Die 6 weken kraamvrouw kreeg ik vanochtend ook om m'n orenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Om met de woorden van mijn kraamverzorgster te spreken: Je bent 6 weken kraamvrouw, daarna wordt het beterEn met een fluxus duurt het misschien nog langer
Maar het is idd wel jouw lijf dat het allemaal doet! Hoe lang heb je nog verlof?
Oh, lekker lang nog idd! Hopelijk voel je je snel beter!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:47 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die 6 weken kraamvrouw kreeg ik vanochtend ook om m'n orenen dat staat dan bij een 'normale' bevalling, en dat was de mijne niet
![]()
Ik ga 1 september weer beginnen met werken dus wat dat betreft gelukkig nog genoeg tijd om te herstellen en te genieten van elkaar![]()
Ik had vroeger, naast het lieveheerbeest ringetje, een bloedkoralen armbandje
Maar geen idee of dat tegenwoordig nog te koop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazz, lekker rustig aan doen hoor. Het gaat toch al zo snel, dus niets forceren en je zelf in acht nemen. Tot 1 september is heerlijk.
Wat fijn, Dot. Dot en Stipjes-tijd."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja uhhh, gek. We hebben eerst nog even samen zitten pielen op de bank en toen ze uitgeplakt was heb ik haar naar bed gebracht. Daarna heb ik alleen op de bank gezeten met wat voetbal op de achtergrond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |