quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk setje. Maat 56 van h en m. Romperpak, broek, romper, muts, tshirt. Oh en de slab!!!
[ afbeelding ]
Interesse?
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje afgebogen, maar gebruikelijk voor deze leeftijd begreep ik."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten.
Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en.Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is.
Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst.En mooie curve hoor.
Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee.En de mannen ook volgens mij.
die pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten.
Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en.Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
![]()
staat ze goed!
*poef* nu is het weg
Ja kijk nou hoe schattig je Lindex pakjes zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn! Heb je gekolfd daar op de wc's? of geef je geen bv meer? Dat lijkt mij echt de horror namelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng.
Panoramafoto van Kix:
[ afbeelding ]
--
M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekendquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is.
Ohh en Skips, die foto van Pax![]()
![]()
Voor zover jij weet ja...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee ze konden niet meer vrij bewegen omdat de bakjes te smal werden (of de jongens te breedquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Nikki, passen je mannen al niet meer in de bak?
ze zijn ook heel smal die bakken..quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee ze konden niet meer vrij bewegen omdat de bakjes te smal werden (of de jongens te breed).
Qua lengte ging het wel, maar ik vond het sneu dat ze een soort van klem lagen in de bakjes.
Nu liggen ze sinds vandaag bijna in ligstand in de wandelwagen inzet van de Bugaboo en ze vinden het geweldig. Ze kijken lekker om zich heen nu en je hoort ze niet. Ik heb vandaag zo'n 3 uur met ze gewandeld.
Zie iets boven je.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef Cwen het volgende:
Skip, welkom terug! Net als Limone wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd
Nikki, wat fijn dat de wagen bevalt! En wat een leuke foto's
RFR, je meisje
Burdie, hier ging 'ie met 3 maanden eruit.
Als we I. al slapende verplaatsen en ze wordt wakker, kan ze ook wel eens een schrikreactie hebben (gelukkig niet als ik haar slapend in haar ledikantje leg). Maar dat duurt altijd maar even.quote:
Misschien wilde Stip gewoon graag lekker bij jou zijn? Dat herken ik ook wel. Mamahonger? En een beetje van slag omdat de dingen toch wat anders gaan dan anders?quote:Of misschien idd ook maar eens dat rubber eruit halenmaar toen we thuis waren werd het helaas niet beter. Ik mocht hem niet wegleggen en het in slaap komen s avonds kostte hem ook een uur.
Het feit dat je weet wat je vervelend vond vroeger betekent ook dat je weet hoe je het anders zult aanpakken toch? Maar ik denk dat I. zich geen betere moeder kan wensen en met liefde belt en langskomt laterquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:43 schreef Franny_G het volgende:
Mijn moeder was weer lekker bezig zeg. Al vanaf mijn 18e hoor ik zo om de paar maanden dat ik te weinig bel of langskom. Heb haar al vaak verteld dat ik niet zo'n beller ben en verder een druk leven heb. Nu ik een kind heb en verlof heb, verwacht ze toch weer dat ik minimaal 1 keer per week bel. Maar ik heb daar gewoon geen behoefte aan (mijn moeder en ik zijn helemaal niet close) en denk er ook niet aan.
Belt ze: 'Waarom hoor ik zo weinig van je? Je zei dat je zou bellen en als je dat niet doet, dan word ik verdrietig.'
Antwoord van mij in de trant van: sorry, maar alles gaat gewoon z'n gangetje en dan denk ik er gewoon niet aan om te bellen.
Zei weer: Nou, als I.solde groot is en zij laat niets van zich horen, zul je ook verdrietig zijn.
Na het gesprek werd ik ineens zo bozig. Ik wil niet dat ze mijn kind gebruikt in haar manipulatieve gedoe om mij een schuldgevoel te bezorgen.
Heb het wel weer van me afgezet nu, maar ik had dit niet zien aankomen eigenlijk. Ze is heel blij dat ik (toch nog) moeder ben, en dat vind ik ook allemaal heel fijn en mooi, maar ze laat ook weer kanten van zichzelf zien waardoor ik weer weet waarom ik al als kind niet heel blij was met haar als moeder. Best confronterend. Ik wil niet een moeder worden die haar kind claimt en allerlei zaken gaat projecteren.
Ja, dat dacht ik idd ook. Hij heeft ook nog lekker in de doek geslapenquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:51 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als we I. al slapende verplaatsen en ze wordt wakker, kan ze ook wel eens een schrikreactie hebben (gelukkig niet als ik haar slapend in haar ledikantje leg). Maar dat duurt altijd maar even.
[..]
Misschien wilde Stip gewoon graag lekker bij jou zijn? Dat herken ik ook wel. Mamahonger? En een beetje van slag omdat de dingen toch wat anders gaan dan anders?
Ik zou maar lekker veel knuffelen, zoveel als kan..
Op naar kind nummer 2!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:14 schreef Limone het volgende:
Ach Franny, moeders... De mijnes heeft ook wel eens M. gebruikt in een discussie. Ik ben toen wel ontploft heb er toen wel iets van gezegd. Ik laat veel langs mij heen gaan, maar dit ging te ver.
Perfecte T.![]()
---
Ik ben vandaag echt ongesteld geworden!Een paar maanden geleden dacht ik dat ongesteld was, maar toen heb ik waarschijnlijk de just-to-be-sure-tampon er te hard in geduwd.
Anyways, ik doe het weer!
uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik je post stelen en plus enen klap? Aangezien ik toch altijd t zelfde doe en denk enzo?
Hier gaat alles goed, maar ti's schreeuwend druk haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede stats voor T![]()
Wij hebben pas met 9 maanden een afspraak, is dus per cb verschillend.
Wat geven jullie op de boterham? Ik ben een beetje inspiratieloos misschien hebben jullie nog wat tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Sylver_ het volgende:
Overigens is het wel een goed idee om dan te laten vingerverfen in alleen een luier en de omgeving verder goed af te dekken. Die tip las ik vandaag pas
Dat heeft de mijne ook aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
De jongens liggen hier in romper zonder mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en dan ingestopt onder alleen een lakentje zonder deken.
Hopelijk gaat het goed! Hoe vaak moeten jullie er normaal gesproken uit in de nacht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of ze, als ze straks wakker is geweest, het ook pikt om weer teruggelegd te worden in haar bedje.
Hopelijk slaap je dadelijk wel juist wat rustiger doordat de mini nu niet meer bij jullie ligt. En joh, niet suf over voelen, slaapgebrek doet veel met een mens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Straks met verschonen maak ik t wat koeler voor haar... Durf t nu niet te doen want dan wordt ze wakker en dan ben ik bang dat ze niet meer wil slapen.
Coco, ze is zo'n 2 keer per nacht wakker, maar dat was terwijl ze in ons bed sliep.
Ik vind t echt zo suf dat ik me er zo gespannen onder voelmaar ik ben ook zooooo ontzettend moe...
SPOILER: en nog een paar, omdat 't kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tom doet het overigens prima. Tis een lief, tevreden mannetje, met iets last van krampjes (die gelukkig niet al te lang aanhouden), en hij is nog steeds erg hongerigMaar wat een lekker ding is 't toch
Kijk mijn speklap nou
[ afbeelding ]SPOILER: en nog een paar, omdat 't kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dank je welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgt![]()
N. heeft helemaal niet bij ons op de kamer geslapen, en die doet 't vooralsnog prima. We halen haar elke dag lachend uit bed dus die trauma's zullen ook wel meevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
Een conferentie voor 170 mensen uit half Europa over een van onze onderzoeksonderwerpenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cwen, fijn dat z'n eerste werkdag zo goed bevallen is!
TAP, dat klinkt absoluut als een prima nachtMooi dat het zo lekker ging, en dat je langzaam weer wat slaap in aan het halen bent
Dot, ik ben nieuwsgierig. Wat heb je moeten organiseren?
Ik zou er ook niet gelukkig van worden om mezelf in mij te herkennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef Kursor het volgende:
TAP pittig hoor als je niet weet wat je met slapen moet. Gelukkig ging vannacht aardig. (Wij mogen niet klagen met 1 of 2 nachtvoedingen en een vaak goed terug te leggen meisje dat heel rustig ligt). 's Avonds wel heel onrustig en hard huilen, maar dat is op die tijd wel te handelen.
Hmmm, sorry Cwen, weet niet of ik 'gelukkig' wordt van jouw herkenning. Verder geen anderen tot nu toe. Ken jouw verhaal wel een beetje van meelezen... en ook dat van mezelf van de eerste, ben daardoor (te?) alert
Fijn dat je het positief opvatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet gelukkig van worden om mezelf in mij te herkennen. Neem je tijd en kijk en hoe 't gaat, ik ben gelukkig een uitzondering
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac en ik hebben vanavond onze 1e aanrijding met de auto meegemaakt. Ean en haar vader waren al uitgestapt en ik wilde doorrijden toen er een auto achteruit het parkeervak uitreed tegen mij aan. Ondanks dat het een hele zachte boem was ik merkte er amper wat van ben ik toch erg geschrokken. Gelukkig was Ean al uit de auto want de deuk zit in haar deur.
En dan nu nog het gedoe met de verzekering.
nee die heeft niks gemerkt gok ik. Het ging stapvoets. Ik zag het zelfs aankomen en toch heb ik nog lang nagetrild. Zo suf want behalve blikschade is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef Dot. het volgende:
[..]Schrok sac ook?
Veel plezier op de beurs morgen dames!
Hier komen een bult mannen voetbal kijken, maar ik ga lekker met Stip op zolder hangen
Ik vind veel jurken die ik heb nu ineens te kinderachtigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:46 schreef Franny_G het volgende:
Walk of shame?.
Goede reden om nieuwe jurken te kopen!
Nieuwe jurken voor een nieuwe/herboren vrouw! Een vrouw met een kind!
Ik heb zelf namelijk best dat mijn zelfbeeld is veranderd door de zwangerschap/bevalling/moederschap. Mijn lijf is wel goed teruggeveerd eigenlijk, maar ik kijk toch anders naar mijn lichaam en daarmee ook anders naar mijn kledingkast. Ik ben de boel helemaal aan het omgooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: even juiste plaatje toegevoegd.
[ Bericht 13% gewijzigd door _NIKKI_ op 13-06-2014 22:08:06 ]
Ja hier hoor je ook continue vuvuzela's.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:58 schreef Dot. het volgende:
Gaaf Nikki! Heb je al een plekje bedacht?![]()
Hier zijn mensen al sinds de rust met vuvuzelas bezig. Ik denk dat ik er een aantal op plekken ga duwen waar geen vuvuzela hoort
Oh sjit en nu zie ik dat ik twee klokken heb omgewisseld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Franny_G het volgende:
Mooi Nikki! Ik vind die klokken echt heel gaaf gedaan. Ieder kindje zijn/haar eigen tijd.. Geeft meteen weer hoe uniek ze zijn.
Ja met hangende schouders en tranen in mijn ogen.quote:
True, true. Maar vanwege mijn uitstelgedrag doe ik dat bij het volgende huwelijk wel weer.quote:Goede reden om nieuwe jurken te kopen!
Oh klopt zeker! Fijn dat je zo naar je lichaam kan kijken. Ik ben daar wel een beetje schizofreen in, want op hetzelfde moment denk ik over mijn heupen: if you have it flaunt itquote:Nieuwe jurken voor een nieuwe/herboren vrouw! Een vrouw met een kind!
Ik heb zelf namelijk best dat mijn zelfbeeld is veranderd door de zwangerschap/bevalling/moederschap. Mijn lijf is wel goed teruggeveerd eigenlijk, maar ik kijk toch anders naar mijn lichaam en daarmee ook anders naar mijn kledingkast. Ik ben de boel helemaal aan het omgooien..
Ja! Of te kort in mijn geval. Ik had net een jurkje aan waarvan ik dacht: "tut tut, je bent geen zestien meer hè?" Terwijl ik die net voor het tweede streepje had gekocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vind veel jurken die ik heb nu ineens te kinderachtig![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:39 schreef VurtDaFurk het volgende:
![]()
![]()
In September komt m'n zoon ter wereld
Een beetje wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Franny_G het volgende:
RFR, dat denk je toch niet echt, zeker? Nee toch?
Oh vast wel! Het is trouwens ook dichterbij dan ik dachtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef Dot. het volgende:
Van krampjes krijg ik zelf ook krampenEen draagdoek vind ik zelf wel echt de oplossing!
En RFR, er is daar toch wel meer te zien dan alleen borstvoeding? Ik zag straks een docu over plastic en ik wil niet weten hoeveel afval wij nu produceren met die wegwerpluiers, maar ik denk niet dat ik m'n vriend aan de wasbare krijg. Er werd ook nog een keer uitgelegd waarom parfum voor kleintjes niet zo'n goed plan is. Ik ben blij met onze Natusan![]()
Oh? Ik heb wel die volledig parfumvrije die ze in Denemarken ook goed vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Moppert het volgende:
Natusan is trouwens ook niet echt geweldig spul als je het op de groene en huidvriendelijke manier wil doen Dot
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten
Draagdoek?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten
Ik verdedig me gewoon sowieso al merk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver, dat filmpje is fantastisch.
Burd, fijn dat het zo'n leuke beurs was.
RFR wat vervelend dat mensen je dat gevoel geven. Ik heb zelf ook soms het idee dat ik me moet verdedigen omdat ik de fles geef.
Franny wat vervelend dat I zoveel last heeft van eczeem.Hopelijk heeft de huisarts in ieder geval een zalfje dat helpt.
TAP, qua kramptips: een warme kruik op je buik en haar daar op leggen? Draagdoek? Haar op je arm leggen met het hoofdje bij je ellenboog en het kontje bij je hand? Oh en wandelen met de wandelwagen hielp hier ook. Een speen geven om de pijn weg te sabbelen?
Even spieken.. kwam dit topic bij toeval tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:37 schreef Cwen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Als je wilt kun je tot die tijd meeschrijven in Z&G?
Bij N. werkte het altijd om haar met het buikje op je onderarm te leggen en te wiegen. En een speen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wát een waanzinnige reactiequote:Op zondag 15 juni 2014 09:09 schreef aapieannie het volgende:
Net contact gehad met mn werk om de situatie hoe het nu is uit te leggen.. nou dit gesprek krijgr mn eigen leidinggevende nog wel te horen! Of ik wel weet dat het lastig is als er iemand uitvalt. Ja natuurlijk weet ik dat maar mn vriend is nu toch echt belangrijker voor mij...
Nee hij was onderweg naar huis vanaf zn werk en is door een onoplettende vrachtwagenchauffeur van de weg gereden..!quote:Op zondag 15 juni 2014 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Aapie fijn dat de operatie goed gegaan is. Dat is een flinke crash geweest. Deed hij mee aan een racewedstrijd?
Roomboterquote:Op zondag 15 juni 2014 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat doen jullie op de boterham?
Sac jij gaat ook lekker snel![]()
Komt vanzelf skips
Dat was het boek!!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef klaprooss het volgende:
Oh en vriend heeft easy peasy gehad voor vaderdag! Ik heb hem nog nooit zo blij zien kijken!
Hij ging gelijk lezen en vond al leuke receptjes!
Wat ik trouwens ook wel prettig vond is dat er goede broodvervangers staan voor het ontbijt. Die ga ik dus zelf lekker proberen en eten, daar was ik net naar op zoek
Dit dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef klaprooss het volgende:
Sommige smeerkaas mag wel dacht ik, en ook niet elke dag maar 1 a 2 keer in de week was prima dacht ik!
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:59 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat was het boek!!
Ik slinger NU bol.com aan!
Nee dat niet dus L zal vast proberen 'm van alles wijs te maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Kan me voorstellen dat het spannend is weer te gaan werken Nikki. Heeft je vader al eerder op alle 3 tegelijk opgepast?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee dat niet dus L zal vast proberen 'm van alles wijs te maken.Maar het voordeel is wel dat L bijna de hele dag (8:30-14:45) op school zit op die 3 dagen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Limone op 16-06-2014 07:49:28 ]
Hier hielp het echt geweldig tegen spugenquote:Op maandag 16 juni 2014 07:36 schreef Dot. het volgende:
Werk ze vandaag Nikki!
En idd, een super knutsel Limone!![]()
Hopelijk heeft je vriend een snel herstel aapie![]()
En bijvoeden is nog echt een ver van m'n bed show, maar hij is echt al bijna 3 maandenIk weet nog niet of we meteen al beginnen bij 4 maanden. Volgens mij wilde m'n vriend dat wel doen, omdat het misschien wat bijdraagt tegen z'n reflux en omdat hij aan z'n max zit qua schepjes en hij denkt dat hij dus meer honger krijgt naarmate hij groeit (mij lijkt me dat wel meevallen, toch?), maar met z'n darmen lijkt het me weer beter later te beginnen. Vannacht had meneer weer handig om 3 uur een poepluier, maar hij ging gelukkig best goed weer slapen, maar hij had dus wel om 6 uur grote honger. Ach, ben ik eerder op m'n werk en weer eerder thuis
En nog een ter info: je hebt ook speciale smeerkaas voor kinderen van Ebru met veel minder zout!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef klaprooss het volgende:
Sommige smeerkaas mag wel dacht ik, en ook niet elke dag maar 1 a 2 keer in de week was prima dacht ik!
Goed om te weten! Begonnen jullie met rijstebloem of met hapjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hier hielp het echt geweldig tegen spugenDaarbij eten ze niet meteen hele maaltijden he, maar moeten ze nog aan een lepeltje etc wennen. De eerste weken krijgen ze waarschijnlijk amper iets binnen. Je hoeft ook niet elke dag bijvoeding te geven, etc. Gewoon rustig op je eigen tempo opbouwen. En als je merkt dat hij last van zijn darmpjes krijgt, kun je altijd een pauze inlassen en een week later weer proberen
Oh, meestal vinden we wel een manier waar we allebei blij mee zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 08:07 schreef Limone het volgende:
Ja lief hè?![]()
Ik kwam een voorbeeld tegen op pinterest en toen moest ik een beetje huilen. We gaan het nu elk jaar doen.
Nikki, veel plezier vandaag (nogmaals!) Ik ben denk ik nog nooit iemand tegengekomen die zo'n zin had om weer te gaan werken.![]()
Lastig Dot. Misschien kunnen jullie een compromis vinden in het beginnen met vijf maanden? En dan beginnen met pap, oid.
Rijstebloem geloof ik al iets voor 4 mnd om de melk in te dikken omdat ze zoveel spuugde (we gaven toen nog geen medicatie). Haar allereerste hapje was geprakte banaan met een beetje waterquote:Op maandag 16 juni 2014 09:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Goed om te weten! Begonnen jullie met rijstebloem of met hapjes?
[..]
Oh, meestal vinden we wel een manier waar we allebei blij mee zijnEn als we een keer iets proberen en we merken dat hij er nog niet klaar voor is zijn we ook zo gestopt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Limone het volgende:
Ik was ook niet zo van de schema's, maar merk nu dat het wel werkt. Mijn man doet nu bijvoorbeeld hard zijn best om om 18:00u thuis te zijn, zodat we samen kunnen eten. Dat is voor ons al heel strak.
Leuk Franny, vakantie! En eten vond (en vind) ik ook heel spannend. Ik merk dat anderen vinden dat ik wat rigide te werk ga. Misschien dat ik dat volgend jaar ook denk, maar voor nu vind ik dat prettig.
Ik wilde nog even de vaderdagknutsel showen die M en ik hebben gemaakt:Wat ontzettend schattig! Is het een vingerafdrukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwanger!
Ja! Van hem en van haar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig! Is het een vingerafdrukje?
Echt geweldig, zo simpel maar zo lief! Ik denk dat ik dit idee ga pikkenquote:
Om met de woorden van mijn kraamverzorgster te spreken: Je bent 6 weken kraamvrouw, daarna wordt het beterquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Heel schattig Limone! En leuk om elk jaar te doen, wordt vast een mooie collectie![]()
Nikki succes vandaag!
We zijn net voor de eerste afspraak naar het consultatiebureau geweest. M'n baby is echt een spekkieAl 5,5 cm gegroeid en +1425 tov geboortegewicht... in nog geen 5 weken
![]()
Hij weegt nu iets meer dan 5 kg....
Gisteren had ik even een dip omdat ik zo baal van m'n lijf, van alle klachten en het gebrek aan energie, maar nu voel ik me eigenlijk wel trots dat het mijn lijf is die hem zo laat groeien
Ja doe, leuk! Ha! Ik vond die kleurtjes maar stom, maar dat was het enige pak dat in de wijde omtrek te vinden was. En dan heb ik een hema en speelgoedblokker in de buurt! Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/ses-vingerverf-trendy/1004004007096759/quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Echt geweldig, zo simpel maar zo lief! Ik denk dat ik dit idee ga pikken
Je hebt ook zo'n mooie kleurtjes. Ik heb alleen maar vingerverf in standaaard kleurtjes kunnenvinden...
Ooh hiervoor moet ik even uit lurkstand!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja doe, leuk! Ha! Ik vond die kleurtjes maar stom, maar dat was het enige pak dat in de wijde omtrek te vinden was. En dan heb ik een hema en speelgoedblokker in de buurt! Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/ses-vingerverf-trendy/1004004007096759/
Leuke tradititie Franny. Ik denk dat ik geen tips heb. M. heeft zo'n dogtagarmbandje gekregen. Ik had er zelf nooit aan gedacht, maar ze heeft het gekregen van een dierbaar iemandLijkt mij leuk dat als ze later groot is zo'n armbandje heeft met allemaal verlengstukjes. Als ze later iets groter is, krijgt ze zo'n lieveheersbeestjeringetje. Die had ik vroeger ook.
Oh en ik heb zelf de bedelketting van mijn oma. Daaraan zitten ook bedeltjes van mijn moeder.
Naja, daar heb je helemaal niets aan, maar ik wilde het heel graag vertellen.
Ah kijk! Niet voor niets gerateld!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh hiervoor moet ik even uit lurkstand!
Dat is zoo herkenbaar, het naamarmbandje heb ik zelf ook voor mijn kleine nichje gekocht onlangs, heb mijn eigen oude armbandjes ook nog die stuk waren of niet meer pasten.
En de doorgeknipte lieveheersbeestjesringetjes ook
Wat een ohjah-momentje is dit even!
Die 6 weken kraamvrouw kreeg ik vanochtend ook om m'n orenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Om met de woorden van mijn kraamverzorgster te spreken: Je bent 6 weken kraamvrouw, daarna wordt het beterEn met een fluxus duurt het misschien nog langer
Maar het is idd wel jouw lijf dat het allemaal doet! Hoe lang heb je nog verlof?
Oh, lekker lang nog idd! Hopelijk voel je je snel beter!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:47 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die 6 weken kraamvrouw kreeg ik vanochtend ook om m'n orenen dat staat dan bij een 'normale' bevalling, en dat was de mijne niet
![]()
Ik ga 1 september weer beginnen met werken dus wat dat betreft gelukkig nog genoeg tijd om te herstellen en te genieten van elkaar![]()
Ik had vroeger, naast het lieveheerbeest ringetje, een bloedkoralen armbandje
Maar geen idee of dat tegenwoordig nog te koop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazz, lekker rustig aan doen hoor. Het gaat toch al zo snel, dus niets forceren en je zelf in acht nemen. Tot 1 september is heerlijk.
Wat fijn, Dot. Dot en Stipjes-tijd."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja uhhh, gek. We hebben eerst nog even samen zitten pielen op de bank en toen ze uitgeplakt was heb ik haar naar bed gebracht. Daarna heb ik alleen op de bank gezeten met wat voetbal op de achtergrond.quote:
Maar Stip slaapt toch sowieso al best wel goed? Helemaal als ik het vergelijk met een x-aantal anderen. Of interpreteer ik bovenstaande verkeerd? Er was nu 1 slechte nacht toch en wat onrustig slapen, of mis ik wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ahhh Poppejans wat een schatje. En wat kijkt ze al helder en wijs.![]()
Dot misschien kun je gewoon eens proberen hoe het gaat als je hem op zijn eigen kamer legt. Het kan ook dat hij wakker wordt van jullie, jullie van hem enz. enz. Het kan ook dat hij op zijn eigen kamertje ineens een stuk beter slaapt.
My bad, ik heb gewoon mijn eigen draai gegeven aan de post van Dot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar Stip slaapt toch sowieso al best wel goed? Helemaal als ik het vergelijk met een x-aantal anderen. Of interpreteer ik bovenstaande verkeerd? Er was nu 1 slechte nacht toch en wat onrustig slapen, of mis ik wat?
Geen aanval op jou of Dot trouwens.![]()
Op zich valt het in vergelijking met sommige baby's wel mee ja, maar ik heb wel het idee dat hij wakker wordt van onze geluiden. Ik heb bijvoorbeeld een donzen deken en die kraakt nogal als ik me omdraai. Dat opnieuw instoppen rond 1 uur kan ook prima zijn dat ik dan in een lichtere slaap ben en zelf ga woelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar Stip slaapt toch sowieso al best wel goed? Helemaal als ik het vergelijk met een x-aantal anderen. Of interpreteer ik bovenstaande verkeerd? Er was nu 1 slechte nacht toch en wat onrustig slapen, of mis ik wat?
Geen aanval op jou of Dot trouwens.![]()
--
Jeej voor Ellie!
Jeej voor losgaan op kinderkamers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen kwam er nog een wappersessie, want handen zijn een serieus onderzoeksproject.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ, ik denk ook dat een gesprek met jewel een goed idee is. Ik moet mijn vriend soms ook echt herinneren aan afspraken die we hebben gemaakt. Hij heeft gewoon niet altijd door hoe belangrijk het voor mij is.
. Heb je ook een recent fotootje van jouw mooie?
.
Verder heb ik deze week lange voedsessies met I. (clusteren) en verlang ik af en toe echt best erg naar werk.. En daar voel ik me dan weer lullig over.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Of het bij ontzwangeren hoort, geen idee Burdie, maar +1 voor de vreemde dromen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van die vreemde dromen? 't Lijkt haast wel erger als tijdens de zwangerschap. Ik heb al gedroomd dat mijn tepels 2 meter lang waren geworden omdat er zo'n lief hondje/vosje aan had gedronken
, gisteren heb ik Doutzen Kroes borstvoeding gegeven en daarna in een zwembad verdronken
en vannacht droomde ik dat ik (weer) zwanger was en ging praten met iemand die huisjes zoekt voor puppies, die kon ook wel een huisje zoeken voor de baby.
Hoort dat nog bij ontzwangeren?
Werk is nog ver weg maar ik heb het gevoel nu af en toe ook alquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:54 schreef Burdie het volgende:
Franny, werken is toch ook heel fijn om te doen?! Ik snap best dat je er naar verlangt (heb je zo lang verlof ja?), ik was er op een gegeven moment ook echt aan toe om weer te beginnen. Het geeft je weer even de kans om te voelen dat je méér bent dan 'mama van', en dat het leven niet alleen draait om babies, luiers, voeden en kriiiiiiikraaaagruuuuuuuu, hoe leuk dat ook is.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Vrijdag wil ik naar't mamacafe in de stad hier dichtbij, het gaat over babymassage. Heeft iemand daar ervaring mee? Het lijkt me heel ontspannen voor de babies
Ik heb er een heel project van gemaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:08 schreef DJMomo het volgende:
Franny, wat heb jij gesmeerd? Jaap heeft ook eczeem, helaas vooral zijn gezichtje. Smeer nu twee keer per dag licht met een zwak hormoonzalfje. Tussendoor met iets als het maar vet is. Vind t nu na 1,5w nog niet opschieten.
Van mij blijft het helaas beperkt tot hier en daar een losse post. Niet lullig of persoonlijk bedoeld maar ik kom gewoon tijd te kort met die apen!
Aaaw Coco! Positivietspost.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, aapieannie, ik lees nu pas van het ongelukHeftig! En wat een belachelijke reactie van je werk! Heb je daar inmiddels al contact over gehad? Edit: Ah, ik lees dat de operatie in ieder geval goed is gegaan, fijn.
Klaproos, wat tof, een recreatiehuisje kopenWaar ergens? Hoe was de bezichtiging?
Leuke vaderdagen* allemaalEn dat boek wil ik ook hebben!
* dat meervoud kan best, toch?
Ohhhh, Limone! Dat vingerverfvingerafdrukwerkje is fantastisch leuk![]()
Franny, wat een schattig ringetje
TAP, benieuwd hoe het cosleepen gaat
Naamarmbandjes vind ik zo schattig om die (vaak) mollige polsjes/armpjes heen
Nikki, fijn dat werken weer bevalt
Ach aapie, wat sneu voor je meisje ook. Wel fijn dat jullie zoveel steun krijgen uit de omgeving.
Skip, succes met de plakbaby
Ow, en Dot, ik ben benieuwd of de omgekeerde fokwet ook werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |