SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
SRquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
Nu zo een nummer uit het oude tijdperk van de radio!
Traag overdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:06 schreef ToT het volgende:
Hopelijk dat dit topic een beetje traag gaat, zodat het de hele dag zichtbaar blijft!
die doet het licht altijd aanquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Traag overdag
Melting mag direct aan de taart
Zook is ook een echte die hardquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef ToT het volgende:
Kut, zoek ik op Snufland, kom ik terecht op ONZ / [ONZ Radio] #961 Snufland met vieze verhaaltjes
quote:
In de mijne totaal niet hoorquote:
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso!
Nee Snuf had een kaart van Nederland ingedeeld in boeren, Duitsers en meer van dat soort gein.
Nee, en het topic waar je naar verweesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]! Goed gevonden!
Stond dat in zijn fobo of zo?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch knap dat hij rood en blauw door elkaar weet te halen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, en het topic waar je naar verwees
Jij bent dus een Duitser en Symph en ik hebben gewoon een klote accent
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ToT nogmaals bedankt voor de muziekjes. Ik ben echt inmiddels bijna deadt, en ga echt![]()
Ik moet morgenavond natuurlijk wel weer fris en fruitig zijn voor Symphs Vandaag is de Dag show
Ow, dan blijf ik nog wel ff hangenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!Trussels he!
Ik heb ook niet gelezen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe is goed meid, hierna is sowieso mijn afsluiter!Trussels he!
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ToT nogmaals bedankt voor de muziekjes. Ik ben echt inmiddels bijna deadt, en ga echt![]()
Ik moet morgenavond natuurlijk wel weer fris en fruitig zijn voor Symphs Vandaag is de Dag show
Er schieten me ineens meer nummers te binnen, maar ik zal me beheersen; hierna ECHT de afsluiter!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan blijf ik nog wel ff hangen
Bijna, bijna, ik doe weer een ouderwetse 3xquote:
Ahhhh right!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gelezen hoor
Dat is het makkelijke van de balk met plaatjes boven in
ah je doet het op mijn manierquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna, bijna, ik doe weer een ouderwetse 3x![]()
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh right!Die heb ik allang niet meer en ik weet bij God niet hoe ik die terug moet krijgen!
Ach ja idd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Vinkje bij Topic Gallery weergeven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze een minuut doet over een keertje zwaaien wel ja!
quote:
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]stond er echt om bekend om mijn 3x
![]()
Ik heb een hoop slechte eigenschappen afgeleerd, maar soms duiken ze weer de kop op, met name op ouderwets gezellige FOK! avonden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....
oke nog ientje dan.....
bloemkolen....
je moet eerst doodgaan
ja en waar is dat wijf met die snor die mijn kamer gaat stofzuigen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
En Symph gaat tenminste slapen met het idee 'that the lady smiled'
Nog 1 nummer he!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
En Symph gaat tenminste slapen met het idee 'that the lady smiled'
Jouw uitlopers zijn ook inmiddels wel klassiek, zelfs voor newbies als ik bij de radioquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ik doe het ook, laatste nummer.....
oke nog ientje dan.....
bloemkolen....
je moet eerst doodgaan
No fucking way in hell dat ik die ga draaien man!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en waar is dat wijf met die snor die mij kamer gaat stofzuigen?
Uh, Possie bedoel jequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en waar is dat wijf met die snor die mij kamer gaat stofzuigen?
Ik ook niet. Dat is Robquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Waarom Rob ineens zo zat te gillen om dat je je show moest afsluiten weet ik trouwens ook echt niet! ;')
quote:
Uh, ja sorry te lui om terug te zoeken waarin hij dat postequote:
Misschien dat hij gewoon geen minuut van Symph z'n show wilde missen, maar toch naar bed wilde gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is Rob
Die gilt ook wel eens via PM en je antwoord erop en hoort vervolgens niets meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |