Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Mijn non-stop zal draaien tot 20:00 uur, daarna gaat MaryMouse toch een partij keiharde... lekkere muziek draaien
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?
White label bootlegs!quote:
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.
Als je wilt mag je nu al beginnen, ik moet eigenlijk zo rebooten
Dan ga ik er nu uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaien
Bedankt voor het vervangend GUP zijnquote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt voor het vervangend GUP zijn
Ik was al aan het zoeken of er nog een meld spam topic voor was. Wilde het al in ONZ-FB meldenquote:
Nog een kwartier, ik ben nu guppie aan het vervangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Melting het volgende:
Is het al zo laat?
Snel douchen, en dan luisteren.
Rob was vervangend Gupquote:
Vervangend Gup tot 20:00quote:
Nice, dat zal al een heel ander gezicht gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:52 schreef ToT het volgende:
Plafond is vandaag gesausd, en 1 muur flink afgekrabd; die is nu behoorlijk egaal.
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, dat zal al een heel ander gezicht geven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gupquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:56 schreef Melting het volgende:
Is Gup z'n nek trouwens volledig overleden nu?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gup
Het plafond sowieso!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, dat zal al een heel ander gezicht geven
Gelijk heb je. Als het met een laag met voorstrijk nog niet dekkend is, kunnen ze niet van jou verwachten dat je door blijft gaan tot het dekkend is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het plafond sowieso!
De pest is alleen dat ik wel zag dat door de oude laag latex er toch nog een hoop nicotine heen kwam zetten. Op de ergste plekken wat voorstrijk gedaan en na het drogen samen met de rest overgesausd.
Ik hoop dat het niet dat het we nog een keer doorheen gaat komen. Is dat wel het geval, dan laat ik de woningstichting het lekker oplossen.
Tof, ik snap best dat je je feesthoedje nog moet opzettenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.
Ah joy!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gup
Dan ken ik hem nog niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1940 wordt Joseph DiNicola geboren. Wie
Hij vormde de band Joey Dee and the Starlighters en verdrong in 1961 met “Peppermint Twist, Part 1” Chubby Checker’s “The Twist” van de #1 in de USA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, we zijn begonnen met muziek, weetjes en feitjes die vandaag, 11 juni, in het verleden plaatsvondenquote:
Nummer toch wel?quote:
Leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yes, we zijn begonnen met muziek, weetjes en feitjes die vandaag, 11 juni, in het verleden plaatsvonden
Deze ken ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
1947 Geboren op 11 juni: Glenn Leonard, eerste tenor / 2e leadzanger van the Temptations. Ik vraag mij alleen af welke Rolling Stone nu zijn vader was?
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:06 schreef Melting het volgende:
Het was de 3e van September....![]()
Vorig jaar dan toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |