Volgens mij welquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
In 1949 geboren: een man die op latere leeftijd als enige zijn achternaam geen eer aan gaat doen. Niemand minder dan Freank Beard, de drummer van ZZ Top
[ afbeelding ]
Frank is dus de middelste zónder baard
Volgens mij per ongeluk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Echt ongelofelijk ja.
Vraag me af, of die baarden vanaf het begin gepland waren, of dat dat een per ongeluk ontdekte marketing stunt was.Weet jij dat toevallig, Muisje?
Wel een lekker nummer overigens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
1951 worden zowel Lyndsey de Paul als Arjan Brass geboren.
Lyndsey wie? Tja, ze heeft ook maar één hit gehad in 1972, maar die kwam wel op nr. 1
Arjan Brass had in 1976 een hit(je) met Leonie.
quote:
Ik ben benieuwd of je het volgende nummer kentquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het volgende nummer kent
Ik dacht dat jij wel zo'n beetje alle hits van Nederlandse bodem kendequote:
Ik zie er maar vijf hoorquote:
Mooi jij bent nog op tijdquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel zo'n beetje alle hits van Nederlandse bodem kende
En nu heb ik zeven luisteraarsquote:
Yesquote:
Hij had wel degelijk talent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
In 1958 geeft Jerry Lee Lewis op de 11e juni een concert in New York, maar hij wordt van het podium afgejouwd omdat in de VS bekend geworden is dat hij in Engeland is getrouwd met zijn 13-jarige nichtje. Het schandaal betekende het einde van Lewis' zijn carrière.
Great Balls of Scandal: How Jerry Lee Lewis' marriage to a 13-year-old wrecked his career.
[ afbeelding ]
Absoluutquote:
Ik wist dat toch al wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut
En dat dit het einde van zijn carriere werd leerde ik ook pas tijdens de voorbereiding van deze show.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1964 kwam de single "Do Wah Diddy Diddy" van Manfred Mann uit. Het kon in Nederland géén Top 40 hit worden omdat de hitparade nog niet bestond
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... anders weet je het nog niet hè?
Anders weet je nog niet of het een hit zou zijn geworden.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
1965 - The Rolling Stones brengen "Got Live If You Want It" uit. Het allereerste live album (ahum E.P.) van de Rolling Stones. Jullie horen nu de hele A-kant
"We Want The Stones" 0:13
"Everybody Needs Somebody to Love" 0:36
"Pain in My Heart” 2:03
"Route 66" 2:36
[ afbeelding ]
Diezelfde dag maakt Buckingham Palace bekend dat koninging Elizabeth II de Beatles tot ridders in de Orde van het Britse Rijk benoemd. Meerdere ridders gaven onmiddelijk hun ridderorde terug, klagend dat de ridderorde 'ontaard' was.
Gezien de vele malen dat het nummer ook ná 1965 gedraaid bleef worden op de radio, ga ik er vanuit dat het wel degelijk een hit is geweest in Nederlandquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders weet je nog niet of het een hit zou zijn geworden.
En nu willen ze maar wat graag op de foto met een Sir Paul McCartney of Sir Tom Jonesquote:
Vergeet niet dat het aanbod toen ook kleiner was, en er minder zenders waren hè?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien de vele malen dat het nummer ook ná 1965 gedraaid bleef worden op de radio, ga ik er vanuit dat het wel degelijk een hit is geweest in Nederland
Maar goede uitdaging, ik ga het uitzoeken, vanaf begin jaren '60 was er wel een soort van voorloper van de hitparade, en de verkoop van singles werd toen al geteldquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het aanbod toen ook kleiner was, en er minder zenders waren hè?
WBquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
Zo, ben er weer.
Was ff wandelen om mijn hoofd wat leeg te krijgen; ik ben weer aardig over mijn grenzen heen gegaan met klussen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar goede uitdaging, ik ga het uitzoeken, vanaf begin jaren '60 was er wel een soort van voorloper van de hitparade, en de verkoop van singles werd toen al geteld
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
Zo, ben er weer.
Was ff wandelen om mijn hoofd wat leeg te krijgen; ik ben weer aardig over mijn grenzen heen gegaan met klussen.
Kun je die niet iets aan achter verschuiven?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Symph heeft nog maar 2 nummers om op tijd binnen te zijn voor zijn verjaardags verrassing
Dan moet ik het hele blok naar achteren schuiven. Ik ga chronologischquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je die niet iets aan achter verschuiven?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Op 11 juni 1968 waren de Rolling Stones hun nieuwe nummer aan het opnemen "Sympathy for the Devil". Op mysterieuze wijze ontstond er in de Olympic Studio in Londen een brandje.
[ afbeelding ]
De Stones tijdens de opname van Sympathy for the Devil @ Olympic Studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |