Ja goed balen; net bij de IKEA gehaald als bureau.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi dat je er een hulp bij hebt.
Wel jammer van de tafel
http://en.wikipedia.org/wiki/Ricky_Fataarquote:
quote:Fataar was asked to play drums for the band after drummer Dennis Wilson suffered a debilitating hand accident.
Heb je niet van dat afdekfolie waarmee je je spullen kunt afdekken als je gaat klussen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed balen; net bij de IKEA gehaald als bureau.Ik was ÉCHT blij met dit ding!
Maar goed, het klussen gaat goed, en sowieso krijg ik de komende dagen nog meer hulp!
tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed balen; net bij de IKEA gehaald als bureau.Ik was ÉCHT blij met dit ding!
Maar goed, het klussen gaat goed, en sowieso krijg ik de komende dagen nog meer hulp!
Jawel, en dat lag er grotendeels ook overheen, alleen over dat deel net niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je niet van dat afdekfolie waarmee je je spullen kunt afdekken als je gaat klussen?
Ja en maandag komt de nieuwe keuken dus. Waarschijnlijk compleet met nieuwe kraan enzo, maar een vriend van me heeft één of andere design mengkraan ergens weten te roggelen met keramische platen!quote:
Dit vind ik geen top plaat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
In 1977 is KC and the Sunshine Band met "I'm your boogie Man" de eerste groep die ná The Jackson Five 4x een #1 hit in de USA hebben weten te scoren.
[ afbeelding ]
10 weken in onze top 40 en de 6e plaats gehaaldquote:
SPOILER: foto van de treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
erg jammer. geplastificeerde toplaag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
ja, ik dacht sneller dan ik typte en dan voeg ik alles samenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelde natuurlijk dat de muziel SOUL heeft, dus muziel!
deze ken ik welquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat jullie het volgende nummer allemaal (hopelijk) wél kennen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
1977 In Groot Britannie wordt het zilveren jubileum van Koninging Elizabeth II gevierd en de Sex Pistols halen daar de #2 met het nummer "God Save the Queen".
Een nare dag in de Nederlandse geschiedenis. Mariniers maken een einde aan de treinkaping bij de Punt en de gijzeling van de lagere school in Bovensmilde. 2 Gegijzelden en 6 kapers komen om.dat laatste gaat nooit, maar dan ook echt nooit meer van mijn netvlies afSPOILER: foto van de treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dit, en de bijlmer ramp, en de ramp met de herculesquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat laatste gaat nooit, maar dan ook echt nooit meer van mijn netvlies af
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
1977 In Groot Britannie wordt het zilveren jubileum van Koninging Elizabeth II gevierd en de Sex Pistols halen daar de #2 met het nummer "God Save the Queen".
Een nare dag in de Nederlandse geschiedenis. Mariniers maken een einde aan de treinkaping bij de Punt en de gijzeling van de lagere school in Bovensmilde. 2 Gegijzelden en 6 kapers komen om.En toch waren de FBI en de Britse inlichtingendienst onder de indruk van het toch nog goede resultaat.SPOILER: foto van de treinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat was het ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En toch waren de FBI en de Britse inlichtingendienst onder de indruk van het toch nog goede resultaat.
Nee, eikenhouten tafeltje, maar de vernislaag of zo is blijkbaar op waterbasis of zo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg jammer. geplastificeerde toplaag?
ow, over die boormachine nog even. tijdens het boren met 1 hand heeft m'n pols het gehouden. de boor lag wel in 3 stukken
Dat zou alleen nog maar erger worden. We worden niet voor niets 'the beggars army' genoemdquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Met als kanttekening dat ze zwaar niet onder de indruk waren van de bewapening etc.
die ook niet, maar we zaten met de hele familie voor de tv naar die trein te kijken ....quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit, en de bijlmer ramp, en de ramp met de hercules
Gek terwijl wij in Nederland de beste uniformen maken, maar ze importeren uit Chinaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zou alleen nog maar erger worden. We worden niet voor niets 'the beggars army' genoemd
Briljante filmmuziek heeft die man geschrevenquote:
Politiek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gek terwijl wij in Nederland de beste uniformen maken, maar ze importeren uit China
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:08 schreef Melting het volgende:
Even een vraagje. Ik heb foto's van verschillende formaten. Met welk programma kan ik die makkelijk hetzelfde formaat geven? Lukt dat met Irfanview?
Ze moeten allemaal 1/4 van een A4 worden. Weet iemand van jullie dan de maten?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
In 1983 trouwt de van oorsprong Nederlandse afkomst Alex van Halen met Valerie Kendall in Los Angeles. Zijn broer Eddie van Halen was getuige. Het huwelijk houdt niet lang stand en eindigt drie maanden later in een scheiding.
Dus allemaal "jump"
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Batch conversion/rename, set long side to....
Misschien nog wel verstandiger.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef ToT het volgende:
En als de foto's echt exact dezelfde formaat moeten hebben, kun je in Photoshop een nieuw, leeg document maken met dat formaat, dan plak je die foto er in en verkleint het handmatig en kiest zo wat er van af geknipt moet worden zodra één zijde perfect in dat plaatje past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |