Best wél hèquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof, ik snap best dat je je feesthoedje nog moet opzetten
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
telefoon enzo
en ik moest mijn verjaardagscadeau nog even betalen, anders wordt er niets geleverd
gefeliquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
telefoon enzo
en ik moest mijn verjaardagscadeau nog even betalen, anders wordt er niets geleverd
17 toch ?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1969 kwam de single Space Oddity van David Bowie uit, wat door de BBC gebruikt zou gaan worden bij de reportages rond de Appolo 11 vlucht.
[ afbeelding ]
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Bowie zal ook eens een dag niets uitgebracht hebben.
nu snap ik wel dat de verloskundige zei: Houston we have a problemquote:
Onmogelijk die uitspraak werd pas gedaan bij de Apollo 13 missiequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu snap ik wel dat de verloskundige zei: Houston we have a problem
ik was mijn tijd ver vooruitquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onmogelijk die uitspraak werd pas gedaan bij de Apollo 13 missie
Tja als ik dat kon, was ik niet 80 - 100% arbeidsongeschikt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WB
Let nu een beetje beter op jezelf
Nog vele gezonde jarenquote:
wil het wel een beetje luken met klussen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als ik dat kon, was ik niet 80 - 100% arbeidsongeschikt!
Maar lief van je!Slapen zal vannacht weer volkomen onmogelijk zijn.
Lekker rustig welquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic probeert mee te zingen, maar ik ben nu echt stemloos
dat welquote:
quote:
Traag, maar het gaat!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil het wel een beetje luken met klussen?
Zou het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel
Misschien was 15 nummers opnemen in 1 dag toch net iets teveel
Dan zou dat zo maar kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Volgens mij heb je deze ook nog gedraaid in jouw "in de hitparade shows" die je vroeger wel deed. Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar volgens mij staat dit nummer over een paar weken nog steeds hoog in de hitparade
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
In 1971 was Dennis Wilson, de drummer van de Beach Boys zo dom om dronken door een glazen deur heen te lopen. Hierbij raakten de zenuwen in zijn hand zo beschadigd dat hij drie jaar lang niet kon drummen.
[ afbeelding ]
Dennis was trouwens de enige van de Beach Boys die echt kon surfen
Wie drumde er in die tijd dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
In 1971 was Dennis Wilson, de drummer van de Beach Boys zo dom om dronken door een glazen deur heen te lopen. Hierbij raakten de zenuwen in zijn hand zo beschadigd dat hij drie jaar lang niet kon drummen.
[ afbeelding ]
Dennis was trouwens de enige van de Beach Boys die echt kon surfen
mooi dat je er een hulp bij hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Traag, maar het gaat!
Ik heb goede hulp die echt weet wat ze doet.Vandaag is het plafond gesausd en morgen wordt het houtwerk geschilderd. Zaterdag wordt er behangen, en we willen die lelijke witte tegeltjes uit de keuken wegbikken. Maandag komt de nieuwe keuken!
Ik zie nu alleen dat er iets met mijn nieuwe tafeltje is gebeurd; de toplaag is vandaag op één of andere manier voor een flink deel aangetast! Voor zover ik weet is het alleen maar nat geworden, maar het voelt nu helemaal ruw aan en is veel lichter van kleur geworden.
Goeie vraag, geen idee. Maar eigenlijk hebben de beach boys sindsdien ook niet veel meer betekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |