SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ah, een half uurtje maar, om Symph in zijn laatste half uurtje als 44 jarige te ondersteunenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Nee, Rob gaat niet draaien. Het is half twaalf en doordeweeks
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Nee, Rob gaat niet draaien. Het is half twaalf en doordeweeks
Helemaal mee eens, en het wordt ook echt gewaardeerd als je jezelf durft te zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Wat ik zo fijn vindm je kunt links, rechts weet ik veel welke kant afslaan en alles kan gewoon...
En vooral dat je je zelf kunt zijn...... vooral dat
Dat laatste is vooral belangrijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Wat ik zo fijn vindm je kunt links, rechts weet ik veel welke kant afslaan en alles kan gewoon...
En vooral dat je je zelf kunt zijn...... vooral dat
Ga jij dan draaien, ja, ja, jaquote:
We zullen dood gaanquote:
Moet je eerst dood gaan idd!quote:
Nee, maar ik weet ook niet of hij bij jou heeft behangenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef ToT het volgende:
Is Symph vanavond al eens een lul de behanger genoemd?
ik heb daar alles met mijn rits dicht gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet ook niet of hij bij jou heeft behangen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb daar alles met mijn rits dicht gedaan
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb daar alles met mijn rits dicht gedaan
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie dan ook......
GO !!!!!!!!
Zeikerds
Ik ook, weet Rob nog wel hoe hij moet inloggen?quote:
beetje welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef ToT het volgende:
Nu ff een reflectiemomentje over het afgelopen jaar, Symph?
Ja, dat had ik nog niet eens gezegdquote:
quote:
Half uurtje maar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef ToT het volgende:
Hoewel...dan wordt het wel snel erg laat voor me.
Ik leef en lijd met je mee hoor, over 10 dagen ben ik aan de beurtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:39 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic spurt naar de laptop, zuipen met de laptop, nog 20 minuten
Zo hoort het gevoel ook te zijn op oudejaarsdagquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Muis snapt wat ik bedoel, maar allemaal heel erg bedankt voor het ultieme kampvuurgevoel![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo hoort het gevoel ook te zijn op oudejaarsdag
Ik wil spontaan weer onder mijn steen kruipenquote:
Ach hij duurt nog maar 6 minuten!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil spontaan weer onder mijn steen kruipen
Nu nog maar 6 minuten, hoe lang is het nummer wel niet 10 minuten?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu nog maar 6 minuten, hoe lang is het nummer wel niet 10 minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef robdriessen het volgende:
Mensen die mijn shirt niet snappenBroes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ToT draait altijd van die korte leuke lekker in het gehoor liggende nummers, en juist nu kiest ie voor boem boem boem boemquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT draait altijd van die korte leuke lekker in het gehoor liggende nummers, en juist nu kiest ie voor boem boem boem boem
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
Om heel eerlijk te zijn had ik niet in de gaten dat deze zo lang was!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef robdriessen het volgende:
Mensen die mijn shirt niet snappenIk snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Bruce Springsteen is The Boss.quote:
Ah, ja, ik begrijp hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruce Springsteen is The Boss.
Rob luistert blijkbaar niet naar zijn baas, maar luistert wel naar de muziek van Bruce.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, ik begrijp hem nog steeds niet
Kwartje gevondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Het is een grapje op de dubbele betekenis van "luisteren naar".
Huhquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]Wat dat betreft zijn Possie en jij wel een leuk stel bij elkaar!
Ah, OKquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het topic heb ik ook wel vaker grappen aan hem moeten uitleggen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK
Possie en ik zijn gewoon goede vrienden, niets meer dan dat namelijk
quote:
Ik tel met je mee hoorquote:
waarvoor?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ruler is net op tijd binnen voor de
ToTquote:
Carooltjequote:
Symphquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry Symph, het Trainspotting Theme duurde 6 minuten te lang, ik kon de muizen niet in bedwang houden bij mijn zelfgemaakte Cheesecake
[ afbeelding ]
Maar een welgemeende![]()
[ afbeelding ]
Dit is wel een single uit Symphs jeugdquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik kan het niet meer omdraaien
en halverwege Abraham
Ja, plotst klinkt Sara mij ook wel heel dicht bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik kan het niet meer omdraaien
en halverwege Abraham
kijk maar naar Melting, dan weet je hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]Kun je nagaan hoe het is als je ehhh.....laten we zeggen 45 wordt?
Toftof!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
En morgen wel allemaal luisteren naar 'Vandaag is de dag"
Kadootje voor Symph en gewoon verder gewoon weer een leuke show met wetenswaardigheidjes die sommigen wél wisten en anderen niet
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk maar naar Melting, dan weet je het
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
En morgen wel allemaal luisteren naar 'Vandaag is de dag"
Kadootje voor Symph en gewoon verder weer een leuke show met wetenswaardigheidjes die sommigen wél wisten en anderen niet
Oefquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk maar naar Melting, dan weet je het
Joh, ik zie steeds meer grijze haren verschijnen. Het zijn er inmiddels teveel om uit te trekkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik begin ook al kleine inhammetjes te vertonen, als je heel goed kijkt.
boven op je hoofd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik begin ook al kleine inhammetjes te vertonen, als je heel goed kijkt.
Ik neem aan van welquote:
Van varkens!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel
de Hammetjes komen namelijk ergens anders vandaan
Voordeel van de man, je kan je milimeteren. Ik begin serieus problemen te krijgen om mijn grijze haren te maskeren. Ik moet er maar mee leven dat ik een 'vrouw op leeftijd' begin te wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Nee ik schrok overigens wel serieus toen ik een keer een foto zag waarop mijn kruin te zien was, toen ik mijn haar er nog niet af schoor. Ik had niet in de gaten dat ik daar ook al zo kaal aan het worden was.
commodant korreltje grover gebruiken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]Je zou het niet zeggen he, maar toch zijn ze er!
daar ben ik nooit aan begonnenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik zie steeds meer grijze haren verschijnen. Het zijn er inmiddels teveel om uit te trekken
Verven?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voordeel van de man, je kan je milimeteren. Ik begin serieus problemen te krijgen om mijn grijze haren te maskeren. Ik moet er maar mee leven dat ik een 'vrouw op leeftijd' begin te worden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
commodant korreltje grover gebruiken?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik nooit aan begonnen
als ik mijn baard laat staan ben ik net Vader Abraham
zaterdag nog op de reubie: mijn meester uit de 6e klas: ja ik ben wat grijzer geworrdeb,,,
ik: mijn afgezakte haar ook en bovenop ligt het aan de kwantiteit
quote:
Ik dacht daar ook net aanquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef Symphonic het volgende:
verzoekje: Peter Koelewijn - Je wordt ouder Papa
Had ik al opgezocht toen ik die opmerking van Muis zag!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef Symphonic het volgende:
verzoekje: Peter Koelewijn - Je wordt ouder Papa
ik vind het serieus zijn charme hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..], dat staat zo fake. Grijze haren zijn echt anders dan mijn normale bruine haren. Dat zie je. Misschien dat ik weer highlights neem om ze iets te maskeren. Aan de andere kant, WTF
Ja er zijn ook kleuringen die alleen de grijze haren dekken. Echt alles een absoluut volle kleur nemen is idd te fake voor woorden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..], dat staat zo fake. Grijze haren zijn echt anders dan mijn normale bruine haren. Dat zie je. Misschien dat ik weer highlights neem om ze iets te maskeren. Aan de andere kant, WTF
Same shit over rimpels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus zijn charme hebben
Grijze haren zijn geen straf maar een verdienste
Daar ben ik mee eensquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus zijn charme hebben
Grijze haren zijn geen straf maar een verdienste
second thatquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit over rimpels.
Las ik ooit ergens, ik weet niet meer waar en over wie, maar was iets over iemand die veel ellende in haar leven had meegemaakt en veel rimpels had.
Iemand vroeg haar ooit: "Zou je niet eens een cosmetische ingreep nemen om die rimpels weg te werken?"
- "Waarom? Ik heb elke van deze rimpels VERDIEND in het leven!"
Om eerlijk te zijn vallen de grijze haren bij jou niet eens zo heel erg op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens
En grappig genoeg ben ik minder grijs dan mijn zusje, en zeer zeker minder grijs dan mijn oudste zuster, maar beiden verven/highlighten hun haren zodanig dat ze er nog als 30'rs willen uitzien. Als je ons drietje op een rijtje zet schatten ze mij de jongste, want ik heb de minste rimpels, maar de grijste haren
Je ziet (ik dan als vrouw) het verschil tussen levensrimpels, en de rimpels die ontstaan zijn door overmatig make up gebruik en partyen en zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit over rimpels.
Las ik ooit ergens, ik weet niet meer waar en over wie, maar was iets over iemand die veel ellende in haar leven had meegemaakt en veel rimpels had.
Iemand vroeg haar ooit: "Zou je niet eens een cosmetische ingreep nemen om die rimpels weg te werken?"
- "Waarom? Ik heb elke van deze rimpels VERDIEND in het leven!"
ach, je weet toch hoe dat werkt met camouflagenettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens
En grappig genoeg ben ik minder grijs dan mijn zusje, en zeer zeker minder grijs dan mijn oudste zuster, maar beiden verven/highlighten hun haren zodanig dat ze er nog als 30'rs willen uitzien. Als je ons drietje op een rijtje zet schatten ze mij de jongste, want ik heb de minste rimpels, maar de grijste haren
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, je weet toch hoe dat werkt met camouflagenetten
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vallen de grijze haren bij jou niet eens zo heel erg op.Ja je ziet ze wel, maar niet zo gek veel of zo.
Die op mijn voorhoofd vind ik wel wat kut omdat die heel duidelijk aanwezig zijn. Toen ik een leuke dame in Thailand aan het daten was, zat iedereen op zijn/haar voorhoofd te wrijven als ze naar me keken.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je ziet (ik dan als vrouw) het verschil tussen levensrimpels, en de rimpels die ontstaan zijn door overmatig make up gebruik en partyen en zo
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon mijzelf blijven dus (en weer in def gaan posten en zo, en weer gewoon mijzelf zijn)
In Maleisie en de Filipijnen hadden ze je een wijs man gevonden daaromquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die op mijn voorhoofd vind ik wel wat kut omdat die heel duidelijk aanwezig zijn. Toen ik een leuke dame in Thailand aan het daten was, zat iedereen op zijn/haar voorhoofd te wrijven als ze naar me keken.
Tja, die rimpels heb ik gekregen omdat ik altijd mijn wenkbrauwen optrek als ik met mensen praat, om een beetje een vriendelijk gezicht te tonen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon mijzelf blijven dus (en weer in def gaan posten en zo, en weer gewoon mijzelf zijn)
ik zou wel 500 mijl willen lopenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
Wat nu als je een mijl per jaar zou afleggen, Symph?
quote:
Nee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel 500 mijl willen lopen
whehehehe
weet je nog hoe ik deze plaat aankondigde
quote:en deze is in deze context best vals
500 mijl is te doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel 500 mijl willen lopen
whehehehe
weet je nog hoe ik deze plaat aankondigde
en deze is in deze context best vals
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef Symphonic het volgende:
500 mijl, is dat een hint of is dat een hint
zijn we er al bijna papa?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee?
[..]OW FUCK!!!!
Nee ik wil niet dat je maar 90 wordt!!!!!
Maar als hij een mijl per jaar aflegt, is hij wel ERG optimistisch over hoe oud hij gaat worden!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
500 mijl is te doen
ongeveer 750 kilometer
Is minder dan de afstand naar santiago de compostela
+40 bovenop zijn huidige leeftijd gaat hij sowieso worden, gezien de levensduur van zijn verjaardagskadoquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als hij een mijl per jaar aflegt, is hij wel ERG optimistisch over hoe oud hij gaat worden!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn we er al bijna papa?
Neuh zeun, nog een kilometer of zeuventig
Iets met 95, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
+40 bovenop zijn huidige leeftijd gaat hij sowieso worden, gezien de levensduur van zijn verjaardagskado
nou ja, 45 jaar is mooi zat...quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]Nee maar ik bedoelde serieus niet nog maar 45 jaar te gaan of zo!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga slapen. ToT, bedankt voor de muziekjes die ik heb meegeluisterd
Waar gaat u henen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, 45 jaar is mooi zat...
45 mile dat rij ik er vandaag al op
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Jerusalem of Gold zit ook een mama Appelsap
Nee, dat is grappig genoeg ouderwets telefoontaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
Overigens @ "zeuventig"; als kind dacht ik serieus dat het zo uitgesproken moest worden. Ik dacht dat "zeven" voor luie mensen was! ;')
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, dat is grappig genoeg ouderwets telefoontaal.
Zeuven en duzend en juno en july
Zit de hoofdvestiging daar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Overleg in Haarlem, en dan kom ik er wel
Oude geschakeldetelefoons. Kon je amper het verschil verstaan tusen zeven als in zeven (de handeling) en zeuven het nummer, dito met duizend, buizerd etc. dus werd Deuzend. Juni en Juli waren over de telefoon ook slecht te verstaan dus werden juno en julyquote:
dat zijn er 3 en Haarlem is er 1 en ik zit op 1 van de andere 2quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oude geschakeldetelefoons. Kon je amper het verschil verstaan tusen zeven als in zeven (de handeling) en zeuven het nummer, dito met duizend, buizerd etc. dus werd Deuzend. Juni en Juli waren over de telefoon ook slecht te verstaan dus werden juno en july
Ah!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn er 3 en Haarlem is er 1 en ik zit op 1 van de andere 2
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een rare avond zegvlieg van emotie in emotie
Daar heb ik vanavond helemaal geen last van hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Zal dat het zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:29 schreef ToT het volgende:
Ja muziek kan verdomd veel met je emoties doen idd....
zo'n avond was het ja, voor mij ook....quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja geen idee wat ik heb vandaag, misschien de spanningen van afgelopen weekend ofzo...quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n avond was het ja, voor mij ook....
maar dan wel anders natuurlijk....
ik hou mijn duimen de komende tijd heel erg crossed voor jou![]()
Heh is goed meid!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt dat je je eigen slaaprust ff opzij zette om Symph een nette jaarwisseling te geven
Bedankt voor de muziek, ik kruip mijn nestje in.
Slaap lekker Muisjequote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt dat je je eigen slaaprust ff opzij zette om Symph een nette jaarwisseling te geven
is ook niet zo vreemd hoor, damn....quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ik heb vandaag, misschien de spanningen van afgelopen weekend ofzo...
Wat was er afgelopen weekend dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ik heb vandaag, misschien de spanningen van afgelopen weekend ofzo...
Kreeg eerder op de avond wel een dm die maar door mijn hoofd blijft spoken.. en de combi met afgelopen weekend zal het wel zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Of is er meer buiten R49 om wat er vanavond met je speelt?
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
* Symphonic gaat alvast wat liedjes oefenen voor over een paar dagen
Mijn moeder lag weer in het ziekenhuisquote:
Komt goedquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En morgenavond gaan we terug in de tijd, terug naar 11 juni van vroeger
Als het lukt luisteren, en sorry ik kan nog niet praten, dus lezen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn moeder lag weer in het ziekenhuis
Deze luister ik ook nog af hoorquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
* Symphonic gaat alvast wat liedjes oefenen voor over een paar dagen
jaaaa Kazzzzjing...........quote:
Ja ik heb nog meer gevoelige in de wachtrij staan, maar ik zat me ook al te bedenken dat dat niet al te handig is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jaaaa Kazzzzjing...........
pffff draai zo ff een kutnummer dan ik ik mijn ogen ff legen met een sigaretje....
Kilo - uniform - Tango mijn verjaardag valt voor mijn vakantie, dus ik kan ook geen steentje doenquote:
ja die zeker wel... laat er ff 1 tussen, i heb echt ff nicotine nodigquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb nog meer gevoelige in de wachtrij staan, maar ik zat me ook al te bedenken dat dat niet al te handig is.
Weet je zeker dat je Jerusalem of gold wil horen?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kilo - uniform - Tango mijn verjaardag valt voor mijn vakantie, dus ik kan ook geen steentje doen
Goed dat je dat zegt, snel ff regelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die zeker wel... laat er ff 1 tussen, i heb echt ff nicotine nodig
Pfff, wat ben ik blij dat ik baas in eigen huis ben en gewoon binnen kan rokenquote:
LOLquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, wat ben ik blij dat ik baas in eigen huis ben en gewoon binnen kan roken
Nou inderdaad ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij moet bij mij niet een close up gaan doen van de muren. Dacht je dat ze Camel kleurig zijnquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij moet bij mij niet een close up gaan doen van de muren. Dacht je dat ze Camel kleurig zijndat klopt, ze waren 12 jaar geleden wit
zelfs toen ik dat nog was ging ik naar buitenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik zou hetzelfde gevoel hebben als wat ik in mijn woning hebquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Jij zou je dan wel thuis gevoeld hebben in mijn huidige woning!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst ff de weersverwachting voor je komende rit naar en van het werk!
Drie jaar terug begon ik met het opknappen van mijn huis, en ging toen alleen nog maar buiten roken. Maar ik was te ziek om mijn huis op te knappen. Nu rook ik gewoon weer binnen, en als ik weer gezond genoeg ben om mijn huis aan te pakken ga ik wel naar buitenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs toen ik dat nog was ging ik naar buiten
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik zou hetzelfde gevoel hebben als wat ik in mijn woning heb
Poetsen, poetsen, poetsen, poesten
Whehehe hee maf ze, Muis!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
Het was wat mij betrof weer een ouderwetse leuke R49 avond
Ik zoek mijn meurbaal op, Symph is morgen de hele dag nog lekker jarig
dat was het echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
Het was wat mij betrof weer een ouderwetse leuke R49 avond
Ik zoek mijn meurbaal op, Symph is morgen de hele dag nog lekker jarig
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, en zelfs Ofra Haza kan mij nu niet meer heel veel langer van mijn bed af houden, maar nog wel even
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan lekker naar bedje, bedankt voor de heerlijke muziekjes heren![]()
Ik weet niet of het voor Symph geldt, maar dit nummer heb ik heel lang een negatieve associatie mee gehad, maar nu een positieve, dus mits niet te vaak gedraaid, hoor ik deze graagquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef ToT het volgende:
Ja Jerusalem of gold draaide ik zonet bewust ff niet omdat het anders te veel te sentimentele nummers achter elkaar zou gaan worden en je je verjaardag wel op een lekker positieve manier moet kunnen beginnen, maar aangezien je 'm toch graag wel wil horen.....
idemquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Symph geldt, maar dit nummer heb ik heel lang een negatieve associatie mee gehad, maar nu een positieve, dus mits niet te vaak gedraaid, hoor ik deze graag
Ja nee ik bedoel niet negatief als in W.O. II en dat ze aan aids is overleden, maar meer als dat het qua sound ontroerend is, echt een tranentrekker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Symph geldt, maar dit nummer heb ik heel lang een negatieve associatie mee gehad, maar nu een positieve, dus mits niet te vaak gedraaid, hoor ik deze graag
het raakt me, iedere keer weer, maar wel op de goede manierquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel niet negatief als in W.O. II en dat ze aan aids is overleden, maar meer als dat het qua sound ontroerend is, echt een tranentrekker.
ABBAquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef ToT het volgende:
Maar goed, Symph, je had het over je oudjaar en je nieuwjaar, dus het volgende nummer heeft daar ook weer mee te maken.
Ging mij vooral om het nummer, niet om de zangeresquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel niet negatief als in W.O. II en dat ze aan aids is overleden, maar meer als dat het qua sound ontroerend is, echt een tranentrekker.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het raakt me, iedere keer weer, maar wel op de goede manier
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef Symphonic het volgende:
en als Kurt de wereld op tijd verkocht had.....
Ik had hem gewoon gedraaidquote:
Ach natuurlijk, die!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon gedraaid
Maar deze van U2 is ook wel een goede
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens heb ik ff geen idee welk nummer je van AH BAH!!!bedoelde!
die dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon gedraaid
Maar deze van U2 is ook wel een goede
Nogmaals ik had hem schaamteloos gedraaidquote:
Blijkbaar!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nogmaals ik had hem schaamteloos gedraaid
Hoor jij niet in je bed te liggen?quote:
die komen meestal te vroegquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor kerels met seksuele disfunctie!
Tja, sommigen weten niet wat ze aan epische shows kunnen missenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, sommigen weten niet wat ze aan epische shows kunnen missen
Ow, eigenlijk zou ik er nu 4 in mijn sig mogen zetten
1. Vout's Kroningsshow
2. Rob's Karaoke Show
3. Symphs Memory Lane
4. Symphs zingt het oude jaar uit
quote:
Meh, volgens mij heb je echt wel de langste periode van R49 meegemaakt tot nu toe hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan ben ik blijkbaar in de gouden tijd van R49 erbij gekomen
Want dit zijn alleen maar shows die ik in mijn korte R49 leventje heb meegemaakt.
because I asked for itquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
En waarom nu de origineel van Nirvana en niet de cover van Bowie
Symph had het over deze!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
En waarom nu de origineel van Nirvana en niet de cover van Bowie
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef Symphonic het volgende:
en als Kurt de wereld op tijd verkocht had.....
Ah, OK, en jij bent de jarige, dus jij mag hetquote:
Ik weet het maar tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waarom?
Weet je wat Possie in zijn onderschrift heeft staan
En die sig is al ouder dan ik naar R49 luister
* Symphonic gaat alvast schrappen tot een uurquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, en jij bent de jarige, dus jij mag het
Oh, even alvast een huishoudelijke mededeling. Mijn playlist voor morgen staat vast. De enige die verzoekjes mag doen associatief en zo is de jarige Job Symph. Dan wil ik wel een uurtje gaan uitlopen of zo
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
Nu zo een nummer uit het oude tijdperk van de radio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |