quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Saudi-Arabische Amerikaanse![]()
. 9,87/10 [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd
.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nee. Denk dat er te weinig ruimte is voor een bitje, moet eerst even met haar langs de tandarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke combi.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Saudi-Arabische Amerikaanse![]()
. 9,87/10 [ afbeelding ].
Vertrouw je hem niet ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
Ff serieus, als je relatie hebt met iemand buiten FOK! dan is het toch niet raar dat je niet vertelt dat je op dit forum zitMensen doen alsof dit raar is in KLB
![]()
Hmm ligt er een beetje aan vind ik. Mijn vriend weet het wel. Hoewel ik het ook wel kneuzig vond om te zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
Ff serieus, als je relatie hebt met iemand buiten FOK!, dan is het toch niet raar dat je niet vertelt dat je op dit forum zitMensen doen alsof dit raar is in KLB
![]()
Mwa, ligt er een beetje aan. Als je hier elke dag uren spendeert is het wel een beetje raar om daar niks over te vertellen, als je dat überhaupt al kan verbergen. Maar als je af en toe eens een trollpost plaatst of zo kan dat wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
Ff serieus, als je relatie hebt met iemand buiten FOK!, dan is het toch niet raar dat je niet vertelt dat je op dit forum zitMensen doen alsof dit raar is in KLB
![]()
Nee dat niet, maarja waarom zou ik het vertellen. Straks loopt hij elke keer te checken of ik iets ergens gepost heb ofzo, niet nodigquote:
Ik zou Veer gewoon vertellen dat ik Modus ben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
![]()
Niet specifiek dit forum nee, maar het concept internetforum uitleggen en dat je het leuk vindt om daar af en toe te posten kan wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
![]()
Hoi ik ben Mortie, ook wel bekend als Mortaxx op het FOK!forum.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat niet, maarja waarom zou ik het vertellen. Straks loopt hij elke keer te checken of ik iets ergens gepost heb ofzo, niet nodigVind het sowieso moeilijk om FOK! uit te leggen, klaagbaak dan. Of de SC, hoe leg je dat uit zonder autistisch en raar over te komen dan?
Vertel jij het wel aan je tinderchicks dan?
Daar heb ik geen relatie meequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat niet, maarja waarom zou ik het vertellen. Straks loopt hij elke keer te checken of ik iets ergens gepost heb ofzo, niet nodigVind het sowieso moeilijk om FOK! uit te leggen, klaagbaak dan. Of de SC, hoe leg je dat uit zonder autistisch en raar over te komen dan?
Vertel jij het wel aan je tinderchicks dan?
Haha ja dat heb ik soms ook he, maar dan zeg ik gewoon 'ja op zo'n site' of fb idkquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ligt er een beetje aan vind ik. Mijn vriend weet het wel. Hoewel ik het ook wel kneuzig vond om te zeggenAan de andere kant, ik zat wel veel vaker op fora. En ik vond het juist eerder dom om het niet te zeggen. Soms vertelde ik iets en als hij dan vroeg ''waar heb je dat gelezen?'' dan ga ik niet liegen omdat ik niet wil zeggen ''op FOK!''
Ik zou dat echt nooit vertellen. Waarschijnlijk zou ze ook kijken van wtf is FOK!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
![]()
Ja dat is nog wel normale manier inderdaad om uit te leggen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet specifiek dit forum nee, maar het concept internetforum uitleggen en dat je het leuk vindt om daar af en toe te posten kan wel.
Je klapt snel de laptop dicht als ze eraan komt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit vertellen. Waarschijnlijk zou ze ook kijken van wtf is FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |