Draagdoek?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten
Ik verdedig me gewoon sowieso al merk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver, dat filmpje is fantastisch.
Burd, fijn dat het zo'n leuke beurs was.
RFR wat vervelend dat mensen je dat gevoel geven. Ik heb zelf ook soms het idee dat ik me moet verdedigen omdat ik de fles geef.
Franny wat vervelend dat I zoveel last heeft van eczeem.Hopelijk heeft de huisarts in ieder geval een zalfje dat helpt.
TAP, qua kramptips: een warme kruik op je buik en haar daar op leggen? Draagdoek? Haar op je arm leggen met het hoofdje bij je ellenboog en het kontje bij je hand? Oh en wandelen met de wandelwagen hielp hier ook. Een speen geven om de pijn weg te sabbelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even spieken.. kwam dit topic bij toeval tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:37 schreef Cwen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Als je wilt kun je tot die tijd meeschrijven in Z&G?
Bij N. werkte het altijd om haar met het buikje op je onderarm te leggen en te wiegen. En een speen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand nog tips tegen krampjes behalve infacol, fietsen, warm badje etc... Heb heel de dag met een krijsend kind gezeten
Wát een waanzinnige reactiequote:Op zondag 15 juni 2014 09:09 schreef aapieannie het volgende:
Net contact gehad met mn werk om de situatie hoe het nu is uit te leggen.. nou dit gesprek krijgr mn eigen leidinggevende nog wel te horen! Of ik wel weet dat het lastig is als er iemand uitvalt. Ja natuurlijk weet ik dat maar mn vriend is nu toch echt belangrijker voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |