abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 21:30:06 #201
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141126787
Met 6 maanden deed ik of niks op brood of roomboter. Nu krijgt ze roomboter, appelstroop, banaan, mango(puree), avocado, kwark of geitensmeerkaas op brood.
En binnenkort eens pindakaas proberen :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 15 juni 2014 @ 21:35:56 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141127153
Boter, heel af en toe smeerkaas of leverworst, champignonspread (vega oma :P)..
pi_141128067
Is smeerkaas niet nog veel te zout? :@
Home is where the O+ is...
  zondag 15 juni 2014 @ 21:52:55 #204
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141128423
Ik gaf ook geen smeerkaas ivm het zoutgehalte, maar volgens mij is het in kleine hoeveelheden niet zo erg.

Maar persoonlijk geef ik liever ook nog zo min mogelijk zout. Daarom heb ik bij de reformwinkel zoutloze geitensmeerkaas en pindakaas gekocht :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141128442
Sommige smeerkaas mag wel dacht ik, en ook niet elke dag maar 1 a 2 keer in de week was prima dacht ik!
♥ J & S
pi_141128595
Oh en vriend heeft easy peasy gehad voor vaderdag! Ik heb hem nog nooit zo blij zien kijken O+!

Hij ging gelijk lezen en vond al leuke receptjes!
Wat ik trouwens ook wel prettig vond is dat er goede broodvervangers staan voor het ontbijt. Die ga ik dus zelf lekker proberen en eten, daar was ik net naar op zoek *O*
♥ J & S
  zondag 15 juni 2014 @ 21:59:15 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141128786
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Cwen het volgende:
Is smeerkaas niet nog veel te zout? :@
Daarom ook maar heel af en toe ;).
pi_141128789
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef klaprooss het volgende:
Oh en vriend heeft easy peasy gehad voor vaderdag! Ik heb hem nog nooit zo blij zien kijken O+!

Hij ging gelijk lezen en vond al leuke receptjes!
Wat ik trouwens ook wel prettig vond is dat er goede broodvervangers staan voor het ontbijt. Die ga ik dus zelf lekker proberen en eten, daar was ik net naar op zoek *O*
Dat was het boek!!
Ik slinger NU bol.com aan!
Home is where the O+ is...
pi_141128821
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef klaprooss het volgende:
Sommige smeerkaas mag wel dacht ik, en ook niet elke dag maar 1 a 2 keer in de week was prima dacht ik!
Dit dus.

En smeerworst is ook niet oké om dagelijks aan zo'n kleintje te geven ivm teveel aan vitamine A. Om bovenstaande redenen heeft ons KDV zowel smeerkaas als smeerworst van het menu geschrapt.

Klap wat leuk dat je vriend zo blij is met easy peasy. :)
Hoe is het gegaan bij de vakantiewoning?

Ik mag morgen weer werken. Mijn vader gaat de komende weken op de jongens en L passen op de ma-di-do. En ondanks dat ik vorige week gewoon 3 dagen ben weggeweest zonder de jongens vind ik het nu toch wel spannend. Ik hoop vooral dat de jongens hun goede ritme houden 's nachts, want 36+ uur werken en slapeloze nachten lijkt me geen fijne combi. :@
  zondag 15 juni 2014 @ 22:17:27 #210
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141130264
Nikki wat doen ze dan in de plaats op het brood?

2x in de week smeerworst krijgt ze hier.

Pindakaas al zo vroeg? Al zitten daar wel goede vetten in.
pi_141130584
Hier doe ik nog wel eens het restje van haar fruitpotje op haar brood als ze daar wat van laat staan (met enige regelmaat)
pi_141130911
Bubsel, ze doen sowieso worst, kaas en appelstroop op brood. Ik heb me er toen het afgeschaft werd niet helemaal meer in verdiept omdat mijn L al een peuter was toen. Over een paar maanden gaan de jongens en dan ga ik het eens navragen. :) Ik zit in de OC van het KDV en daar zit ook een eetmaffia mama in (haar man doet onderzoek naar bepaalde stoffen in eten of iets dergelijks) en die is dus heel fel op dit soort dingen. Pindakaas is ook heul slecht volgens haar, ze zou denk bijna de kinderbescherming bellen als je dat aan je kind zou voeren. :+
  zondag 15 juni 2014 @ 22:28:50 #213
73386 Fazz
onderweg
pi_141131121
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:59 schreef Cwen het volgende:

[..]

Dat was het boek!!
Ik slinger NU bol.com aan!
:D Ik kwam het boek vorige week tegen in de boekhandel, het ligt hier ook op tafel nu :Y Al duurt het nog wel even eer F toe is aan vast voedsel, het is nu al leuk om te lezen :)
  zondag 15 juni 2014 @ 22:30:17 #214
73386 Fazz
onderweg
pi_141131217
Kan me voorstellen dat het spannend is weer te gaan werken Nikki. Heeft je vader al eerder op alle 3 tegelijk opgepast?
pi_141131370
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Kan me voorstellen dat het spannend is weer te gaan werken Nikki. Heeft je vader al eerder op alle 3 tegelijk opgepast?
Nee dat niet dus L zal vast proberen 'm van alles wijs te maken. :+ Maar het voordeel is wel dat L bijna de hele dag (8:30-14:45) op school zit op die 3 dagen.
pi_141131529
Oeh leuk! Eetschema's!

Wij volgen Kleintjes voor de introductie van eten, houden easy peasy lichtjes aan voor de theorie en doen Rapley bij het aanbieden. En verder volg ik ook soms wel eens mijn gevoel! :o ;)

Ons schema ziet er nu uit:

07:00u: tet
09:00u kleintje tet
11:00u/12:00u: groentenhap (daarna nog vaak kleintje tet)
14:00u: tet
16:00u: fruithap
17:00u: klein flesje
18:00u: groentenhap
19:00u slaaptet

Leuk om jullie schema's te lezen. Zo denk ik soms dat het in de namiddag misschien wel wat veel is. Aan de andere kant, ze doet het er nu prima op, dus laat ik het maar zo.

Skip, wij doen ook Rapley, maar bij de introductie van nieuwe smaken bied ik haar de eerste keer een stuk én een gepureerde versie aan. Rapley is hartstikke leuk, maar zo kost het leren kennen van de smaak niet zoveel moeite en het gaat het Rapley-en ook een stuk makkelijker. :)

Ow Klap, ik ben een beetje jaloers op recreatiewoningplannen! Dat is mijn droom. O+ Waar zijn jullie gaan kijken? (mag ook in dm/pm hoor ;) )

Annie wat akelig. Veel sterkte. Weet je al wanneer hij weer naar huis mag? En niet chill van je werk. -O- :*

Veel plezier morgen, Nikki! En wat fijn dat je vaderdagcadeau in goede aarde viel. O+
  zondag 15 juni 2014 @ 22:41:42 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141131958
Hier is het:

8:00 Papfles (gaan wel over naar bordje pap)
10:00 Yoghurt/rijstwafel
12:00 Boterham
13:30 Fles 180/6
16:00 Fruit (vers of potje)
18:00 Avondeten (gepureerd/Rapley, maar net hoe het uitkomt)
19:30 Fles 180/6 en naar bed :)

:9

Succes morgen Nikki! Tijd vliegt zeg..
  zondag 15 juni 2014 @ 22:43:27 #218
73386 Fazz
onderweg
pi_141132045
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Nee dat niet dus L zal vast proberen 'm van alles wijs te maken. :+ Maar het voordeel is wel dat L bijna de hele dag (8:30-14:45) op school zit op die 3 dagen.
:D slimme dame :+

Eetschema's zijn hier echt nog ver van m'n bed :) Eerst maar eens kijken of er een bv schema zal komen (ooit).
  zondag 15 juni 2014 @ 22:44:18 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141132101
Wow schema's. Wij doen maar wat :P :').
Wij doen nooit aan schema's, dus dat zie ik mezelf hierbij ook niet erg doen. Maar wel leuk ter inspiratie voor straks :).
KuikenGuppy
pi_141132474
Zeg dat wel, de tijd is echt voorbij gevlogen. :o

Leuk die schema's. Bij L was ik ook van de schema's, maar nu met het voeden op verzoek zal een schema aanhouden wel wat lastiger worden denk ik. Och ik zie wel, ze zijn pas 3 maanden dus we hebben nog even de tijd. Ik weet ook nog niet of ik wel met 4 maanden wil starten met bijvoeden. Ik zie wel wanneer de mannen er klaar voor zijn.
  zondag 15 juni 2014 @ 22:57:56 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141132934
Oh ja, de tijden zijn zeer variabel :+ Hier ook alles op verzoek, maar wel +- zelfde tijd tussen eetmomenten. Best druk trouwens :+
pi_141133120
Wat lief dat je man het cadeau zo leuk vond, Nikki.

En het ongeluk! Wat heftig.

Ik heb easy peasy ook en toen ik hem kocht, leek het nog zo ver weg. Maar nu is I. zowaar alweer bijna vijf maanden. Wat gaat het toch hard. Komende weken ga ik het boek nog eens goed bestuderen. Ik vind het idee van bijvoeding zooo spannend. Tot nu was het 'gewoon' borstvoeding en het is echt een raar idee dat ik straks ander voedsel in haar ga stoppen. :o .

Vandaag weer op pad geweest. Als ze in de draagdoek zit en we lopen door de stad is ze toch aan het sjansen met iedereen. Kijken, lachen, en dan wegduiken in de doek. Ik word er voortdurend op aangesproken. :D .

Verder hebben we vandaag vakantie gepland. Twee weken Frankrijk. Superveel zin in.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141134001
Dank voor het delen van schema's!
Ik kan niet echt een schema op tijd uittikken want dat is er niet maar het is hier (60% van de tijd, de rest is steeds anders :') ) ongeveer zo.

Ergens tussen 9.00 en 11.00 fruit.
Ergens in de middag maisboogje, rijstewafel of broodkorst.
Tussen 17.30 en 18.30 avondeten. Dat zijn groenten en soms afrikaanse maispap erbij, als wij dat ook eten.

Verder onbeperkt boobie, en dat is nog steeds zo'n 6 keer overdag en 2 tot 5 keer in de nacht. Op mijn werkdagen een 100-130 cc moedermelk of 120/4 fles (twijfel om 150/5 te doen)

Ik voel me soms erg schuldig en stom dat ik M geen ritme kan bieden maar ik kan dat ook zelf niet bijhouden. Terwijl ik denk dat als het zo proberen het misschien wel gunstig zou zijn voor ons beide. :@ En daarbij bedoel ik niet hem in een schema drukken, maar gewoon duidelijkheid en ritme bieden.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:14:05 #224
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141134031
Hier ook hoe het uitkomt. Op verzoek doen we maar niet dan zal ze niet zoveel eten. Zelfs na een nacht van 12 uur heeft ze nog geen haast.

Druk is het idd wel.

We houden bij introductie beetje vast aan kleintjes lijst.

De schema's zijn trouwens fijn om te zien, om te vergelijken of het zo goed is.
pi_141134065
Wij houden trouwens ook kleintjes aan, vind ik wel een fijne richtlijn.
pi_141134558
Ik was ook niet zo van de schema's, maar merk nu dat het wel werkt. Mijn man doet nu bijvoorbeeld hard zijn best om om 18:00u thuis te zijn, zodat we samen kunnen eten. Dat is voor ons al heel strak. :')

Leuk Franny, vakantie! En eten vond (en vind) ik ook heel spannend. Ik merk dat anderen vinden dat ik wat rigide te werk ga. Misschien dat ik dat volgend jaar ook denk, maar voor nu vind ik dat prettig.

Ik wilde nog even de vaderdagknutsel showen die M en ik hebben gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Limone op 16-06-2014 07:49:28 ]
pi_141135901
Wat een enorm lieve knutsel Limone. Heel simpel maar wel alleszeggend. O+
pi_141141720
Werk ze vandaag Nikki!

En idd, een super knutsel Limone! O+

Hopelijk heeft je vriend een snel herstel aapie :*

En bijvoeden is nog echt een ver van m'n bed show, maar hij is echt al bijna 3 maanden :o Ik weet nog niet of we meteen al beginnen bij 4 maanden. Volgens mij wilde m'n vriend dat wel doen, omdat het misschien wat bijdraagt tegen z'n reflux en omdat hij aan z'n max zit qua schepjes en hij denkt dat hij dus meer honger krijgt naarmate hij groeit (mij lijkt me dat wel meevallen, toch?), maar met z'n darmen lijkt het me weer beter later te beginnen. Vannacht had meneer weer handig om 3 uur een poepluier, maar hij ging gelukkig best goed weer slapen, maar hij had dus wel om 6 uur grote honger. Ach, ben ik eerder op m'n werk en weer eerder thuis :)
pi_141141862
Zo, ik zit op mijn werk. :) Alsof ik nooit ben weggeweest.

Dot, op het cb zeiden ze dat ze als ze een kilo of 7 zijn weer minder melk gaan nodig hebben. Ik heb dat naast me neergelegd want ik zie vanzelf wel wanneer dat zo gaat zijn. Schijnbaar hebben ze niet per se meer honger als ze groter groeien.
pi_141141915
Ja, we zullen het idd wel merken. Hij is nu ook aan het overstappen van 5 naar 6 flessen, dus het is allemaal wat rommelig nu. Donderdag maar ook weer eens even wegen, eens kijken of hij de 6 kilo inmiddels haalt :)

Kreeg net een berichtje dat Stip heel erg hard huilde ;( Maar hij sliep ook toen ik ging en m'n vriend wordt niet zo snel wakker als ik en die sliep ook. Dus misschien te laat gepakt en dan ook nog eens mama kwijt ;( Hij had zo wild gewoeld dat hij zichzelf kapot had gekrabt. Ik hou z'n nagels echt heel goed bij, maar hij heeft toch wel elke week krassen en wondjes.
pi_141141919
Ja lief hè? O+ :@ Ik kwam een voorbeeld tegen op pinterest en toen moest ik een beetje huilen. We gaan het nu elk jaar doen.

Nikki, veel plezier vandaag (nogmaals!) Ik ben denk ik nog nooit iemand tegengekomen die zo'n zin had om weer te gaan werken. :D

Lastig Dot. Misschien kunnen jullie een compromis vinden in het beginnen met vijf maanden? En dan beginnen met pap, oid.
pi_141141943
Oh die nageltjes groeien ook zo snel! M. heeft ook nog steeds wel eens krassen.
pi_141142095
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 07:36 schreef Dot. het volgende:
Werk ze vandaag Nikki!

En idd, een super knutsel Limone! O+

Hopelijk heeft je vriend een snel herstel aapie :*

En bijvoeden is nog echt een ver van m'n bed show, maar hij is echt al bijna 3 maanden :o Ik weet nog niet of we meteen al beginnen bij 4 maanden. Volgens mij wilde m'n vriend dat wel doen, omdat het misschien wat bijdraagt tegen z'n reflux en omdat hij aan z'n max zit qua schepjes en hij denkt dat hij dus meer honger krijgt naarmate hij groeit (mij lijkt me dat wel meevallen, toch?), maar met z'n darmen lijkt het me weer beter later te beginnen. Vannacht had meneer weer handig om 3 uur een poepluier, maar hij ging gelukkig best goed weer slapen, maar hij had dus wel om 6 uur grote honger. Ach, ben ik eerder op m'n werk en weer eerder thuis :)
Hier hielp het echt geweldig tegen spugen O+ Daarbij eten ze niet meteen hele maaltijden he, maar moeten ze nog aan een lepeltje etc wennen. De eerste weken krijgen ze waarschijnlijk amper iets binnen. Je hoeft ook niet elke dag bijvoeding te geven, etc. Gewoon rustig op je eigen tempo opbouwen. En als je merkt dat hij last van zijn darmpjes krijgt, kun je altijd een pauze inlassen en een week later weer proberen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_141142112
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef klaprooss het volgende:
En nog een ter info: je hebt ook speciale smeerkaas voor kinderen van Ebru met veel minder zout!

En nu ga ik weer weg uit dit topic hoor :P
Sarcasme. Herken het.
pi_141142411
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hier hielp het echt geweldig tegen spugen O+ Daarbij eten ze niet meteen hele maaltijden he, maar moeten ze nog aan een lepeltje etc wennen. De eerste weken krijgen ze waarschijnlijk amper iets binnen. Je hoeft ook niet elke dag bijvoeding te geven, etc. Gewoon rustig op je eigen tempo opbouwen. En als je merkt dat hij last van zijn darmpjes krijgt, kun je altijd een pauze inlassen en een week later weer proberen :)
Goed om te weten! Begonnen jullie met rijstebloem of met hapjes?

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:07 schreef Limone het volgende:
Ja lief hè? O+ :@ Ik kwam een voorbeeld tegen op pinterest en toen moest ik een beetje huilen. We gaan het nu elk jaar doen.

Nikki, veel plezier vandaag (nogmaals!) Ik ben denk ik nog nooit iemand tegengekomen die zo'n zin had om weer te gaan werken. :D

Lastig Dot. Misschien kunnen jullie een compromis vinden in het beginnen met vijf maanden? En dan beginnen met pap, oid.
Oh, meestal vinden we wel een manier waar we allebei blij mee zijn :) En als we een keer iets proberen en we merken dat hij er nog niet klaar voor is zijn we ook zo gestopt.
pi_141142476
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 09:00 schreef Dot. het volgende:

[..]

Goed om te weten! Begonnen jullie met rijstebloem of met hapjes?

[..]

Oh, meestal vinden we wel een manier waar we allebei blij mee zijn :) En als we een keer iets proberen en we merken dat hij er nog niet klaar voor is zijn we ook zo gestopt.
Rijstebloem geloof ik al iets voor 4 mnd om de melk in te dikken omdat ze zoveel spuugde (we gaven toen nog geen medicatie). Haar allereerste hapje was geprakte banaan met een beetje water O+ Maar effectief kreeg ze er amper van binnen hoor. Het was meer wennen aan een lepel in je mond, en andere smaak en textuur dan melk. Ik geloof dat ze pas met 5 maanden echt een paar hapjes at. Vanaf 6 mnd zijn we met brood begonnen, maar ook weer snel gestopt want krampjes. Twee weken later toen weer geprobeerd en dat ging veel beter.
Sarcasme. Herken het.
pi_141142940
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Limone het volgende:
Ik was ook niet zo van de schema's, maar merk nu dat het wel werkt. Mijn man doet nu bijvoorbeeld hard zijn best om om 18:00u thuis te zijn, zodat we samen kunnen eten. Dat is voor ons al heel strak. :')

Leuk Franny, vakantie! En eten vond (en vind) ik ook heel spannend. Ik merk dat anderen vinden dat ik wat rigide te werk ga. Misschien dat ik dat volgend jaar ook denk, maar voor nu vind ik dat prettig.

Ik wilde nog even de vaderdagknutsel showen die M en ik hebben gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ontzettend schattig! Is het een vingerafdrukje?
Zwanger!
pi_141143027
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef Lelie81 het volgende:

[..]

Wat ontzettend schattig! Is het een vingerafdrukje?
Ja! Van hem en van haar. :)
pi_141143986
Limone wat ontzettend lief!

Door alle hektiek is hrt er hier bij ingeschoten. Gisteravond bij mn ouders gegeten en mn zus en zwager waren er ook gezellig! En een leuke afleiding, we worden volgend jaar opnieuw oom en tante! Ben oprecht blij voor ze.

En nikki wat is dat wandbord enorm mooi geworden!

Hier qua eten verschilt met de sag, ene dag eet ze wel brood andere dag doet ze alsof we haar willen vergiftigen met brood en eet ze pap. Fruit en groente gaan wel goed, sinds kort ook met stukjes dus gaan we langzaam aan toch rapley aanbieden!
pi_141144232
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja! Van hem en van haar. :)
Echt geweldig, zo simpel maar zo lief! Ik denk dat ik dit idee ga pikken :)
Je hebt ook zo'n mooie kleurtjes. Ik heb alleen maar vingerverf in standaaard kleurtjes kunnenvinden...
Zwanger!
  maandag 16 juni 2014 @ 11:12:10 #241
73386 Fazz
onderweg
pi_141144997
Heel schattig Limone! En leuk om elk jaar te doen, wordt vast een mooie collectie :)

Nikki succes vandaag!

We zijn net voor de eerste afspraak naar het consultatiebureau geweest. M'n baby is echt een spekkie :7 Al 5,5 cm gegroeid en +1425 tov geboortegewicht... in nog geen 5 weken :X :D Hij weegt nu iets meer dan 5 kg....

Gisteren had ik even een dip omdat ik zo baal van m'n lijf, van alle klachten en het gebrek aan energie, maar nu voel ik me eigenlijk wel trots dat het mijn lijf is die hem zo laat groeien O+
pi_141146948
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Heel schattig Limone! En leuk om elk jaar te doen, wordt vast een mooie collectie :)

Nikki succes vandaag!

We zijn net voor de eerste afspraak naar het consultatiebureau geweest. M'n baby is echt een spekkie :7 Al 5,5 cm gegroeid en +1425 tov geboortegewicht... in nog geen 5 weken :X :D Hij weegt nu iets meer dan 5 kg....

Gisteren had ik even een dip omdat ik zo baal van m'n lijf, van alle klachten en het gebrek aan energie, maar nu voel ik me eigenlijk wel trots dat het mijn lijf is die hem zo laat groeien O+
Om met de woorden van mijn kraamverzorgster te spreken: Je bent 6 weken kraamvrouw, daarna wordt het beter :* En met een fluxus duurt het misschien nog langer

Maar het is idd wel jouw lijf dat het allemaal doet! Hoe lang heb je nog verlof?
pi_141147110
Wat fijn, Fazz, dat het zo goed gaat.

Limone, heel erg schattig dat knutseltje. O+ .

Even een vraagje tussendoor. Mijn ouders hebben de traditie dat ze een babymeisje in de familie een armbandje cadeau doen. Ze willen I. dus ook iets geven, maar vroegen aan mij wat ik mooi vind. Ik houd wel van die ouderwetse zilveren bedelarmbandjes. Ik wil niet al te prijzig. Ik kom op internet wel het een en ander tegen, maar heeft iemand van jullie misschien goede tips?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141147696
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Lelie81 het volgende:

[..]

Echt geweldig, zo simpel maar zo lief! Ik denk dat ik dit idee ga pikken :)
Je hebt ook zo'n mooie kleurtjes. Ik heb alleen maar vingerverf in standaaard kleurtjes kunnenvinden...
Ja doe, leuk! Ha! Ik vond die kleurtjes maar stom, maar dat was het enige pak dat in de wijde omtrek te vinden was. En dan heb ik een hema en speelgoedblokker in de buurt! Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/ses-vingerverf-trendy/1004004007096759/

Leuke tradititie Franny. Ik denk dat ik geen tips heb. M. heeft zo'n dogtagarmbandje gekregen. Ik had er zelf nooit aan gedacht, maar ze heeft het gekregen van een dierbaar iemand O+ Lijkt mij leuk dat als ze later groot is zo'n armbandje heeft met allemaal verlengstukjes. Als ze later iets groter is, krijgt ze zo'n lieveheersbeestjeringetje. Die had ik vroeger ook. O+ Oh en ik heb zelf de bedelketting van mijn oma. Daaraan zitten ook bedeltjes van mijn moeder.
Naja, daar heb je helemaal niets aan, maar ik wilde het heel graag vertellen. :')
pi_141147890
Ik had ook een bedelarmband, maar op de een of andere manier hing er alleen een dolfijntje aan en ik kauwde er altijd op als ik me verveelde, dus dat hele beest was helemaal plat :D Misschien was dat ook de reden dat er maar 1 ding aan hing bedenk ik me nu :')

Maar Lucardi oid is niet zo duur?

Ik vind het nog wat lastig om me helemaal volledig op m'n werk te richten, merkbaar? O-)
pi_141147934
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:41 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja doe, leuk! Ha! Ik vond die kleurtjes maar stom, maar dat was het enige pak dat in de wijde omtrek te vinden was. En dan heb ik een hema en speelgoedblokker in de buurt! Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/ses-vingerverf-trendy/1004004007096759/

Leuke tradititie Franny. Ik denk dat ik geen tips heb. M. heeft zo'n dogtagarmbandje gekregen. Ik had er zelf nooit aan gedacht, maar ze heeft het gekregen van een dierbaar iemand O+ Lijkt mij leuk dat als ze later groot is zo'n armbandje heeft met allemaal verlengstukjes. Als ze later iets groter is, krijgt ze zo'n lieveheersbeestjeringetje. Die had ik vroeger ook. O+ Oh en ik heb zelf de bedelketting van mijn oma. Daaraan zitten ook bedeltjes van mijn moeder.
Naja, daar heb je helemaal niets aan, maar ik wilde het heel graag vertellen. :')
Ooh hiervoor moet ik even uit lurkstand!
Dat is zoo herkenbaar, het naamarmbandje heb ik zelf ook voor mijn kleine nichje gekocht onlangs, heb mijn eigen oude armbandjes ook nog die stuk waren of niet meer pasten.
En de doorgeknipte lieveheersbeestjesringetjes ook O+
Wat een ohjah-momentje is dit even!
pi_141147980
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ooh hiervoor moet ik even uit lurkstand!
Dat is zoo herkenbaar, het naamarmbandje heb ik zelf ook voor mijn kleine nichje gekocht onlangs, heb mijn eigen oude armbandjes ook nog die stuk waren of niet meer pasten.
En de doorgeknipte lieveheersbeestjesringetjes ook O+
Wat een ohjah-momentje is dit even!
Ah kijk! Niet voor niets gerateld! :D O+
pi_141148457
L heeft een armbandje met haar naam. Van mijn zwager gekregen. Ik vind het erg leuk. Misschien moet ik hem binnenkort maar eens laten verlengen als dat kan want hij is wel klein aan het worden.

Werk is leuk! Ik ben gewoon weer even C.indy en dat is ook weer eens fijn. :)

Mijn jongens vermaken zich prima bij opa. Ze hebben al 1.5 uur gewandeld en nu slapen ze. En opa stuurt me elk uur een foto of filmpje. :') O+
pi_141149466
Zo'n naamplaatarmbandje vind ik ook heel leuk eigenlijk. Vooral omdat ik zo verliefd ben op haar mooie naam. :D . Nu zie ik ook naamarmbandjes met dan 1 bedeltje eraan, bijvoorbeeld een lieveheersbeestje of vlindertje. Allebei heel schattig. Maar het zou wel fijn zijn als het op termijn inderdaad groter gemaakt kan worden.

Ik had als kind ook lieveheersbeestjes ringetjes, die dan opengeknipt moesten worden. En op een gegeven moment mocht ik geen nieuwe meer, want mijn moeder vond me er te oud voor. :( .
pi_141151693
Ik heb voor Eline ook een naamarmbandje met ook nog een Nijntje er op. Helaas al flink bekrast, denk met het tijgeren over de vloer geschaafd. :{

En hier bij het kdv doen ze hem telkens uit omdat ze daar niet met sieraden naar bed mogen, gevolg dus, dat ik er niet standaard aan denk haar armbandje nog uit haar bakje te pakken. (En dat ze hem dus nu al een halve week niet aan heeft).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')