SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm vanavond is niet zo erg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je woont.
Piek in De Randstad is rond 18:00 het Oosten komt vanavond aan bod en Brabant en Limburg straks al.
Gewoon wat artikelen copy pasten, niemand die het doorheeft.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb genoten van dit stukje inzicht in jouw persoonlijkheid en denkwijze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal jou eens copy pastenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat artikelen copy pasten, niemand die het doorheeft.
ik typte het anders gewoon hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zojuist al geslaagd in deze opzet.
1. Nee. Copy-Pasten betekent het gebruiken van ofwel; het uitklapmenu onder de rechtermuisknop, ofwel het gebruik van de snelkoppeling ctrl+c en daarna ctrl+v.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zojuist al geslaagd in deze opzet.
Je bent zelf incorrect.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
1. Nee. Copy-Pasten betekent het gebruiken van ofwel; het uitklapmenu onder de rechtermuisknop, ofwel het gebruik van de snelkoppeling ctrl+c en daarna ctrl+v.
2. Je gebruikt het woord "opzet" incorrect.
Fraaie lijst. Bevestiging dat je een erg fijn persoon moet zijn om samen mee te minigolfen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
001: Naam: Johannes
002: Nickname: johannes_vermeer
003: Woonplaats: Groningen
004: Geboortedatum: 12 juni
005: Lengte: gemiddeld
006: Kleur ogen: blauw
007: Schoenmaat: 43 geloof ik
008: School/werk: RUG
009: Rook je: nee
010: Hobby's: Haxball kampioen worden
011: Broers/zussen: ja/nee
012: Heb je verkering/een relatie: met Jessica
013: Piercing: nee
014: Tattoo: nee
015: Vakantieland: bij Jessica thuis
016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven: Ja
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Paxgod
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: nasi haters
019: Wie zou je graag ontmoeten: Nick, Littlerabbit, mensen van VBL
020: Wie bewonder je enorm: Nick en Jessica
021: Meest sexy personen: Nick en Jessica
022: Favoriete slaapkledij: nakend
023: Favoriete auto: Honda prelude
024: Favoriete film: The Room
025: Favoriete muziek: Mickey Newbury e.d. het kan mij niet zwaarmoedig genoeg zijn & Henk de Haan
026: Favoriete stad: Groningen
027: Favoriete knuffel: Littlerabbit
028: Favoriete geurtje: Littlerabbit
029: Favoriete week/maandblad: FC Groningen club magazine
030: Favoriete geluid: Het geluid van Jessica's lippen op de mijne
031: Favoriete TV-series: Arrested Development
032: Favoriete schrijver: Michel van Egmond
033: Favoriete troetelnaam: Johannes
034: Wat staat er op je mouse pad: Nick4EverOneLuv
035: Wat ligt er onder je bed: stof
036: Lievelingskleur: oranje
037: Lievelingslied allertijden: You'll never walk alone - Lee Towers
038: Lievelingslied op dit moment: Orange Glow
039: Lievelingseten: Nasi
040: Lievelingsvak op school: stiekem FOK!ken :$ :$ :$ :$
041: Lievelingsdrank: Perziksap
042: Lievelingscijfer: 23
043: Wat vind je het mooist aan jezelf: mijn innemende persoonlijkheid
044: Welke deodorant gebruik je: Axe
045: Welke schoenen draag je het liefst: die van mij
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: laat
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: koekoek
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: DM's krijgen van GGMM
049: Het meest beschamende moment van je leven: moet nog komen
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: binnen
051: Wat doe je in het weekend: uitslapen
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: economie
053: Je Ontbijt: nog niet gehad
054: Wat eet je absoluut niet graag: anti-materie
055: Huisdieren: mijn hond
056: Lachen of dromen: Lachen
057: Serieus of grappig: grappig
058: Snel of traag: snel
059: Alleenstaand of relatie: relatie
060: Simpel of ingewikkeld: simpel
061: Cremeren of begraven: begraven
062: Sex of alcohol: alcohol
063: Lang opblijven of vroeg naar bed: opblijven
064: Licht of donker?: donker
065: Spreken of zwijgen: spreken
066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Jessica en Nick formaat
067: Krant of weekblad: is dit een kruisverhoor
068: Knuffel of een kus: xoxo
069: Gelukkig of triestig: Gelukkig met Nick
070: Leven of dood: Leven met Nick
071: Fuif of discotheek: een fuif met Nick
072: Links of rechts: rechtse leuzen schreeuwen met rickazio
073: Saus erop of ernaast?: op de zalmsalade
074: Bruin of blond: Zolang het maar van Jessica of Nick is
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Vind je VI ook zo leuk?
076: Geloof je in reincarnatie: Jazeker
077: Bestaan buitenaardse wezens: Jazeker
078: Bestaat de ware: Jazeker
079: Hoeveel kinderen wil je: 11
080: Waar kan je niet tegen: lange vragenlijsten
081: Het beste gevoel ter wereld: Omgeven worden door online vrienden
082: Het slechtste gevoel ter wereld: Geen tijgernootjes krijgen
083: Waar ben je bang voor: dat het topic sluit voordat ik klaar ben met deze lijst
084: Word je soms emotioneel: bijna louter
085: Huil je tijdens films: bijna louter
086: Droombezigheid als je ouder bent: Pizza bakken, raket bouwen
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer praten over nasi, Nick en Jessica
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: waar is de wekker
089: Als welk dier zou je terug willen keren?: spuugbeestje
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: ogen
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: in de Euroborg
092: Wat vind je van FOK!: wel leuk
093: Wat mis je nog aan FOK!: mijn moderatorschap
094: Waar heb je deze vragenlijst vandaan: een of andere gozer postte die
095: Hoevaak up-date je je vriendenlijst: continu f5'en
096: Wat doe je nog meer op de pc naast FOK!: gifjes van Jessica opzoeken
097: Mis je een vraag: Ja
Heldquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net telefonisch mijn wk voorspellingen doorgegeven, Italië als wereldkampioen![]()
Nieuwe mario weet ik niet, er is er pas één uit, maar een nieuwe Zelda zou ik al zeer content mee zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Wat hoop je te zien van Nintendo? Buiten een nieuwe Mario en Zelda.
Ben wel benieuwd naar dat geurtje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
028: Favoriete geurtje: Littlerabbit
Ze moeten wel met nog een klapper komen imo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuwe mario weet ik niet, er is er pas één uit, maar een nieuwe Zelda zou ik al zeer content mee zijn.
En Mario Kart DLC graag.
En Smash natuurlijk, maar dat begint vanavond om 01:00 pas.
Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Fraaie lijst. Bevestiging dat je een erg fijn persoon moet zijn om samen mee te minigolfen.
Dit klinkt een beetje raar hoor. Hopelijk bedoel je niet wat ik denk dat je bedoelt...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister alles op moeten maken. Ik zal kijken of 2 weken afdoende is voor een nieuwe lading.
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik zwijmelde weg bij het aanzien van zijn krullenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch al ontmoet? Jij kent zijn geurtje toch al?
Heeft je logé ook krullen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik zwijmelde weg bij het aanzien van zijn krullen
Ik zal kijken of ik de komende twee weken spontaan krullen kan krijgen, maar waarschijnlijk zit het er niet in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik zwijmelde weg bij het aanzien van zijn krullen
Daar hoop ik zelf ook altijd op maar mijn haar blijft hartstikke stijlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de komende twee weken spontaan krullen kan krijgen, maar waarschijnlijk zit het er niet in.
Eens.quote:
Heel stiekem overwoog ik voor de 25ste naar de kapper te gaan, maar nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de komende twee weken spontaan krullen kan krijgen, maar waarschijnlijk zit het er niet in.
Hahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal hier de 25e aan denken.
Jij woont overal dichtbijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens.
VI-Oranje meets om de hoek daarentegen
[..]
Heel stiekem overwoog ik voor de 25ste naar de kapper te gaan, maar nu durf ik niet meer.
Hij heeft per ongeluk xcachet gemeet kan me voorstellen dat je dan even genezen bent voor de komende 15 jaar.quote:
Ik kan aardig snel fietsen maar 40 minuten gaat mij niet lukken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
40 minuten fietsen de 25ste, niks mis mee.
#huisvrouwenstrugglesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
Hier ook eindelijk, ik moest ook snel naar buiten rennen om mijn was binnen te halen
Nee superstijl haar helaas.quote:
Ja ik kots ook wel van mezelf dat ik de hele dag thuis zitquote:
Ik ga ervan uit dat mannen ook weleens de was doen hoorquote:
Mensen onderschatten de luxe van een riante WW hebben enorm hier Karina.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee superstijl haar helaas.
[..]
Ja ik kots ook wel van mezelf dat ik de hele dag thuis zitOh wacht, toch niet.
Mijn WW is niet zo riant hoor, zonder mijn oprotpremie had ik best krap gezeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen onderschatten de luxe van een riante WW hebben enorm hier Karina.
Bij een vriend in een zwembad met een beamerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef Tarado het volgende:
vrijdag in de stad ergens voetbal kijken, weet nog niet waar
riante ww bestaat niet, blijf het vreemd vinden dat je premie betaalt op basis van je salaris maar ww aan een maximum is verbonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn WW is niet zo riant hoor, zonder mijn oprotpremie had ik best krap gezeten.
Nice ik hoop dat de kantine open is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij een vriend in een zwembad met een beamer
Dat is inderdaad wel raar. Het overschot gaat dus in feite naar anderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
riante ww bestaat niet, blijf het vreemd vinden dat je premie betaalt op basis van je salaris maar ww aan een maximum is verbonden.
Je bent dan ook behoorlijk stom als je je niet aanvullend verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid of baanverlies.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
riante ww bestaat niet, blijf het vreemd vinden dat je premie betaalt op basis van je salaris maar ww aan een maximum is verbonden.
wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent dan ook behoorlijk stom als je je niet aanvullend verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid of baanverlies.
Nou je het zegt! Inderdaad was ik dat vergetenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb ook krullen
maar corrie is dit vergeten
Kan je het probleem wat jij omschrijft mee oplossen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft het één met het ander te maken?
Ja want in de buurt komen is hetzelfde als seks hebben metquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben een gentleman, maar ik kom maar niet in de buurt van karina want dan wordt ze beschuldigd van seks met minderjarige.
2 jaar non-stopquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef JanCees het volgende:
Godverdomme jongens, 5 dagen achter elkaar zuipen gaat me niet in de koude kleren zitten
Van het één komt het ander .quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want in de buurt komen is hetzelfde als seks hebben met
Jij bent duidelijk nog nooit in de buurt van Smoof geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt Smoofie duidelijk nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die zo woest aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in de buurt van Smoof geweest
Zijn borstkasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die zo woest aantrekkelijk dan?
Dan kan ik maar beter uit de buurt blijven inderdaad.
ik denk ergens anders, een kroeg zal het wel wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
Vrijdag ga ik waarschijnlijk op het Museumplein kijken, tenzij het regent.
Lekker bij Hoppequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ergens anders, een kroeg zal het wel worden
Kwam daar een paar jaar terug wel regelmatig, best prima. Geen typische voetbalkroeg iig, wat scheelt in de hoeveelheid wortelpakken en oranje huisvrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ze hebben daar toch geen tv hangen, tenminste voor zover ik weet, zo vaak kom ik er nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam daar een paar jaar terug wel regelmatig, best prima. Geen typische voetbalkroeg iig, wat scheelt in de hoeveelheid wortelpakken en oranje huisvrouwen
De laatste keer dat ik er was wel. Wel een tijdje terug, 2010 ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch geen tv hangen, tenminste voor zover ik weet, zo vaak kom ik er niet
OK is voor mij korter geleden is me niet opgevallen maar stond ook buitenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel. Wel een tijdje terug, 2010 ofzo
Was in de zitversie toenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK is voor mij korter geleden is me niet opgevallen maar stond ook buiten
Sowieso die pleinen mijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef Smoofie het volgende:
Op de hendrikkade vlakbij leidse heb je wel wat leuke kroegen met zitplaatsen en TV's zonder tokkie volk.
Is dat met al die vaatjes aan de muur, volgens mij gisteren ook geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel. Wel een tijdje terug, 2010 ofzo
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik werk vrijdagavond.
ik heb vrij gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gekregen![]()
Is wel een oude kroegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat met al die vaatjes aan de muur, volgens mij gisteren ook geweest.
Wat ik een leuke kroeg vind is het Aepjen op de zeedijk, dat zit nog in 1 van de laatste houten gebouwen van Amsterdam, ze hebben geen tv overigensquote:
Ahja volgens mij ken ik die, heel bruin en heel klein toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik een leuke kroeg vind is het Aepjen op de zeedijk, dat zit nog in 1 van de laatste houten gebouwen van Amsterdam, ze hebben geen tv overigens
klopt, wel klein ja, is altijd handig om daar af te spreken met mensen die met de trein komenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja volgens mij ken ik die, heel bruin en heel klein toch?
Vergeten, maar ik ga gewoon werken met oordopjes in. Fuck dat, anders meld ik me ziek.quote:
Nou, gezellig avondje met vrienden Spanje - Nederland kijken? Snap je dat begrip? Gezellig en vriendenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je vrij vragen voor een wedstrijd waarvan de uitslag toch wel weet.
waarom oordopjes?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeten, maar ik ga gewoon werken met oordopjes in. Fuck dat, anders meld ik me ziek.
Nederland vind ik altijd wel leuk om met familie te kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, gezellig avondje met vrienden Spanje - Nederland kijken? Snap je dat begrip? Gezellig en vrienden![]()
.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland vind ik altijd wel leuk om met familie te kijken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wauw en ik maar denken dat ik autisme hadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig bij de AH, al vier lange jaren lang.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]ok ik dacht tegen het lawaai, wat voor werk doe je?
Jij kunt toch helemaal niet de bovenste schappen vullenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gezellig bij de AH, al vier lange jaren lang.
Bierkratje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij kunt toch helemaal niet de bovenste schappen vullen
tot hoe laat moet je dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gezellig bij de AH, al vier lange jaren lang.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
En Saind, ik kan er niets aan doen dat de mannen en vrouwen in dit land zo groot zijn.
Je kan er nog wel wat aan doen, gaat het gemiddelde weer wat zakkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
En Saind, ik kan er niets aan doen dat de mannen en vrouwen in dit land zo groot zijn.
Was je nu maar heteroquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen vind mij niet te klein, dat is het belangrijkste.
Bijna 10 cm toch met mijn 1,85?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bi, je weet toch.
En zoveel langer ben je niet LR, dus ssss.
Ik ben 1m79quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna 10 cm toch met mijn 1,85?
Maar dan is het goed.
Neem jij meetlint en weegschaal mee dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt toch een keer tijd voor een meet meet
Vanavond op het Franz Leharplein. Be there.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt toch een keer tijd voor een meet meet
Gratis geldquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
Japan is nog net niet favoriet tegen Ivoorkust op Unibet.
Knut zal hiermee in zijn nopjes zijn.
Ik ga nog liever aan school zitten dan naar Eindje te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond op het Franz Leharplein. Be there.
Ik zit de hele avond in een speciaalbiercafe vanavond, mag ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga nog liever aan school zitten dan naar Eindje te gaan.
Heb jij je lever wel eens laten onderzoekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond in een speciaalbiercafe vanavond, mag ook
Durf ik niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij je lever wel eens laten onderzoeken?
Je krijgt niet zomaar wat aan je lever hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij je lever wel eens laten onderzoeken?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar wat aan je lever hoor.
Zolang je maar niet obees bent loopt het zo'n vaart niet heeft mijn MDL-arts zelf gezegd.
nou, niet iedere alcoholist is dik, ik zou maar een andere dokter nemen als ik jou wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar wat aan je lever hoor.
Zolang je maar niet obees bent loopt het zo'n vaart niet heeft mijn MDL-arts zelf gezegd.
Zelfs zonder dokter hoor je dat wel te begrijpen. Ook als je niet al te veel kennis hebt en een lage opleiding moet je dat verband toch wel kunnen snappen lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou, niet iedere alcoholist is dik, ik zou maar een andere dokter nemen als ik jou was
zeker, maar waarschijnlijk een LOI dokterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs zonder dokter hoor je dat wel te begrijpen. Ook als je niet al te veel kennis hebt en een lage opleiding moet je dat verband toch wel kunnen snappen lijkt mij.
Vraag het zelf na zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou, niet iedere alcoholist is dik, ik zou maar een andere dokter nemen als ik jou was
Vet zorgt ervoor dat het process versneld, maar dat doet vet bij elk orgaan wel gezien organen gewoon minder gaan werken door al het vet, vooral in de bloedvaten in en rondom organen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag het zelf na zou ik zeggen.
Heeft te maken met vervetting van de lever waardoor gifstoffen (waaronder dus alcohol) veel minder effectief kunnen worden afgebroken door de lever.
De vervetting vormt als het ware een blokkade en daardoor kan er uiteindelijk sneller schade ontstaan als je meer drinkt.
Doe maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik vrijdag op een groot scherm kijken en juichen als Spanje scoort?
Bij de hoeveelheden die Saind binnengiet, maakt vervetting geen verschil meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag het zelf na zou ik zeggen.
Heeft te maken met vervetting van de lever waardoor gifstoffen (waaronder dus alcohol) veel minder effectief kunnen worden afgebroken door de lever.
De vervetting vormt als het ware een blokkade en daardoor kan er uiteindelijk sneller schade ontstaan als je meer drinkt.
neh, ik doe het wel in het topic.quote:
gayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, ik doe het wel in het topic.
Is veiliger.
Ook zonder vet zal het al snel zo'n vaart lopen hoor. Bij alcohol wat minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat een dun iemand zijn lever niet naar de klote kan zuipen alleen als je vadsig bent zal het over het algemeen wat sneller gaan.
Ja, online heb je waarschijnlijk wel 'vrienden'...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, ik doe het wel in het topic.
Is veiliger.
Ik moet de eerste neger nog tegenkomen, die je gaat meppen omdat je tégen NL juicht...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoef niet in elkaar gemept te worden door 6 negers
Tijd geleden zo'n docu gezien van een kerel die elke avond 6-9 Duvels wegdronk moest die afkicken in Thailand en na 25 jaar op zo'n voet leven was zijn lever nog prima gezond, geen schade niks hij was wel dun al zou ik dat risico ook niet nemen hoor .quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook zonder vet zal het al snel zo'n vaart lopen hoor. Bij alcohol wat minder.
Nederland - Spanje ga ik sowieso niet met vrienden kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ja, online heb je waarschijnlijk wel 'vrienden'...
oh dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd geleden zo'n docu gezien van een kerel die elke avond 6-9 Duvels wegdronk moest die afkicken in Thailand en na 25 jaar op zo'n voet leven was zijn lever nog prima gezond, geen schade niks hij was wel dun al zou ik dat risico ook niet nemen hoor .
Ben je Spaans?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoef niet in elkaar gemept te worden door 6 negers
Lekker al prefereer ik voor het gemak de beugels.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:34 schreef Saind het volgende:
[..]
oh dan is er niets aan de hand
proost.
[ afbeelding ]
Waren op en deze kreeg ik in m'n poten gedrukt, sla niets af dan vliegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker al prefereer ik voor het gemak de beugels.
Half.quote:
Ik vind het wel handig, heel simpel om een verjaardagsfeestje te plannen als je altijd rond EK/WK jarig bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland - Spanje ga ik sowieso niet met vrienden kijken
Niet altijd toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, heel simpel om een verjaardagsfeestje te plannen als je altijd rond EK/WK jarig bent
Als het maar in ons voordeel is, een mannetje extra kunnen we goed gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:42 schreef hafcfan het volgende:
Italiaanse scheidsrehter bij Nederland-Spanje. Die man kan er echt niets vanHij zal wel weer een beslissende rol gaan spelen.
xdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook wel ieder jaar rond een EK of WK jarig.
Ik weet alleen niet wat voor EK of WK xd
Ik doe enkel mee aan die van de Telegraaf. Heel makkelijk in te vullen en je kan zowaar een scooter winnen !11!!!!!11!!!1!oneone!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand nog wat gratis WK pooltjes (met prijzen)?
Die wil ik wel hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe enkel mee aan die van de Telegraaf. Heel makkelijk in te vullen en je kan zowaar een scooter winnen !11!!!!!11!!!1!oneone!
Bj van Paon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wil ik wel hebben![]()
Ben ook benieuwd welke prijzen er verbonden zijn met de FOK! WK Pool.
Hier staan er nog een paar:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand nog wat gratis WK pooltjes (met prijzen)?
Ik denk dat ik goede hoop ga hebben bij de WK Nostradamus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik geen prijs ga winnen met de FOK! WK Pool
Dat vond ik een sterk antwoord ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik goede hoop ga hebben bij de WK Nostradamus.
Ook denk ik dat jij vraag 43 van post #3 van dit topic steunt.
hoezo vrijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb deze week vrij genomen. Klaaar met stage
Niks te doen daar. Kan mezelf niet elke dag 8,5 blijven vermaken en 6 keer koffie zettenquote:
Ik moest vandaag afwassen op werk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks te doen daar. Kan mezelf niet elke dag 8,5 blijven vermaken en 6 keer koffie zetten
Wel wat beters te doen toch.
Kansloos weer, kut negersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
NWS / Nederland krijgt een andere Zwarte Piet, is definitief!___
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |