quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik doe soms wat rare dingen zoals Nederland derde in de pool
Wat is hier raar aan?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef meneertje1972 het volgende:
doe soms wat rare dingen zoals Nederland derde in de pool enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
Goed bewaren dit screenshot, want ik heb ze allemaal goed.
Ik heb hem in een spoiler gezet voor degenen die het nog niet willen weten.ik hoop dat je gelijk krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
Goed bewaren dit screenshot, want ik heb ze allemaal goed.
Ik heb hem in een spoiler gezet voor degenen die het nog niet willen weten.Het zou me niks verbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je echt wilt winnen, is dit wel een goede strategie. De bookmakers hebben natuurlijk wel een goed idee van wie de meeste kans heeft om te winnen. Ik vind het zelf echter wel leuker om op eigen kennis en gevoel af te gaan. Met vaak een minder goed resultaat, maar achquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Altijd de favoriet met 1 doelpunt verschil laten winnen(1-0 of 2-1). Op de online goksites kun je nakijken wie precies de favoriet is. Dat zal je in sommige gevallen nog verbazen, bv. Nederland is gewoon favoriet tegen Chili itt wat de media ons doen willen laten geloven.
Is er geen favoriet, ga dan voor een gelijkspel van 1-1(afhankelijk van de puntentelling van je pooltjes, in sommige gevallen levert een correct voorspeld gelijkspel meer punten op). Verreweg de meeste gelijkspelen eindigen in 1-1, gevolgd uiteraard door 0-0 en 2-2.
NOOIT voorspellen dat een ploeg 3 doelpunten of meer maakt. Bij een duidelijke favoriet gaat de tegenstander extreem defensief spelen wat vaak resulteert in een uitslag van 1-0 of 2-0.
Als je deze strategie volgt eindig je 9 van de 10 keer hoog in je pooltje.
Ik heb er één gedownload via onderstaande link. Werkt goed!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:25 schreef Xaxax het volgende:
is er al ergens zo een excel bestandje die automatisch je kwartfinales berekent aan de hand van je eerste uitslagen?
Hoop inderdaad op een pooltje extern en op een toto op day-by-day situatie. Ik organiseer zelf ook nog een spin-off pooltje.quote:
Daar heb je toch geen excel bestandje voor nodig? Ik heb hier de wk pool ingevuld en dan bij stap 2 berekent ie dan vanzelf de landen die 1 en 2 worden in de groep. Daarna moest ik dan wel verder voorspellen welke landen er doorgaan t/m de finale enzo. Ik heb Columbia als winnaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:25 schreef Xaxax het volgende:
is er al ergens zo een excel bestandje die automatisch je kwartfinales berekent aan de hand van je eerste uitslagen?
columbia??? effe serieus man...quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen excel bestandje voor nodig? Ik heb hier de wk pool ingevuld en dan bij stap 2 berekent ie dan vanzelf de landen die 1 en 2 worden in de groep. Daarna moest ik dan wel verder voorspellen welke landen er doorgaan t/m de finale enzo. Ik heb Columbia als winnaar.
Nederland gaat echt niet twee keer met 3-0 verliezen johquote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou okay dan dit zijn mijn voorspellingen van groep B op wkvoetbalpoule.nl. De rest van de uitslagen laat ik niemand zien [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |