SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
SRquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
Nu zo een nummer uit het oude tijdperk van de radio!
Traag overdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:06 schreef ToT het volgende:
Hopelijk dat dit topic een beetje traag gaat, zodat het de hele dag zichtbaar blijft!
die doet het licht altijd aanquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Traag overdag
Melting mag direct aan de taart
Zook is ook een echte die hardquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef ToT het volgende:
Kut, zoek ik op Snufland, kom ik terecht op ONZ / [ONZ Radio] #961 Snufland met vieze verhaaltjes
quote:
In de mijne totaal niet hoorquote:
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso!
Nee Snuf had een kaart van Nederland ingedeeld in boeren, Duitsers en meer van dat soort gein.
Nee, en het topic waar je naar verweesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]! Goed gevonden!
Stond dat in zijn fobo of zo?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch knap dat hij rood en blauw door elkaar weet te halen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, en het topic waar je naar verwees
Jij bent dus een Duitser en Symph en ik hebben gewoon een klote accent
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ToT nogmaals bedankt voor de muziekjes. Ik ben echt inmiddels bijna deadt, en ga echt![]()
Ik moet morgenavond natuurlijk wel weer fris en fruitig zijn voor Symphs Vandaag is de Dag show
Ow, dan blijf ik nog wel ff hangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!Trussels he!
Ik heb ook niet gelezen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!Trussels he!
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ToT nogmaals bedankt voor de muziekjes. Ik ben echt inmiddels bijna deadt, en ga echt![]()
Ik moet morgenavond natuurlijk wel weer fris en fruitig zijn voor Symphs Vandaag is de Dag show
Er schieten me ineens meer nummers te binnen, maar ik zal me beheersen; hierna ECHT de afsluiter!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan blijf ik nog wel ff hangen
Bijna, bijna, ik doe weer een ouderwetse 3xquote:
Ahhhh right!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gelezen hoor
Dat is het makkelijke van de balk met plaatjes boven in
ah je doet het op mijn manierquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna, bijna, ik doe weer een ouderwetse 3x![]()
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh right!Die heb ik allang niet meer en ik weet bij God niet hoe ik die terug moet krijgen!
Ach ja idd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Vinkje bij Topic Gallery weergeven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze een minuut doet over een keertje zwaaien wel ja!
quote:
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]stond er echt om bekend om mijn 3x
![]()
Ik heb een hoop slechte eigenschappen afgeleerd, maar soms duiken ze weer de kop op, met name op ouderwets gezellige FOK! avonden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....
oke nog ientje dan.....
bloemkolen....
je moet eerst doodgaan
ja en waar is dat wijf met die snor die mijn kamer gaat stofzuigen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
En Symph gaat tenminste slapen met het idee 'that the lady smiled'
Nog 1 nummer he!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
En Symph gaat tenminste slapen met het idee 'that the lady smiled'
Jouw uitlopers zijn ook inmiddels wel klassiek, zelfs voor newbies als ik bij de radioquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....
oke nog ientje dan.....
bloemkolen....
je moet eerst doodgaan
No fucking way in hell dat ik die ga draaien man!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en waar is dat wijf met die snor die mij kamer gaat stofzuigen?
Uh, Possie bedoel jequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en waar is dat wijf met die snor die mij kamer gaat stofzuigen?
Ik ook niet. Dat is Robquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Waarom Rob ineens zo zat te gillen om dat je je show moest afsluiten weet ik trouwens ook echt niet! ;')
quote:
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat postequote:
Misschien dat hij gewoon geen minuut van Symph z'n show wilde missen, maar toch naar bed wilde gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is Rob
Die gilt ook wel eens via PM en je antwoord erop en hoort vervolgens niets meer
I can tell you I'T DIDN"T HAPPENEDquote:
weet niet meer waar, maar het is pas geleden en ik weet het nogquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat poste
Ja ik kan me wel iets herinneren van jouw logeerpartij bij jou en dat hij zat te stofzuigen of zo, althans dat jullie het daar over hadden tijdens dat nummer, maar Possie met een snor en stofzuiger en kort rokje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat poste
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
I can tell you I'T DIDN"T HAPPENNED
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet niet meer waar, maar het is pas geleden en ik weet het nog
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet niet meer waar, maar het is pas geleden en ik weet het nog
Niets mis met jullie geheugen dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan me wel iets herinneren van jouw logeerpartij bij jou en dat hij zat te stofzuigen of zo, althans dat jullie het daar over hadden tijdens dat nummer, maar Possie met een snor en stofzuiger en kort rokje?
Ga ik of niet lezen, of morgen pas lezen, maar niet nuquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:29 schreef ToT het volgende:
Tweede stad Irak valt, VS zeer bezorgdGodverdetering, Amerika gaat weer eens oorlogje voeren hoor!
quote:
ik heb Chantal opgeblazen vanavond en die verdomt hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee na deze ga ik echt slapen, dus dat zuigen moet je ff aan iemand anders over laten!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
Jade laatste
![]()
voor Symph omdat ie jarig was en gisteravond een verdomd goede show gedraaid heeft
voor ToT omdat ie zijn nachtrust opzij zette om Symph een Happy Birthday party te geven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Chantal opgeblazen vanavond en die verdomt het
En jij bedankt voor het draaienquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker Muis en ToT en bedankt voor de heerlijke muziek
ik denk dat als ik aan uitwassen toe ben dat ze spontaan Barbara heetquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:32 schreef ToT het volgende:
Opblaasbare uitwasbare Barbara of zo? Hoe ging dat nummer van Vout ook al weer?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat als ik aan uitwassen toe ben dat ze spontaan Barbara heet
Ik had haar liefquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had haar lief
Ik was teder
ik beminde haar
maar op een monent van pure lust
beet ik wellustig in haar borsten
en ze vloog zo het raam uit
de Trut
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef ToT het volgende:
Dan is af de richting waarin ik nu ga taaien!
Trusten peeps!
Hoi jarige jop!quote:
vanmorgen deed hij het nog.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:25 schreef robdriessen het volgende:
Heu, is er net iemand in of uit gelogd? Of ligt Gup er al lang uit?
Van harte...en dat je maar een grote jongen mag wordenquote:
Dank jequote:Op woensdag 11 juni 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van harte...en dat je maar een grote jongen mag worden
Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Mijn non-stop zal draaien tot 20:00 uur, daarna gaat MaryMouse toch een partij keiharde... lekkere muziek draaien
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?
White label bootlegs!quote:
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.
Als je wilt mag je nu al beginnen, ik moet eigenlijk zo rebooten
Dan ga ik er nu uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaien
Bedankt voor het vervangend GUP zijnquote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt voor het vervangend GUP zijn
Ik was al aan het zoeken of er nog een meld spam topic voor was. Wilde het al in ONZ-FB meldenquote:
Nog een kwartier, ik ben nu guppie aan het vervangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Melting het volgende:
Is het al zo laat?
Snel douchen, en dan luisteren.
Rob was vervangend Gupquote:
Vervangend Gup tot 20:00quote:
Nice, dat zal al een heel ander gezicht gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:52 schreef ToT het volgende:
Plafond is vandaag gesausd, en 1 muur flink afgekrabd; die is nu behoorlijk egaal.
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, dat zal al een heel ander gezicht geven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gupquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:56 schreef Melting het volgende:
Is Gup z'n nek trouwens volledig overleden nu?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gup
Het plafond sowieso!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, dat zal al een heel ander gezicht geven
Gelijk heb je. Als het met een laag met voorstrijk nog niet dekkend is, kunnen ze niet van jou verwachten dat je door blijft gaan tot het dekkend is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het plafond sowieso!
De pest is alleen dat ik wel zag dat door de oude laag latex er toch nog een hoop nicotine heen kwam zetten. Op de ergste plekken wat voorstrijk gedaan en na het drogen samen met de rest overgesausd.
Ik hoop dat het niet dat het we nog een keer doorheen gaat komen. Is dat wel het geval, dan laat ik de woningstichting het lekker oplossen.
Tof, ik snap best dat je je feesthoedje nog moet opzettenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.
Ah joy!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gup
Dan ken ik hem nog niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1940 wordt Joseph DiNicola geboren. Wie
Hij vormde de band Joey Dee and the Starlighters en verdrong in 1961 met “Peppermint Twist, Part 1” Chubby Checker’s “The Twist” van de #1 in de USA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, we zijn begonnen met muziek, weetjes en feitjes die vandaag, 11 juni, in het verleden plaatsvondenquote:
Nummer toch wel?quote:
Leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yes, we zijn begonnen met muziek, weetjes en feitjes die vandaag, 11 juni, in het verleden plaatsvonden
Deze ken ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
1947 Geboren op 11 juni: Glenn Leonard, eerste tenor / 2e leadzanger van the Temptations. Ik vraag mij alleen af welke Rolling Stone nu zijn vader was?
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:06 schreef Melting het volgende:
Het was de 3e van September....![]()
Vorig jaar dan toch.
Volgens mij welquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
In 1949 geboren: een man die op latere leeftijd als enige zijn achternaam geen eer aan gaat doen. Niemand minder dan Freank Beard, de drummer van ZZ Top
[ afbeelding ]
Frank is dus de middelste zónder baard
Volgens mij per ongeluk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Echt ongelofelijk ja.
Vraag me af, of die baarden vanaf het begin gepland waren, of dat dat een per ongeluk ontdekte marketing stunt was.Weet jij dat toevallig, Muisje?
Wel een lekker nummer overigens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
1951 worden zowel Lyndsey de Paul als Arjan Brass geboren.
Lyndsey wie? Tja, ze heeft ook maar één hit gehad in 1972, maar die kwam wel op nr. 1
Arjan Brass had in 1976 een hit(je) met Leonie.
quote:
Ik ben benieuwd of je het volgende nummer kentquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het volgende nummer kent
Ik dacht dat jij wel zo'n beetje alle hits van Nederlandse bodem kendequote:
Ik zie er maar vijf hoorquote:
Mooi jij bent nog op tijdquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel zo'n beetje alle hits van Nederlandse bodem kende
En nu heb ik zeven luisteraarsquote:
Yesquote:
Hij had wel degelijk talent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
In 1958 geeft Jerry Lee Lewis op de 11e juni een concert in New York, maar hij wordt van het podium afgejouwd omdat in de VS bekend geworden is dat hij in Engeland is getrouwd met zijn 13-jarige nichtje. Het schandaal betekende het einde van Lewis' zijn carrière.
Great Balls of Scandal: How Jerry Lee Lewis' marriage to a 13-year-old wrecked his career.
[ afbeelding ]
Absoluutquote:
Ik wist dat toch al wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut
En dat dit het einde van zijn carriere werd leerde ik ook pas tijdens de voorbereiding van deze show.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1964 kwam de single "Do Wah Diddy Diddy" van Manfred Mann uit. Het kon in Nederland géén Top 40 hit worden omdat de hitparade nog niet bestond
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... anders weet je het nog niet hè?
Anders weet je nog niet of het een hit zou zijn geworden.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
1965 - The Rolling Stones brengen "Got Live If You Want It" uit. Het allereerste live album (ahum E.P.) van de Rolling Stones. Jullie horen nu de hele A-kant
"We Want The Stones" 0:13
"Everybody Needs Somebody to Love" 0:36
"Pain in My Heart” 2:03
"Route 66" 2:36
[ afbeelding ]
Diezelfde dag maakt Buckingham Palace bekend dat koninging Elizabeth II de Beatles tot ridders in de Orde van het Britse Rijk benoemd. Meerdere ridders gaven onmiddelijk hun ridderorde terug, klagend dat de ridderorde 'ontaard' was.
Gezien de vele malen dat het nummer ook ná 1965 gedraaid bleef worden op de radio, ga ik er vanuit dat het wel degelijk een hit is geweest in Nederlandquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders weet je nog niet of het een hit zou zijn geworden.
En nu willen ze maar wat graag op de foto met een Sir Paul McCartney of Sir Tom Jonesquote:
Vergeet niet dat het aanbod toen ook kleiner was, en er minder zenders waren hè?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien de vele malen dat het nummer ook ná 1965 gedraaid bleef worden op de radio, ga ik er vanuit dat het wel degelijk een hit is geweest in Nederland
Maar goede uitdaging, ik ga het uitzoeken, vanaf begin jaren '60 was er wel een soort van voorloper van de hitparade, en de verkoop van singles werd toen al geteldquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het aanbod toen ook kleiner was, en er minder zenders waren hè?
WBquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
Zo, ben er weer.
Was ff wandelen om mijn hoofd wat leeg te krijgen; ik ben weer aardig over mijn grenzen heen gegaan met klussen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar goede uitdaging, ik ga het uitzoeken, vanaf begin jaren '60 was er wel een soort van voorloper van de hitparade, en de verkoop van singles werd toen al geteld
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
Zo, ben er weer.
Was ff wandelen om mijn hoofd wat leeg te krijgen; ik ben weer aardig over mijn grenzen heen gegaan met klussen.
Kun je die niet iets aan achter verschuiven?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Symph heeft nog maar 2 nummers om op tijd binnen te zijn voor zijn verjaardags verrassing
Dan moet ik het hele blok naar achteren schuiven. Ik ga chronologischquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je die niet iets aan achter verschuiven?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1968 waren de Rolling Stones hun nieuwe nummer aan het opnemen "Sympathy for the Devil". Op mysterieuze wijze ontstond er in de Olympic Studio in Londen een brandje.
[ afbeelding ]
De Stones tijdens de opname van Sympathy for the Devil @ Olympic Studio
Best wél hèquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof, ik snap best dat je je feesthoedje nog moet opzetten
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
telefoon enzo
en ik moest mijn verjaardagscadeau nog even betalen, anders wordt er niets geleverd
gefeliquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
telefoon enzo
en ik moest mijn verjaardagscadeau nog even betalen, anders wordt er niets geleverd
17 toch ?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1969 kwam de single Space Oddity van David Bowie uit, wat door de BBC gebruikt zou gaan worden bij de reportages rond de Appolo 11 vlucht.
[ afbeelding ]
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Bowie zal ook eens een dag niets uitgebracht hebben.
Onmogelijk die uitspraak werd pas gedaan bij de Apollo 13 missiequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu snap ik wel dat de verloskundige zei: Houston we have a problem
ik was mijn tijd ver vooruitquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onmogelijk die uitspraak werd pas gedaan bij de Apollo 13 missie
Tja als ik dat kon, was ik niet 80 - 100% arbeidsongeschikt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WB
Let nu een beetje beter op jezelf
Nog vele gezonde jarenquote:
wil het wel een beetje luken met klussen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als ik dat kon, was ik niet 80 - 100% arbeidsongeschikt!
Maar lief van je!Slapen zal vannacht weer volkomen onmogelijk zijn.
Lekker rustig welquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic probeert mee te zingen, maar ik ben nu echt stemloos
quote:
Traag, maar het gaat!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil het wel een beetje luken met klussen?
Zou het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel
Misschien was 15 nummers opnemen in 1 dag toch net iets teveel
Dan zou dat zo maar kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Volgens mij heb je deze ook nog gedraaid in jouw "in de hitparade shows" die je vroeger wel deed. Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar volgens mij staat dit nummer over een paar weken nog steeds hoog in de hitparade
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
In 1971 was Dennis Wilson, de drummer van de Beach Boys zo dom om dronken door een glazen deur heen te lopen. Hierbij raakten de zenuwen in zijn hand zo beschadigd dat hij drie jaar lang niet kon drummen.
[ afbeelding ]
Dennis was trouwens de enige van de Beach Boys die echt kon surfen
Wie drumde er in die tijd dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
In 1971 was Dennis Wilson, de drummer van de Beach Boys zo dom om dronken door een glazen deur heen te lopen. Hierbij raakten de zenuwen in zijn hand zo beschadigd dat hij drie jaar lang niet kon drummen.
[ afbeelding ]
Dennis was trouwens de enige van de Beach Boys die echt kon surfen
mooi dat je er een hulp bij hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Traag, maar het gaat!
Ik heb goede hulp die echt weet wat ze doet.Vandaag is het plafond gesausd en morgen wordt het houtwerk geschilderd. Zaterdag wordt er behangen, en we willen die lelijke witte tegeltjes uit de keuken wegbikken. Maandag komt de nieuwe keuken!
Ik zie nu alleen dat er iets met mijn nieuwe tafeltje is gebeurd; de toplaag is vandaag op één of andere manier voor een flink deel aangetast! Voor zover ik weet is het alleen maar nat geworden, maar het voelt nu helemaal ruw aan en is veel lichter van kleur geworden.
Goeie vraag, geen idee. Maar eigenlijk hebben de beach boys sindsdien ook niet veel meer betekendquote:
Ja goed balen; net bij de IKEA gehaald als bureau.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi dat je er een hulp bij hebt.
Wel jammer van de tafel
http://en.wikipedia.org/wiki/Ricky_Fataarquote:
quote:Fataar was asked to play drums for the band after drummer Dennis Wilson suffered a debilitating hand accident.
Heb je niet van dat afdekfolie waarmee je je spullen kunt afdekken als je gaat klussen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed balen; net bij de IKEA gehaald als bureau.Ik was ÉCHT blij met dit ding!
Maar goed, het klussen gaat goed, en sowieso krijg ik de komende dagen nog meer hulp!
tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed balen; net bij de IKEA gehaald als bureau.Ik was ÉCHT blij met dit ding!
Maar goed, het klussen gaat goed, en sowieso krijg ik de komende dagen nog meer hulp!
Jawel, en dat lag er grotendeels ook overheen, alleen over dat deel net niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je niet van dat afdekfolie waarmee je je spullen kunt afdekken als je gaat klussen?
Ja en maandag komt de nieuwe keuken dus. Waarschijnlijk compleet met nieuwe kraan enzo, maar een vriend van me heeft één of andere design mengkraan ergens weten te roggelen met keramische platen!quote:
Dit vind ik geen top plaat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
In 1977 is KC and the Sunshine Band met "I'm your boogie Man" de eerste groep die ná The Jackson Five 4x een #1 hit in de USA hebben weten te scoren.
[ afbeelding ]
10 weken in onze top 40 en de 6e plaats gehaaldquote:
SPOILER: foto van de treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
erg jammer. geplastificeerde toplaag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
ja, ik dacht sneller dan ik typte en dan voeg ik alles samenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelde natuurlijk dat de muziel SOUL heeft, dus muziel!
deze ken ik welquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat jullie het volgende nummer allemaal (hopelijk) wél kennen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
1977 In Groot Britannie wordt het zilveren jubileum van Koninging Elizabeth II gevierd en de Sex Pistols halen daar de #2 met het nummer "God Save the Queen".
Een nare dag in de Nederlandse geschiedenis. Mariniers maken een einde aan de treinkaping bij de Punt en de gijzeling van de lagere school in Bovensmilde. 2 Gegijzelden en 6 kapers komen om.dat laatste gaat nooit, maar dan ook echt nooit meer van mijn netvlies afSPOILER: foto van de treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Dit, en de bijlmer ramp, en de ramp met de herculesquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat laatste gaat nooit, maar dan ook echt nooit meer van mijn netvlies af
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
1977 In Groot Britannie wordt het zilveren jubileum van Koninging Elizabeth II gevierd en de Sex Pistols halen daar de #2 met het nummer "God Save the Queen".
Een nare dag in de Nederlandse geschiedenis. Mariniers maken een einde aan de treinkaping bij de Punt en de gijzeling van de lagere school in Bovensmilde. 2 Gegijzelden en 6 kapers komen om.En toch waren de FBI en de Britse inlichtingendienst onder de indruk van het toch nog goede resultaat.SPOILER: foto van de treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat was het ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En toch waren de FBI en de Britse inlichtingendienst onder de indruk van het toch nog goede resultaat.
Nee, eikenhouten tafeltje, maar de vernislaag of zo is blijkbaar op waterbasis of zo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg jammer. geplastificeerde toplaag?
ow, over die boormachine nog even. tijdens het boren met 1 hand heeft m'n pols het gehouden. de boor lag wel in 3 stukken
Dat zou alleen nog maar erger worden. We worden niet voor niets 'the beggars army' genoemdquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Met als kanttekening dat ze zwaar niet onder de indruk waren van de bewapening etc.
die ook niet, maar we zaten met de hele familie voor de tv naar die trein te kijken ....quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit, en de bijlmer ramp, en de ramp met de hercules
Gek terwijl wij in Nederland de beste uniformen maken, maar ze importeren uit Chinaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zou alleen nog maar erger worden. We worden niet voor niets 'the beggars army' genoemd
Briljante filmmuziek heeft die man geschrevenquote:
Politiek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gek terwijl wij in Nederland de beste uniformen maken, maar ze importeren uit China
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:08 schreef Melting het volgende:
Even een vraagje. Ik heb foto's van verschillende formaten. Met welk programma kan ik die makkelijk hetzelfde formaat geven? Lukt dat met Irfanview?
Ze moeten allemaal 1/4 van een A4 worden. Weet iemand van jullie dan de maten?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
In 1983 trouwt de van oorsprong Nederlandse afkomst Alex van Halen met Valerie Kendall in Los Angeles. Zijn broer Eddie van Halen was getuige. Het huwelijk houdt niet lang stand en eindigt drie maanden later in een scheiding.
Dus allemaal "jump"
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Batch conversion/rename, set long side to....
Misschien nog wel verstandiger.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef ToT het volgende:
En als de foto's echt exact dezelfde formaat moeten hebben, kun je in Photoshop een nieuw, leeg document maken met dat formaat, dan plak je die foto er in en verkleint het handmatig en kiest zo wat er van af geknipt moet worden zodra één zijde perfect in dat plaatje past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |