Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Mijn non-stop zal draaien tot 20:00 uur, daarna gaat MaryMouse toch een partij keiharde... lekkere muziek draaien
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?
White label bootlegs!quote:
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.
Als je wilt mag je nu al beginnen, ik moet eigenlijk zo rebooten
Dan ga ik er nu uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaien
Bedankt voor het vervangend GUP zijnquote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt voor het vervangend GUP zijn
Ik was al aan het zoeken of er nog een meld spam topic voor was. Wilde het al in ONZ-FB meldenquote:
Nog een kwartier, ik ben nu guppie aan het vervangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Melting het volgende:
Is het al zo laat?
Snel douchen, en dan luisteren.
Rob was vervangend Gupquote:
Vervangend Gup tot 20:00quote:
Nice, dat zal al een heel ander gezicht gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:52 schreef ToT het volgende:
Plafond is vandaag gesausd, en 1 muur flink afgekrabd; die is nu behoorlijk egaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |