abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141028582
Wanneer mag je weer Nikki?
Ik herken het wel. Bij Ean wilde ik in het begin niets liever dan beginnen, en toen ik weer "mocht" wilde ik niet. Ik vermaakte mij prima met haar thuis.

mijn boedha O+
pi_141028763
Maandag mag ik weer FR. Nog even twee dagen genieten dus. :)

En je boeddha. O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:11:57 #103
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141030316
Hihi Coco, wat een lekkere sjekkies!

--

TAP, niet zo onzeker zijn. Je moet doen wat voor jou goed voelt, niet wat anderen zouden vinden. En je bent niet ontaard! Wel fijn dat ze best goed geslapen heeft!

--

Cwen wat fijn dat het goed ging met je man!

--

Dot, hoe gaat het vandaag met de vrijdag de 13e? ;)

--

Hoi Sac! :W Wat knap!

--

Over vaderdag, ik heb wel twee leuke dingen besteld, maar ik wil nog wat persoonlijks doen. Ik kan niet naar het centrum vandaag om bijvoorbeeld vingerverf te halen en morgen is Kix thuis. Ik ga nog even nadenken.
pi_141030746
oeh vaderdag! Was ik het toch biiiijjjjna vergeten.. :o
pi_141030835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef Kursor het volgende:
TAP pittig hoor als je niet weet wat je met slapen moet. Gelukkig ging vannacht aardig. (Wij mogen niet klagen met 1 of 2 nachtvoedingen en een vaak goed terug te leggen meisje dat heel rustig ligt). 's Avonds wel heel onrustig en hard huilen, maar dat is op die tijd wel te handelen.

Hmmm, sorry Cwen, weet niet of ik 'gelukkig' wordt van jouw herkenning. Verder geen anderen tot nu toe. Ken jouw verhaal wel een beetje van meelezen... en ook dat van mezelf van de eerste, ben daardoor (te?) alert
Ik zou er ook niet gelukkig van worden om mezelf in mij te herkennen :Y. Neem je tijd en kijk en hoe 't gaat, ik ben gelukkig een uitzondering :)
Home is where the O+ is...
pi_141030865
Ik wilde nog iets gaan knutselen met ze vandaag. Maar de oudste is chagrijnig wakker geworden en nu met water aan het klooien en de jongste slaapt. Morgen zijn wij niet thuis dus helaas voor paps. Ze hebben bij e go wel wat gemaakt en ik kreeg ook niks zelf gemaakt met Moederdag. Een beetje flauw van mij om dat dan nu ook niet te doen.
pi_141039453
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet gelukkig van worden om mezelf in mij te herkennen :Y. Neem je tijd en kijk en hoe 't gaat, ik ben gelukkig een uitzondering :)
Fijn dat je het positief opvat :Y. Ben me misschien wel erg bewust van hoe ik me voel, juist omdat het de vorige keer mis ging. Kan daardoor maar lastig plaatsen wat erbij hoort en wat echtste ver gaat. Vooralsnog denk ik dat m'n reactie 'normaal' is en dat ik mezelf wat tijd moet geven.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:52:17 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141040368
Nikki, herkenbaar qua werk ;) ik ben nu drie weken weer bezig en vind het heerlijk! Ik heb eigenlijk te veel te doen voor mijn tijd, maar merk nu dat ik het eigenlijk ook wel heb gemist. En heb alweer heel wat projectjes op de plank liggen *O*.

Vaderdag... Oja! Ik heb een niet zo heel erg romantisch cadeautje; iets wat ik misschien in mijn winkel wil gaan verkopen, maar wat eerst getest moet worden. Wel echt een mannending (ik vertel later nog wel wat het is ivm eventueel meelezen). Knutselen heb ik tussendoor ook half gedaan, en morgen hebben we zo'n drukke dag (beurs + Guus!) dat ik niet weet of het af komt. Maar we gaan leuke dingen doen, ook wat waard!

Gaan er van hier misschien nog meer mensen naar de Ouders Natuurlijk beurs morgen?
KuikenGuppy
pi_141041583
Ohh Burd ik ben jaloers! Guus is leuk! :)

En nope ik ga niet naar de beurs. Ik ga de laatste zaakjes in huis regelen voordat ik weer moet werken. De boodschappen zijn ook weer binnen dus we kunnen er deze eerste week weer tegenaan.

En verder heb ik voor de jongens wel 15 pakken voeding staan dus de komende weken komen zij wel door. :) Telkens als ik in de kruidvat ben dan hamster ik weer een stuk of 5 pakken want die dingen lijken wel in rook op te gaan zo hard gaat het. :o

Vandaag heb ik nog even contact gehad met mijn manager en ik mag maandag ons nieuwe CRM systeem gaan testen. Ik ben benieuwd wat het geworden is, want de configuratie is door een nieuweling gedaan in verband met mijn verlof. Ik hoop dat hij mijn adviezen een beetje opgevolgd heeft. En zo niet dan kan ik weer even de heks uithangen, heerlijk. })

Ik heb net de jongens in oranjepakjes gehesen. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:41:34 #110
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141042154
Ik wilde naar de ouders natuurlijk beurs gaan want ik ken bijna iedereen daar :D :+
Maar R.ufter heeft knalgroene prut uit beide ogen lopen dus ik denk dat ik pax naar een pretpark stuur met de maxi en de midi en ik thuis ga kroelen en keutelen met R. O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141042467
Sac en ik hebben vanavond onze 1e aanrijding met de auto meegemaakt. Ean en haar vader waren al uitgestapt en ik wilde doorrijden toen er een auto achteruit het parkeervak uitreed tegen mij aan. Ondanks dat het een hele zachte boem was ik merkte er amper wat van ben ik toch erg geschrokken. Gelukkig was Ean al uit de auto want de deuk zit in haar deur.
En dan nu nog het gedoe met de verzekering.
pi_141043534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac en ik hebben vanavond onze 1e aanrijding met de auto meegemaakt. Ean en haar vader waren al uitgestapt en ik wilde doorrijden toen er een auto achteruit het parkeervak uitreed tegen mij aan. Ondanks dat het een hele zachte boem was ik merkte er amper wat van ben ik toch erg geschrokken. Gelukkig was Ean al uit de auto want de deuk zit in haar deur.
En dan nu nog het gedoe met de verzekering.
:o Schrok sac ook?

Veel plezier op de beurs morgen dames!

Hier komen een bult mannen voetbal kijken, maar ik ga lekker met Stip op zolder hangen :)
pi_141043568
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef Dot. het volgende:

[..]

:o Schrok sac ook?

Veel plezier op de beurs morgen dames!

Hier komen een bult mannen voetbal kijken, maar ik ga lekker met Stip op zolder hangen :)
nee die heeft niks gemerkt gok ik. Het ging stapvoets. Ik zag het zelfs aankomen en toch heb ik nog lang nagetrild. Zo suf want behalve blikschade is er niks aan de hand.
pi_141045697
FR ook al is er alleen blikschade gelukkig, blijft toch altijd schrikken :o!

Veel plezier op de beurs voor de mama's en papa's die gaan! Voor mij is het te ver weg. En ik weet ook niet of ik wel mag komen met mijn flessenkindje :@.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_141046189
Dat is zeker schrikken, f-r!

RFR, dat denk je toch niet echt, zeker? Nee toch?

Hier had I. echt haar dag niet. Mega mamahonger. Meteen huilen als ik haar neerlegde. Misschien toch van de inentingen, al had ze geen verhoging? Nu slaapt ze gelukkig, maar ik ben bekaf. De draagdoek bood wel weer uitkomst vanmiddag. *; .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141046529
Mini had vandaag enorm last van krampen... Huilen, gillen ;( op een gegeven moment wist ik echt niet meer wat ik moest doen!
Ze heeft hierdoor ook weinig geslapen overdag en dat maakt de huilbuien alleen maar erger. Hopelijk morgen een betere dag waar ze haar rust weer wat kan pakken.

F_r dat is schrikken!! Gelukkig alleen blikschade, maar je zit er natuurlijk niet op te wachten.

Franny, is ook wel vermoeiend he, als ze mamahonger hebben! Het heeft ook wel iets aandoenlijks maar je kunt gewoon niets... Tenzij je een draagdoek hebt idd :)
Tralalalaaa
pi_141046694
Ooow TAP, ik herken het heeel erg van een half jaar geleden. Hang in there! :*
pi_141047028
Het duurt gelukkig maar een weekje of 12, met als hoogtepunt week 6... Komt goed. Vond het moeilijker te handelen met peuter toen, toen dacht ik echt van, hoe ga ik dit ooit nog tot die 12 weken trekken en OMG dat duurt nog een eeuwigheid!! Maar nu is het echt een kwestie van tijd... Maar je voelt je wel echt supermachteloos. En dat voelt echt ellendig ;(
Tralalalaaa
pi_141047193
Ja die machteloosheid.. Fijn dat je weet dat er een einde aan zit. Dat wist ik inderdaad toen niet. Dat gevoel kan ik zo weer terughalen.
pi_141047201
Nou, precies... Dat machteloze is echt heel verdrietig. En dat hele kleine lijfje dat zo ineenkrimpt, en dat heel zielige huilen. :'( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141047388
Blegh. Ik heb morgen een huwelijk en ik moet nog de walk of shame naar mijn jurkenopslag maken. Mijn heupen zijn echt veranderd tijdens/na de zwangerschap. Logisch ook. Er heeft een tijd een vrij zwaar kind in gehangen, maar ik vind het echt even slikken.

/firstworldproblems
pi_141047817
Walk of shame? :D .

Goede reden om nieuwe jurken te kopen!

Nieuwe jurken voor een nieuwe/herboren vrouw! Een vrouw met een kind!
Ik heb zelf namelijk best dat mijn zelfbeeld is veranderd door de zwangerschap/bevalling/moederschap. Mijn lijf is wel goed teruggeveerd eigenlijk, maar ik kijk toch anders naar mijn lichaam en daarmee ook anders naar mijn kledingkast. Ik ben de boel helemaal aan het omgooien. :P .
pi_141048037
Van krampjes krijg ik zelf ook krampen ;( Een draagdoek vind ik zelf wel echt de oplossing!

En RFR, er is daar toch wel meer te zien dan alleen borstvoeding? Ik zag straks een docu over plastic en ik wil niet weten hoeveel afval wij nu produceren met die wegwerpluiers, maar ik denk niet dat ik m'n vriend aan de wasbare krijg. Er werd ook nog een keer uitgelegd waarom parfum voor kleintjes niet zo'n goed plan is. Ik ben blij met onze Natusan :)

Limone, ik heb altijd al zulke heupen gehad en A-lijn jurkjes of jurkjes met iets straks onder je tieten zijn de bom!
pi_141048116
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:46 schreef Franny_G het volgende:

Ik heb zelf namelijk best dat mijn zelfbeeld is veranderd door de zwangerschap/bevalling/moederschap. Mijn lijf is wel goed teruggeveerd eigenlijk, maar ik kijk toch anders naar mijn lichaam en daarmee ook anders naar mijn kledingkast. Ik ben de boel helemaal aan het omgooien. :P .
Ik vind veel jurken die ik heb nu ineens te kinderachtig :')

En een broek die ik twee weken terug kocht bleek op een dikke dag gekocht te zijn, want hij is alweer te groot. En toen lag ook nog eens de zoom eruit op dag 1 :{
pi_141048345
Ik ben niet bijgelezen maar ik moet even iets met jullie delen. Mijn vaderdagcadeau is af en ik vind hem echt heel tof geworden. O+ Ik kan niet wachten tot ik hem kan geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: even juiste plaatje toegevoegd. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door _NIKKI_ op 13-06-2014 22:08:06 ]
pi_141048534
Gaaf Nikki! Heb je al een plekje bedacht? :)

Hier zijn mensen al sinds de rust met vuvuzelas bezig. Ik denk dat ik er een aantal op plekken ga duwen waar geen vuvuzela hoort }:|
pi_141048723
Mooi Nikki! Ik vind die klokken echt heel gaaf gedaan. Ieder kindje zijn/haar eigen tijd. O+ . Geeft meteen weer hoe uniek ze zijn.
pi_141048725
Ooohhh wat mooi!!

Ik ga m'n man een bioscoopbon geven zodat hij in november naar Dumb and Dumber To kan gaan :P
Verder wilde hij niks hebben van mij want ik heb hem laatst al een heel mooi vaderdagcadeautje gegeven O+

Wat betreft je lijf na de zwangerschap: ik heb nu meer dan na m'n eerste zwangerschap echt iets van /care.
M'n lijf heeft wel mooi een kind gebakken en op de wereld gezet. Dat is echt zo ontzettend tof, en ach ben toch al getrouwd.
Tralalalaaa
pi_141048810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:58 schreef Dot. het volgende:
Gaaf Nikki! Heb je al een plekje bedacht? :)

Hier zijn mensen al sinds de rust met vuvuzelas bezig. Ik denk dat ik er een aantal op plekken ga duwen waar geen vuvuzela hoort }:|
Ja hier hoor je ook continue vuvuzela's. }:|

En het plekje, ik had de hal in gedachten, maar ik vind 'm zo tof dat ie in de woonkamer moet. En nu hopen dat man dat zondag ook vind.
pi_141048871
Wat gaaf nikki.
Hier rust. Ik heb wel wat vlaggetjes gezien in de wijk maar niet heel veel.
pi_141048879
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Franny_G het volgende:
Mooi Nikki! Ik vind die klokken echt heel gaaf gedaan. Ieder kindje zijn/haar eigen tijd. O+ . Geeft meteen weer hoe uniek ze zijn.
Oh sjit en nu zie ik dat ik twee klokken heb omgewisseld. :@ Gelukkig hangen die gewoon op spijkertjes dus ik kan ze snel wisselen. :)
pi_141049728
Ooh wauw NIKKI
S. 2014
J. 2016
pi_141050165
Haat aan de zwakzinnigheid van mensen door dat kutvoetbal. En dan vooral die klapjosti's die nu nog met die teringtoeters buiten herrie maken.

Verder niet moe en humeurig hoor :')
Tralalalaaa
pi_141050584
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:46 schreef Franny_G het volgende:
Ja met hangende schouders en tranen in mijn ogen. ;(

quote:
True, true. Maar vanwege mijn uitstelgedrag doe ik dat bij het volgende huwelijk wel weer. ;)

quote:
Oh klopt zeker! Fijn dat je zo naar je lichaam kan kijken. Ik ben daar wel een beetje schizofreen in, want op hetzelfde moment denk ik over mijn heupen: if you have it flaunt it 8)7 :D

Het helpt ook dat ik nog gewoon in de jurken pas die ik aan wilde! *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik vind veel jurken die ik heb nu ineens te kinderachtig :')

Ja! Of te kort in mijn geval. Ik had net een jurkje aan waarvan ik dacht: "tut tut, je bent geen zestien meer hč?" Terwijl ik die net voor het tweede streepje had gekocht. :P

Oh Nikki! Wat heb je dat weer mooi, perfect gedaan! O+
pi_141050722
Onze buurman heeft twee seconden vertraging op de lijn. :') w/
pi_141063542
Het viel hier mee... In tegenstelling tot nu is ze door het voetbalgeweld van de tweede helft heengesnurkt _O-. Maar ze slaapt weer. Echt, als ik toch die slaappatronen eens snapte!

Hier ook niet naar ON, we gaan naar Fantastyval - ook gezellig, maar van een heel andere orde ;).
ON was ik ook graag heen gegaan :D.

Nikki, mooi geworden zeg!

Franny, hier ook bezig aan een review van m'n kledingkast. Ik heb ook het gevoel dat er dingen anders 'moeten', ofzo. Brede heupen had ik al :D. Ben wel een stukje taille kwijt en dat vind ik wel jammer.

FR, wat rot! Al bekomen van de schrik?
pi_141063550
*; *; *; In September komt m'n zoon ter wereld
pi_141064573
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 06:39 schreef VurtDaFurk het volgende:
*; *; *; In September komt m'n zoon ter wereld
Gefeliciteerd! *O*
Als je wilt kun je tot die tijd meeschrijven in Z&G?
pi_141065398
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Franny_G het volgende:
RFR, dat denk je toch niet echt, zeker? Nee toch?
Een beetje wel.
Ik ben helaas iets te veel borstvoedende mama's of pro-borstvoedingsmensen tegengekomen die er meteen vanuit gaan dat ik ofwel geen zin zou hebben gehad om borstvoeding te geven omdat dat te veel 'gedoe' zou zijn, ofwel dat ik niet goed genoeg mijn best heb gedaan met de borstvoeding.
Dus ik zou me zeker wel onzeker voelen om N. op zo'n event te gaan flesvoeden.

Gaat het al wat beter met I.?

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef Dot. het volgende:
Van krampjes krijg ik zelf ook krampen ;( Een draagdoek vind ik zelf wel echt de oplossing!

En RFR, er is daar toch wel meer te zien dan alleen borstvoeding? Ik zag straks een docu over plastic en ik wil niet weten hoeveel afval wij nu produceren met die wegwerpluiers, maar ik denk niet dat ik m'n vriend aan de wasbare krijg. Er werd ook nog een keer uitgelegd waarom parfum voor kleintjes niet zo'n goed plan is. Ik ben blij met onze Natusan :)
Oh vast wel! Het is trouwens ook dichterbij dan ik dacht :') maar nu is de dag al volgepland.

Nikki, wat mooi!

Gefeliciteerd Vurt!

Help mij duimen dat mijn vaderdagcadeau vandaag bezorgd wordt! Kreeg gisteren een mail dat het verstuurd zou worden, maar je weet 't nooit..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:50:36 #140
73386 Fazz
onderweg
pi_141066619
:W Ik dacht gisteren een mooie bijleespost gedaan te hebben maar blijkbaar niet -O-

Mooi gelukt Nikki, je vaderdag project!

FR, wat een schrik! Gelukkig alleen maar blikschade maar blijft vervelend :(

En krampjes, die zijn naar. F heeft er niet heel veel last van, af en toe zie ik wel z'n hoofd rood worden en komt er een gil/huil gevolgd door het geluid van een natte scheet en zit z'n luier vol... Gelukkig duurt het nooit lang.

Het vingerverf project is hier half gelukt, een voetje lukte nog maar een handje was een no-go :') De verf eindigde over z'n hele lijf maar op papier was niet te doen :P
En qua kleding, in het merendeel van mijn kleding kan ik niet voeden. Dat gevoel dat bepaald dingen niet meer 'kunnen' heb ik ook wel, niet te kort/strak meer :@ Gisteren wel even 2 nieuwe jurken gekocht waarmee voeden wel gaat lukken :)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:59:59 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141068070
RFR het is hier juist heel relaxed, alles is mogelijk en iedereen is welkom :)
KuikenGuppy
  zaterdag 14 juni 2014 @ 19:20:57 #142
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141078258
Hoe was de ON Beurs?

Wij zijn niet geweest, Nora deed mee aan de Roomba Rodeo vandaag :+

Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141080314
Sylver O+

Ik heb vannacht niet eens van de aanrijding gedroomd. Wel zagen we vanmorgen dat er binnen in de auto ook van alles ontzet is. Tja kleine relatief goedkope auto die vangt een klap niet zo goed op.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 20:34:54 #144
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141081082
Lijkt me toch wel schrikken hoor, f_r! En wel balen van de auto, maar gelukkig niemand gewond. Goed dat je er niet over gedroomd hebt :)

Ik heb geen rijbewijs, maar ben moed bijeen aan het verzamelen om er wel mee te beginnen. Maar nu heb ik hele tijd zo'n stomme 'ironische' gedachten dat ik mezelf doodrijd als ik eindelijk op mijn 31ste een rijbewijs heb :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141081248
Ik heb mijn rijbewijs al meer dan 10 jaar en dit is mijn eerste aanrijding geweest met een andere auto. Ik heb wel een keer een paaltje geraakt en een trekhaak van iemand anders tegen onze trekhaak dus geen schade. En ik vind een rijbewijs echt ideaal kan niet meer zonder. Ook werktechnisch niet.
pi_141081443
Aaaaah, dat filmpje. :D . O+ .

Ik moet ook mijn rijbewijs nog halen. En ben 'al' 38. Heb helemaal geen zin om rijles te nemen. Maarja. Het is ook zo lullig als mijn vriend altijd chauffeur moet zijn.

Lief dat je vraagt naar I, RFR. Het ging vandaag weer als altijd. Vrolijk en vol energie.

Maar haar eczeem is wel echt erg geworden, vooral op haar armpjes en rond de binnenkant ellebogen. Grote rode, schilferige plekken. Ik heb even gelezen en meestal duidt dit op gevoeligheid voor andere zaken ook, zoals hooikoorts en allergie voor huismijt, huisdieren, en mogelijk ook aanleg voor astma. Tja, dat heeft ze dan mooi van mij, want ik had als kind ook eczeem, de genoemde allergieėn en bronchitis. Gelukkig ben ik daar grotendeels overheen gegroeid, dus ik hoop maar dat het bij haar meevalt en/of het ook minder wordt als ze groot wordt. Maandag maar een afspraak maken met de huisarts, al geloof ik dat er op dit moment weinig aan te doen valt, behalve smeren.

Vervelend RFR, dat mensen je dat gevoel geven over de borstvoeding.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:33:40 #147
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141083527
Ik heb tientallen kindjes gezien die de fles kregen.. ze verkopen daar dus dan juist dingen als glazen of rvs flessen. *O* O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:35:10 #148
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141083583
Natusan is trouwens ook niet echt geweldig spul als je het op de groene en huidvriendelijke manier wil doen Dot
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141083718
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten :'(
Tralalalaaa
pi_141084056
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Moppert het volgende:
Natusan is trouwens ook niet echt geweldig spul als je het op de groene en huidvriendelijke manier wil doen Dot
Oh? Ik heb wel die volledig parfumvrije die ze in Denemarken ook goed vinden.

Maar we badderen trouwens het meest in gewoon water. Hij heeft geen slechte huid gelukkig, op wat berg na (wat die schilfers dus bleken te zijn op z'n voorhoofd en hoofdhuid).

Zijn er rvs flessen ja? Stoere baby's :D En dan een speen van rubber ofzo?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten :'(
;(

Een kersenpitzakje op het buikje? Of een gewone grotemensenkruik die niet zo vol zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')