abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:46:53 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141084123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten :'(
Draagdoek?
:* Kloterig he..
  zaterdag 14 juni 2014 @ 21:46:55 #152
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141084124
Aahja er is ook wel geschikte natusan maar dan moet je goed opletten.
Veel stoffen zijn dan toch nog mwah die er in zitten.

En idd een rubberen speen of van de juiste siliconen. :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141084132
Sylver, dat filmpje is fantastisch. :D

Burd, fijn dat het zo'n leuke beurs was. :)

RFR wat vervelend dat mensen je dat gevoel geven. Ik heb zelf ook soms het idee dat ik me moet verdedigen omdat ik de fles geef. :*

Franny wat vervelend dat I zoveel last heeft van eczeem. -O- Hopelijk heeft de huisarts in ieder geval een zalfje dat helpt.

TAP, qua kramptips: een warme kruik op je buik en haar daar op leggen? Draagdoek? Haar op je arm leggen met het hoofdje bij je ellenboog en het kontje bij je hand? Oh en wandelen met de wandelwagen hielp hier ook. Een speen geven om de pijn weg te sabbelen?
pi_141084278
Alleen de kruik nog niet geprobeerd, ga dat maar eens doen. Speen kokt ze in en 1 keer moest ze zelfs over haar nek ervan. En dat was er eentje voor 0-2 maanden! Nouja. Manlief is nu wandelen maar hoor zelfs in de stilte haar huiltje nog. Pffff... Toch maar wat proberen te slapen. Als ze die krampjes toch niet had... ;(
Tralalalaaa
pi_141084337
Krampjes zijn gewoon ruk TAP. ;( Hopelijk kun je wat slapen. :*

Ik maakte gisteren nog een hele toffe foto van mijn twee mini Oranjefans. Check dat handje van T, hij had er voor de wedstrijd nog een hard hoofd in denk ik. :D

pi_141084443
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver, dat filmpje is fantastisch. :D

Burd, fijn dat het zo'n leuke beurs was. :)

RFR wat vervelend dat mensen je dat gevoel geven. Ik heb zelf ook soms het idee dat ik me moet verdedigen omdat ik de fles geef. :*

Franny wat vervelend dat I zoveel last heeft van eczeem. -O- Hopelijk heeft de huisarts in ieder geval een zalfje dat helpt.

TAP, qua kramptips: een warme kruik op je buik en haar daar op leggen? Draagdoek? Haar op je arm leggen met het hoofdje bij je ellenboog en het kontje bij je hand? Oh en wandelen met de wandelwagen hielp hier ook. Een speen geven om de pijn weg te sabbelen?
Ik verdedig me gewoon sowieso al merk ik :@ Maar ik baal ook gewoon nog steeds dat het niet is gelukt, want ik vond dat altijd de grootste onzin. Het is toch iets natuurlijks, dan moet dat toch gewoon kunnen? Maar ik had Stip nog eens aangelegd toen hij moeilijk de slaap kon vatten en ik nog wel wat bv had en ook al zag het eruit als de allergrootste hap, ik had gelijk twee kloven. Ik heb nog steeds wat bv en ik betrap mezelf er gewoon op dat ik af en toe denk dat ik het wel weer op kan krikken door te kolven nu hij weer rustiger is en ook lekker zelf even kan spelen.

Maar ik moet zeggen dat de meeste dames tegen wie ik het zeg en sommige zelfs langvoeden helemaal niet negatief reageren. Of dat doen ze achter m'n rug om :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:00:59 #157
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141084851
Ik lees een leuke beurs voor Burdie, ik zie een mooi filmpje van Sylver en ik lees ook wat minder fijne dingen.

FR.! Wat schrikken!

RFR :*

TAP :*. Hoe is het nu? Hier hielp de draagdoek dan nog wel wat.. Meer zou ik echt niet weten.

Franny, kus voor I!

En over rijbewijzen: gelijk gehaald toen ik 18 werd met zo'n tiendaagse cursus. Ik wilde hem zo snel mogelijk hebben. Als ik jullie was zou ik hem zeker halen, je hebt er zo veel voordeel van.

Nikki, je cadeau is mooi geworden!

--

Ik hoop dat ik nu niemand gemist heb, maar ik ben echt gaaaaaaar. Dus sorry!

Oh en: ik ben toch een beetje een doekenverslaving aan het opbouwen. Ik had er al een tijdje twee (en twee ringslings). Afgelopen week heb ik twee nieuwe besteld, en vandaag nog een. Kix gaat me slaan. :@

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 14-06-2014 22:08:29 ]
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:20:18 #158
73386 Fazz
onderweg
pi_141089767
Sylver, wat een leuk filmpje :D

en Nikki O+ wat een mooi stel is het toch.

Franny, wat sneu die eczeem. Heeft ze er veel last van?
en TAP :* zo zielig die krampjes. En zelf niet slapen doet je ook geen goed!

Oh en voor ik het vergeet, vandaag is F.elix alweer 1 maand *O* :o
en m'n vriend heeft zo'n schattige foto van ons gemaakt O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141092235
Het is wel duidelijk dat het jouw kind is, Fazz!!

Wat een schattige foto toch weer van je twee jongens, Nikki.

I. lijkt vooralsnog geen last te hebben van haar eczeem. Ze is ook nog te jong om gericht te gaan krabben, maar heb ook niet het idee dat ze er jeuk aan heeft. Het ziet er alleen wel onaangenaam uit.

Ik heb vanavond mijn moederdagcadeau uitgelezen. Het nieuwe boek van Herman Koch. Ik vond het wel aardig leesvoer, al worden leraren in zijn boek echt als de meest trieste figuren afgeschilderd. Gelukkig trek ik me dat niet persoonlijk aan. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141101114
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:37 schreef Cwen het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
Als je wilt kun je tot die tijd meeschrijven in Z&G?
Even spieken.. kwam dit topic bij toeval tegen.
pi_141101156
Fijne vaderdag allemaal!

Ik ben as we speak met mn moeder opweg naar het amc. Vriendje heeft een carcrash gemaakt. Weet niet hoe het met hem is want werd door de ambulance gebeld... Goed begin van de dag.. (en hierdoor ook mn werk over de zeik... Tja sorry maar heb wel wat anders aan mn hoofd!)
pi_141101214
Och jeetje, veel sterkte aapie. Hopelijk valt het mee.

Je werk gewoon uit je hoofd zetten. Niet belangrijk nu.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_141101425
Oh aapieannie! Hopelijk is alles ok :*
pi_141101440
Aapie veel sterkte.
pi_141101552
Op het moment is hij naar de ok. Open beenbreuk, enkel verbrijzeld en hoogstwaarschijnlijk gescheurde lever en milt.... Arm ding.
pi_141101565
Hier is het enige wat hielp bij beide kids op hun buikje op je arm leggen met gezichtje richting elleboog en je hand dus onder hun buikje
pi_141101617
Sterkte aapieannie!
pi_141101652
Hè gets aapieannie. Sterkte! :*
pi_141101716
Net contact gehad met mn werk om de situatie hoe het nu is uit te leggen.. nou dit gesprek krijgr mn eigen leidinggevende nog wel te horen! Of ik wel weet dat het lastig is als er iemand uitvalt. Ja natuurlijk weet ik dat maar mn vriend is nu toch echt belangrijker voor mij...
pi_141101719
Wel een klein feestje vandaag.. Kaylee zit in de dubbele cijfers! 10 maanden!
pi_141101748
Jeetje aapie wat heftig!! En je werk reageert ook achterlijk, je vriend ligt in het ziekenhuis! En niet met een gescheurde nagel ofzo. Echt belachelijk.
Veel sterkte!
Tralalalaaa
pi_141101758
Jezus aapieanne!! Sterkte
pi_141101781
Oh bah aapie! En wat een horken op je werk :X
  zondag 15 juni 2014 @ 09:18:21 #174
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141101783
heel veel sterkte :*
En die reactie van het werk is schandalig!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141101828
Franny, dat eczeem klinkt vervelend, gelukkig heeft ze er geen last van. Hopelijk groeit ze er snel overheen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten :'(
Bij N. werkte het altijd om haar met het buikje op je onderarm te leggen en te wiegen. En een speen.

Nikki, je oranjejongens O+ .

Fazz, ik zie twee dezelfde neuzen! O+

Annie, wat schrikken!
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 09:09 schreef aapieannie het volgende:
Net contact gehad met mn werk om de situatie hoe het nu is uit te leggen.. nou dit gesprek krijgr mn eigen leidinggevende nog wel te horen! Of ik wel weet dat het lastig is als er iemand uitvalt. Ja natuurlijk weet ik dat maar mn vriend is nu toch echt belangrijker voor mij...
Wát een waanzinnige reactie :( ! Ik zou dit echt hogerop leggen of HR inschakelen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')