SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
SRquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
Nu zo een nummer uit het oude tijdperk van de radio!
Traag overdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:06 schreef ToT het volgende:
Hopelijk dat dit topic een beetje traag gaat, zodat het de hele dag zichtbaar blijft!
die doet het licht altijd aanquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Traag overdag
Melting mag direct aan de taart
Zook is ook een echte die hardquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef ToT het volgende:
Kut, zoek ik op Snufland, kom ik terecht op ONZ / [ONZ Radio] #961 Snufland met vieze verhaaltjes
quote:
In de mijne totaal niet hoorquote:
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso!
Nee Snuf had een kaart van Nederland ingedeeld in boeren, Duitsers en meer van dat soort gein.
Nee, en het topic waar je naar verweesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]! Goed gevonden!
Stond dat in zijn fobo of zo?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch knap dat hij rood en blauw door elkaar weet te halen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, en het topic waar je naar verwees
Jij bent dus een Duitser en Symph en ik hebben gewoon een klote accent
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ToT nogmaals bedankt voor de muziekjes. Ik ben echt inmiddels bijna deadt, en ga echt![]()
Ik moet morgenavond natuurlijk wel weer fris en fruitig zijn voor Symphs Vandaag is de Dag show
Ow, dan blijf ik nog wel ff hangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!Trussels he!
Ik heb ook niet gelezen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!Trussels he!
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ToT nogmaals bedankt voor de muziekjes. Ik ben echt inmiddels bijna deadt, en ga echt![]()
Ik moet morgenavond natuurlijk wel weer fris en fruitig zijn voor Symphs Vandaag is de Dag show
Er schieten me ineens meer nummers te binnen, maar ik zal me beheersen; hierna ECHT de afsluiter!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan blijf ik nog wel ff hangen
Bijna, bijna, ik doe weer een ouderwetse 3xquote:
Ahhhh right!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gelezen hoor
Dat is het makkelijke van de balk met plaatjes boven in
ah je doet het op mijn manierquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna, bijna, ik doe weer een ouderwetse 3x![]()
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh right!Die heb ik allang niet meer en ik weet bij God niet hoe ik die terug moet krijgen!
Ach ja idd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Vinkje bij Topic Gallery weergeven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze een minuut doet over een keertje zwaaien wel ja!
quote:
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]stond er echt om bekend om mijn 3x
![]()
Ik heb een hoop slechte eigenschappen afgeleerd, maar soms duiken ze weer de kop op, met name op ouderwets gezellige FOK! avonden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....
oke nog ientje dan.....
bloemkolen....
je moet eerst doodgaan
ja en waar is dat wijf met die snor die mijn kamer gaat stofzuigen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
En Symph gaat tenminste slapen met het idee 'that the lady smiled'
Nog 1 nummer he!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
En Symph gaat tenminste slapen met het idee 'that the lady smiled'
Jouw uitlopers zijn ook inmiddels wel klassiek, zelfs voor newbies als ik bij de radioquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....
oke nog ientje dan.....
bloemkolen....
je moet eerst doodgaan
No fucking way in hell dat ik die ga draaien man!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en waar is dat wijf met die snor die mij kamer gaat stofzuigen?
Uh, Possie bedoel jequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en waar is dat wijf met die snor die mij kamer gaat stofzuigen?
Ik ook niet. Dat is Robquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Waarom Rob ineens zo zat te gillen om dat je je show moest afsluiten weet ik trouwens ook echt niet! ;')
quote:
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat postequote:
Misschien dat hij gewoon geen minuut van Symph z'n show wilde missen, maar toch naar bed wilde gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is Rob
Die gilt ook wel eens via PM en je antwoord erop en hoort vervolgens niets meer
I can tell you I'T DIDN"T HAPPENEDquote:
weet niet meer waar, maar het is pas geleden en ik weet het nogquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat poste
Ja ik kan me wel iets herinneren van jouw logeerpartij bij jou en dat hij zat te stofzuigen of zo, althans dat jullie het daar over hadden tijdens dat nummer, maar Possie met een snor en stofzuiger en kort rokje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat poste
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
I can tell you I'T DIDN"T HAPPENNED
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet niet meer waar, maar het is pas geleden en ik weet het nog
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet niet meer waar, maar het is pas geleden en ik weet het nog
Niets mis met jullie geheugen dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan me wel iets herinneren van jouw logeerpartij bij jou en dat hij zat te stofzuigen of zo, althans dat jullie het daar over hadden tijdens dat nummer, maar Possie met een snor en stofzuiger en kort rokje?
Ga ik of niet lezen, of morgen pas lezen, maar niet nuquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:29 schreef ToT het volgende:
Tweede stad Irak valt, VS zeer bezorgdGodverdetering, Amerika gaat weer eens oorlogje voeren hoor!
quote:
ik heb Chantal opgeblazen vanavond en die verdomt hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee na deze ga ik echt slapen, dus dat zuigen moet je ff aan iemand anders over laten!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
Jade laatste
![]()
voor Symph omdat ie jarig was en gisteravond een verdomd goede show gedraaid heeft
voor ToT omdat ie zijn nachtrust opzij zette om Symph een Happy Birthday party te geven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Chantal opgeblazen vanavond en die verdomt het
En jij bedankt voor het draaienquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker Muis en ToT en bedankt voor de heerlijke muziek
ik denk dat als ik aan uitwassen toe ben dat ze spontaan Barbara heetquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:32 schreef ToT het volgende:
Opblaasbare uitwasbare Barbara of zo? Hoe ging dat nummer van Vout ook al weer?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat als ik aan uitwassen toe ben dat ze spontaan Barbara heet
Ik had haar liefquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had haar lief
Ik was teder
ik beminde haar
maar op een monent van pure lust
beet ik wellustig in haar borsten
en ze vloog zo het raam uit
de Trut
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef ToT het volgende:
Dan is af de richting waarin ik nu ga taaien!
Trusten peeps!
Hoi jarige jop!quote:
vanmorgen deed hij het nog.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:25 schreef robdriessen het volgende:
Heu, is er net iemand in of uit gelogd? Of ligt Gup er al lang uit?
Van harte...en dat je maar een grote jongen mag wordenquote:
Dank jequote:Op woensdag 11 juni 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van harte...en dat je maar een grote jongen mag worden
Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Mijn non-stop zal draaien tot 20:00 uur, daarna gaat MaryMouse toch een partij keiharde... lekkere muziek draaien
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start jij na afloop van mijn show dan ook weer alternatieve gup muziekjes op?
White label bootlegs!quote:
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zien wel, als er zich geen andere non-stopper aanbiedt spring ik er wel weer in.
Als je wilt mag je nu al beginnen, ik moet eigenlijk zo rebooten
Dan ga ik er nu uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wat muziekjes vóór mijn show gezet nu, dus kan wel beginnen met draaien
Bedankt voor het vervangend GUP zijnquote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt voor het vervangend GUP zijn
Ik was al aan het zoeken of er nog een meld spam topic voor was. Wilde het al in ONZ-FB meldenquote:
Nog een kwartier, ik ben nu guppie aan het vervangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Melting het volgende:
Is het al zo laat?
Snel douchen, en dan luisteren.
Rob was vervangend Gupquote:
Vervangend Gup tot 20:00quote:
Nice, dat zal al een heel ander gezicht gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:52 schreef ToT het volgende:
Plafond is vandaag gesausd, en 1 muur flink afgekrabd; die is nu behoorlijk egaal.
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, dat zal al een heel ander gezicht geven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gupquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:56 schreef Melting het volgende:
Is Gup z'n nek trouwens volledig overleden nu?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gup
Het plafond sowieso!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, dat zal al een heel ander gezicht geven
Gelijk heb je. Als het met een laag met voorstrijk nog niet dekkend is, kunnen ze niet van jou verwachten dat je door blijft gaan tot het dekkend is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het plafond sowieso!
De pest is alleen dat ik wel zag dat door de oude laag latex er toch nog een hoop nicotine heen kwam zetten. Op de ergste plekken wat voorstrijk gedaan en na het drogen samen met de rest overgesausd.
Ik hoop dat het niet dat het we nog een keer doorheen gaat komen. Is dat wel het geval, dan laat ik de woningstichting het lekker oplossen.
Tof, ik snap best dat je je feesthoedje nog moet opzettenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De muur is afgekrabd hè? Niet zijn gezicht.
Ah joy!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op. Iets met provider en misverstanden en zo. Komende dagen geen gup
Dan ken ik hem nog niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1940 wordt Joseph DiNicola geboren. Wie
Hij vormde de band Joey Dee and the Starlighters en verdrong in 1961 met “Peppermint Twist, Part 1” Chubby Checker’s “The Twist” van de #1 in de USA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, we zijn begonnen met muziek, weetjes en feitjes die vandaag, 11 juni, in het verleden plaatsvondenquote:
Nummer toch wel?quote:
Leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yes, we zijn begonnen met muziek, weetjes en feitjes die vandaag, 11 juni, in het verleden plaatsvonden
Deze ken ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
1947 Geboren op 11 juni: Glenn Leonard, eerste tenor / 2e leadzanger van the Temptations. Ik vraag mij alleen af welke Rolling Stone nu zijn vader was?
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:06 schreef Melting het volgende:
Het was de 3e van September....![]()
Vorig jaar dan toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |