slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan lekker naar bedje, bedankt voor de heerlijke muziekjes heren![]()
Ik weet niet of het voor Symph geldt, maar dit nummer heb ik heel lang een negatieve associatie mee gehad, maar nu een positieve, dus mits niet te vaak gedraaid, hoor ik deze graagquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef ToT het volgende:
Ja Jerusalem of gold draaide ik zonet bewust ff niet omdat het anders te veel te sentimentele nummers achter elkaar zou gaan worden en je je verjaardag wel op een lekker positieve manier moet kunnen beginnen, maar aangezien je 'm toch graag wel wil horen.....
idemquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Symph geldt, maar dit nummer heb ik heel lang een negatieve associatie mee gehad, maar nu een positieve, dus mits niet te vaak gedraaid, hoor ik deze graag
Ja nee ik bedoel niet negatief als in W.O. II en dat ze aan aids is overleden, maar meer als dat het qua sound ontroerend is, echt een tranentrekker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Symph geldt, maar dit nummer heb ik heel lang een negatieve associatie mee gehad, maar nu een positieve, dus mits niet te vaak gedraaid, hoor ik deze graag
het raakt me, iedere keer weer, maar wel op de goede manierquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel niet negatief als in W.O. II en dat ze aan aids is overleden, maar meer als dat het qua sound ontroerend is, echt een tranentrekker.
ABBAquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef ToT het volgende:
Maar goed, Symph, je had het over je oudjaar en je nieuwjaar, dus het volgende nummer heeft daar ook weer mee te maken.
Ging mij vooral om het nummer, niet om de zangeresquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel niet negatief als in W.O. II en dat ze aan aids is overleden, maar meer als dat het qua sound ontroerend is, echt een tranentrekker.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het raakt me, iedere keer weer, maar wel op de goede manier
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef Symphonic het volgende:
en als Kurt de wereld op tijd verkocht had.....
Ik had hem gewoon gedraaidquote:
Ach natuurlijk, die!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon gedraaid
Maar deze van U2 is ook wel een goede
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens heb ik ff geen idee welk nummer je van AH BAH!!!bedoelde!
die dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon gedraaid
Maar deze van U2 is ook wel een goede
Nogmaals ik had hem schaamteloos gedraaidquote:
Blijkbaar!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nogmaals ik had hem schaamteloos gedraaid
Hoor jij niet in je bed te liggen?quote:
die komen meestal te vroegquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor kerels met seksuele disfunctie!
Tja, sommigen weten niet wat ze aan epische shows kunnen missenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, sommigen weten niet wat ze aan epische shows kunnen missen
Ow, eigenlijk zou ik er nu 4 in mijn sig mogen zetten
1. Vout's Kroningsshow
2. Rob's Karaoke Show
3. Symphs Memory Lane
4. Symphs zingt het oude jaar uit
quote:
Meh, volgens mij heb je echt wel de langste periode van R49 meegemaakt tot nu toe hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan ben ik blijkbaar in de gouden tijd van R49 erbij gekomen
Want dit zijn alleen maar shows die ik in mijn korte R49 leventje heb meegemaakt.
because I asked for itquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
En waarom nu de origineel van Nirvana en niet de cover van Bowie
Symph had het over deze!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
En waarom nu de origineel van Nirvana en niet de cover van Bowie
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef Symphonic het volgende:
en als Kurt de wereld op tijd verkocht had.....
Ah, OK, en jij bent de jarige, dus jij mag hetquote:
Ik weet het maar tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waarom?
Weet je wat Possie in zijn onderschrift heeft staan
En die sig is al ouder dan ik naar R49 luister
* Symphonic gaat alvast schrappen tot een uurquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, en jij bent de jarige, dus jij mag het
Oh, even alvast een huishoudelijke mededeling. Mijn playlist voor morgen staat vast. De enige die verzoekjes mag doen associatief en zo is de jarige Job Symph. Dan wil ik wel een uurtje gaan uitlopen of zo
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
Nu zo een nummer uit het oude tijdperk van de radio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |