quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk setje. Maat 56 van h en m. Romperpak, broek, romper, muts, tshirt. Oh en de slab!!!
[ afbeelding ]
Interesse?
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje afgebogen, maar gebruikelijk voor deze leeftijd begreep ik."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten.
Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en.Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is.
Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst.En mooie curve hoor.
Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee.En de mannen ook volgens mij.
die pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten.
Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en.Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
![]()
staat ze goed!
*poef* nu is het weg
Ja kijk nou hoe schattig je Lindex pakjes zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn! Heb je gekolfd daar op de wc's? of geef je geen bv meer? Dat lijkt mij echt de horror namelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng.
Panoramafoto van Kix:
[ afbeelding ]
--
M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekendquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is.
Ohh en Skips, die foto van Pax![]()
![]()
Voor zover jij weet ja...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee ze konden niet meer vrij bewegen omdat de bakjes te smal werden (of de jongens te breedquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Nikki, passen je mannen al niet meer in de bak?
ze zijn ook heel smal die bakken..quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee ze konden niet meer vrij bewegen omdat de bakjes te smal werden (of de jongens te breed).
Qua lengte ging het wel, maar ik vond het sneu dat ze een soort van klem lagen in de bakjes.
Nu liggen ze sinds vandaag bijna in ligstand in de wandelwagen inzet van de Bugaboo en ze vinden het geweldig. Ze kijken lekker om zich heen nu en je hoort ze niet. Ik heb vandaag zo'n 3 uur met ze gewandeld.
Zie iets boven je.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef Cwen het volgende:
Skip, welkom terug! Net als Limone wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd
Nikki, wat fijn dat de wagen bevalt! En wat een leuke foto's
RFR, je meisje
Burdie, hier ging 'ie met 3 maanden eruit.
Als we I. al slapende verplaatsen en ze wordt wakker, kan ze ook wel eens een schrikreactie hebben (gelukkig niet als ik haar slapend in haar ledikantje leg). Maar dat duurt altijd maar even.quote:
Misschien wilde Stip gewoon graag lekker bij jou zijn? Dat herken ik ook wel. Mamahonger? En een beetje van slag omdat de dingen toch wat anders gaan dan anders?quote:Of misschien idd ook maar eens dat rubber eruit halenmaar toen we thuis waren werd het helaas niet beter. Ik mocht hem niet wegleggen en het in slaap komen s avonds kostte hem ook een uur.
Het feit dat je weet wat je vervelend vond vroeger betekent ook dat je weet hoe je het anders zult aanpakken toch? Maar ik denk dat I. zich geen betere moeder kan wensen en met liefde belt en langskomt laterquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:43 schreef Franny_G het volgende:
Mijn moeder was weer lekker bezig zeg. Al vanaf mijn 18e hoor ik zo om de paar maanden dat ik te weinig bel of langskom. Heb haar al vaak verteld dat ik niet zo'n beller ben en verder een druk leven heb. Nu ik een kind heb en verlof heb, verwacht ze toch weer dat ik minimaal 1 keer per week bel. Maar ik heb daar gewoon geen behoefte aan (mijn moeder en ik zijn helemaal niet close) en denk er ook niet aan.
Belt ze: 'Waarom hoor ik zo weinig van je? Je zei dat je zou bellen en als je dat niet doet, dan word ik verdrietig.'
Antwoord van mij in de trant van: sorry, maar alles gaat gewoon z'n gangetje en dan denk ik er gewoon niet aan om te bellen.
Zei weer: Nou, als I.solde groot is en zij laat niets van zich horen, zul je ook verdrietig zijn.
Na het gesprek werd ik ineens zo bozig. Ik wil niet dat ze mijn kind gebruikt in haar manipulatieve gedoe om mij een schuldgevoel te bezorgen.
Heb het wel weer van me afgezet nu, maar ik had dit niet zien aankomen eigenlijk. Ze is heel blij dat ik (toch nog) moeder ben, en dat vind ik ook allemaal heel fijn en mooi, maar ze laat ook weer kanten van zichzelf zien waardoor ik weer weet waarom ik al als kind niet heel blij was met haar als moeder. Best confronterend. Ik wil niet een moeder worden die haar kind claimt en allerlei zaken gaat projecteren.
Ja, dat dacht ik idd ook. Hij heeft ook nog lekker in de doek geslapenquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:51 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als we I. al slapende verplaatsen en ze wordt wakker, kan ze ook wel eens een schrikreactie hebben (gelukkig niet als ik haar slapend in haar ledikantje leg). Maar dat duurt altijd maar even.
[..]
Misschien wilde Stip gewoon graag lekker bij jou zijn? Dat herken ik ook wel. Mamahonger? En een beetje van slag omdat de dingen toch wat anders gaan dan anders?
Ik zou maar lekker veel knuffelen, zoveel als kan..
Op naar kind nummer 2!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:14 schreef Limone het volgende:
Ach Franny, moeders... De mijnes heeft ook wel eens M. gebruikt in een discussie. Ik ben toen wel ontploft heb er toen wel iets van gezegd. Ik laat veel langs mij heen gaan, maar dit ging te ver.
Perfecte T.![]()
---
Ik ben vandaag echt ongesteld geworden!Een paar maanden geleden dacht ik dat ongesteld was, maar toen heb ik waarschijnlijk de just-to-be-sure-tampon er te hard in geduwd.
Anyways, ik doe het weer!
uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik je post stelen en plus enen klap? Aangezien ik toch altijd t zelfde doe en denk enzo?
Hier gaat alles goed, maar ti's schreeuwend druk haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede stats voor T![]()
Wij hebben pas met 9 maanden een afspraak, is dus per cb verschillend.
Wat geven jullie op de boterham? Ik ben een beetje inspiratieloos misschien hebben jullie nog wat tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Sylver_ het volgende:
Overigens is het wel een goed idee om dan te laten vingerverfen in alleen een luier en de omgeving verder goed af te dekken. Die tip las ik vandaag pas
Dat heeft de mijne ook aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
De jongens liggen hier in romper zonder mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en dan ingestopt onder alleen een lakentje zonder deken.
Hopelijk gaat het goed! Hoe vaak moeten jullie er normaal gesproken uit in de nacht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of ze, als ze straks wakker is geweest, het ook pikt om weer teruggelegd te worden in haar bedje.
Hopelijk slaap je dadelijk wel juist wat rustiger doordat de mini nu niet meer bij jullie ligt. En joh, niet suf over voelen, slaapgebrek doet veel met een mens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Straks met verschonen maak ik t wat koeler voor haar... Durf t nu niet te doen want dan wordt ze wakker en dan ben ik bang dat ze niet meer wil slapen.
Coco, ze is zo'n 2 keer per nacht wakker, maar dat was terwijl ze in ons bed sliep.
Ik vind t echt zo suf dat ik me er zo gespannen onder voelmaar ik ben ook zooooo ontzettend moe...
SPOILER: en nog een paar, omdat 't kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tom doet het overigens prima. Tis een lief, tevreden mannetje, met iets last van krampjes (die gelukkig niet al te lang aanhouden), en hij is nog steeds erg hongerigMaar wat een lekker ding is 't toch
Kijk mijn speklap nou
[ afbeelding ]SPOILER: en nog een paar, omdat 't kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dank je welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgt![]()
N. heeft helemaal niet bij ons op de kamer geslapen, en die doet 't vooralsnog prima. We halen haar elke dag lachend uit bed dus die trauma's zullen ook wel meevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
Een conferentie voor 170 mensen uit half Europa over een van onze onderzoeksonderwerpenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cwen, fijn dat z'n eerste werkdag zo goed bevallen is!
TAP, dat klinkt absoluut als een prima nachtMooi dat het zo lekker ging, en dat je langzaam weer wat slaap in aan het halen bent
Dot, ik ben nieuwsgierig. Wat heb je moeten organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |