Ik zou er ook niet gelukkig van worden om mezelf in mij te herkennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef Kursor het volgende:
TAP pittig hoor als je niet weet wat je met slapen moet. Gelukkig ging vannacht aardig. (Wij mogen niet klagen met 1 of 2 nachtvoedingen en een vaak goed terug te leggen meisje dat heel rustig ligt). 's Avonds wel heel onrustig en hard huilen, maar dat is op die tijd wel te handelen.
Hmmm, sorry Cwen, weet niet of ik 'gelukkig' wordt van jouw herkenning. Verder geen anderen tot nu toe. Ken jouw verhaal wel een beetje van meelezen... en ook dat van mezelf van de eerste, ben daardoor (te?) alert
Fijn dat je het positief opvatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet gelukkig van worden om mezelf in mij te herkennen. Neem je tijd en kijk en hoe 't gaat, ik ben gelukkig een uitzondering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac en ik hebben vanavond onze 1e aanrijding met de auto meegemaakt. Ean en haar vader waren al uitgestapt en ik wilde doorrijden toen er een auto achteruit het parkeervak uitreed tegen mij aan. Ondanks dat het een hele zachte boem was ik merkte er amper wat van ben ik toch erg geschrokken. Gelukkig was Ean al uit de auto want de deuk zit in haar deur.
En dan nu nog het gedoe met de verzekering.
nee die heeft niks gemerkt gok ik. Het ging stapvoets. Ik zag het zelfs aankomen en toch heb ik nog lang nagetrild. Zo suf want behalve blikschade is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef Dot. het volgende:
[..]Schrok sac ook?
Veel plezier op de beurs morgen dames!
Hier komen een bult mannen voetbal kijken, maar ik ga lekker met Stip op zolder hangen
Ik vind veel jurken die ik heb nu ineens te kinderachtigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:46 schreef Franny_G het volgende:
Walk of shame?.
Goede reden om nieuwe jurken te kopen!
Nieuwe jurken voor een nieuwe/herboren vrouw! Een vrouw met een kind!
Ik heb zelf namelijk best dat mijn zelfbeeld is veranderd door de zwangerschap/bevalling/moederschap. Mijn lijf is wel goed teruggeveerd eigenlijk, maar ik kijk toch anders naar mijn lichaam en daarmee ook anders naar mijn kledingkast. Ik ben de boel helemaal aan het omgooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: even juiste plaatje toegevoegd.
[ Bericht 13% gewijzigd door _NIKKI_ op 13-06-2014 22:08:06 ]
Ja hier hoor je ook continue vuvuzela's.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:58 schreef Dot. het volgende:
Gaaf Nikki! Heb je al een plekje bedacht?![]()
Hier zijn mensen al sinds de rust met vuvuzelas bezig. Ik denk dat ik er een aantal op plekken ga duwen waar geen vuvuzela hoort
Oh sjit en nu zie ik dat ik twee klokken heb omgewisseld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Franny_G het volgende:
Mooi Nikki! Ik vind die klokken echt heel gaaf gedaan. Ieder kindje zijn/haar eigen tijd.. Geeft meteen weer hoe uniek ze zijn.
Ja met hangende schouders en tranen in mijn ogen.quote:
True, true. Maar vanwege mijn uitstelgedrag doe ik dat bij het volgende huwelijk wel weer.quote:Goede reden om nieuwe jurken te kopen!
Oh klopt zeker! Fijn dat je zo naar je lichaam kan kijken. Ik ben daar wel een beetje schizofreen in, want op hetzelfde moment denk ik over mijn heupen: if you have it flaunt itquote:Nieuwe jurken voor een nieuwe/herboren vrouw! Een vrouw met een kind!
Ik heb zelf namelijk best dat mijn zelfbeeld is veranderd door de zwangerschap/bevalling/moederschap. Mijn lijf is wel goed teruggeveerd eigenlijk, maar ik kijk toch anders naar mijn lichaam en daarmee ook anders naar mijn kledingkast. Ik ben de boel helemaal aan het omgooien..
Ja! Of te kort in mijn geval. Ik had net een jurkje aan waarvan ik dacht: "tut tut, je bent geen zestien meer hč?" Terwijl ik die net voor het tweede streepje had gekocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vind veel jurken die ik heb nu ineens te kinderachtig![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:39 schreef VurtDaFurk het volgende:
![]()
![]()
In September komt m'n zoon ter wereld
Een beetje wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Franny_G het volgende:
RFR, dat denk je toch niet echt, zeker? Nee toch?
Oh vast wel! Het is trouwens ook dichterbij dan ik dachtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef Dot. het volgende:
Van krampjes krijg ik zelf ook krampenEen draagdoek vind ik zelf wel echt de oplossing!
En RFR, er is daar toch wel meer te zien dan alleen borstvoeding? Ik zag straks een docu over plastic en ik wil niet weten hoeveel afval wij nu produceren met die wegwerpluiers, maar ik denk niet dat ik m'n vriend aan de wasbare krijg. Er werd ook nog een keer uitgelegd waarom parfum voor kleintjes niet zo'n goed plan is. Ik ben blij met onze Natusan![]()
Oh? Ik heb wel die volledig parfumvrije die ze in Denemarken ook goed vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Moppert het volgende:
Natusan is trouwens ook niet echt geweldig spul als je het op de groene en huidvriendelijke manier wil doen Dot
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |