#huisvrouwenstrugglesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
Hier ook eindelijk, ik moest ook snel naar buiten rennen om mijn was binnen te halen
Nee superstijl haar helaas.quote:
Ja ik kots ook wel van mezelf dat ik de hele dag thuis zitquote:
Ik ga ervan uit dat mannen ook weleens de was doen hoorquote:
Mensen onderschatten de luxe van een riante WW hebben enorm hier Karina.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee superstijl haar helaas.
[..]
Ja ik kots ook wel van mezelf dat ik de hele dag thuis zitOh wacht, toch niet.
Mijn WW is niet zo riant hoor, zonder mijn oprotpremie had ik best krap gezeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen onderschatten de luxe van een riante WW hebben enorm hier Karina.
Bij een vriend in een zwembad met een beamerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef Tarado het volgende:
vrijdag in de stad ergens voetbal kijken, weet nog niet waar
riante ww bestaat niet, blijf het vreemd vinden dat je premie betaalt op basis van je salaris maar ww aan een maximum is verbonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn WW is niet zo riant hoor, zonder mijn oprotpremie had ik best krap gezeten.
Nice ik hoop dat de kantine open is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij een vriend in een zwembad met een beamer
Dat is inderdaad wel raar. Het overschot gaat dus in feite naar anderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
riante ww bestaat niet, blijf het vreemd vinden dat je premie betaalt op basis van je salaris maar ww aan een maximum is verbonden.
Je bent dan ook behoorlijk stom als je je niet aanvullend verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid of baanverlies.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
riante ww bestaat niet, blijf het vreemd vinden dat je premie betaalt op basis van je salaris maar ww aan een maximum is verbonden.
wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent dan ook behoorlijk stom als je je niet aanvullend verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid of baanverlies.
Nou je het zegt! Inderdaad was ik dat vergetenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb ook krullen
maar corrie is dit vergeten
Kan je het probleem wat jij omschrijft mee oplossen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft het één met het ander te maken?
Ja want in de buurt komen is hetzelfde als seks hebben metquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben een gentleman, maar ik kom maar niet in de buurt van karina want dan wordt ze beschuldigd van seks met minderjarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |