abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2014 @ 03:55:29 #1
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140943352
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 11-06-2014 19:45:03 ]
  woensdag 11 juni 2014 @ 03:57:00 #2
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140943358
Nieuwe afbeelding voor de OP on zuhhh wee als ik weer wat geslapen heb. :z
pi_140943916
Ja Skippie! Hoe hebben jullie het gehad?
pi_140947586
Goedemorgen! Mini in bad geweest en fruithapje achter de kiezen. Klaar voor weer een mooie dag!
Ze heeft op het moment een chagi fase. In bedje en box continue omrollen van rug naar buik. En dan boos als ze klem zit. Ook s nachts :O Iemand die dat herkent? Bij de andere nooit zo extreem gehad.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_140948996
Heel herkenbaar flower! Terwijl kaylee wel zelf ook terug kan draaien. In haar slaap raakt ze ervan in paniek...

Ze heeft ook duidelijk last van de warmte. Ze slaapt in alleen haar luier en nog zweet ze haar bed uit
pi_140949150
Hier ook herkenbaar! :Y
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:24:22 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_140952215
Ook herkenbaar. Zo grappig rolt ze de hele dag door de kamer, maar als ze per ongeluk op haar buik draait tijd3ns het inslapen was het brullen :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:32:16 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140952451
Nog ontzettend bedankt allemaal voor de reacties op mn vraag in het vorige topic, ik heb oa op vertbaudet idd wat leuke gezien O+

quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuk setje. Maat 56 van h en m. Romperpak, broek, romper, muts, tshirt. Oh en de slab!!!

[ afbeelding ]

Interesse? >:O
:D niet helemaal mijn smaak maar bedankt iig momo! :*

Nikki wat een enorm naar bericht zeg, bah! Daar krijg je idd de rillingen van :{
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:25:49 #9
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140954066
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:09 schreef Limone het volgende:
Ja Skippie! Hoe hebben jullie het gehad?
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng. :@

Panoramafoto van Kix:

--

M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140955807
Wat is M.aud een mooierd!! Hebben jullie ook de Stones gezien? Was echt heel tof, begreep ik?

flowerbox, ik herken het ook, al is het inmiddels een stuk minder nu het nieuwtje van het omrollen eraf is en ze ook weer wat sterker is.

Zojuist bij het cb geweest. Weer de gebruikelijke complimenten 'wat is ze sterk/nieuwsgierig/actief' waar mijn moederhart natuurlijk van opveert.

Wel advies gekregen om toch even langs de huisarts te gaan voor haar huidje. Ze lijkt wat eczeem te ontwikkelen en het smeren met wat ik nu heb, werkt niet afdoende want het wordt erger.

En ze kreeg weer twee prikken, door een nog beetje onervaren verpleegkundige die veel tijd tussen de twee prikjes liet en ook wat onhandig/onzeker deed. Dus toen I. net weer een beetje bijkwam van de eerste, tjak, de tweede prik. Terwijl de arts die ik bij de vorige prikjes had het heel snel achter elkaar deed.. Nouja, op zich viel het mee. Meteen weer aan de borst en toen was het snel vergeten. O+ .

De groeicurve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje afgebogen, maar gebruikelijk voor deze leeftijd begreep ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140967463
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is. O+

Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst. O+ En mooie curve hoor.

Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee. :Y En de mannen ook volgens mij. :)

SPOILER
En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten. *O*

Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en. O+ Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
pi_140967710
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is. O+

Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst. O+ En mooie curve hoor.

Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee. :Y En de mannen ook volgens mij. :)

SPOILER
En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten. *O*

Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en. O+ Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
die pakjes O+ O+ staat ze goed!
*poef* nu is het weg
pi_140967813
^^ mehehehe, jouw onderschrift! :D
pi_140967968
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:05 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

die pakjes O+ O+ staat ze goed!
Ja kijk nou hoe schattig je Lindex pakjes zijn. O+

SPOILER
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:11:02 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140967970
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is. :s)

Ohh en Skips, die foto van Pax :o O+
pi_140968003
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng. :@

Panoramafoto van Kix:

[ afbeelding ]

--

M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!

Wat fijn! Heb je gekolfd daar op de wc's? of geef je geen bv meer? Dat lijkt mij echt de horror namelijk. :X

En wat kan M. al goed zitten joh! :o
pi_140968041
Nikki ze lijken het idd heerlijk te vinden, fijn!

En spannend GotC! Ben ook wel benieuwd O+
♥ J & S
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:25:42 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140968641
Nikki wat een lieve foto's O+.
En wat klink je blij en gelukkig O+.

Vraagje, wanneer hebben jullie de verkleiner uit de MC gehaald? Kuiken komt nu met zijn (super lieve blote O+) voetjes tegen de achterbank aan maar past qua lengte nog prima met verkleiner. Anyone?
KuikenGuppy
pi_140969062
Heb je het schuimrubber blok al uit de verkleiner gehaald Burd?
pi_140969264
Skips, wat een mooie foto! Die ogen O+ .

Franny, prikjes zijn altijd zielig. Lijkt me wel fijn dat je dan meteen je kindje kan troosten door haar even aan de borst te leggen.

Nikki, ik vind jouw mannen altijd zo tof!

Burd, bij ons is die verkleiner er al lang uit. Ze zat er een beetje klemvast in, keek ook altijd een beetje angstig :D .

Minispam!

SPOILER
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_140969379
Ahhh RFR wat is ze leuk! O+ En die paaseifoto :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:44:58 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140969566
RFR *; Wat een moppie!

En Nikki, de pakjes zijn fantastisch! :9~
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:46:51 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140969629
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is. :s)

Ohh en Skips, die foto van Pax :o O+
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140969700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend ;)
Voor zover jij weet ja... :D
pi_140969831
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Voor zover jij weet ja... :D
:o !
It will set you free
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:52:59 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140969839
quote:

[..]

:+ KIX KIX KIX

Mannen met een x in de nick.... :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:56:42 #27
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140969986
quote:

[..]

_O- _O- Ik heb best een zwak voor Pax, maar nee.

--

RFR! En Nikki! O+ Mooie foto's!

--

Limone, er was een kolfruimte bij de EHBO. Goed geregeld! Ik geef tegenwoordig 50/50 bv - kv en ik redde het precies als ik M. M'n borsten liet leegtanken voor ik weg ging en ze leeg liet drinken als ik terug was. Er moest tijdens Pinkpop alleen niemand tegen me op botsen. :')
pi_140970148
Nikki, passen je mannen al niet meer in de bak? :o
Lotte!
Noah!
pi_140970349
Skip, welkom terug! Net als Limone wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd :Y

Nikki, wat fijn dat de wagen bevalt! En wat een leuke foto's :D

RFR, je meisje O+

Burdie, hier ging 'ie met 3 maanden eruit.
Home is where the O+ is...
pi_140970573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Nikki, passen je mannen al niet meer in de bak? :o
Nee ze konden niet meer vrij bewegen omdat de bakjes te smal werden (of de jongens te breed ;) ). -O- Qua lengte ging het wel, maar ik vond het sneu dat ze een soort van klem lagen in de bakjes.

Nu liggen ze sinds vandaag bijna in ligstand in de wandelwagen inzet van de Bugaboo en ze vinden het geweldig. Ze kijken lekker om zich heen nu en je hoort ze niet. Ik heb vandaag zo'n 3 uur met ze gewandeld. O+
pi_140971021
Je jongens hebben het zo te zien prima naar hun zin in de nieuwe wagen!!

RFR, superlieve foto's. O+ .

Burdie, hier ook met drie maanden toen ze ineens nogal benauwd ging huilen. En ze was duidelijk blij nadat we haar 'bevrijd' hadden.

I. heeft volgens mij weer geen last van haar prikjes! *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140971075
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Nee ze konden niet meer vrij bewegen omdat de bakjes te smal werden (of de jongens te breed ;) ). -O- Qua lengte ging het wel, maar ik vond het sneu dat ze een soort van klem lagen in de bakjes.

Nu liggen ze sinds vandaag bijna in ligstand in de wandelwagen inzet van de Bugaboo en ze vinden het geweldig. Ze kijken lekker om zich heen nu en je hoort ze niet. Ik heb vandaag zo'n 3 uur met ze gewandeld. O+
ze zijn ook heel smal die bakken..

fijn dat het nu leuker is voor ze
Lotte!
Noah!
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:59:51 #33
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140976328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef Cwen het volgende:
Skip, welkom terug! Net als Limone wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd :Y

Nikki, wat fijn dat de wagen bevalt! En wat een leuke foto's :D

RFR, je meisje O+

Burdie, hier ging 'ie met 3 maanden eruit.
Zie iets boven je. :)

--

Jeej voor I van Franny!

--

Hier is 'ie er net sinds een week uit Burdie, tot die tijd zat M. er nog goed in. Maar M. is qua maat niet echt gemiddeld.

Trusten y'all! :7
  donderdag 12 juni 2014 @ 07:06:39 #34
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_140980084
Goodmorning lieve allemaal!

Ik zal ipv van taart en alle andere lekkers een grote bak met vers fruit voor jullie neerzetten! :)

Vandaag mijn eerste verjaardag als mama! O+ O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 12 juni 2014 @ 07:18:08 #35
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_140980128
Gefeliciteerd, Rijst! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 12 juni 2014 @ 07:19:09 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140980136
Van harte rijst! *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140980179
Mmmmm lekker vers fruit! Van harte Rijst!!
pi_140980824
Van harte!
pi_140980926
Gefeliciteerd Rijst!

RFR, wat een leukerd! O+

En de jongens van Nikki zien er idd errug zen uit. Hoe fijn!

Wij hadden gisteren weer een zielige Stip terwijl hij dinsdag echt geen kik heeft gegeven zei m'n vriend. Ik was toen wel een beetje uitgeschoten met de Nexium zag ik gisteren, want we moeten een half zakje geven en ik strooide gisteren de rest van het zakje leeg en het was erg weinig. Het kan ook komen doordat we boodschappen moesten doen en hij in slaap viel in de supermarkt en vervolgens wakker werd in de auto. Dat gaat wel vaker mis. Hebben jullie kleintjes dat ook wel eens? Of misschien idd ook maar eens dat rubber eruit halen :) maar toen we thuis waren werd het helaas niet beter. Ik mocht hem niet wegleggen en het in slaap komen s avonds kostte hem ook een uur.

Vandaag werkdag 2, gelijk 12 uur lang :X Ik hoop toch echt wat eerder weg te kunnen...
pi_140980970
Mijn moeder was weer lekker bezig zeg. Al vanaf mijn 18e hoor ik zo om de paar maanden dat ik te weinig bel of langskom. Heb haar al vaak verteld dat ik niet zo'n beller ben en verder een druk leven heb. Nu ik een kind heb en verlof heb, verwacht ze toch weer dat ik minimaal 1 keer per week bel. Maar ik heb daar gewoon geen behoefte aan (mijn moeder en ik zijn helemaal niet close) en denk er ook niet aan.

Belt ze: 'Waarom hoor ik zo weinig van je? Je zei dat je zou bellen en als je dat niet doet, dan word ik verdrietig.'
Antwoord van mij in de trant van: sorry, maar alles gaat gewoon z'n gangetje en dan denk ik er gewoon niet aan om te bellen.
Zei weer: Nou, als I.solde groot is en zij laat niets van zich horen, zul je ook verdrietig zijn.

Na het gesprek werd ik ineens zo bozig. Ik wil niet dat ze mijn kind gebruikt in haar manipulatieve gedoe om mij een schuldgevoel te bezorgen.
Heb het wel weer van me afgezet nu, maar ik had dit niet zien aankomen eigenlijk. Ze is heel blij dat ik (toch nog) moeder ben, en dat vind ik ook allemaal heel fijn en mooi, maar ze laat ook weer kanten van zichzelf zien waardoor ik weer weet waarom ik al als kind niet heel blij was met haar als moeder. Best confronterend. Ik wil niet een moeder worden die haar kind claimt en allerlei zaken gaat projecteren.
pi_140981086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:40 schreef Dot. het volgende:

Hebben jullie kleintjes dat ook wel eens?
Als we I. al slapende verplaatsen en ze wordt wakker, kan ze ook wel eens een schrikreactie hebben (gelukkig niet als ik haar slapend in haar ledikantje leg). Maar dat duurt altijd maar even.

quote:
Of misschien idd ook maar eens dat rubber eruit halen :) maar toen we thuis waren werd het helaas niet beter. Ik mocht hem niet wegleggen en het in slaap komen s avonds kostte hem ook een uur.
Misschien wilde Stip gewoon graag lekker bij jou zijn? Dat herken ik ook wel. Mamahonger? En een beetje van slag omdat de dingen toch wat anders gaan dan anders?

Ik zou maar lekker veel knuffelen, zoveel als kan. *; .
pi_140981103
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:43 schreef Franny_G het volgende:
Mijn moeder was weer lekker bezig zeg. Al vanaf mijn 18e hoor ik zo om de paar maanden dat ik te weinig bel of langskom. Heb haar al vaak verteld dat ik niet zo'n beller ben en verder een druk leven heb. Nu ik een kind heb en verlof heb, verwacht ze toch weer dat ik minimaal 1 keer per week bel. Maar ik heb daar gewoon geen behoefte aan (mijn moeder en ik zijn helemaal niet close) en denk er ook niet aan.

Belt ze: 'Waarom hoor ik zo weinig van je? Je zei dat je zou bellen en als je dat niet doet, dan word ik verdrietig.'
Antwoord van mij in de trant van: sorry, maar alles gaat gewoon z'n gangetje en dan denk ik er gewoon niet aan om te bellen.
Zei weer: Nou, als I.solde groot is en zij laat niets van zich horen, zul je ook verdrietig zijn.

Na het gesprek werd ik ineens zo bozig. Ik wil niet dat ze mijn kind gebruikt in haar manipulatieve gedoe om mij een schuldgevoel te bezorgen.
Heb het wel weer van me afgezet nu, maar ik had dit niet zien aankomen eigenlijk. Ze is heel blij dat ik (toch nog) moeder ben, en dat vind ik ook allemaal heel fijn en mooi, maar ze laat ook weer kanten van zichzelf zien waardoor ik weer weet waarom ik al als kind niet heel blij was met haar als moeder. Best confronterend. Ik wil niet een moeder worden die haar kind claimt en allerlei zaken gaat projecteren.
Het feit dat je weet wat je vervelend vond vroeger betekent ook dat je weet hoe je het anders zult aanpakken toch? Maar ik denk dat I. zich geen betere moeder kan wensen en met liefde belt en langskomt later :Y :*

Heb je je moeder al verteld dat je het vervelend vindt als ze zulke dingen zegt? Of komt dat toch niet binnen?
pi_140981184
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:51 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Als we I. al slapende verplaatsen en ze wordt wakker, kan ze ook wel eens een schrikreactie hebben (gelukkig niet als ik haar slapend in haar ledikantje leg). Maar dat duurt altijd maar even.

[..]

Misschien wilde Stip gewoon graag lekker bij jou zijn? Dat herken ik ook wel. Mamahonger? En een beetje van slag omdat de dingen toch wat anders gaan dan anders?

Ik zou maar lekker veel knuffelen, zoveel als kan. *; .
Ja, dat dacht ik idd ook. Hij heeft ook nog lekker in de doek geslapen :) maar het slapen ging de laatste tijd zo goed en als hij dan een dag maar weer 45 min slaapjes doet vind ik dat zo sneu voor hem. Hij wordt er echt merkbaar chagrijnig van namelijk en je ziet gewoon aan alles dat hij eigenlijk liever slaapt. En als hij wakker wordt in de auto moet hij huilen en dan kan ik hem niet pakken en word ik zelf ook heel verdrietig ;(
pi_140981218
Lieve woorden, Dot. O+ . :) . Ik hoop het ook, maar ik wil haar de vrijheid en ruimte geven om te doen wat ze wil en nodig heeft. Als dat betekent dat ik haar een tijd(je) minder zie of spreek, dan wil ik dat kunnen respecteren. Maar, dat is allemaal nog heel ver weg gelukkig!

Nee, ze snapt dat niet goed. En als ik tegengas geef, dan kapt ze het ook meteen weer af. "Nou, zand erover", zegt ze dan snel.
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:57:10 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140982353
Franny :* Ik herken volledig wat je zegt. Lastig is dat, want je bent gewoon bezig met een gelukkig leven te leiden. Dat is toch wat elke moeder voor haar kind wil :)

T. is weer goedgekeurd: Netjes op de +1 lijnen (9.3kg, 72.5cm), erg snel wb ontwikkeling en doet alles perfect. ^O^
pi_140982746
Ach Franny, moeders... De mijnes heeft ook wel eens M. gebruikt in een discussie. Ik ben toen wel ontploft heb er toen wel iets van gezegd. Ik laat veel langs mij heen gaan, maar dit ging te ver.

Perfecte T. O+

---

Ik ben vandaag echt ongesteld geworden! *O* Een paar maanden geleden dacht ik dat ongesteld was, maar toen heb ik waarschijnlijk de just-to-be-sure-tampon er te hard in geduwd. :@ Anyways, ik doe het weer!
pi_140983117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 10:14 schreef Limone het volgende:
Ach Franny, moeders... De mijnes heeft ook wel eens M. gebruikt in een discussie. Ik ben toen wel ontploft heb er toen wel iets van gezegd. Ik laat veel langs mij heen gaan, maar dit ging te ver.

Perfecte T. O+

---

Ik ben vandaag echt ongesteld geworden! *O* Een paar maanden geleden dacht ik dat ongesteld was, maar toen heb ik waarschijnlijk de just-to-be-sure-tampon er te hard in geduwd. :@ Anyways, ik doe het weer!
Op naar kind nummer 2!! *O*

:P
Sarcasme. Herken het.
pi_140983848
Ja joepie!

óf op naar....

periodieke onthouding die wél ergens op slaat. :P
pi_140983887
Franny! Dat is stom! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen :*.
Het leven is nu eenmaal drukker nu er een kindje is.. helemaal niet gek! Het is alleen maar goed dat je hebt gezegd hoe en wat tegen je mams!

T! Wat gaat hij lekker zeg :D .. knappie O+

Limone! je doet het weer *O*

Dot, herkenbaar hoor. J slaapt maar heel af en toe in de MC. Over het algemeen is hij wakker en slaapt hij alleen 10 min bij een lange reis. Slaapt hij eindelijk dan neem ik hem rustig naar binnen maar als ik hem binnen neerzet gaan gelijk die kijkers weer open :').
Het is trouwens voor stip ook wennen, niet alleen voor jou. Zijn moeder die er altijd was is ineens weg :o.. De slaapjes van 45 min herken ik wel. J doet niet anders. Is het geen mogelijkheid om hem overdag meer in de doek te laten slapen. Sinds dat wij dat doen slaapt J heel goed snachts. Rond 20.30 doen we hem in de doek en tussen 21.00 en 22.00 slaapt hij in de doek. Zodra hij een min of 40 goed slaapt leggen we hem over in bed. Dit werkt super goed! Misschien ook gewoon stip volgen in wanneer hij 'wilt' slapen. Ik merk dat J soms ook moe is maar nog niet klaar is om te slapen dan spelen we nog even 5 a 10 min en als ik hem dan in de doek gooi is hij binnen 2 min weg.. als we dat bijvoorbeeld niet doen en ons te veel bezig houden met "ga nou lekker slapen" het allemaal veel langer duurt voordat hij eindelijk slaapt.

Ik weet het ook allemaal niet hoor :') maar misschien heb je er wat aan
♥ J & S
  donderdag 12 juni 2014 @ 11:57:38 #50
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140985371
Mag ik je post stelen en plus enen klap? Aangezien ik toch altijd t zelfde doe en denk enzo?

Hier gaat alles goed, maar ti's schreeuwend druk haha
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140985687
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik je post stelen en plus enen klap? Aangezien ik toch altijd t zelfde doe en denk enzo?

Hier gaat alles goed, maar ti's schreeuwend druk haha
uiteraard :*
♥ J & S
pi_140988706
Franny :*. Klinkt lastig, met je moeder. Vervelend ook dat ze niet echt wil luisteren bij tegengas, dat herken ik wel van m'n schoonmoeder.

Dot, lekker knuffelen dan met Stip. Het is bekend, dat lastige inslapen... Ook korte slaapjes zijn hier nog altijd aan de orde van de dag.

Pfoe hé... Mijn man heeft vandaag z'n eerste werkdag. Helaas werd Ellie wakker van 'm toen hij opstond, dus ben al vanaf 7.30 uur met haar in de weer. Gelukkig slaapt ze nu.

Limone, jammer! Of wil je snel door voor een tweede kindje?

SPOILER
pi_140989210
oh oeps, Cwen. :{ :*

Mijn man zei vóór de geboorte: "zo en dan gaan we in februari weer beginnen voor een tweede?" :') Dát hoefde van mij nou ook weer niet, maar het is ook niet dat we alle tijd hebben. Zo voelt het voor ons. Zo rond M.'s eerste verjaardag leek mij wel een goed punt. Nu ik weer ongesteld ben geworden, voelt het alsof we kunnen beginnen wanneer we willen. *O*
pi_140989314
Wat is het trouwens perfect weer om te leren eten! *)
pi_140989836
Dat lijkt me een fijne gedachten Limone!
Ik dacht er toevallig laatst aan, nu lekker eten met je baby O+

Cwen
SPOILER
♥ J & S
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:17:50 #56
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_140989953
Cwen :o

SPOILER
Goede stats voor T *O*
Wij hebben pas met 9 maanden een afspraak, is dus per cb verschillend.

Wat geven jullie op de boterham? Ik ben een beetje inspiratieloos misschien hebben jullie nog wat tips.
pi_140990158
Klap
SPOILER
  donderdag 12 juni 2014 @ 15:27:28 #58
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140992232
Blegh Franny, dat lijkt me heel erg vervelend! Kus!

--

Hihi Limone, wat leuk dat je er zo blij mee bent. Ik mis het totaal niet, maar onze planning is ook om weer te beginnen als M. minimaal 1,5 jaar oud is. Ik ben trouwens wel een paar keer ongesteld geweest al, het begon al vrij snel weer. Ik heb nu een anticonceptiestaafje en sinds dien ben ik niet meer ongesteld geweest.

--

Cwen, komt vast goed dan!

--

Dot, knuffel voor jou en Stip!

--

Hier een nietsdoedagje. Ik had vanalles bedacht, maar ik ben gaaaaaaar. M. ook. Die is al aan d'r tweede slaapje bezig van ruim twee uur. :') Normaal doet ze slaapjes van 45 minuten, max.
pi_140993902
Ik kom me ook maar eens voorzichtig melden met J., nu drie weken oud. Een klein, lief, mooi meisje O+ (Hopelijk gaan de pukkeltjes snel weer weg, dan zien anderen ook dat ze mooi is :/.) Grote zus M. Is heel erg blij met 'r :Y.

Zelf heb ik nog wel een aardige tijd herstellen voor de boeg vanwege bekkeninstabiliteit. En verder nog hopeloos labiel naar mijn idee. Hoop dat dat herkenbaar is. Ik mis de zwangerschap momenteel nog flink; was ondanks 40w4d zwangerschap in m'n hoofd echt nog niet klaar.

Ik zal waarschijnlijk meer meelezen dan schrijven...
pi_140994892
Franny wat een vervelende situatie met je moeder. Hopelijk heeft ze snel door dat het zo niet gaat werken. :*
pi_140994999
Kursor, welkom! En ja, heel herkenbaar :Y :*.
pi_140997605
Skip, wat tof Pinkpop!
Mooie wagen Nikki! En 3 uur wandelen :o heerlijk zeg!
Rijst, van harte!
Cwen, hopelijk komt het snel :*
Franny, vervelende situatie :{ Hier zijn we ook wel tot de conclusie gekomen dat na de komst van een (klein)kind de verhoudingen met ouders blijkbaar weer helemaal opnieuw gevormd moeten worden. Na de nodige irritaties gaat het hier nu gelukkig wel weer aardig...

Dit weekend he, met vaderdag, doen jullie nog iets leuks? Ik dacht misschien iets te doen met voet/hand afdrukken van F.elix, maar waar vind je vingerverf die geschikt is voor kinderen <3 :?
pi_140997821
Even zonder quote ivm m'n eerste rustige moment van vandaag, maar thanks kr voor je post! Ik ga niks zeggen over s nachts ivm de fokwet, maar overdag volgen we hem idd gewoon :) als hij wil slapen doet hij dat wel en waar dat dan is is prima, in bed, de doek of op ons. Alleen soms zie je echt dat hij wil slapen en het gewoon niet lukt en dan helpt soms de doek niet eens en dat vind ik dan wel sneu.

Welkom Kursor!

Misschien kun je iets verven met bloem en water met bietensap oid erin Franny? Hier krijgt hij gewoon een cadeautje :)

En m'n vriend verklaart me gek dat ik er nu al aan denk maar ik wil er nog wel eentje hoor :Y Ik vond zwanger zijn heel fijn en ik vind het leuk als ze ongeveer even oud zijn :) En dan hebben we de slapeloze nachten ook maar gehad he ;)
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:07:10 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140998616
@Fazz, omtrekken op gekeurd papier en daarna uitknippen?
KuikenGuppy
pi_140998738
Vingerverf is toch bij uitstek geschikt boor kinderen? Ik ben er persoonlijk niet zo bang voor. Bijzitten met een pak billendoekjes en goed opletten. Zolang ze het potje niet in één keer adje trekken is een flinter verf binnenkrijgen niet zo'n ramp. Wie weet wat ze binnenkrijgen van het kauwen op boekjes of het zuigen aan ik schreef bijna 'van' :@ knuffels.

Op het KDV doen ze het trouwens met de voetjes.
pi_141000056
Vingerverf kan inderdaad gewoon. :)
Er bij blijven moet je toch.

Hier gaat onze bijna 9 maanden baby hard. Kruipen als een malle. Niet is veilig meer.
Als je hem op zijn billen zet blijft hij zowaar zitten. Lopen aan de hand. Niet meer stil liggen tijdens luier verschonen en aan/uitkleden. De dagen waren al druk, maar nu nog meer. Maar het heeft ook wel weer wat. Een echte kleine baby is het nu echt niet meer. En hij is zo leuk!

Al kan ik nu al duidelijk merken dat zijn karakter heel anders is dan grote broer. Die was heel rustig.
Dex zit vol met streken en grapjes. Dat wordt nog wat haha. Kleine drukte maker.
  donderdag 12 juni 2014 @ 21:21:32 #67
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141004921
Welkom Kursor!

Ik heb voor moederdag voor de oma's een vingerverf-afdruk van Nora's voetjes gemaakt. Ik wilde eigenlijk een handje en een voetje, maar ze wilde haar handje niet platleggen en alleen maar de verf en het papier opeten :D
Ik heb gewoon vingerverf bij de Hema gehaald. Ging er van uit dat zolang ze niet het hele potje leegdronk het wel veilig is.
Overigens is het wel een goed idee om dan te laten vingerverfen in alleen een luier en de omgeving verder goed af te dekken. Die tip las ik vandaag pas :P

Hij gaat lekker vlot, Ymme! Leuk om te zien dat ze allebei hun eigen karakter hebben, lijkt me :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141005346
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Sylver_ het volgende:
Overigens is het wel een goed idee om dan te laten vingerverfen in alleen een luier en de omgeving verder goed af te dekken. Die tip las ik vandaag pas :P
:D

Bedankt voor de tip!

Ik ga proberen met N voor papa en opa een hand- en voetafdrukje te maken. Fingers crossed!
It will set you free
pi_141006365
Ik heb van de jongens ook een voetafdrukje gemaakt voor vaderdag. Ik vind dat altijd zo schattig. O+ En L heeft op school een zakdoek beschilderd, echt heel leuk dat ze nu zelf dingen kan maken voor haar papa. En vandaag kwam ze thuis en ging ze zelf een verstopplek bedenken. O+

En ik heb ook een work in progress waar ik inmiddels best een beetje mee moet gaan opschieten. Ik heb de steigerplanken vanavond geverfd met een soort beits zodat je het hout er nog goed doorheen ziet en morgen wil ik de teksten erop plakken en klokjes en lijstjes er opplakken/schroeven. Fingers crossed dat het gaat lukken. Hier alvast een sneak preview van hoe het ongeveer wordt.
SPOILER
pi_141009553
Poeh, nog een meelezer hier en geen actieve poster aangezien ik vrijwel altijd mobiel zit en een geheugen als een zeef heb...
Maar ik meld me ook maar even want ik voel me zo, ook al is mijn nieuwbakken dochter m'n tweede (nu 3,5 week oud), een enorme sukkel/newbie af en toe! Ik kan me van bepaalde dingen echt niet meer herinneren hoe en wanneer ik dingen gedaan heb bij dochter 1.0 ofzo en moet het nu opnieuw uitvinden... Nu moet dat sowieso wel want ander kind, maar toch.

Nu ligt dochter 2.0 bijvoorbeeld op dit moment voor het eerst in haar ledikantje, op haar kamer. Niet dat ik haar niet op mijn kamer wilde hebben, maar ze wil absoluut de wieg niet in en anders alleen bij mij op bed slapen maar dat werkt ook niet erg. Een co-sleeper heb ik niet dus dat houdt ook op.
Over het algemeen gaat ze meteen huilen als ik haar neerleg (ook als ze slaapt) maar heb het idee dat dat ook aan het maaien met haar armen ligt dus heb haar nu ingebakerd... En ze is dus rustig!
Alleen zit ik nu weer te stressen over het mezelf afvragen of ik haar niet te warm heb aangekleed...
Ik ben echt weer zo'n onzeker moedertje :') en ik merk dat ik ratel dus ik stop maar weer met typen :')
Tralalalaaa
pi_141009734
TAP wat heeft ze aan dan?

Oh en ik voel me ook soms een noob hoor, ondanks dat dit de tweede en derde zijn. ;)
pi_141010373
Een korte mouwen romper, een pakje aan 1 stuk met sokjes en geen mouwen en de inbakerdoek. En een dekentje losjes over haar heen (niet volledig over haar heen) tegen het spartelen van haar beentjes. Ze is nogal sterk en kan zichzelf enorm omhoog wurmen :')
Tralalalaaa
pi_141010464
Misschien dat ik vannacht met verschonen het pakje maar uitdoe en vervang voor een dun broekje en geen sokjes aandoe. Vind t soms zo lastig, ze zeggen altijd wat ik aan heb plus 1 laagje. Maarja ik heb het soms dan warm en dan met slapen toch weer koud.
Tralalalaaa
pi_141010750
Lastig. Een beetje afhankelijk van of ze snel koud is en de temperatuur op haar kamer zou je kunnen overwegen het pakje uit te doen en wel goed in te stoppen.

De jongens liggen hier in romper zonder mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en dan ingestopt onder alleen een lakentje zonder deken. Maar mijn jongens zijn wel dikkies en al drie maanden. En zelfs als ze zo weinig aan hebben worden ze nog zweterig in bed.
pi_141011032
Ja precies, ze zijn al wat ouder dan mijn guppie... Ik denk dat ik straks met verschonen het pakje wel uit doe.

Vind t wel heel spannend zo, nu ze in haar eigen bedje ligt. Is echt voor het eerst. In de kraamweek lag ze steeds in de wieg en de kraamhulp is weg en ze vertikt het. En vind het echt niet erg om lekker te knuffelen hoor en gezellig als ze bij mij in bed ligt, maar ik slaap dan dus echt niet meer en ik moet de volgende dag ook gewoon nog functioneren, heb ook nog een peuter om rekening mee te houden :)
Maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of ze, als ze straks wakker is geweest, het ook pikt om weer teruggelegd te worden in haar bedje.
Tralalalaaa
pi_141011920
Skip, een half jaar oud alweer? :o Kijk d'r nou zitten O+

Franny, nette curve :Y

Nikki, fijn dat de nieuwe wagen bevalt! En wat een binkies zijn 't *;

RFR, wat een lieve spam :) En die paasei-foto idd :D

Rijstebuiltje, je eerste verjaardag als mama O+ Nog van harte!

Dot, hoe was je lange werkdag vandaag? Beetje meegevallen?

GotC, fijn dat alles goed was op t cb :)

Franny, lijkt me naar als dat zo vervelend gaat tussen je moeder en jou. Ik kan het me zelf niet goed voorstellen, mijn moeder en ik hebben dagelijks contact, sowieso per app en meestal bellen we ook nog even.

Cwen, hoe was de eerste werkdag van je man? En hopelijk overtijd van de stress idd :P Oh, en iets verderop lees ik dat de test wit is. Da's mooi dan :)

Hai Kursor! :W O+ Hopelijk gaat het snel beter met de bi. En voel je je weer wat happier :*

Nikki, wat een tof ding ben je aan het maken met die klokken <3 O+ Benieuwd naar de 'affe' versie :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
De jongens liggen hier in romper zonder mouwen, dunne slaapzak zonder mouwen en dan ingestopt onder alleen een lakentje zonder deken.
Dat heeft de mijne ook aan :Y Hij is dan wel iets jonger (6,5 week), maar wel een spekkie :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of ze, als ze straks wakker is geweest, het ook pikt om weer teruggelegd te worden in haar bedje.
Hopelijk gaat het goed! Hoe vaak moeten jullie er normaal gesproken uit in de nacht?
pi_141012107
Voor hier in huis zou dat te warm zijn, Tap. Ik zou denk ik ook het dekentje weghalen. Maarja, hier hangt de warmte al dagen in huis en vind ik voor mijzelf een deken al te warm. Fijn dat het inbakeren helpt. Dat was mijn redding de eerste drie maanden. O+
pi_141012274
Straks met verschonen maak ik t wat koeler voor haar... Durf t nu niet te doen want dan wordt ze wakker en dan ben ik bang dat ze niet meer wil slapen.

Coco, ze is zo'n 2 keer per nacht wakker, maar dat was terwijl ze in ons bed sliep.

Ik vind t echt zo suf dat ik me er zo gespannen onder voel :') maar ik ben ook zooooo ontzettend moe...
Tralalalaaa
pi_141012390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Straks met verschonen maak ik t wat koeler voor haar... Durf t nu niet te doen want dan wordt ze wakker en dan ben ik bang dat ze niet meer wil slapen.

Coco, ze is zo'n 2 keer per nacht wakker, maar dat was terwijl ze in ons bed sliep.

Ik vind t echt zo suf dat ik me er zo gespannen onder voel :') maar ik ben ook zooooo ontzettend moe...
Hopelijk slaap je dadelijk wel juist wat rustiger doordat de mini nu niet meer bij jullie ligt. En joh, niet suf over voelen, slaapgebrek doet veel met een mens. :*
pi_141012712
Nee joh niet rot voelen! Als je het echt niet meer trekt, kan je haar altijd nog terugnemen naar jullie kamer en dan probeer je het morgen weer. Komt goed! :*
pi_141012809
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
Tralalalaaa
pi_141012922
Tom doet het overigens prima. Tis een lief, tevreden mannetje, met iets last van krampjes (die gelukkig niet al te lang aanhouden), en hij is nog steeds erg hongerig :D Maar wat een lekker ding is 't toch O+

Kijk mijn speklap nou

SPOILER: en nog een paar, omdat 't kan
pi_141013150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja nouja, je leest weleens dat je je baby veel langer bij je op de kamer moet houden etc., maar ze wil echt de wieg niet in, en ledikant past niet in de slaapkamer. Maar voel me dan zo'n ontaarde moeder ofzo. Terwijl peuter ook vrij snel naar haar eigen kamertje ging en daar ook geen trauma's aan overgehouden heeft ofzo.
Maar soort van 'bang' dat er afkeurend maar me gekeken wordt terwijl ik echt het allerbeste voor heb met m'n kinderen.
Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgt :Y :*
pi_141013249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tom doet het overigens prima. Tis een lief, tevreden mannetje, met iets last van krampjes (die gelukkig niet al te lang aanhouden), en hij is nog steeds erg hongerig :D Maar wat een lekker ding is 't toch O+

Kijk mijn speklap nou
[ afbeelding ]

SPOILER: en nog een paar, omdat 't kan
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_141013534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Neeeee joh! Saar heeft van begin af aan op een eigen kamertje geslapen. Tom slaapt nu bij ons in een cosleeper. Allebei voelde dat op dat moment het beste. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt wat anderen zouden vinden. En dat moet jij ook niet doen! Nergens voor nodig. Zeker niet om zoiets als 'waar slaapt de baby 's nachts'. Maar sowieso niet, want je bént gewoon een liefdevolle moeder die supergoed voor haar kinderen zorgt :Y :*
Dank je wel :*
Wat ik al zei, ik voel me soms enorm onzeker, en met andere gevallen juist veel relaxter als toen met peuter omdat je het toch voor de tweede keer meemaakt. Maar toch he, zijn toch verschillende kinderen dus toch is het ook wel weer nieuw.
Maar ik weet ook dat het hoe dan ook wel goed komt, de eerste weken/maanden zijn gewoon vrij pittig. Maar het is het allemaal waard O+

Wat is Tom een leuk spekkie trouwens!!
Tralalalaaa
pi_141015230
'Ontaard' vind ik zo'n naar woord. Nooit meer over jezelf zeggen hoor! ~O>
pi_141016288
Oh, die gespannenheid herken ik heel erg! Nu is het gelukkig minder, maar die eerste tijd was ik zo bezig of ik het allemaal wel goed deed en had ik steeds zo'n gespannen gevoel, ook als het gewoon goed ging allemaal. Zo'n ienimieni babytje is ook zo kwetsbaar en fragiel. En je wilt alles helemaal goed maken de heeeeele tijd. Dat is ook uitputtend. Maar je doet het goed, TAP. En ze slaapt vast heerlijk.
pi_141016457
Voor vaderdag heb ik een fotoalbum gemaakt met alle mooie foto's van de afgelopen maanden van mijn vriend en I. samen. *; . Maar nu ik lees over het maken van handafdrukjes met vingerverf wil ik dat ook doen. Gewoon voor mezelf. :D .
pi_141017921
Ze is nu voor de eerste keer wakker! Ben benieuwd hoe het zo na de voeding gaat...
Tralalalaaa
pi_141018659
Vooralsnog niet zoveel zin :') wakker in haar bedje leggen gaat 'm niet worden, dan maar naast me in slaap laten vallen en dan wegleggen... En in 'ergste' geval weer tussen ons in.

*edit*
Om kwart voor 3 weer teruggelegd, en nu, om 5 voor 6, weer wakker. Ik ben tevreden hoor!! :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Take_A_Picture op 13-06-2014 05:55:34 ]
Tralalalaaa
pi_141019702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
N. heeft helemaal niet bij ons op de kamer geslapen, en die doet 't vooralsnog prima. We halen haar elke dag lachend uit bed dus die trauma's zullen ook wel meevallen.
En ontaard moet je inderdaad niet over jezelf zeggen! Je doet toch wat jou het beste lijkt voor je kinderen?

Coco, die romper is tof, nu moet ik ook een jongetje! En die foto met papa O+ .
It will set you free
pi_141020054
Ja, op die foto met papa is hij nog echt klein! O+

Zelf ook goed geslapen, Tap?
pi_141020196
TAP, klinkt goed hoor! Niks ontaards aan, wat voor de één fijn is, werkt voor de ander niet en vice versa.

Ik zag gister nog een mooie curve van Franny! 4 maanden dipje is idd heel normaal.

Coco O+.

Mijn man was zo enthousiast over z'n nieuwe werk toen hij gisteren thuis kwam dat hij 's avonds nog met Ellie is gaan wandelen O+. Lijkt wel snor te zitten dus!
pi_141020434
Tap :* mijne ligt in alleen een romper en wel een deken, want inbakeren vindt hij echt hels, maar als ik hem niet strak instop wordt hij wakker van z'n armpjes die alle kanten op gaan en met alleen een laken krijg ik hem niet strak genoeg. Sowieso heeft z'n vader hem de afgelopen dagen alleen in een romper gehad, want elke keer als ik hem aankleedde was hij binnen no time helemaal plakkerig.

En ik zat vannacht al helemaal klaar met z'n fles, slaapt ie gewoon nog anderhalf uur door :') En ik kon dus niet slapen, want hij kon elk moment z'n fles willen. Maar ja, z'n ritme was de laatste tijd ook een fles om 3 uur, maar als hij dan ineens pas om 11 uur erin ligt wordt het dus 5, maar mijn lijf is gewend aan 3 uur. We zitten trouwens aan de max van schepjes :{ Maar soms lijkt hij toch nog meer te willen... En we hebben al hongerige baby voeding... De comfort voeding was met 1 schepje al geen succes, hij kreeg ineens drie of vier poepluiers per dag en echt dat het er gewoon uit loopt. Handig om te weten als hij weer eens verstopt is :)

En Tom! O+ Lekker spekkie! En wat een lieve foto met papa!

Wat fijn dat je man een goede dag heeft gehad Cwen! Hoe vond jij het?

M'n lange werkdag was lang! En er ging zoveel mis :') Krijg je ervan als je iets organiseert voor vrijdag de 13e he :P vandaag nog een halve dag en dan weekend *O* Volgende keer begin ik de eerste twee weken met halve dagen hoor :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Dot. op 13-06-2014 08:48:41 ]
pi_141020623
Nou, ik heb haar om 10 over 6 weer teruggelegd (snelle drinker haha) en ze slaapt nog... Ik ben supermoe, maar heb heerlijk geslapen. Maar merk dat m'n lichaam wat slaap aan het inhalen is.
Ik ben trots op m'n kleine hummeltje O+
Tralalalaaa
pi_141022702
Cwen, fijn dat z'n eerste werkdag zo goed bevallen is!

TAP, dat klinkt absoluut als een prima nacht :Y Mooi dat het zo lekker ging, en dat je langzaam weer wat slaap in aan het halen bent :)

Dot, ik ben nieuwsgierig. Wat heb je moeten organiseren?
pi_141023360
Coco hij lijkt huge maar op de foto bij zijn vader weer heel klein.
Tap fijn dat je nacht goed was.
Franny succes met het gedoe met je moeder.
Cwen klinkt goed van je man.
Sac trok zich op aan mijn tas en de schouw. Ze keek er erg gelukkig bij.
pi_141023564
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cwen, fijn dat z'n eerste werkdag zo goed bevallen is!

TAP, dat klinkt absoluut als een prima nacht :Y Mooi dat het zo lekker ging, en dat je langzaam weer wat slaap in aan het halen bent :)

Dot, ik ben nieuwsgierig. Wat heb je moeten organiseren?
Een conferentie voor 170 mensen uit half Europa over een van onze onderzoeksonderwerpen :) We hebben wel een site, maar dat is een beetje te herkenbaar ;)
pi_141024716
TAP pittig hoor als je niet weet wat je met slapen moet. Gelukkig ging vannacht aardig. (Wij mogen niet klagen met 1 of 2 nachtvoedingen en een vaak goed terug te leggen meisje dat heel rustig ligt). 's Avonds wel heel onrustig en hard huilen, maar dat is op die tijd wel te handelen.

Wat is Tom al flink Coco :o! *reality-check*

Hmmm, sorry Cwen, weet niet of ik 'gelukkig' wordt van jouw herkenning. Verder geen anderen tot nu toe. Ken jouw verhaal wel een beetje van meelezen... en ook dat van mezelf van de eerste, ben daardoor (te?) alert

[ Bericht 6% gewijzigd door Kursor op 13-06-2014 11:47:11 ]
pi_141028408
Coco die foto van je heerlijke speklapje. O+ En die foto met zijn papa is echt mooi. O+ O+

TAP wat fijn dat je meisje goed geslapen heeft afgelopen nacht. Nu jij nog even wat uurtjes slaap inhalen en dan ben jij binnen de kortste keren ook weer helemaal fris en fruitig. :)

Dot ik kan me voorstellen dat je blij bent dat het bijna weekend is nog even succes vandaag en dan zit het er weer op voor deze week. :*

FR *O* voor je meisje die zichzelf kan optrekken. Knap!

Ik heb net mijn (en man en L's) brood gesmeerd voor komende week. Nu komt het weer moeten werken toch wel erg dichtbij. :X Ik ben benieuwd hoe het me vergaat. In tegenstelling tot het begin van mijn verlof vermaak ik me nu eigenlijk wel prima met de jongens. Ik ben zo aan het genieten dat de tijd gewoon voorbij vliegt. Maargoed, er moet nu eenmaal ook brood op de plank komen, dus ik moet wel weer aan de bak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')