Dat heeft de mijne ook aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
De jongens liggen hier in romper zonder mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en dan ingestopt onder alleen een lakentje zonder deken.
Hopelijk gaat het goed! Hoe vaak moeten jullie er normaal gesproken uit in de nacht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of ze, als ze straks wakker is geweest, het ook pikt om weer teruggelegd te worden in haar bedje.
Hopelijk slaap je dadelijk wel juist wat rustiger doordat de mini nu niet meer bij jullie ligt. En joh, niet suf over voelen, slaapgebrek doet veel met een mens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Straks met verschonen maak ik t wat koeler voor haar... Durf t nu niet te doen want dan wordt ze wakker en dan ben ik bang dat ze niet meer wil slapen.
Coco, ze is zo'n 2 keer per nacht wakker, maar dat was terwijl ze in ons bed sliep.
Ik vind t echt zo suf dat ik me er zo gespannen onder voelmaar ik ben ook zooooo ontzettend moe...
SPOILER: en nog een paar, omdat 't kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tom doet het overigens prima. Tis een lief, tevreden mannetje, met iets last van krampjes (die gelukkig niet al te lang aanhouden), en hij is nog steeds erg hongerigMaar wat een lekker ding is 't toch
Kijk mijn speklap nou
[ afbeelding ]SPOILER: en nog een paar, omdat 't kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dank je welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgt![]()
N. heeft helemaal niet bij ons op de kamer geslapen, en die doet 't vooralsnog prima. We halen haar elke dag lachend uit bed dus die trauma's zullen ook wel meevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
Een conferentie voor 170 mensen uit half Europa over een van onze onderzoeksonderwerpenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cwen, fijn dat z'n eerste werkdag zo goed bevallen is!
TAP, dat klinkt absoluut als een prima nachtMooi dat het zo lekker ging, en dat je langzaam weer wat slaap in aan het halen bent
Dot, ik ben nieuwsgierig. Wat heb je moeten organiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |