quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, je weet toch hoe dat werkt met camouflagenetten
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vallen de grijze haren bij jou niet eens zo heel erg op.Ja je ziet ze wel, maar niet zo gek veel of zo.
Die op mijn voorhoofd vind ik wel wat kut omdat die heel duidelijk aanwezig zijn. Toen ik een leuke dame in Thailand aan het daten was, zat iedereen op zijn/haar voorhoofd te wrijven als ze naar me keken.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je ziet (ik dan als vrouw) het verschil tussen levensrimpels, en de rimpels die ontstaan zijn door overmatig make up gebruik en partyen en zo
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon mijzelf blijven dus (en weer in def gaan posten en zo, en weer gewoon mijzelf zijn)
In Maleisie en de Filipijnen hadden ze je een wijs man gevonden daaromquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die op mijn voorhoofd vind ik wel wat kut omdat die heel duidelijk aanwezig zijn. Toen ik een leuke dame in Thailand aan het daten was, zat iedereen op zijn/haar voorhoofd te wrijven als ze naar me keken.
Tja, die rimpels heb ik gekregen omdat ik altijd mijn wenkbrauwen optrek als ik met mensen praat, om een beetje een vriendelijk gezicht te tonen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon mijzelf blijven dus (en weer in def gaan posten en zo, en weer gewoon mijzelf zijn)
ik zou wel 500 mijl willen lopenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
Wat nu als je een mijl per jaar zou afleggen, Symph?
quote:
Nee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel 500 mijl willen lopen
whehehehe
weet je nog hoe ik deze plaat aankondigde
quote:en deze is in deze context best vals
500 mijl is te doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel 500 mijl willen lopen
whehehehe
weet je nog hoe ik deze plaat aankondigde
en deze is in deze context best vals
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef Symphonic het volgende:
500 mijl, is dat een hint of is dat een hint
zijn we er al bijna papa?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee?
[..]OW FUCK!!!!
Nee ik wil niet dat je maar 90 wordt!!!!!
Maar als hij een mijl per jaar aflegt, is hij wel ERG optimistisch over hoe oud hij gaat worden!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
500 mijl is te doen
ongeveer 750 kilometer
Is minder dan de afstand naar santiago de compostela
+40 bovenop zijn huidige leeftijd gaat hij sowieso worden, gezien de levensduur van zijn verjaardagskadoquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als hij een mijl per jaar aflegt, is hij wel ERG optimistisch over hoe oud hij gaat worden!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn we er al bijna papa?
Neuh zeun, nog een kilometer of zeuventig
Iets met 95, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
+40 bovenop zijn huidige leeftijd gaat hij sowieso worden, gezien de levensduur van zijn verjaardagskado
nou ja, 45 jaar is mooi zat...quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]Nee maar ik bedoelde serieus niet nog maar 45 jaar te gaan of zo!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga slapen. ToT, bedankt voor de muziekjes die ik heb meegeluisterd
Waar gaat u henen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, 45 jaar is mooi zat...
45 mile dat rij ik er vandaag al op
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Jerusalem of Gold zit ook een mama Appelsap
Nee, dat is grappig genoeg ouderwets telefoontaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef ToT het volgende:
Overigens @ "zeuventig"; als kind dacht ik serieus dat het zo uitgesproken moest worden. Ik dacht dat "zeven" voor luie mensen was! ;')
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, dat is grappig genoeg ouderwets telefoontaal.
Zeuven en duzend en juno en july
Zit de hoofdvestiging daar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Overleg in Haarlem, en dan kom ik er wel
Oude geschakeldetelefoons. Kon je amper het verschil verstaan tusen zeven als in zeven (de handeling) en zeuven het nummer, dito met duizend, buizerd etc. dus werd Deuzend. Juni en Juli waren over de telefoon ook slecht te verstaan dus werden juno en julyquote:
dat zijn er 3 en Haarlem is er 1 en ik zit op 1 van de andere 2quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oude geschakeldetelefoons. Kon je amper het verschil verstaan tusen zeven als in zeven (de handeling) en zeuven het nummer, dito met duizend, buizerd etc. dus werd Deuzend. Juni en Juli waren over de telefoon ook slecht te verstaan dus werden juno en july
Ah!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn er 3 en Haarlem is er 1 en ik zit op 1 van de andere 2
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een rare avond zegvlieg van emotie in emotie
Daar heb ik vanavond helemaal geen last van hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Zal dat het zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:29 schreef ToT het volgende:
Ja muziek kan verdomd veel met je emoties doen idd....
zo'n avond was het ja, voor mij ook....quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |