kleine monstertjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik zet ze op bodybuilddieet. Worden beesten
Niets klein. Desnoods wat groeihormonen erin. In combinatie met mijn facial aesthetics en intellect worden dat halfgodenquote:
Nu nog een beschikbare baarmoeder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets klein. Desnoods wat groeihormonen erin. In combinatie met mijn facial aesthetics en intellect worden dat halfgoden
hormonenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets klein. Desnoods wat groeihormonen erin. In combinatie met mijn facial aesthetics en intellect worden dat halfgoden
Ntm wilquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu nog een beschikbare baarmoeder.
Alsof iedereen vlees eetquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ntm wil
Alsof jullie geen groeihormonen binnen krijg door het eten van vlees
Je bent dus vegetariër?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
werkt alleen op mn penisquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ntm wil
Ook dan durf ik er wel geld op te zetten dat je een hele kleine hoeveelheid groeihormonen binnen krijgt via de bemesting van de plantjes.quote:
Zit net te denken hè, sommige mensen zijn relatief lang vergeleken met hun beide ouders, zal dat dan puur door zuivel en eiwitten/proteïnen komen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar had in puberteit meer biefstuk moeten eten.
Whey poeder en magere kwark, voornamelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit net te denken hè, sommige mensen zijn relatief lang vergeleken met hun beide ouders, zal dat dan puur door zuivel en eiwitten/proteïnen komen?
genen in de familie, beweging, voedingstoffen, gifstoffen, dat soort dingen jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit net te denken hè, sommige mensen zijn relatief lang vergeleken met hun beide ouders, zal dat dan puur door zuivel en eiwitten/proteïnen komen?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
genen in de familie, beweging, voedingstoffen, gifstoffen, dat soort dingen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |