Dat was het boek!!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef klaprooss het volgende:
Oh en vriend heeft easy peasy gehad voor vaderdag! Ik heb hem nog nooit zo blij zien kijken!
Hij ging gelijk lezen en vond al leuke receptjes!
Wat ik trouwens ook wel prettig vond is dat er goede broodvervangers staan voor het ontbijt. Die ga ik dus zelf lekker proberen en eten, daar was ik net naar op zoek
Dit dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef klaprooss het volgende:
Sommige smeerkaas mag wel dacht ik, en ook niet elke dag maar 1 a 2 keer in de week was prima dacht ik!
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:59 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat was het boek!!
Ik slinger NU bol.com aan!
Nee dat niet dus L zal vast proberen 'm van alles wijs te maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Kan me voorstellen dat het spannend is weer te gaan werken Nikki. Heeft je vader al eerder op alle 3 tegelijk opgepast?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee dat niet dus L zal vast proberen 'm van alles wijs te maken.Maar het voordeel is wel dat L bijna de hele dag (8:30-14:45) op school zit op die 3 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Limone op 16-06-2014 07:49:28 ]
Hier hielp het echt geweldig tegen spugenquote:Op maandag 16 juni 2014 07:36 schreef Dot. het volgende:
Werk ze vandaag Nikki!
En idd, een super knutsel Limone!![]()
Hopelijk heeft je vriend een snel herstel aapie![]()
En bijvoeden is nog echt een ver van m'n bed show, maar hij is echt al bijna 3 maandenIk weet nog niet of we meteen al beginnen bij 4 maanden. Volgens mij wilde m'n vriend dat wel doen, omdat het misschien wat bijdraagt tegen z'n reflux en omdat hij aan z'n max zit qua schepjes en hij denkt dat hij dus meer honger krijgt naarmate hij groeit (mij lijkt me dat wel meevallen, toch?), maar met z'n darmen lijkt het me weer beter later te beginnen. Vannacht had meneer weer handig om 3 uur een poepluier, maar hij ging gelukkig best goed weer slapen, maar hij had dus wel om 6 uur grote honger. Ach, ben ik eerder op m'n werk en weer eerder thuis
En nog een ter info: je hebt ook speciale smeerkaas voor kinderen van Ebru met veel minder zout!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef klaprooss het volgende:
Sommige smeerkaas mag wel dacht ik, en ook niet elke dag maar 1 a 2 keer in de week was prima dacht ik!
Goed om te weten! Begonnen jullie met rijstebloem of met hapjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hier hielp het echt geweldig tegen spugenDaarbij eten ze niet meteen hele maaltijden he, maar moeten ze nog aan een lepeltje etc wennen. De eerste weken krijgen ze waarschijnlijk amper iets binnen. Je hoeft ook niet elke dag bijvoeding te geven, etc. Gewoon rustig op je eigen tempo opbouwen. En als je merkt dat hij last van zijn darmpjes krijgt, kun je altijd een pauze inlassen en een week later weer proberen
Oh, meestal vinden we wel een manier waar we allebei blij mee zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 08:07 schreef Limone het volgende:
Ja lief hè?![]()
Ik kwam een voorbeeld tegen op pinterest en toen moest ik een beetje huilen. We gaan het nu elk jaar doen.
Nikki, veel plezier vandaag (nogmaals!) Ik ben denk ik nog nooit iemand tegengekomen die zo'n zin had om weer te gaan werken.![]()
Lastig Dot. Misschien kunnen jullie een compromis vinden in het beginnen met vijf maanden? En dan beginnen met pap, oid.
Rijstebloem geloof ik al iets voor 4 mnd om de melk in te dikken omdat ze zoveel spuugde (we gaven toen nog geen medicatie). Haar allereerste hapje was geprakte banaan met een beetje waterquote:Op maandag 16 juni 2014 09:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Goed om te weten! Begonnen jullie met rijstebloem of met hapjes?
[..]
Oh, meestal vinden we wel een manier waar we allebei blij mee zijnEn als we een keer iets proberen en we merken dat hij er nog niet klaar voor is zijn we ook zo gestopt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Limone het volgende:
Ik was ook niet zo van de schema's, maar merk nu dat het wel werkt. Mijn man doet nu bijvoorbeeld hard zijn best om om 18:00u thuis te zijn, zodat we samen kunnen eten. Dat is voor ons al heel strak.
Leuk Franny, vakantie! En eten vond (en vind) ik ook heel spannend. Ik merk dat anderen vinden dat ik wat rigide te werk ga. Misschien dat ik dat volgend jaar ook denk, maar voor nu vind ik dat prettig.
Ik wilde nog even de vaderdagknutsel showen die M en ik hebben gemaakt:Wat ontzettend schattig! Is het een vingerafdrukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwanger!
Ja! Van hem en van haar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig! Is het een vingerafdrukje?
Echt geweldig, zo simpel maar zo lief! Ik denk dat ik dit idee ga pikkenquote:
Om met de woorden van mijn kraamverzorgster te spreken: Je bent 6 weken kraamvrouw, daarna wordt het beterquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Heel schattig Limone! En leuk om elk jaar te doen, wordt vast een mooie collectie![]()
Nikki succes vandaag!
We zijn net voor de eerste afspraak naar het consultatiebureau geweest. M'n baby is echt een spekkieAl 5,5 cm gegroeid en +1425 tov geboortegewicht... in nog geen 5 weken
![]()
Hij weegt nu iets meer dan 5 kg....
Gisteren had ik even een dip omdat ik zo baal van m'n lijf, van alle klachten en het gebrek aan energie, maar nu voel ik me eigenlijk wel trots dat het mijn lijf is die hem zo laat groeien
Ja doe, leuk! Ha! Ik vond die kleurtjes maar stom, maar dat was het enige pak dat in de wijde omtrek te vinden was. En dan heb ik een hema en speelgoedblokker in de buurt! Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/ses-vingerverf-trendy/1004004007096759/quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Echt geweldig, zo simpel maar zo lief! Ik denk dat ik dit idee ga pikken
Je hebt ook zo'n mooie kleurtjes. Ik heb alleen maar vingerverf in standaaard kleurtjes kunnenvinden...
Ooh hiervoor moet ik even uit lurkstand!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja doe, leuk! Ha! Ik vond die kleurtjes maar stom, maar dat was het enige pak dat in de wijde omtrek te vinden was. En dan heb ik een hema en speelgoedblokker in de buurt! Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/ses-vingerverf-trendy/1004004007096759/
Leuke tradititie Franny. Ik denk dat ik geen tips heb. M. heeft zo'n dogtagarmbandje gekregen. Ik had er zelf nooit aan gedacht, maar ze heeft het gekregen van een dierbaar iemandLijkt mij leuk dat als ze later groot is zo'n armbandje heeft met allemaal verlengstukjes. Als ze later iets groter is, krijgt ze zo'n lieveheersbeestjeringetje. Die had ik vroeger ook.
Oh en ik heb zelf de bedelketting van mijn oma. Daaraan zitten ook bedeltjes van mijn moeder.
Naja, daar heb je helemaal niets aan, maar ik wilde het heel graag vertellen.
Ah kijk! Niet voor niets gerateld!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh hiervoor moet ik even uit lurkstand!
Dat is zoo herkenbaar, het naamarmbandje heb ik zelf ook voor mijn kleine nichje gekocht onlangs, heb mijn eigen oude armbandjes ook nog die stuk waren of niet meer pasten.
En de doorgeknipte lieveheersbeestjesringetjes ook
Wat een ohjah-momentje is dit even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |