abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140985687
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik je post stelen en plus enen klap? Aangezien ik toch altijd t zelfde doe en denk enzo?

Hier gaat alles goed, maar ti's schreeuwend druk haha
uiteraard :*
♥ J & S
pi_140988706
Franny :*. Klinkt lastig, met je moeder. Vervelend ook dat ze niet echt wil luisteren bij tegengas, dat herken ik wel van m'n schoonmoeder.

Dot, lekker knuffelen dan met Stip. Het is bekend, dat lastige inslapen... Ook korte slaapjes zijn hier nog altijd aan de orde van de dag.

Pfoe hé... Mijn man heeft vandaag z'n eerste werkdag. Helaas werd Ellie wakker van 'm toen hij opstond, dus ben al vanaf 7.30 uur met haar in de weer. Gelukkig slaapt ze nu.

Limone, jammer! Of wil je snel door voor een tweede kindje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Home is where the O+ is...
pi_140989210
oh oeps, Cwen. :{ :*

Mijn man zei vóór de geboorte: "zo en dan gaan we in februari weer beginnen voor een tweede?" :') Dát hoefde van mij nou ook weer niet, maar het is ook niet dat we alle tijd hebben. Zo voelt het voor ons. Zo rond M.'s eerste verjaardag leek mij wel een goed punt. Nu ik weer ongesteld ben geworden, voelt het alsof we kunnen beginnen wanneer we willen. *O*
pi_140989314
Wat is het trouwens perfect weer om te leren eten! *)
pi_140989836
Dat lijkt me een fijne gedachten Limone!
Ik dacht er toevallig laatst aan, nu lekker eten met je baby O+

Cwen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:17:50 #56
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_140989953
Cwen :o

SPOILER
Goede stats voor T *O*
Wij hebben pas met 9 maanden een afspraak, is dus per cb verschillend.

Wat geven jullie op de boterham? Ik ben een beetje inspiratieloos misschien hebben jullie nog wat tips.
pi_140990158
Klap
SPOILER
  donderdag 12 juni 2014 @ 15:27:28 #58
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140992232
Blegh Franny, dat lijkt me heel erg vervelend! Kus!

--

Hihi Limone, wat leuk dat je er zo blij mee bent. Ik mis het totaal niet, maar onze planning is ook om weer te beginnen als M. minimaal 1,5 jaar oud is. Ik ben trouwens wel een paar keer ongesteld geweest al, het begon al vrij snel weer. Ik heb nu een anticonceptiestaafje en sinds dien ben ik niet meer ongesteld geweest.

--

Cwen, komt vast goed dan!

--

Dot, knuffel voor jou en Stip!

--

Hier een nietsdoedagje. Ik had vanalles bedacht, maar ik ben gaaaaaaar. M. ook. Die is al aan d'r tweede slaapje bezig van ruim twee uur. :') Normaal doet ze slaapjes van 45 minuten, max.
pi_140993902
Ik kom me ook maar eens voorzichtig melden met J., nu drie weken oud. Een klein, lief, mooi meisje O+ (Hopelijk gaan de pukkeltjes snel weer weg, dan zien anderen ook dat ze mooi is :/.) Grote zus M. Is heel erg blij met 'r :Y.

Zelf heb ik nog wel een aardige tijd herstellen voor de boeg vanwege bekkeninstabiliteit. En verder nog hopeloos labiel naar mijn idee. Hoop dat dat herkenbaar is. Ik mis de zwangerschap momenteel nog flink; was ondanks 40w4d zwangerschap in m'n hoofd echt nog niet klaar.

Ik zal waarschijnlijk meer meelezen dan schrijven...
pi_140994892
Franny wat een vervelende situatie met je moeder. Hopelijk heeft ze snel door dat het zo niet gaat werken. :*
pi_140994999
Kursor, welkom! En ja, heel herkenbaar :Y :*.
pi_140997605
Skip, wat tof Pinkpop!
Mooie wagen Nikki! En 3 uur wandelen :o heerlijk zeg!
Rijst, van harte!
Cwen, hopelijk komt het snel :*
Franny, vervelende situatie :{ Hier zijn we ook wel tot de conclusie gekomen dat na de komst van een (klein)kind de verhoudingen met ouders blijkbaar weer helemaal opnieuw gevormd moeten worden. Na de nodige irritaties gaat het hier nu gelukkig wel weer aardig...

Dit weekend he, met vaderdag, doen jullie nog iets leuks? Ik dacht misschien iets te doen met voet/hand afdrukken van F.elix, maar waar vind je vingerverf die geschikt is voor kinderen <3 :?
pi_140997821
Even zonder quote ivm m'n eerste rustige moment van vandaag, maar thanks kr voor je post! Ik ga niks zeggen over s nachts ivm de fokwet, maar overdag volgen we hem idd gewoon :) als hij wil slapen doet hij dat wel en waar dat dan is is prima, in bed, de doek of op ons. Alleen soms zie je echt dat hij wil slapen en het gewoon niet lukt en dan helpt soms de doek niet eens en dat vind ik dan wel sneu.

Welkom Kursor!

Misschien kun je iets verven met bloem en water met bietensap oid erin Franny? Hier krijgt hij gewoon een cadeautje :)

En m'n vriend verklaart me gek dat ik er nu al aan denk maar ik wil er nog wel eentje hoor :Y Ik vond zwanger zijn heel fijn en ik vind het leuk als ze ongeveer even oud zijn :) En dan hebben we de slapeloze nachten ook maar gehad he ;)
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:07:10 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140998616
@Fazz, omtrekken op gekeurd papier en daarna uitknippen?
KuikenGuppy
pi_140998738
Vingerverf is toch bij uitstek geschikt boor kinderen? Ik ben er persoonlijk niet zo bang voor. Bijzitten met een pak billendoekjes en goed opletten. Zolang ze het potje niet in één keer adje trekken is een flinter verf binnenkrijgen niet zo'n ramp. Wie weet wat ze binnenkrijgen van het kauwen op boekjes of het zuigen aan ik schreef bijna 'van' :@ knuffels.

Op het KDV doen ze het trouwens met de voetjes.
pi_141000056
Vingerverf kan inderdaad gewoon. :)
Er bij blijven moet je toch.

Hier gaat onze bijna 9 maanden baby hard. Kruipen als een malle. Niet is veilig meer.
Als je hem op zijn billen zet blijft hij zowaar zitten. Lopen aan de hand. Niet meer stil liggen tijdens luier verschonen en aan/uitkleden. De dagen waren al druk, maar nu nog meer. Maar het heeft ook wel weer wat. Een echte kleine baby is het nu echt niet meer. En hij is zo leuk!

Al kan ik nu al duidelijk merken dat zijn karakter heel anders is dan grote broer. Die was heel rustig.
Dex zit vol met streken en grapjes. Dat wordt nog wat haha. Kleine drukte maker.
  donderdag 12 juni 2014 @ 21:21:32 #67
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141004921
Welkom Kursor!

Ik heb voor moederdag voor de oma's een vingerverf-afdruk van Nora's voetjes gemaakt. Ik wilde eigenlijk een handje en een voetje, maar ze wilde haar handje niet platleggen en alleen maar de verf en het papier opeten :D
Ik heb gewoon vingerverf bij de Hema gehaald. Ging er van uit dat zolang ze niet het hele potje leegdronk het wel veilig is.
Overigens is het wel een goed idee om dan te laten vingerverfen in alleen een luier en de omgeving verder goed af te dekken. Die tip las ik vandaag pas :P

Hij gaat lekker vlot, Ymme! Leuk om te zien dat ze allebei hun eigen karakter hebben, lijkt me :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141005346
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Sylver_ het volgende:
Overigens is het wel een goed idee om dan te laten vingerverfen in alleen een luier en de omgeving verder goed af te dekken. Die tip las ik vandaag pas :P
:D

Bedankt voor de tip!

Ik ga proberen met N voor papa en opa een hand- en voetafdrukje te maken. Fingers crossed!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_141006365
Ik heb van de jongens ook een voetafdrukje gemaakt voor vaderdag. Ik vind dat altijd zo schattig. O+ En L heeft op school een zakdoek beschilderd, echt heel leuk dat ze nu zelf dingen kan maken voor haar papa. En vandaag kwam ze thuis en ging ze zelf een verstopplek bedenken. O+

En ik heb ook een work in progress waar ik inmiddels best een beetje mee moet gaan opschieten. Ik heb de steigerplanken vanavond geverfd met een soort beits zodat je het hout er nog goed doorheen ziet en morgen wil ik de teksten erop plakken en klokjes en lijstjes er opplakken/schroeven. Fingers crossed dat het gaat lukken. Hier alvast een sneak preview van hoe het ongeveer wordt.
SPOILER
pi_141009553
Poeh, nog een meelezer hier en geen actieve poster aangezien ik vrijwel altijd mobiel zit en een geheugen als een zeef heb...
Maar ik meld me ook maar even want ik voel me zo, ook al is mijn nieuwbakken dochter m'n tweede (nu 3,5 week oud), een enorme sukkel/newbie af en toe! Ik kan me van bepaalde dingen echt niet meer herinneren hoe en wanneer ik dingen gedaan heb bij dochter 1.0 ofzo en moet het nu opnieuw uitvinden... Nu moet dat sowieso wel want ander kind, maar toch.

Nu ligt dochter 2.0 bijvoorbeeld op dit moment voor het eerst in haar ledikantje, op haar kamer. Niet dat ik haar niet op mijn kamer wilde hebben, maar ze wil absoluut de wieg niet in en anders alleen bij mij op bed slapen maar dat werkt ook niet erg. Een co-sleeper heb ik niet dus dat houdt ook op.
Over het algemeen gaat ze meteen huilen als ik haar neerleg (ook als ze slaapt) maar heb het idee dat dat ook aan het maaien met haar armen ligt dus heb haar nu ingebakerd... En ze is dus rustig!
Alleen zit ik nu weer te stressen over het mezelf afvragen of ik haar niet te warm heb aangekleed...
Ik ben echt weer zo'n onzeker moedertje :') en ik merk dat ik ratel dus ik stop maar weer met typen :')
Tralalalaaa
pi_141009734
TAP wat heeft ze aan dan?

Oh en ik voel me ook soms een noob hoor, ondanks dat dit de tweede en derde zijn. ;)
pi_141010373
Een korte mouwen romper, een pakje aan 1 stuk met sokjes en geen mouwen en de inbakerdoek. En een dekentje losjes over haar heen (niet volledig over haar heen) tegen het spartelen van haar beentjes. Ze is nogal sterk en kan zichzelf enorm omhoog wurmen :')
Tralalalaaa
pi_141010464
Misschien dat ik vannacht met verschonen het pakje maar uitdoe en vervang voor een dun broekje en geen sokjes aandoe. Vind t soms zo lastig, ze zeggen altijd wat ik aan heb plus 1 laagje. Maarja ik heb het soms dan warm en dan met slapen toch weer koud.
Tralalalaaa
pi_141010750
Lastig. Een beetje afhankelijk van of ze snel koud is en de temperatuur op haar kamer zou je kunnen overwegen het pakje uit te doen en wel goed in te stoppen.

De jongens liggen hier in romper zonder mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en dan ingestopt onder alleen een lakentje zonder deken. Maar mijn jongens zijn wel dikkies en al drie maanden. En zelfs als ze zo weinig aan hebben worden ze nog zweterig in bed.
pi_141011032
Ja precies, ze zijn al wat ouder dan mijn guppie... Ik denk dat ik straks met verschonen het pakje wel uit doe.

Vind t wel heel spannend zo, nu ze in haar eigen bedje ligt. Is echt voor het eerst. In de kraamweek lag ze steeds in de wieg en de kraamhulp is weg en ze vertikt het. En vind het echt niet erg om lekker te knuffelen hoor en gezellig als ze bij mij in bed ligt, maar ik slaap dan dus echt niet meer en ik moet de volgende dag ook gewoon nog functioneren, heb ook nog een peuter om rekening mee te houden :)
Maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of ze, als ze straks wakker is geweest, het ook pikt om weer teruggelegd te worden in haar bedje.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')