Dit is wel een single uit Symphs jeugdquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik kan het niet meer omdraaien
en halverwege Abraham
Ja, plotst klinkt Sara mij ook wel heel dicht bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik kan het niet meer omdraaien
en halverwege Abraham
kijk maar naar Melting, dan weet je hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]Kun je nagaan hoe het is als je ehhh.....laten we zeggen 45 wordt?
Toftof!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
En morgen wel allemaal luisteren naar 'Vandaag is de dag"
Kadootje voor Symph en gewoon verder gewoon weer een leuke show met wetenswaardigheidjes die sommigen wél wisten en anderen niet
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk maar naar Melting, dan weet je het
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
En morgen wel allemaal luisteren naar 'Vandaag is de dag"
Kadootje voor Symph en gewoon verder weer een leuke show met wetenswaardigheidjes die sommigen wél wisten en anderen niet
Oefquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk maar naar Melting, dan weet je het
Joh, ik zie steeds meer grijze haren verschijnen. Het zijn er inmiddels teveel om uit te trekkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik begin ook al kleine inhammetjes te vertonen, als je heel goed kijkt.
boven op je hoofd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik begin ook al kleine inhammetjes te vertonen, als je heel goed kijkt.
Ik neem aan van welquote:
Van varkens!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel
de Hammetjes komen namelijk ergens anders vandaan
Voordeel van de man, je kan je milimeteren. Ik begin serieus problemen te krijgen om mijn grijze haren te maskeren. Ik moet er maar mee leven dat ik een 'vrouw op leeftijd' begin te wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Nee ik schrok overigens wel serieus toen ik een keer een foto zag waarop mijn kruin te zien was, toen ik mijn haar er nog niet af schoor. Ik had niet in de gaten dat ik daar ook al zo kaal aan het worden was.
commodant korreltje grover gebruiken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]Je zou het niet zeggen he, maar toch zijn ze er!
daar ben ik nooit aan begonnenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik zie steeds meer grijze haren verschijnen. Het zijn er inmiddels teveel om uit te trekken
Verven?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voordeel van de man, je kan je milimeteren. Ik begin serieus problemen te krijgen om mijn grijze haren te maskeren. Ik moet er maar mee leven dat ik een 'vrouw op leeftijd' begin te worden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
commodant korreltje grover gebruiken?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik nooit aan begonnen
als ik mijn baard laat staan ben ik net Vader Abraham
zaterdag nog op de reubie: mijn meester uit de 6e klas: ja ik ben wat grijzer geworrdeb,,,
ik: mijn afgezakte haar ook en bovenop ligt het aan de kwantiteit
quote:
Ik dacht daar ook net aanquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef Symphonic het volgende:
verzoekje: Peter Koelewijn - Je wordt ouder Papa
Had ik al opgezocht toen ik die opmerking van Muis zag!quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef Symphonic het volgende:
verzoekje: Peter Koelewijn - Je wordt ouder Papa
ik vind het serieus zijn charme hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..], dat staat zo fake. Grijze haren zijn echt anders dan mijn normale bruine haren. Dat zie je. Misschien dat ik weer highlights neem om ze iets te maskeren. Aan de andere kant, WTF
Ja er zijn ook kleuringen die alleen de grijze haren dekken. Echt alles een absoluut volle kleur nemen is idd te fake voor woorden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..], dat staat zo fake. Grijze haren zijn echt anders dan mijn normale bruine haren. Dat zie je. Misschien dat ik weer highlights neem om ze iets te maskeren. Aan de andere kant, WTF
Same shit over rimpels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus zijn charme hebben
Grijze haren zijn geen straf maar een verdienste
Daar ben ik mee eensquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus zijn charme hebben
Grijze haren zijn geen straf maar een verdienste
second thatquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit over rimpels.
Las ik ooit ergens, ik weet niet meer waar en over wie, maar was iets over iemand die veel ellende in haar leven had meegemaakt en veel rimpels had.
Iemand vroeg haar ooit: "Zou je niet eens een cosmetische ingreep nemen om die rimpels weg te werken?"
- "Waarom? Ik heb elke van deze rimpels VERDIEND in het leven!"
Om eerlijk te zijn vallen de grijze haren bij jou niet eens zo heel erg op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens
En grappig genoeg ben ik minder grijs dan mijn zusje, en zeer zeker minder grijs dan mijn oudste zuster, maar beiden verven/highlighten hun haren zodanig dat ze er nog als 30'rs willen uitzien. Als je ons drietje op een rijtje zet schatten ze mij de jongste, want ik heb de minste rimpels, maar de grijste haren
Je ziet (ik dan als vrouw) het verschil tussen levensrimpels, en de rimpels die ontstaan zijn door overmatig make up gebruik en partyen en zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit over rimpels.
Las ik ooit ergens, ik weet niet meer waar en over wie, maar was iets over iemand die veel ellende in haar leven had meegemaakt en veel rimpels had.
Iemand vroeg haar ooit: "Zou je niet eens een cosmetische ingreep nemen om die rimpels weg te werken?"
- "Waarom? Ik heb elke van deze rimpels VERDIEND in het leven!"
ach, je weet toch hoe dat werkt met camouflagenettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens
En grappig genoeg ben ik minder grijs dan mijn zusje, en zeer zeker minder grijs dan mijn oudste zuster, maar beiden verven/highlighten hun haren zodanig dat ze er nog als 30'rs willen uitzien. Als je ons drietje op een rijtje zet schatten ze mij de jongste, want ik heb de minste rimpels, maar de grijste haren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |