quote:
quote:[..]
DawwMaar wel weer een kilo aangekomen door m'n gezuip en gevreet van afgelopen weekend op Open Air
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WOW wtf ik besef me ineens dat ik vannacht over jou gedroomd heb dude, helemaal fucked up gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WOW wtf ik besef me ineens dat ik vannacht over jou gedroomd heb dude, helemaal fucked up gewoon
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].
[..]
[ afbeelding ].Was mooier geweest als die 1e 2 de normale waren en de 3e dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nut muchquote:
supquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mi gado m'n pasta bolognese is zo kk heet, teveel Madame Jeanette. Snotneus alles.
#pasta #Veer.
Zehma hautain, kowed hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Haha godverdomme, ik vind mijn wijk echt fantastisch. Er worden gewoon oranje vlaggetjes tussen de twee flats gehangen. Godkanker, arbeidersleven hier.Even bier pakken en op m'n plastic tuinstoel zitten. Man man man.
Geen idee wat je allemaal zegt, maar ik voel me zo pauper nu.quote:
Dan worden het manlets, nog ergerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik zet ze op bodybuilddieet. Worden beesten
Moet je niet werken ofzo werkloze.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Haha godverdomme, ik vind mijn wijk echt fantastisch. Er worden gewoon oranje vlaggetjes tussen de twee flats gehangen. Godkanker, arbeidersleven hier.Even bier pakken en op m'n plastic tuinstoel zitten. Man man man.
Werken?! Ik zorg gewoon dat ik morgen ontslagen word. Uitkering aanvragen en hele dagen bier tikken.quote:
Vrijdag, penis, remember?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, lol. Hoe ging het? Aangenomen zeker, met je praatjes nu?
Nee ik was juist verbaasd dat ze het een uur vóór wat ik dacht dat de begintijd van NL-Spanje was, wilden houden. Maar ze spelen dus pas om 21u.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je gister zei 'morgen 17u'.
Godmiljaar, snap nu dan ook pas die 'niks random' postquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee ik was juist verbaasd dat ze het een uur vóór wat ik dacht dat de begintijd van NL-Spanje was, wilden houden. Maar ze spelen dus pas om 21u.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godmiljaar, snap nu dan ook pas die 'niks random' post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |