gaf goed gebruikt.
Lamborghini's (same group), landini, fiat, laverda, etc.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maschio is ook Italiaans bedenk ik me nu, dat is ook mooi spul.
Lekker cruisen op je dorser beetje tarwe harvesten en hosselen met je melkboerenhondenhaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige Italiaanse techniek die ik ken zijn Ferarri plantmachines en die zijn wel oké
Ooit eens een dag op een Fiatagri 180-90 dt doorgebracht, puur genietenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:18 schreef awiebo het volgende:
[..]
Lamborghini's (same group), landini, fiat, laverda, etc.
Het is Ferrari inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker cruisen op je dorser beetje tarwe harvesten en hosselen met je melkboerenhondenhaar
Tevens: Ferarri
Dat ouwe spul brult zo lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ooit eens een dag op een Fiatagri 180-90 dt doorgebracht, puur genieten.
quote:
Qua werken kan je beter een niet-turbo hebben omdat die veel dieper gaan in rpm vind ik. Maar dat ouwe spul is inderdaad mooi, op zo'n rijdende gameboy vario kan je niet eens tussengas gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:21 schreef awiebo het volgende:
D
[..]
Dat ouwe spul brult zo lekker
Eigen ervaring alleen met deutz, fendt en valtra.![]()
case is mooi spul
Altijd zo, alleen omdat ik uit grunna komquote:
Ik voel niet echt de behoefte om hier op te klikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |