Ja geen idee wat ik heb vandaag, misschien de spanningen van afgelopen weekend ofzo...quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n avond was het ja, voor mij ook....
maar dan wel anders natuurlijk....
ik hou mijn duimen de komende tijd heel erg crossed voor jou![]()
Heh is goed meid!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt dat je je eigen slaaprust ff opzij zette om Symph een nette jaarwisseling te geven
Bedankt voor de muziek, ik kruip mijn nestje in.
Slaap lekker Muisjequote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt dat je je eigen slaaprust ff opzij zette om Symph een nette jaarwisseling te geven
is ook niet zo vreemd hoor, damn....quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ik heb vandaag, misschien de spanningen van afgelopen weekend ofzo...
Wat was er afgelopen weekend dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ik heb vandaag, misschien de spanningen van afgelopen weekend ofzo...
Kreeg eerder op de avond wel een dm die maar door mijn hoofd blijft spoken.. en de combi met afgelopen weekend zal het wel zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Of is er meer buiten R49 om wat er vanavond met je speelt?
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
* Symphonic gaat alvast wat liedjes oefenen voor over een paar dagen
Mijn moeder lag weer in het ziekenhuisquote:
Komt goedquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En morgenavond gaan we terug in de tijd, terug naar 11 juni van vroeger
Als het lukt luisteren, en sorry ik kan nog niet praten, dus lezen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn moeder lag weer in het ziekenhuis
Deze luister ik ook nog af hoorquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
* Symphonic gaat alvast wat liedjes oefenen voor over een paar dagen
jaaaa Kazzzzjing...........quote:
Ja ik heb nog meer gevoelige in de wachtrij staan, maar ik zat me ook al te bedenken dat dat niet al te handig is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jaaaa Kazzzzjing...........
pffff draai zo ff een kutnummer dan ik ik mijn ogen ff legen met een sigaretje....
Kilo - uniform - Tango mijn verjaardag valt voor mijn vakantie, dus ik kan ook geen steentje doenquote:
ja die zeker wel... laat er ff 1 tussen, i heb echt ff nicotine nodigquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb nog meer gevoelige in de wachtrij staan, maar ik zat me ook al te bedenken dat dat niet al te handig is.
Weet je zeker dat je Jerusalem of gold wil horen?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kilo - uniform - Tango mijn verjaardag valt voor mijn vakantie, dus ik kan ook geen steentje doen
Goed dat je dat zegt, snel ff regelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die zeker wel... laat er ff 1 tussen, i heb echt ff nicotine nodig
Pfff, wat ben ik blij dat ik baas in eigen huis ben en gewoon binnen kan rokenquote:
LOLquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, wat ben ik blij dat ik baas in eigen huis ben en gewoon binnen kan roken
Nou inderdaad ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij moet bij mij niet een close up gaan doen van de muren. Dacht je dat ze Camel kleurig zijnquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij moet bij mij niet een close up gaan doen van de muren. Dacht je dat ze Camel kleurig zijndat klopt, ze waren 12 jaar geleden wit
zelfs toen ik dat nog was ging ik naar buitenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik zou hetzelfde gevoel hebben als wat ik in mijn woning hebquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Jij zou je dan wel thuis gevoeld hebben in mijn huidige woning!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst ff de weersverwachting voor je komende rit naar en van het werk!
Drie jaar terug begon ik met het opknappen van mijn huis, en ging toen alleen nog maar buiten roken. Maar ik was te ziek om mijn huis op te knappen. Nu rook ik gewoon weer binnen, en als ik weer gezond genoeg ben om mijn huis aan te pakken ga ik wel naar buitenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs toen ik dat nog was ging ik naar buiten
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik zou hetzelfde gevoel hebben als wat ik in mijn woning heb
Poetsen, poetsen, poetsen, poesten
Whehehe hee maf ze, Muis!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
Het was wat mij betrof weer een ouderwetse leuke R49 avond
Ik zoek mijn meurbaal op, Symph is morgen de hele dag nog lekker jarig
dat was het echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
Het was wat mij betrof weer een ouderwetse leuke R49 avond
Ik zoek mijn meurbaal op, Symph is morgen de hele dag nog lekker jarig
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, en zelfs Ofra Haza kan mij nu niet meer heel veel langer van mijn bed af houden, maar nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |