Poeh, nog een meelezer hier en geen actieve poster aangezien ik vrijwel altijd mobiel zit en een geheugen als een zeef heb...
Maar ik meld me ook maar even want ik voel me zo, ook al is mijn nieuwbakken dochter m'n tweede (nu 3,5 week oud), een enorme sukkel/newbie af en toe! Ik kan me van bepaalde dingen echt niet meer herinneren hoe en wanneer ik dingen gedaan heb bij dochter 1.0 ofzo en moet het nu opnieuw uitvinden... Nu moet dat sowieso wel want ander kind, maar toch.
Nu ligt dochter 2.0 bijvoorbeeld op dit moment voor het eerst in haar ledikantje, op haar kamer. Niet dat ik haar niet op mijn kamer wilde hebben, maar ze wil absoluut de wieg niet in en anders alleen bij mij op bed slapen maar dat werkt ook niet erg. Een co-sleeper heb ik niet dus dat houdt ook op.
Over het algemeen gaat ze meteen huilen als ik haar neerleg (ook als ze slaapt) maar heb het idee dat dat ook aan het maaien met haar armen ligt dus heb haar nu ingebakerd... En ze is dus rustig!
Alleen zit ik nu weer te stressen over het mezelf afvragen of ik haar niet te warm heb aangekleed...
Ik ben echt weer zo'n onzeker moedertje

en ik merk dat ik ratel dus ik stop maar weer met typen